از قفل کد Berman به جای قفل درب قدیمی استفاده کنید

با خرید قفل رمزنگاری از شرکت بارمان و برندهای مختلف به خصوص راک، سامسونگ و ییل می توانید ورود و خروج را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید، امنیت بهتری ایجاد کنید و همه چیز را بررسی کنید.

با قفل های رمزنگاری، کنترل های ورود و خروج دقیق ترین هستند!

عملکرد آسان و سریع قفل رمزی شاید مهم ترین دلیل خرید آن باشد، اما به همین جا ختم نمی شود. خرید قفل کد دار به شما کمک می کند ورود و خروج افراد به خانه خود را کنترل کنید. شما می توانید یک کد ورودی به هر فرد اختصاص دهید. این کد به طور کامل متعلق است. این بدان معناست که شما شرایط ورود و خروج شخصی که رمز عبور را به او می دهید کنترل می کنید.

چرا ما اصرار داریم که قفل رمزنگاری امنیت را به همراه دارد؟

در ساخت و تولید قفل های کددار از جدیدترین فناوری ها استفاده شده است. الگوریتم های امنیتی که امنیت خانه و کسب و کار شما را افزایش می دهد. در واقع، ارز دیجیتال اولین سطح محافظت در خانه است که سارقان باید با آن مقابله کنند. این قفل ها در کمترین زمان را به آرامی باز می کنند. قفل دیجیتال مجهز به سیستم ضد سرقت پیشرفته است. با به صدا درآمدن زنگ در زنگ هشدار به صدا در می آید. این دستگاه از سیلندرهای پیشرفته استفاده می کند.

این سیلندرها به صورت حرفه ای طراحی شده و تمام برقی هستند. وجود این سیلندرها در دسته هوشمند قدرت ورودی را افزایش می دهد. این سیلندرها مجهز به سیستم های برش و ضد اسید بوده و ساختاری حرفه ای دارند.

برندهای معتبر قفل رمزنگاری مانند Rock، Yaal و Samsung قابلیت اتصال به وای فای را دارند. به این ترتیب، هر آلارمی روی قفل به عنوان یک هشدار در گوشی هوشمند ظاهر می شود. امروزه هیچ چیز مهمتر از امنیت نیست.

سهولت عبور با قفل رمزدار

قبل از اینکه در مورد ویژگی قفل رمزنگاری صحبت کنیم، اجازه دهید در مورد برخی از ویژگی های جالب این قفل ها صحبت کنیم. این دستگاه دارای سیستم های ضد هک و ضد شوک می باشد. قفل کودک هم دارند. برخی از مدل های قفل رمزی دارای آلارم خروج و اعلام حریق نیز هستند که به نوبه خود امنیت بالایی را ارائه می کنند.

یکی از مهمترین ویژگی های قفل رمزنگاری سهولت در عبور است. قفل دیجیتال راحتی و امنیت را برای کاربران فراهم می کند. یکی از ویژگی های کلیدی این است که می توانید برای همیشه با کلیدهای مکانیکی خداحافظی کنید. در واقع شما نیازی به کلید مکانیکی با قفل رمز دار ندارید.

این قفل ها حاوی یک کد عددی هستند. کدهای عددی امن و نامعتبر در نظر گرفته می شوند. برای ورود با رمز عددی کافیست شماره رمز خود را روی قفل هوشمند وارد کنید. در نهایت باید رمز عبور را روی صفحه لمس کنید. این در را باز می کند.

برمن

قفل های دارای کد دیجیتال غیر کپی هستند!

آروم باش. اگر قفل الکترونیکی یا همان قفل دیجیتال را انتخاب کنید، دیگر مشکلی برای کپی کردن کلید ندارید. این قفل ها از الگوریتم های خاصی استفاده می کنند که موقعیت های کپی را به حداقل می رساند. قفل های رمزنگاری برند راک از فناوری های پیشرفته ای استفاده می کنند که به کاهش احتمال کپی کمک می کند. به طور کلی باز شدن سخت درب توسط کلید مکانیکی از سیستم های رمزنگاری هوشمند استفاده می کند و بسیار کاربردی است. رمزهای عبور اعمال شده روی قفل شرایط خاص خود را دارند و تصادفی در نظر گرفته می شوند.

رمز عبور تصادفی قفل الکترونیکی یک انقلاب بزرگ است

در دنیای قفل های الکترونیکی، پیاده سازی یک الگوریتم رمز عبور تصادفی یک انقلاب بزرگ است. حقیقت این است که رمزهای عبور تصادفی به نوبه خود مانع از دسترسی هر کسی که در کنار شما ایستاده است به رمز عبور می‌رود. یعنی شما یک عدد ثابت در مغز خود به صورت کد اصلی دارید و قبلا آن را اعلام و در دستگاه ثبت کرده اید. حالا برای وارد کردن رمز باید ابتدا یک سری ارقام دیگر را قبل و بعد از روز مورد نیاز وارد کنید. در دنیای امروز، رمزهای عبور تصادفی می توانند فناوری بی نظیری را ارائه دهند و امنیت را افزایش دهند. در قفل رمزنگاری، یک الگوریتم رمز عبور تصادفی چند قسمتی به همراه کاراکترها استفاده می شود. این ایده وضعیت رمز عبور را بهبود می بخشد.

قفل رمزنگاری چقدر امن است؟

جای تعجب نیست که رمزارزها جایگزین ارزهای قدیمی شده اند. با این حال، قفل های قدیمی را می توان کپی کرد. همچنین ترکیب این قفل ها به گونه ای است که دزد می تواند با کمی هوشمندی آنها را باز کند. این روش برای قفل های رمزنگاری استفاده نمی شود. قفل رمزنگاری سیستم خاص خود را دارد. سیستمی که نشان می دهد چه کسی به خانه شما می آید. در سال‌های اخیر، قفل‌های رمزنگاری نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

برمن

قفل الکترونیکی خود را هوشمندانه انتخاب کنید!

با خرید قفل میل بادامک یا برندهای معتبر دیگر می توانید امنیت منزل خود را یکبار برای همیشه تامین کنید. ایمنی که به راحتی به دست نمی آید و قطعا نیاز به مراقبت زیادی دارد. در دنیای امروز هیچ چیز بهتر از یک انتخاب هوشمندانه نیست. قیمت قفل رمزنگاری ممکن است در ابتدا گران به نظر برسد، اما هنگامی که بدانید امنیت و راحتی شما چیست، قطعا از خرید خود ناامید نخواهید شد. برای یک زندگی امن، باید چشمی تیزبین داشته باشید. چشم اندازی که به شما کمک می کند بهترین تصمیم ها را بگیرید و موفق شوید. با یک قفل رمزنگاری، همه چیز بدون نیاز به انجام کار خاصی تحت کنترل شماست.

برای خرید انواع قفل الکترونیکی می توانید به سایت قفل دیجیتال برمان مراجعه کنید و از گارانتی عالی ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید