قبل از آگوست 2021، خرید TikTok به صورت ارگانیک انجام می شد. سازندگان محصولات را در فید خود ارجاع دادند و بینندگان رفتند و سایت‌های تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های محلی را تمیز کردند.

اکنون، TikTok با اطلاعیه خرید TikTok آن را با Shopify رسمی کرده است. تجربه طولانی‌مدت‌انتظار تجارت اجتماعی، خرید درون‌برنامه‌ای و کشف ساده محصول را به پلتفرم می‌آورد. می‌توانید بدون خروج از برنامه در TikTok خرید کنید.

جایزه: بزرگترین اطلاعات جمعیتی TikTok، چیزهای کلیدی که باید در مورد این پلتفرم بدانید، و توصیه هایی در مورد نحوه انجام آن برای شما؟ گرفتن تمام بینش های TikTok برای سال 2022 که باید بدانید که در یک صفحه اطلاعات مفید.

فروشگاه TikTok چیست؟

فروشگاه TikTok یک ویژگی خرید است که مستقیماً در پلتفرم TikTok قابل دسترسی است. این به بازرگانان، مارک‌ها و سازندگان اجازه می‌دهد محصولات را مستقیماً در TikTok نمایش دهید و بفروشید. فروشندگان و سازندگان می توانند محصولات را از طریق ویدیوهای درون فید، LIVE و برگه ویترین محصول بفروشند.

چه کسی می تواند از خرید TikTok استفاده کند؟

اگر در یکی از این چهار دسته قرار می گیرید، می توانید از خرید TikTok استفاده کنید:

    1. فروشندگان
    2. سازندگان
    3. شرکا
    4. وابسته ها

اگر فروشنده هستید، باید در بریتانیا، سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ یا اندونزی قرار داشته باشید. شما همچنین باید بتوانید آن را با یک شماره تلفن از آن منطقه، گواهی ثبت شرکت برای کسب و کار خود و مدارک شناسایی ثابت کنید.

اگر خالق هستید، حساب شما باید در وضعیت خوبی باشد. به علاوه، شما باید:

  • بیش از 1000 دنبال کننده داشته باشید
  • در 28 روز گذشته بیش از 50 بازدید از ویدیو داشته باشید
  • 18 ساله باشید
  • در 28 روز گذشته ویدیویی را در TikTok پست کرده‌اید

اگر همه آن کادرها را علامت بزنید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن TikTok Shop Creator درخواست دهید.

اکنون یک کد QR خالق فروشگاه TikTok شوید

منبع: TikTok

اگر شریک هستید، باید یک کسب و کار ثبت شده در کشورهای زیر داشته باشید:

  • چین
  • اندونزی
  • ایتالیا
  • مالزی
  • فیلیپین
  • سنگاپور
  • تایلند
  • بوقلمون
  • انگلستان
  • ویتنام

اگر یک شرکت وابسته هستید، باید به عنوان فروشنده فروشگاه TikTok ثبت نام کنید:

  • انگلستان
  • سرزمین اصلی چین و فروشنده SAR هنگ کنگ (فقط فرامرزی)
  • اندونزی
  • مالزی
  • تایلند
  • ویتنام
  • فیلیپین یا
  • سنگاپور

چگونه یک فروشگاه TikTok راه اندازی کنیم

اگر به فکر راه‌اندازی فروشگاه‌های TikTok خود هستید، احتمالاً فروشنده هستید. فروشندگان می توانند برای ثبت نام به مرکز فروش TikTok مراجعه کنند.

تمام اسناد لازم خود را آپلود کنید، محصولات خود را اضافه کنید، سپس حساب بانکی خود را پیوند دهید! تبریک می گویم، شما رسماً یک تاجر TikTok هستید.

کسب و کار خود را راه اندازی کنید و اسناد خود را برای راه اندازی فروشگاه TikTok تأیید کنید

منبع: TikTok

از اینجا، می‌توانید به افزودن محصولات جدید به فروشگاه TikTok خود در مرکز فروش ادامه دهید. شما می‌توانید فروشگاه، موجودی، سفارش‌ها، تبلیغات، مشارکت سازنده و خدمات مشتری خود را در مرکز فروشنده مدیریت کنید.

در TikTok بهتر شوید – با Hootsuite.

به محض ثبت‌نام به بوت کمپ‌های هفتگی رسانه‌های اجتماعی اختصاصی که توسط کارشناسان TikTok میزبانی می‌شوند، با نکاتی در مورد نحوه انجام موارد زیر دسترسی داشته باشید:

  • فالوورهای خود را افزایش دهید
  • مشارکت بیشتری داشته باشید
  • وارد صفحه برای شما شوید
  • و بیشتر!

خرید زنده TikTok چیست؟

خرید زنده TikTok زمانی است که تجار یا سازندگان هستند پخش زنده با هدف نمایش و فروش محصولات. بینندگان می توانند تنظیم شوند، اقلام را در سبد خرید TikTok خود بیاندازند و بدون خروج از برنامه محصولات را خریداری کنند.

نکاتی برای افزایش فروش با فروشگاه TikTok

خرید TikTok کمی شبیه خرید اینستاگرام یا خرید از سایر پلتفرم های اجتماعی است. اول از همه، اگر مطمئن نیستید، دریابید که چگونه کالاهای خود را در TikTok مانند یک حرفه ای بفروشید. سپس، با در نظر گرفتن نکات زیر، برنامه ای برای بهترین فروش محصولات خود ایجاد کنید.

1. کاتالوگ محصولات خود را برای TikTok بهینه کنید

ویترین فروشگاه TikTok شما برگه خرید در حساب شما است. شما می خواهید آن را برای جذب مشتری بهینه کنید. هیچ کس یک فروشگاه کثیف را دوست ندارد. همین امر در مورد کاتالوگ محصولات شما نیز صدق می کند.

هنگامی که تصاویر محصول خود را اضافه می کنید، روی کیفیت و سبک تمرکز کنید. شما می خواهید آنها برای مصرف کنندگان جذاب به نظر برسند – شما ابتدا با چشمان خود غذا می خورید، درست است؟ عکس‌های محصول خود را به‌راحتی به‌عنوان نام تجاری خود شناسایی کنید و با بقیه زیبایی‌شناسی TikTok سازگار باشید.

صفحه آرایشی و بهداشتی کایلی TikTok

منبع: لوازم آرایشی کایلی در TikTok

عناوین محصول شما باید کمتر از 34 کاراکتر باشد که حد برش است. و، شما می خواهید اطلاعات اولیه در مورد محصول را درج کنید. توضیحات شما می تواند طولانی تر باشد. در اینجا، می توانید تمام جزئیاتی را که از عنوان حذف کرده اید، داشته باشید. توجه: پیوندهای موجود در توضیحات محصول در TikTok قابل کلیک نیستند.

2. به مخاطبان خود در مورد فروشگاه TikTok خود بگویید

به محض اینکه به فروشگاه TikTok خود دسترسی پیدا کردید، بگویید هر کس. چند TikToks ایجاد کنید که به مخاطبان شما نشان دهد که برگه خرید شما کجاست و چگونه محصولات شما را بخرند.

3. محصولات خود را تبلیغ کنید

هنگامی که فروشگاه شما راه اندازی شد و مردم از محصولات شما مطلع شدند، شروع به تبلیغ آنها کنید! آنها را در پست های خود ذکر کنید، آنها را در جریان های زنده خود به نمایش بگذارید، و فریادهای محصول جدید را به بیو خود اضافه کنید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که مردم به محصولات شما توجه می کنند، از خلاقیت در تبلیغات خود نترسید. نیازی به پلاگین های خسته کننده یا توضیحات محصول خسته کننده نیست – موارد موجود را ذکر کنید و کمی طنز نیز ارائه دهید! می‌توانید صفحه‌ای از کتاب گلوسیه را بردارید و از یک آگهی تجاری دردناک خنده‌دار فیلم بگیرید:

@glossier

یکی به سردبیران لس آنجلس ما یک جایزه امی بدهد. این اطلاعات تجاری طلای خالص است! @Dallas Perry @Alexandra #Glossier

♬ صدای اصلی – براق تر

4. با اینفلوئنسرها شریک شوید

TikTok چیزی بیش از یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر است – به آن یک پدیده فرهنگی لقب داده شده است.

اگر در روندهای منحصر به فرد، خرده فرهنگ ها و جوک های درونی آن به خوبی آشنا نیستید، ممکن است بهتر باشد هدایت خلاقانه را به کسی بسپارید که در این پلتفرم زندگی می کند و نفس می کشد. به خصوص زمانی که محصولی را تبلیغ می کنید و ریسک آن زیاد است (معروف می شود یا می توانید پول زیادی به دست آورید یا محتوای شما در الگوریتم TikTok گم شود).

هنگامی که تأثیرگذار مناسب برای برند خود را پیدا کنید، می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. با سازندگان TikTok که واقعاً آنچه را که می فروشید احساس می کنند شریک شوید. دادن آزادی خلاقانه به آنها برای بیان خود به شیوه خود باعث می‌شود که تعداد زیادی از برندها مخاطبان جدید را جذب کنند و محصولات را به فروش برسانند.

بود کاملا مطمئن این مسیر خلاقانه نشنال جئوگرافیک نبود. اما، چرخش خود بن کیلسینسکی در ویدیوی زیر فقط نشان دهنده آزادی خلاقانه اینفلوئنسرها است آثار.

@benkielesinski

اگر می‌خواهید درباره خفاش‌ها، خرس‌ها یا جنگل‌های بارانی برزیل بیاموزید، من شما را گرفتم. @National Geographic #vancouver #readingrainbow

♬ آکوستیک ناز شبیه به وس اندرسون – کنجی اوئدا

با استفاده از Hootsuite، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

آیا بازدیدهای TikTok بیشتری می خواهید؟

پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی کنید، آمار عملکرد را مشاهده کنید و روی ویدیوها در Hootsuite نظر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید