نیازهای مختلف انسان و همچنین پیشرفت روزافزون بشریت در زمینه های مختلف باعث شده که انسان برای خرید کادو انتخاب های بیشماری داشته باشد. به عنوان مثلا پیشرفت انسان در حوزه ی موبایل و لوازم جانبی آن باعث شده که هرکس با هر بودجه ای که دارد بتواند کادو تهیه کند. بنابراین برای انتخاب و تهیه کادو مشکلی در تنوع وجود ندارد. نکته ای که خرید کادو، بالاخص کادو سالگرد ازدواج را سخت می کند، انتخاب کادوی مورد علاقه طرف مقابل است. معمولا افراد برای خرید کادو از زاویه دید خود نگاه می کنند. مثلا کادوهایی را برای دیگران خریداری می کنند که دوست دارند از بقیه دریافت کنند. ممکن است این کار مشکل ساز باشد. ممکن است شخصی ساعت ها در بازار بچرخد تا آن چیزی که می خواهد را پیدا کند و وقتی هدیه را به گیرنده داد با واکنش معمولی یا حتی منفی او مواجه شود.  به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید کادو طبق سلیقه طرف مقابل خرید کنید نه طبق علاقه ی خودتان. اما اگر این اتفاق برای شما افتاد و کادویی متناسب با سلیقه کادو دهنده دریافت کردید، بهتر است از او تشکر کنید و اگر با او صمیمی هستید بعدا در لفافه او را متوجه اشتباهش کنید.

داشتن بهترین انتخاب از نگاه طرف مقابل

پیشنهاد برای خرید کادو سالگرد ازدواج

یکی از پیشنهاد ها برای کادو سالگرد ازدواج ( https://diarystudio.com/  ) ، خرید لباس است. شاید این مورد خیلی خاص نباشد اما به علت تنوع بسیار آن در جنس، طرح، رنگ و مدل همه افراد با سلیقه و بودجه ی متفاوت می توانند آن را تهیه کنند. البته شما می توانید با ایجاد خلاقیت، این کادو را تبدیل به یک کادو خاص کنید. مثلا می توانید برای کادو سالگرد ازدواج برای خود و همسرتان لباس ست بدوزید. همچنین با چاپ انواع نوشته ها و تصاویر روی لباس مورد نظر می توانید آن را منحصر به فرد و ماندگار کنید. بدون شک علاوه بر اصل کادو، عشق و محبتی که همراه آن منتقل می شود بسیار با ارزش تر خواهد بود. اگر شما خانم هستید و دغدغه ی تهیه کادو سالگرد ازدواج دارید می توانید از هنر دست خود استفاده کنید. مثلا اگر کار بافتنی بلد هستید می توانید یک شال و کلاه برای همسر خود ببافید. همچنین اگر قبلا کار چرم دوزی انجام داده اید می توانید با خرید یک تکه چرم مرغوب برای همسرتان کیف چرمی دست دوز بدوزید. این قبیل کارها نیاز به زحمت و صرف وقت دارند، به همین علت بسیار با ارزش خواهند بود و عشق شما را به همسرتان بیشتر نشان می دهند.

شما می توانید برای کادو سالگرد ازدواج وسایل مربوط به شغل همسرتان را تهیه کنید. مثلا اگر شغل خانم شما عکاسی است می توانید لنز دوربین برای او تهیه کنید. اگر کار شوهر شما طوری است که مجبور است ساعت ها پشت میز بنشیند می توانید برای او ماساژور یا بالشتک طبی تهیه کنید. این دسته از کادو ها به علت کاربردی بودن همیشه مورد استقبال قرار می گیرند.

کادو سالگرد ازدواج

نکات مهم پیرامون کادو سالگرد ازدواج

یکی از کادوهای جذابی که می تواند بسیار کاربردی باشد وسایل مربوط به طبیعت گردی است. اگر همسر شما اهل کمپینگ در طبیعت و کوه است این مورد می تواند برای او مناسب باشد. یکی دیگر از ایده های جالب برای کادو سالگرد ازدواج، تابلوی پرتره است. شما می توانید با مراجعه به یک نقاش حرفه ای از او بخواهید چهره همسرتان را طراحی کند. پس از اینکه کادو سالگرد ازدواج را تهیه کردید حتما آن را تزیین کنید و در پاکت زیبا قرار دهید. این کار نشانه ی احترام و محبت به همسر است. اگر اولین سالگرد ازدواجتان را جشن می گیرید به هیچ وجه همان لحظه نسبت به کادو واکنش منفی نشان ندهید. به همسر خود اجازه دهید از شما شناخت پیدا کند.  در نهایت باید بگوییم کسی می تواند کادوی خوبی تهیه کند که به طرف مقابل خود دقت و توجه داشته باشد. مثلا اینکه بیشتر وسایل سنتی او را خوشحال می کند یا مدرن، دوست دارد کادوهای منحصر به فرد دریافت کند یا کاربردی. قطعا پس از یک سال زندگی مشترک راجع به این مسائل شناخت پیدا خواهید کرد. دقت داشته باشید که وسایلی که در صفحات مجازی به عنوان یک کادوی خاص معرفی می شوند ممکن است از نگاه همسرتان خاص نباشد.

https://diarystudio.com/news/8/%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC

 

دیدگاهتان را بنویسید