مهارت های زبان را می توان تقریباً در هر شغلی و به ویژه در مشاغلی که در سطح بین المللی کار می کنند، استفاده کرد. موقعیت های شغلی و سمت هایی که مستقیماً با مدرک زبان شما مرتبط هستند عبارتند از محقق دانشگاهی، مترجم شفاهی یا همزمان، مترجم کتبی، تحلیلگر ریسک سیاسی و معلم دبیرستان. آموزشگاه زبان در کرج با ارائه دوره های تخصصی زبان انگلیسی یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات آموزش زبان است. از جمله موقعیت های شغلی مناسب برای فارغ التحصیلان مدرک زبان آموزشگاه زبان در کرج می توان به خبرنگاری صدا و سیما، کاراگاه، افسر خدمات دیپلماتیک، مشاور آموزشی، معلم زبان انگلیسی، مدیر لجستیک و توزیع، مدیر بازاریابی، بررسی کننده ثبت اختراع، معلم خصوصی، مدیر حقوق نشر، مجری فروش، مدیر تور و صدهای سمت و موقعیت شغلی بین المللی دیگر اشاره کرد. به یاد داشته باشید که بسیاری از کارفرمایان درخواست های شغلی فارغ التحصیلان هر رشته  تحصیلی را می پذیرند، بنابراین رشته تحصیلی فعلی شما برای پذیرش در این موقعیت های شغلی خیلی هم اهمیت ندارد.

 

تجربه کاری

بعضی از آموزشگاه های مدرک زبان حق یک سال تحصیل یا کار در خارج از کشور را به دانش آموختگان خود ارائه می دهند. بنابراین اگر تصمیم گرفتید شغلی انتخاب کنید، سعی کنید شغلی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و از این فرصت برای توسعه مهارت های خاص آن شغل و همچنین مهارت خود در زبان استفاده کنید. اگر تمایل به کار ترجمه شفاهی یا کتبی دارید، ممکن است تصمیم بگیرید برخی کارها را به صورت داوطلبانه انجام دهید تا تجربه های مربوط به آن را ایجاد کنید. تجربه در زمینه های مدیریت و فناوری اطلاعات برای بسیاری از مشاغلی که از مهارت های زبانی استفاده می کنند نیز مفید خواهد بود. ثبت نام در یک آژانس کاریابی مناسب می تواند در جستجوی کار به شما کمک کند. سعی کنید موقعیت شغلی مناسب خود را جستجو کنید و در مورد تجربه کاری و کارآموزی و خوداشتغالی در آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آشنایی با آموزشگاه زبان در کرج

آموزشگاه زبان در کرج

کارفرمایان فارغ التحصیلان زبان

برخی از فارغ التحصیلان زبان به صورت خوداشتغالی به عنوان مترجم کار می کنند. با این حال، بسیاری دیگر توسط شرکت هایی استخدام می شوند که در سطح بین المللی کسب و کار یا خدماتی را به مشتریان و تامین کنندگان با زبان های غیر انگلیسی ارائه می دهند. بنابراین فارغ التحصیلان زبان توسط کارفرمایان در حوزه های مختلف استخدام می شوند، از جمله خدمات شغلی، مشاغل خیریه، مهندسی رسانه، موزه ها و کتابخانه ها، مدیریت دولتی، تدریس، گردشگری، حمل و نقل و تدارکات. می توانید اطلاعاتی در مورد کارفرمایان حوزه های شغلی در تورهای تفریحی، ورزش و گردشگری، بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی، آموزش مربیان و آموزش سایر بخش های شغلی بیابید.

 

مهارت هایی برای رزومه شما

داشتن مدرک زبان به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی شفاهی و نوشتاری خود را به خوبی پرورش دهید و همچنین شما را قادر می سازد:

  • به طور موثر اطلاعات را جمع آوری، ارزیابی و تفسیر کنید
  • رهبری و شرکت در بحث ها و گروه ها
  • حجم کار خود را سازماندهی کنید
  • ایجاد نظرات و پیشنهاد ایده ها
  • متون را بخوانید و نکات ضروری را انتخاب کنید.

گذراندن یک سال در خارج از کشور در طول دوره تحصیلی شما را قادر می سازد با یک محیط جدید و در حال تغییر سازگار شوید، شما را هوشیار تر می کند و آگاهی فرهنگی شما را افزایش می دهد. همچنین توانایی شما را برای انجام مستقل کار و ارتباط با دیگران و انجام کار های تیمی افزایش می دهد. در بازار کار بین المللی، در هر شغلی که وارد آن شوید کارفرمایان برای این مهارت ها ارزش زیادی قائل هستند.

 

آموزشگاه زبان در کرج

 

فارغ التحصیلان زبان آموزشگاه زبان در کرج به کجا خواهند رسید؟

به نوشته سایت https://karajportal.ir  کاردان حرفه ای بازاریابی بهترین موقعیت شغلی است که فارغ التحصیلان زبان می توانند داشته باشند. از بهترین مشاغل دیگر می توان به تدریس حرفه ای آموزش متوسطه، کاردان بازرگانی و مشاغل مرتبط با منابع انسانی و افسر روابط صنعتی اشاره کرد. با این حال آن ها اغلب فارغ از رشته تحصیلی قبلی خود می توانند در اغلب موقعیت های بین المللی مشغول به کار شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید