آشنایی با وبسایت انتشارات اندیشه آگاه برای خرید کتاب های روانشناسی و موفقیت مانند کتاب برتری خفیف و کتاب قدرت انضباط شخصی

 

برای خرید کتاب موفقیت و روانشناسی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

خرید کتاب یکی از تجربه‌های لذتبخش در زندگی است. بسیاری از افراد این کار را نوعی تفریح می‌دانند و سعی می‌کنند به صورت منظم و در بازه‌هایی زمانی مختلف کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری نمایند. با توجه به اینکه کتا‌ب‌های روانشناسی و موفقیت جایگاه ویژه‌ای نزد افرد کتابخوان دارند، در این مقاله قصد دارید شما را با وبسایتی آشنا کنیم که خرید کتاب موفقیت و روانشناسی را برای شما تسهیل خواهد کرد. با ما همراه باشید.

معرفی وبسایت چاپ کتاب و خرید کتاب موفقیت و روانشناسی

همانگونه که می‌دانید، هزاران وبسایت و فروشگاه مجازی و فیزیکی در زمینه فروش کتاب در ایران فعالیت دارند. یکی از مشکلاتی که خوانندگان کتاب دارند این است که در هنگام خرید کتاب از کیفیت ترجمه، ویراستاری و چاپ کتاب اطلاع ندارند. برای مثال ممکن است برای یک کتاب خاص بیش از 20 ترجمه مختلف در بازار کتاب موجود باشد و در این صورت پیدا کردن کتابی که ترجمه بهتری دارد به یک کار سخت تبدیل خواهد شد. با این حال اگر کتاب خود را از مرجعی خریداری نمایید که کیفیت کتاب را بررسی نموده و سپس آن را به فروش می‌رسانند، می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

سایت انتشارات اندیشه آگاه یکی از سایت‌های ارزشمند در حوزه خرید کتاب موفقیت و روانشناسی است. این انتشارات به صورت تخصصی در زمینه چاپ کتاب روانشناسی فعالیت دارد. با توجه به اینکه تیم انتشارات اندیشه آگاه متشکل از تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی در رشته‌های مختلف روانشناسی است، کیفیت ترجمه و ویراستاری آثار بسیار بالا می‌باشد. کتاب‌های ترجمه شده توسط این انتشارات دارای بالاترین میزان فروش در اپلیکیشن‌های کتاب هستند و امتیازات بالایی نیز از خوانندگان خود دریافت می‌کنند.

برخی از خوانندگان کتاب‌های این انتشارات پس از اتمام کتاب اعلام کرده‌اند که حتی یک غلط املایی نیز در کتاب نیافته‌اند و همچنین هیچ جمله مبهم یا اشتباهی در کتاب وجود نداشته است. بنابراین اگر شما نیز علاقمند به خواندن کتاب‌های  روانشناسی و موفقیت هستید توصیه ما این است که به وبسایت انتشارات اندیشه آگاه مراجعه نمایید و نسبت به تهیه کتاب‌های مورد نظر خود اقدام نمایید.

انتشارات اندیشه آگاه کیفیت ترجمه، ویراستاری و چاپ کتاب‌های خود را تضمین می‌نماید و در صورتی که شما از کیفیت ترجمه یا چاپ ناراضی بودید می‌توانید نسبت به عودت کتاب و دریافت وجه خود اقدام نمایید.

کتاب برتری خفیف انتشارات اندیشه آگاه

چه کتاب‌هایی را می‌توانم از انتشارات اندیشه آگاه تهیه کنم؟

کتاب‌های انتشارات اندیشه آگاه در طیفی از کتاب‌های بسیار تخصصی روانشناسی تا کتاب‌های بسیار عمومی روانشناسی قرار دارند. برای مثال کتاب اختلالات شخصیت یک کتاب دانشگاهی است اما همه افراد می‌توانند از محتوای آن برای شناخت اطرافیان خود استفاده نمایند. در سوی دیگر کتاب‌هایی قرار دارند که در حوزه موفقیت می‌باشند. برای مثال کتاب برتری خفیف جف اولسون از این انتشارات یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران است که با ترجمه بی‌نظیر و عالی روانه بازار شده است. کتاب قدرت انضباط شخصی دنیل والتر نیز پرفروش‌ترین کتاب الکترونیکی و صوتی ایران در سال 1400 و 1401 بوده است.

در سوی دیگر کتاب‌هایی از این انتشارات منتشر شده است که در حدفاصل این دو دسته قرار دارند. برای مثال کتاب تمرکز از دست رفته نوشته یوهان هری در زمینه تمرکز انسان‌های معاصر است که به عقیده وی توسط شرکت‌هایی مانند فیسبوک ربوده شده‌ است. یا کتاب ذهن‌های آشفته به بررسی ویژگی‌های روانشناختی و اختلالات شخصیتی در چهار دیکتاتور بزرگ قرن بیستم می‌پردازد.

برای خرید کتاب‌های این انتشارات می‌توانید به صفحه فروشگاه کتاب انتشارات اندیشه آگاه مراجعه کنید.

 

 

برچسب ها : انتشارات اندیشه آگاه,چاپ کتاب,کتاب روانشناسی,کتاب موفقیت,کتاب برتری خفیف,کتاب قدرت انضباط شخصی

دیدگاهتان را بنویسید