سخت است که هر چیزی را که در آن کلمه “dump” در آن وجود دارد بسیار جدی بگیریم. و وقتی نوبت به آخرین پدیده اینستاگرام می رسد، روگرفت عکس، در آغوش گرفتن طرف احمقانه ات نیمی از نبرد است.

در میان عکس‌های فیلتر شده، ویرایش‌شده، هیچ راهی وجود ندارد که اتاق او واقعاً آنقدر تمیز باشد که ما از پلتفرم در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم، عکس‌های خالی نمایان شده است – و بسیار باشکوه است. سلبریتی ها، اینفلوئنسرها و افراد عادی به طور یکسان کمال را رد می کنند و عکس هایی مبهم، گاهی زشت و به ظاهر کاملاً تصادفی را به اشتراک می گذارند. برای همه مقاصد، کمیت بر کیفیت است.

که گفت، وجود دارد است برخی از استراتژی‌ها شامل ارسال عکس‌های بی‌نقص است. گاهی اوقات، مراقبت بسیار زیادی لازم است تا به نظر برسید که اصلاً برایتان مهم نیست. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

غرغرو نباش ارسال یک زباله

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

عکس دامپ چیست؟

عکس خالی اینستاگرام مجموعه ای از تصاویر و ویدیوها است به طور اتفاقی در یک پست چرخ فلک جمع شده اند. برخلاف چرخ فلک کلاسیک از محتوایی که به دقت انتخاب شده است (مثلاً این پست مت گالا از کایلی جنر)، یک پست رونوشت عکس به نظر می رسد که انتخاب نشده، ویرایش نشده و نمایش داده نشده باشد.

عکس‌های خالی اغلب ترکیبی از عکس‌های «خوب»، سلفی‌های تار، صمیمانه، عکس‌های مسخره و شاید یک یا دو میم دارند. در اینجا یک نمونه خوب از یک پست عکس نوشته شده توسط اولیویا رودریگو آمده است:

به طور معمول، این پست‌ها حاوی 4 یا بیشتر عکس یا ویدیو خواهند بود (هرچه بیشتر باشد، بهتر است – به آن کمپرسی می‌گویند، نه پاشیدن).

فضای خالی عکس به طور مبهمی یادآور آلبوم های فیس بوک در اوج شکوه خود در اوایل دهه 2010 است. این در تضاد کامل با پست‌های تک عکسی است که اینستاگرام با آن‌ها به شدت ویرایش شده است. این پدیده‌ای است که کمال را رد می‌کند و فشار پست کردن را از بین می‌برد (یا حداقل، قرار است اینطور باشد—هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که واقعاً چه مدت برای مدیریت عکس‌های خود صرف کرده‌اید).

چرا عکس‌های دامپ در اینستاگرام مرسوم است؟

مانند بسیاری از بزرگترین دستاوردهای تاریخ، ظهور عکس‌ها توسط زنان جوان رهبری می‌شود. ستاره یوتیوب، اما چمبرلین، به خاطر عکس‌های خالی‌اش معروف است، که از مجموعه‌ای به ظاهر تصادفی از تصاویر گرفته تا نگاهی نزدیک به آنچه که به نظر می‌رسد یک عفونت چشم دردناک است، متفاوت است.

عکس‌های خالی زیبا نیستند – و این نکته است. اینستاگرام به عنوان محیطی مملو از افرادی که تظاهر می‌کنند شیک‌تر و مرتب‌تر از آنچه هستند هستند مورد انتقاد قرار گرفته است، که معتبر نیست. و علاوه بر اینکه در سطح اخلاقی بهتر تلقی می شود، اصالت چیزی است که می فروشد. برندها می خواهند با اینفلوئنسرهایی که شبیه افراد واقعی به نظر می رسند، شریک شوند، نه شخصیت های اینترنتی تک بعدی.

علاوه بر این، عکس‌های خالی – یا به طور کلی، پست‌های چرخ و فلک به طور کلی – برای کسب امتیاز در الگوریتم اینستاگرام خوب هستند. در Hootsuite متوجه شدیم که پست‌های چرخ و فلک 1.4 برابر بیشتر از پست‌های معمولی دسترسی دارند و 3.1 برابر بیشتر درگیر می‌شوند. کاربران زمان بیشتری را صرف تماشای پست‌های چرخ فلک می‌کنند، که پس از آن از نظر الگوریتم اینستاگرام به نفع آن پست‌ها است.

به عبارت دیگر، علاوه بر اینکه روشی خنک تر برای پست کردن است، عکس‌های خالی واقعی‌تر به نظر می‌رسند، توسط الگوریتم مورد توجه قرار می‌گیرند و احتمال بیشتری برای دریافت معاملات با نام تجاری دارند..

بلا حدید نیز در سراسر “گرم” پرتاب شده است. در میان عکس‌های سوپرمدل الهه‌مانند او، پست‌های چرخ فلک تار از آب شدن بستنی نیز وجود دارد:

افراد مشهور با میلیون‌ها فالوور این روند را پذیرفته‌اند، بنابراین طبیعی است که دیگران نیز از این روند پیروی کنند (البته شایان ذکر است که بزرگسالان با تجربه کمی در رسانه‌های اجتماعی سال‌ها است که عکس‌های بدی را به صورت آنلاین منتشر می‌کنند و هرگز اعتباری دریافت نمی‌کنند).

که در واقع یک نکته مهم را به همراه دارد: عکس‌های زباله طوری ساخته می‌شوند که کنار هم به نظر برسند، اما ساختن آن‌ها کمی به یک شکل هنری تبدیل شده است. آیا بین عکس های عفونت چشم اما چمبرلین و عمه شما که هر عکس از تعطیلات خانوادگی خود در سال 2014 را در فیس بوک پست می کند تفاوتی وجود دارد؟

بله، بله وجود دارد.

نحوه ایجاد یک عکس روگرفت مردم می خواهند آن را ورق بزنند

خوب، پس شما به دنبال چیزی بین “عکسبرداری سوپر مدل” و “آلبوم دیزنی لند عمه” هستید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: ترکیب مناسبی از عکس‌ها و ویدیوها را انتخاب کنید

صبحانه اولین و مهم ترین وعده غذایی روز است و عکس روی جلد شما اولین و بیشترین تصویر در روگرفت عکس شماست.

اولین عکسی که انتخاب می‌کنید باید جذاب باشد—باید بیننده را تشویق کند که انگشت خود را بکشد. دو راه برای این کار وجود دارد.

ابتدا، می‌توانید تصویر اول را به یک عکس عالی تبدیل کنید، تصویری که شبیه به عکس کلاسیک صیقلی اینستاگرام است. یک عکس با کیفیت بالا و چشم نواز، دنبال کنندگان شما را وادار می کند که انگشت خود را بکشند، بنابراین بقیه مجموعه شما را خواهند دید. اگر کانن گری هستید، ممکن است شامل یک ماشین تحریر بداخلاق، گربه ناز و زغال اخته پوست کنده باشد:

روش دوم: تصویر اول را آنقدر تصادفی یا عجیب بسازید که جذاب باشد. چیزی کاملاً متفاوت از عکس سنتی اینستاگرام را انتخاب کنید – چیزی که اسکرول های سریال را وادار می کند بگویند: یه لحظه صبر کن این چی بود?

بعد از اینکه اولین عکس خود را انتخاب کردید، سخت به تنوع بروید. عکس‌های خالی می‌توانند شامل عکس‌های خوب، عکس‌های بد، عکس‌های تار، عکس‌های صادقانه، عکس‌های صفحه توییت‌ها، میم‌هایی که در نیمه خواب ساخته‌اید، تصاویر مدرسه قدیمی، ویدیوهای کنسرت باشند. واقعاً، آسمان (اِر، و دوربین شما رول) حد است.

اگر برندی هستید که به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود یک عکس منتشر می کند، تنوع زیادی نیز می خواهید. این ممکن است شامل عکس‌های سبک زندگی فوق‌العاده زیبا از محصولات شما باشد، اما همچنین ویدیوهای پشت صحنه، محتوای الهام‌بخشی که با دنبال‌کنندگان شما طنین‌انداز می‌شود یا حتی محتوایی که کاملاً توسط فالوورهای شما ساخته شده است.

این عکس خالی از Crocs تماماً UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) است. خیلی صیقلی نیست اما حالتی فوق‌العاده معتبر می‌دهد.

این عکس‌های خالی از نتفلیکس حس و حال کمتری دارد—ترکیبی از عکس‌های پشت صحنه، پولاروید و سلفی وجود دارد، اما همه آن حول یک موضوع خاص متمرکز است. بازیگران دو انگشت خود را بالا گرفته اند تا ظاهراً نشان دهند که Heartstopper برای دو فصل تمدید شده است.

به طور کلی، عکس‌های خالی فرصتی است برای کمی احمقانه بودن، و در مجموع ارزش کمتری در مورد محتوای خود داشته باشید. زمان در آغوش گرفتن نقص.

مرحله 2: یک عنوان جذاب بنویسید

همانطور که ارسطو یک بار گفت: “لعنتی، زیرنویس ها سخت هستند.” علیرغم نگرش که به چه کسی اهمیت می دهد (واقعی یا ساخته شده)، نوشتن شرح عکس ساده تر از نوشتن هر پست دیگری نیست. بعداً در این پست وبلاگ ایده هایی برای شرح داریم، اما به طور کلی، شما باید آن را کوتاه و مسخره نگه دارید. یک یا دو ایموجی هرگز به کسی صدمه نمی زند.

عکس‌های روگرفت معمولاً با پاراگراف‌هایی از متن صمیمانه همراه نیستند – این به نوعی مغایر با روح زباله‌دان است. یک نفس عمیق بکش. چند کلمه تایپ کنید انجام دهید.

مرحله 3: زمان‌بندی عکس‌های روگرفت

ابزارهایی مانند Hootsuite’s Planner هم می توانند به شما در برنامه ریزی پست های چرخ فلک کمک کنند و هم بهترین زمان را برای برنامه ریزی به شما بگویند. شما می‌خواهید با پست کردن عکس‌های خود در زمانی که از نظر آماری زمان خوبی برای پست کردن است – زمانی که فالوورهای شما بیدار هستند، آنلاین هستند و با دو بار ضربه زدن خارش دارند، خود را برای موفقیت آماده کنید.

درباره نحوه زمان بندی عکس های اینستاگرام با Hootsuite بیشتر بیاموزید:

23 ایده برای شرح عکس

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، کپشن‌های عکس‌برداری با کپشن‌های اینستاگرام در موارد غیرقانونی تفاوت چندانی ندارند (و در این یادداشت، در اینجا 264 کپشن برای هر مناسبتی وجود دارد).

مختصر بودن، کلید حفظ شخصیت کمپرسی عکس سرد است. و هرچه ساده‌تر، بهتر – بسیاری از عکس‌های رونوشت فقط با زمان یا مکانی که عکس‌ها در آن گرفته شده‌اند، چند ایموجی یا حتی دستورالعمل‌هایی برای تند کشیدن در زیر نوشته می‌شوند. برای الهام بخشیدن به شما، با این شروع می کنیم:

شرح‌های مربوط به زمان یا مکان برای عکس‌های خالی

  • امروز
  • در مورد دیشب
  • 2022 تاکنون
  • برگشت به عقب
  • حال و هوای تعطیلات
  • تعطیلات آخر هفته
  • وگاس (یا هر جایی که همه عکس ها گرفته شده اند)
  • ژانویه (یا هر ماه که همه عکس ها گرفته شده اند)
  • سه شنبه (یا هر روزی که همه عکس ها گرفته شد)

عکس‌ها را با استفاده از ایموجی‌ها خالی کنید

  • 📷💩
  • پنجشنبه دوباره🧢
  • تابستان ☀️
  • فوریه ✓
  • هر مجموعه ای از ایموجی ها که نماد عکس ها هستند

شرح عکس های کوتاه و شیرین

  • عکس روگرفت
  • از رول دوربین
  • چند مورد علاقه
  • عکس های تصادفی

شرح عکس‌هایی که کشیدن را تشویق می‌کنند

  • انگشت خود را بکشید
  • برای [insert description of the last photo here]
  • بکشید ➡️
  • منتظرش باش
  • برای یک سورپرایز انگشت خود را بکشید

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید چرخ فلک‌ها را برنامه‌ریزی و منتشر کنید، تصاویر را ویرایش کنید و موفقیت خود را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید