بافت چربی که در زیر گونه قرار دارد که باعث گرد تر دیده شدن صورت فرد می شود بوکال فت نامیده می شود . برخورداری از صورتی که پر و گرد برای کودکان بسیار شیرین و زیبا است اما ازن موضوع برای بزرگ ترها که به داشتن صورت گرد و تپل علاقه ای ندارند خیلی جذابیتی ندارد، چرا که صورتی لاغر و زاویه دار جذابیتی بیشتر خواهد داشت به صورتی که گونه ها و فک آن ها به خوبی مشخص باشد. امروزه لیفت ابرو و لیفت با نخ نیز بسیار محبوبیت پیدا کرده است.

بوکال فت چیست؟

روش جراحی چربی بوکال

در عمل بوکال فت در داخل دهان یک شکاف بسیار باریک ایجاد می گردد و چربی های موجود در ناحیه لپ تخلیه می گردد تا به موجب آن لپ ها کوچک تر شود. بعد از برداشتن چربی بوکال ، شکافی که به وجود آمده با بخیه بسته می شود و به توسط نخ های سیلیکونی پس از مدتی هیچ نشانه ای از عمل بر روی صورت بیمار دیده نمی شود . داشتن احساس درد و ناراحتی بعد از این عمل امری عادی خواهد بود که پزشک با تجویز انواع مسکن ها این دردها را کنترل خواهد کرد.

لیفت ابرو چیست ؟

تغییر در حالت ابروها برای ایجاد تعادل در صورت، تغییر حالت چهره و ایجاد نمای متفاوت با لیفت ابرو در چشم ها همچون بازتر نشان دادن آن ها یا درشت تر دیده شدن آن می باشد. در بیشتر موارد جهت تغییر حالت ابروهای زنان و شکل بخشیدن به آن ها، آرایشگران اقدام به انجام نمونه هایی همچون تتو و میکرونیدلینگ ابرو می نمایند. مطابق با روند تغییرات زیبایی در سال های اخیر، مردان نیز در ابروهای خود تغییراتی به وجود می آورند. البته هر فرد که ظاهر زیبایی برایش اهمیت دارد ، می تواند در صورت خود تغییراتی به وجود آورد، اگر چه توصیه می شود که این تغییرات توسط پزشک متخصص و با روش های مناسب صورت گیرد.

عضلات پیشانی در گذشت زمان به دلیل سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن خواهد کرد و در نهایت منجر به آن شده تا افتادگی در قسمت ابرو ها نمایان شود. این وضعیت، چهره افراد را دائما به شکل خسته و بی حال نشان می دهد. از جهتی نیز سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد خواهد شد. لذا جهت از بین بردن این سایه و ایجاد چهره ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می گردد.

چه افرادی به لیفت ابرو نیاز دارند ؟

افرادی که دارای ابروهای افتاده می باشند،

کسانی که خطوط عمیق در پیشانی دارند،

کسانی که خطوط عمیق بین دو ابرو دارند،

افراد جوان و میانسال نیز می توانند لیفت ابرو انجام دهند.

لیفت با نخ

لیفت ابرو با استفاده از نخ یکی از انواع روش های لیفت ابرو به شمار می رود. در این روش، برش هایی با قطر ۳ الی ۴ میلی متر در داخل ابرو ایجاد می گردد. استفاده از روش لیفت با نخ جهت افزایش زیبایی حدودا از  دهه ۱۹۹۰ آغاز شده ولی به مرور روش انجام و تجهیزاتی که برای ایجاد آن صورت می گرفت با تغییراتی همراه شده است. افرادی که در سنین ۳۰ الی ۵۰ سالگی می باشند و عوارض پیری در آن ها خیلی دیده نمی شود بهترین کاندیدای لیفت با نخ خواهند بود. در این روش با بهره مندی از یک سوزن های ظریف، در داخل ابرو برش های نازکی ایجاد می گردد و نخ هایی از طریق این شکاف ها وارد می گردد. این نخ ها، منجر به محو شدن و افتادگی در پوست می گردد.

لیفت ابرو

لیفت ابرو چه مزایایی دارد؟

اگر در آینه به خود نگاه کنید و پیشانی خود را به آرامی به سمت بالا ببرید، می توانید تاثیر لیفت پیشانی یا ابرو را تصور نمایید. با این حال عمده مزایای لیفت ابرو شامل موارد ذیل می باشد:

  • ظاهری شاداب ‌تر با بالا بردن ابروها البته هوشیارتر به صورت شما خواهد داد.همچنین می ‌توان افتادگی پلک ‌ها را با این روش کاهش داد.
  • پیشانی چین و چروک‌های عرضی روی پیشانی با بالا کشیدن ابروها به صورت موثری کمتر خواهد شد و باعث می ‌شوند که صورت شما دوستانه ‌تر و مثبت ‌تر دیده شود.
  • لیفت ابرو و پیشانی زمانی می تواند به نظر صحیح باشد که با ظاهر خود احساس راحتی نداشته باشید و چروک‌های عمیق پیشانی شما را آزار دهد. با سفت شدن ناحیه فوقانی صورت، ظاهر جوان خود را مجددا به دست خواهید آورد و به راحتی چین و چروک‌ هایی را که به شکل طبیعی با افزایش سن ایجاد می‌ گردد، از بین خواهند رفت.
  • در صورتی که جراحی خطراتی را به دنبال خواهد داشت و مدتی زمان ببرد تا بهبودی به دست آید، ولی نسبت به جایگزین‌های غیر جراحی مزایایی هم دارد. یک جراح ماهر لیفت ابروی مطابق با مشخصات دقیق شما ابرو ها را تنظیم خواهد کرد و در سالن جراحی خود سال ‌ها تجربه را به نمایش خواهد گذاشت. جراح شما ظاهری بسیار طبیعی متناسب با صورت شما ارائه می کند و مزیت اصلی گزینه جراحی در همین خواهد بود.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

دیدگاهتان را بنویسید