بازاریابی پیامکی چیست و چگونه به کسب وکار ها کمک میکند تا بتوانند تبلیغات دیجیتال را در کنار روش های بازاریابی پیامکی استفاده کنند

با توجه به پیشرفته تر شدن تکنولوژی ، یکی از صنایعی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته ات ، صنعت تبلیغات و بازاریابی دیجیتال می باشد .
چرا که بازاریابی دیجیتال به کسب و کار ها کمک می کند تا هزینه ی تبلیغات خود را بهینه خرج کرده و بازدهی آن ها را پالایش می کند .

بازاریابی پیامکی چه کمکی به کسب و کار شما می کند ؟ -به زبان ساده

بازاریابی پیامکی چیست ؟

یکی از روش های بسیار کاربردی در بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی پیامکی یا همان اس ام اس مارکتینگ از طریق پنل اس ام اس است که به شما کمک می کند تا بتوانید در کنار سایر کانال های بازاریابی از آن استفاده کنید .
همچنین این روش به صورت مستقل نیز بازدهی بالای 90 % دارد .

SMS Marketing is sending promotional campaigns or transactional messages for marketing purposes using text messages (SMS). These messages are mostly meant to communicate time-sensitive offers, updates, and alerts to people who have consented to receive text messages from your business.

طبق تعریفی که در سایت sendinblue در مورد اس ام اس مارکتینگ ارائه شده است ، می توان اس ام اس مارکتینگ را اینگونه تعریف کرد : “ بازاریابی پیامکی ارسال کمپین های تبلیغاتی برای اهداف بازاریابی با استفاده از پیام های متنی (SMS) است. این پیام‌ها عمدتاً برای برقراری ارتباط یا پیشنهادات ، به‌روزرسانی‌ها و هشدارهای حساس به افراد و مشتریان شما هستند.

<div id=”25489665087″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/AKXfH?data[rnddiv]=25489665087&data[responsive]=yes”></script></div>

چگونه برای کسب و کار خود بازاریابی پیامکی کنم ؟

در شروع فرآیند بازاریابی پیامکی یا ارسال پیامک تبلیغاتی نیازمند یک پنل اس ام اس هستید . پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که به شما کمک می کند تا بتوانید برای مشتیران خودتان و افراد جدید پیامک های تبلیغاتی انبوه بفرستید .

از کجا پنل اس ام اس تهیه کنم ؟

اگر در اینترنت کمی جستجو کرده باشید احتمالا متوجه خواهید شد که شرکت های اس ام اسی بسیاری هستند که شروع به فروش پنل اس ام اس کرده اند.
اما اگر در ابتدای کار هستید و یا هزینه ی اولیه زیادی ندارید ، پیشنهاد ما به شما پنل اس ام اس رایگان است .

تفاوت پنل اس ام اس رایگان با پنل اس ام اس پولی چیست ؟

در سامانه پیامکی پیام رسان ، ازائه دهنده پنل اس ام اس رایگان ، هیچ تفاوتی بین پنل اس ام اس خریداری شده با پنل اس ام اس رایگان از لحاظ تعرفه ارسال پیامک ، پشتیبانی ، امکانات و … وجود ندارد  .
جهت ارسال پیامک تبلیغاتی کافی است تا وارد سایت پیام رسان شده و یک پنل اس ام اس رایگان تهیه کنید .
و یا عدد 111 را به 500020600 پیامک کنید . زین پس می توانید با شارژ اعتبار پنل خودتان به هر تعداد که نیاز داشتید پیامک ارسال کنید ؟
احتمالا تا اینجای کار برایتان سوال پیش آمد که آیا ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون خری پنل اس ام اس امکان پذیر است ؟ باید بگوییم بله ! در مقاله ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل کامل توضیح دادیم .

محاسبه گر هزینه ارسال پیامک

هزینه ی ارسال پیامک در این روش بازاریابی چگونه است ؟

یکی از ارزان ترین روش های بازاریابی ، بازاریابی به وسیله ارسال پیامک است . چرا که هزینه ی بسیار کمی ( کمتر از 100 تومان ) بابت هر تبلیغ هزینه می کنید . که در صورت ارسال پیامک به صورت انبوه ( مثلا 500 هزار پیامک ) این هزینه می تواند نصف شود !!!

انواع بازاریابی پیامکی

انواع کاربرد بازاریابی پیامکی

تبلیغات پیامکی : با استفاده از روش های ارسال پیامک از روی نقشه ، ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال مشاغل ، ارسال از دکل آنتن BTS  برای افرد جدید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و آن ها را از برند خودتان آگاه کنید .
اطلاع رسانی مشتریان : در صورت تغییر ساعت کاری یا جشنواره های فروش ، تخفیفات ، یادآور اقساط و  یا تاریخ دقیق آزمون امتحانات و .. می توانید به لیست شماره های خودتان پیامک اطلاع رسانی ارسال نمایید .
ارتباط ببشتر و تعامل با مشتری : حفظ مشتریان قدیمی از طریق تعامل دائمی با آن ها با استفاده از پیامک مانند برگزاری مسابقه پیامکی و نظرسنجی و نیز ارسال پیامک های تبریک تولد و … کمک کننده است .

ارسال پیامک منطقه ای چیست ؟

تبلیغات به صورت منطقه ای به شما کمک می کند تا بتواند مشتریان بیشتری از منطقه و محل زندگی خوتان ویا دفتر کسب وکارتان جذب کنید . پیام رسان بانک شماره موبایل جامعی به صورت تفکیک شده بر اسا شهر و استان را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید به هر شهر و استانی که خواستید پیامک منطقه ای بفرستید .

ارسال از نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه چیست ؟

این روش پیشرفته به شما کمک می کند تا با تعیین دقیق محدوده از روی نقشه ، تنها به همان محدوده پیامک منطقه ای ارسال نمایید . ارسال پیامک از روی نقشه دقت بازاریابی پیامکی خودتان را به شدت افزایش می دهید .

ارسال مشاغل چیست ؟

اگر جامعه هدف از جمله شاغلین اصناف خاصی باشند ، این روش به شما کمک می کند تا فقط برای آن دسته از افراد پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید .
ارسال پیامک به مشاغل در پیام رسان شامل بیش از 20 صنف و چند صد شغل مختلف می شود که به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران پنل اس ام اس رایگان قرار گرفته است .

ارسال پیامک از دکل آنتن BTS  چیست ؟

ارسال پیامک از دکل های آنتن مخابراتی یا همان BTS  این قابلیت را به شما می دهند تا بتوانید بر روی تمام افرادی که طی 14 روز گذشته از یک ناحیه خاصی رفت و آمد داشته اند ، کمپین بازاریابی پیامکی خود را پیاده کنید.

چگونه مسابقه پیامکی و نطرسنجی برگزار کنیم ؟

نطرسنجی پیامکی به کسب و کار ها کمک می کند تا بتوانند خدمات خود را بهبود دهند . مثلا فرض کنید یک رستوران بتواند بعد از آنکه مشتری اش غذای خود را میل نمود ، از او راجب طعم غذا نظرسنجی کند .
همچنین ارسال پیامک های نطرسنجی به برندسازی شما کمک می کند و به کاربر نشان می دهد که شما تنها به فکر کسب درامد نیستید و رضایت آن ها نیز برای شما اهمیت دارد .
در همین راستا توصیه می کنیم تا مقاله چگونه مسابقه پیامکی و نظرسنجی برگزار کنیم را مطالعه کنید .

بازاریابی پیامکی ؛ بهترین گزینه ی پیش روی شما

بازاریابی پیامکی بهترین گزینه ی پیش روی شما است که به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه بیش ترین بازدهی را دریافت کنید . در صورتی که به 2 نکته زیر توجه کنید :

  • حتما هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی ، جامعه هدف خودتان را انتخاب کنید و به صورت هدفمند ( بر اساس منطقه یا شغل و … ) پیامک ارسال کنید .
  • متن پیامک خودتان را جذاب بنویسید . خط اول پیامک شما باید کاربر را مجذوب کند .

هم اکنون پنل اس ام اس رایگان را تهیه کنید و در کمتر از 7 دقیقه پیامک تبلیغاتی خودتان را ارسال نمایید . بر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد سایت پیام رسان شوید :

https://payam-resan.com/

دیدگاهتان را بنویسید