در اینستاگرام، گرایش‌های ویرایش عکس بسیار سریع پیش می‌روند. فقط ذهن خود را به آن روزهایی برگردانید که فید شما مملو از عکس‌های به شدت فیلتر شده و برش مربع بود. اگرچه تنها چند سال پیش بود، در سال 2022، آن سبک به قدری قدیمی به نظر می رسد که ممکن است شما نیز یک داگرئوتایپ پست کنید.

کاربر متوسط ​​اینستاگرام شما هر روز تقریباً نیم ساعت را در برنامه صرف می کند و به اندازه کافی باهوش است که محتوایی را که نتوانسته همگام با زمانه باشد تشخیص دهد. این بدان معناست که ترکیب عکس جالب و اصلی سال گذشته، کلیشه خسته امسال است.

برای جلب توجه مخاطبان خود، باید آن را تازه نگه دارید و با آخرین روند ویرایش عکس اینستاگرام به‌روز باشید. بنابراین این خواندن ضروری را در نظر بگیرید: ما آن را داریم 7 سبک عکس برتر اینستاگرام برای سال 2022.

7 روند ویرایش عکس اینستاگرام برای سال 2022 که نمی توان از دست داد
1. عکس های معتبر و بدون ویرایش

2. پالت های غیراشباع و بد خلق

3. همپوشانی متن

4. نور افراطی

5. نوستالژی دهه 70 (از طریق دهه 00).

6. عکس روگرفت

7. طرح های رنگی ثابت

صرفه جویی در زمان ویرایش عکس ها و خود را دانلود کنید بسته رایگان 10 پیش تنظیم قابل تنظیم اینستاگرام اکنون.

7 ترند برتر ویرایش عکس اینستاگرام

آیا می خواهید بهترین قدم خود را در صفحه کاوش اینستاگرام قرار دهید تا بتوانید آن لایک ها و فالوورهای جدید را جمع آوری کنید؟

گرفتن یک عکس خوب در اینستاگرام تنها اولین قدم است – چگونه شما حاضر مهم هم هست بنابراین به موارد ضروری ویرایش اینستاگرام خود توجه کنید، بهترین برنامه های ویرایش اینستاگرام را دانلود کنید و از این روندهای ویرایش اینستاگرام الهام بگیرید.

1. عکس های معتبر و بدون ویرایش

بسیار خوب، بله، قرار دادن «ویرایش نشده» به عنوان ترند برتر ویرایش عکس در سال 2022 برای اینستاگرام کمی به نظر می رسد. اما ما تصمیم نمی‌گیریم که روندها چیست. ما فقط آن را طوری صدا می زنیم که آن را می بینیم.

و ما شاهد یک آغوش بزرگ از “اعتبار” در برنامه، همانطور که فیلترها و ویرایش های کمتر نمونه آن است. زنده باد دوران جدید خام، واقعی و کثیف!

آیا عکس تار است؟ آیا موهای شما سر جای خود نیست؟ آیا یک کبوتر در پس زمینه هیچ خوبی ندارد؟ هر چه بهتر.

ما در حال تلاش برای ضد کمال اینجا. به آن به عنوان یک واکنش اجتناب ناپذیر به زیبایی شناسی اینستاگرام 2018 فکر کنید.

ما می بینیم که این روند به عنوان یک آینه درهم و برهم ظاهر می شود…

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط رمی ریوردان (@jerseygirll77)

یا تار و نور کم…

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Wafia (@wafiaaa)

یا گذاشتن قفسه ای پر از لباس های بدون استایل در پس زمینه راه اندازی خط مد.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Fashion Brand Co Inc Global (@fashionbrandcompany)

فقط به محبوبیت فزاینده BeReal نگاه کنید، برنامه اشتراک‌گذاری عکس که کاربران را تشویق می‌کند تا زندگی بدون فیلتر خود را عکس بگیرند و پست کنند.

(البته، انتخاب پست برای پست کردن در اینستاگرام به خودی خود یک عمل فیلتر است. بنابراین، تلاش برای به اشتراک گذاشتن عکسی است که به نظر می رسد. واقعی آیا واقعاً معتبرتر از ارائه یک لحظه تصویری عالی است؟ اینها چیزهایی هستند که ما را در شب بیدار نگه می دارند.)

این عکس Crown Affair پیکسلی و بدون ظاهر به نظر می رسد – دقیقاً آن چیزی نیست که شما از یک برند زیبایی با بیش از 57 هزار دنبال کننده انتظار دارید. اما کامنت‌ها و لایک‌های پرشور به همان اندازه در حال پخش شدن هستند.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Crown Affair (@crownaffair)

برای برندها، این تاکید بر اصالت مطمئناً می تواند در زمان و هزینه شما برای استایل عکس صرفه جویی کند. اما فقط به خاطر این عکس ها نگاه کن بدون تلاش به این معنی نیست که باید با آن تماس بگیرید. هر چیزی که پست می کنید باید همچنان برای فالوورهایتان ارزش به همراه داشته باشد – آیا اطلاعات، الهام بخش یا سرگرم کننده است؟

2. پالت های غیراشباع و بد خلق

با وضعیت کنونی جهان، به جرات می توان گفت که همه ما نسبت به چند سال پیش، کمی بیشتر از دیگران هستیم. و جو فید شما احتمالاً منعکس کننده آن است.

نماد فایل

صرفه جویی در زمان ویرایش عکس ها و خود را دانلود کنید بسته رایگان 10 پیش تنظیم قابل تنظیم اینستاگرام اکنون.

همین حالا پیش تنظیمات رایگان را دریافت کنید!

رنگ‌های رنگارنگ و زنده امروزه در اینستاگرام کمتر از سال‌های گذشته رایج است. در عوض، احتمال بیشتری وجود دارد که پست‌هایی را با آن‌ها مشاهده کنید رنگ های غیراشباع و کنتراست ها را کاهش داد. سطوح درخشش و هایلایت به نفع عکس های بد خلق و کم نور خاموش شده اند.

شرکت عطرسازی خانگی Vitruvi به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام می دهد:

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط vitruvi (@vitruvi)

البته این افکت را می‌توان از طریق عکاسی به دست آورد – از صحنه‌ای تاریک بگیرید، عکسی تاریک بگیرید – اما چند تغییر در سطوح رنگ و نور در برنامه ویرایش عکس اینستاگرام می‌تواند به کاهش همه چیز کمک کند.

بسته از پیش تعیین شده رایگان اینستاگرام ما را دانلود کنید تا به راحتی رنگ ها و سطوح عکس های اینستاگرام خود را با چند کلیک تغییر دهید.

3. همپوشانی های متن

بر کسی پوشیده نیست که استوری‌ها و حلقه‌های اینستاگرام این روزها بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند. و در حالی که این فرمت‌ها اغلب صدا را در خود جای می‌دهند، متن یک ابزار به همان اندازه رایج در اینجا است. و اکنون، متن در پست های فید اصلی نمایش داده می شود.

می‌توانید با استفاده از فونت‌های داخلی متمایز اینستاگرام، متن را در حالت ایجاد داستان یا حلقه‌ها به سرعت به عکس یا ویدیو اضافه کنید. (TikTok قابلیت های مشابهی را ارائه می دهد.)

این یک ابزار مفید برای افزودن زمینه، جوک، برچسب یا توضیحات است، که ما شروع به استفاده از این سبک برای میم ها یا اسکرین شات های بازنشر شده در فید اصلی می کنیم.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط جیلیان هریس (@jillian.harris)

برخی از برندهای بزرگ، مانند نیویورک تایمز، از پوشش های متنی برای گسترش دسترسی و تقویت برند خود استفاده می کنند. پست های فید اصلی آنها تقریباً شبیه است مینی اینفوگرافیک که متن را در تایپ امضای خود مشخص می کنند.

این پست‌ها برای فالوورها طراحی شده‌اند تا دوباره در داستان‌های خود به اشتراک بگذارند – راهی هوشمندانه برای افزایش تعامل.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط NYT Books (@nytbooks)

اما در حالی که برخی از برندها ممکن است فونت‌های دلخواه خود را داشته باشند، استفاده از فونت‌های داخلی اینستاگرام به پست‌ها حالتی معتبر و فقط بخشی از گروه می‌دهد.

آیا نمی‌خواهید فالوورهایتان به پست‌های دلپذیر شما نگاه کنند و فکر کنند: «ستاره‌ها! آنها هم مثل ما هستند!»؟

4. نورپردازی شدید

در حالی که نورپردازی ملایم و طبیعی چند سال پیش رواج داشت، اما ما در انبوهی از اینها هستیم نورپردازی دراماتیک فاز.

نورپردازی فوق العاده با کنتراست بالا، به ویژه در عکس های سرمقاله و تبلیغاتی مد شده است. عزیزم به فصل سایه شدید خوش اومدی.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط رایان استاین ⭐️ (@hesitantfailien)

یک استیک با کنتراست بالا که در صفحه سرآشپز مولی باز مشاهده شد:

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط MOLLY BAZ (@mollybaz)

و در حساب وین وان پاپ آپ شراب نیز:

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط VIN VAN (@vinvan.ca)

اگر با یک عکاس حرفه ای کار نمی کنید یا به نوعی از استودیوی عکس کاملاً مجهز دسترسی ندارید، نگران نباشید. ابزارهای ویرایش زیادی وجود دارد که به شما در تقلید از این ظاهر با کنتراست بالا کمک می کند.

5. نوستالژی دهه 70 (از طریق دهه 00).

ما در انبوه لحظه نوستالژی هزاره در مد، موسیقی و فرهنگ پاپ هستیم. اما اواخر دهه 90 و اوایل دهه 00 بسیار سنگین بود نوستالژی دهه 70، پس ما هستیم همچنین شاهد بازگشت‌های زیادی به آن دهه پرخطر.

طراحی گرافیکی و عکاسی با عکاسی دانه‌دار و با فلاش بالا (تظاهر می‌کنید با دوربین یکبار مصرف عکس می‌گیرید)، پالت‌های رنگی رترو (نارنجی است! بازگشته است!) و حال و هوای غم‌انگیز فروشگاه‌های صرفه‌جویی را عاشقانه‌تر می‌کنند.

این کمپین نایک با عکس‌های بی‌کیفیت و صیقل‌نشده از یک ورزشکار ستاره، به آن حال‌وهوای بسیار جذاب و قدیمی کمک می‌کند:

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط نایک (@nike)

مکان ما با هیچ عذرخواهی، حال و هوای بدون فیلتر و کلاه سطلی را ارائه می دهد.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Our Place (@ourplace)

6. عکس روگرفت

واقعاً یک روند ویرایش نیست، اما این یکی را در رادار خود دریافت کنید: کاربران از ویژگی چرخ و فلک اینستاگرام به حداکثر می‌رسانند تا عکس‌های مورد علاقه خود را از یک رویداد، تعطیلات یا دوره زمانی به‌طور غیرمجاز به نمایش بگذارند.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط WOLF CIRCUS JEWELRY (@wolf_circus)

چرخ فلک ها در واقع توسط الگوریتم اینستاگرام اولویت بندی می شوند، بنابراین برای برندها اصلا بد نیست. و سلام، شاید شما در حال حاضر از این ویژگی برای اشتراک گذاری حداکثر 10 عکس در یک پست استفاده می کنید.

اما برای استفاده از روند روگرفت عکس به طور خاص، شرح باید باشد کمی نادیده گرفته و مبهم، و عکس ها باید باشد تصادفی، فیلتر نشده و معتبر. به «فیلم زباله بهار 2022»، «راه اندازی مجموعه اسپرینگستین BTS» و غیره فکر کنید.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط BOOM! کشتی حرفه ای (@boom_pro_wrestling)

ارائه جزئیات و زمینه در کپشن تقریباً برخلاف توصیه استاندارد است. درعوض، روند روگرفت عکس با انرژی واقعی «شوخی درونی» فتنه و تیتراژ می‌دهد. اگر به نظر می رسد برای برند شما مناسب است، آن را دنبال کنید.

اگر آماده شروع به دامپینگ هستید، نکات ما را در مورد تسلط بر هنر کمپرسی عکس در اینجا بررسی کنید.

7. طرح های رنگی ثابت

عکس روگرفت واقعا سبک شما نیست؟ اگرچه برخی از کاربران همچنان با خوشحالی از فید اصلی به عنوان محل تخلیه برای هر و همه عکس‌های فوری استفاده می‌کنند، اما بسیاری از برندها هنوز از فید اصلی خود به عنوان یک منبع بیشتر استفاده می‌کنند. ویترین انتخاب شده، ایجاد یک موضوع یا روحیه فراگیر برای حساب خود.

آ پالت ثابت تسلط بر صفحه اینستاگرام برند مد Eve Gavel…


یک پالت ثابت بر صفحه اینستاگرام برند مد Eve Gavel غالب است

… ظروف افسانه ای، در همین حین، همه کاره می شوند تون گرم خنثی.


در همین حال، ظروف افسانه‌ای با رنگ‌های خنثی با رنگ گرم همه کاره می‌شوند

معمولاً، برندها یا سازندگانی را می‌بینید که عکس‌هایی را ارسال می‌کنند که متناسب با یک طرح رنگی خاص است. صورتی بسیار محبوب است، همانطور که از زمانی که Millennials برای اولین بار از تراوش اولیه خارج شد و برای استفاده از تلفن هوشمند تکامل یافت، بوده است، اما شما این روند تک رنگ جذاب را در رنگ های مختلف خواهید دید.

اطلاعات بیشتری برای ایجاد یک شبکه اینستاگرام برای توقف آنها در مسیرهای آنها می خواهید؟ ما گوچو.

ویرایش عکس های اینستاگرام با Hootsuite

نکته صرفه جویی در زمان: می توانید عکس های اینستاگرام خود را برای دستیابی به تمام این افکت ها مستقیماً در داشبورد Hootsuite ویرایش کنید.

دیگر نیازی به ویرایش عکس ها در تلفن خود، ارسال آنها برای خودتان و سپس آپلود آنها در پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی خود به طور جداگانه نیست! ویدیوی زیر به شما نشان می‌دهد که چگونه قبل از برنامه‌ریزی پست‌های خود، برش، تراز، فیلترها و موارد دیگر اعمال کنید.

اگر هر یک از این گرایش‌های ویرایش عکس اینستاگرام علاقه شما را غلغلک می‌دهد، ما از صمیم قلب شما را تشویق می‌کنیم که به آنها سر بزنید!

اگر از محتوایی که ایجاد می‌کنید لذت می‌برید، به احتمال زیاد مخاطبان شما نیز از آن لذت می‌برند، اما اینجا هیچ فشاری وجود ندارد. در نهایت، ترندها در اینستاگرام می آیند و می روند. اما محتوای با کیفیت و جذاب که با مخاطبان منحصر به فرد شما و نیازهای آنها صحبت می کند؟ این برای همیشه.

با استفاده از Hootsuite برای ویرایش، زمان‌بندی و انتشار پست‌ها، رشد مخاطبان و پیگیری موفقیت با استفاده از تجزیه و تحلیل آسان، در زمان مدیریت حضور خود در اینستاگرام صرفه‌جویی کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

با فایل هایی از Michelle Cyca.

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست‌ها، استوری‌ها و حلقه‌های اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنید با Hootsuite. در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

آزمایشی 30 روزه رایگان

دیدگاهتان را بنویسید