در این مقاله آموزشی سایت همیار سوشیال قصد داریم تا با برند بیورر یا Beurer که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده آشنا شویم، و به این سوال که آیا نمایندگی در تهران و شهرستان ها دارد پاسخ بدهیم.

بیورر یا beurer

یکی از محبوب ترین برندهای کشور آلمان برند beurer هست که توی کشور ما ایران به بیورر معروف هست. این برند انواع محصولات پزشکی ، زیبایی و برخی لوازم برقی مصرفی خانه تولید و عرضه می‌کند. این برند با کیفیت بالای ساخت آن باعث شده تا افراد زندگی سالم تری داشته باشند.

بیورر آلمان beurer برند پرهیاهو این‌روزها! – نمایندگی بیورر آرمین درمان

محبوب ترین محصولات بیورر نزد افراد شامل انواع دستگاه فشار، پالس اکسیمتر، انواع ماساژور بیورر، کالاهای ارتوپدی، دستگاه اکسیژن ساز beurer، ترازو دیجیتال، نبولایزر و… رو شامل میشه.

نمایندگی بیورر آرمین درمان

سایت همیار سوشیال به شما پیشنهاد می‌کند تا برای تهیه محصولات بیورر از مکانی معتبر اقدام به خرید کنید، فروشگاهی که گارانتی این محصول را دارا باشد، خوشبختانه شرکت آرمین درمان با بیش از سه دهه تجربه ، توانسته ارائه دهنده نمایندگی بیورر Beurer در تهران باشد و همچنین به سایر شهرستان ها خدمات دهی کند.

برای مشاهده محصولات بیورر و آدرس نمایندگی بیورر در تهران وارد سایت بیورر ایران با نشانی beureriran.ir بشوید. شرکت بیورر ایران تمام تلاش حد خود را کرده تا حداکثر رضایتمندی مشتریان خود را جلب کند.

تعمیرات بیورر

همانطور که گفته شد شرکت آرمین درمان ارائه دهنده خدمات نمایندگی بیورر در کریمخان تهران هست و از مزایای این شرکت 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بیورر آلمان هست.

نمایندگی بیورر آرمین درمان در تهران

برای دریافت مشاوره و همکاری با نمایندگی بیورر آرمین درمان کافیه با شماره های زیر در تماس باشید:

  • 88326644 – 021
  • 88326645 – 021
  • 88326646 – 021

آدرس نمایندگی بیورر کریمخان : تهران، کریمخان، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، پلاک 34

آشنایی بیشتر با بیورر Beurer

Beurer یک شرکت خانوادگی آلمانی است که انواع تجهیزات بهداشتی و سلامتی را تولید می کند. این شرکت در سال 1919 در اولین شهر آلمان تاسیس شد و در ابتدا فقط پتوهای برقی تولید می کرد. در دهه 1980، شرکت به تدریج دامنه فعالیت خود را گسترش داد و خط تولید متنوع تری را راه اندازی کرد. امروزه گروه بین المللی Beurer انواع تجهیزات را از پیروان پایگاه اطلاع رسانی بازار تولید می کند.

Beurer اکنون بیش از 2200 نوع محصول مختلف تولید می کند. تعداد کارکنان این شرکت در سال 1385 به 800 نفر رسید و درآمد آن حدود 230 میلیون دلار بود. کمپانی بیور در سال گذشته در اولمان و کریکت دچار مشکل شده است. در 1919 ملیدا، کیت و واگن بیورر، زیندی شریدا در المعمرمان داردن. کیت بیور در آن زمان یک رویای جوردی داشت و آن Feddinbury Keys Ab Dogbury Gourmand Cardan بود.

بیورر آلمان - نمایندگی بیورر کریمخان با آرمین درمان

و می خواست چیزهایی را به مردم عرضه کند. در آن زمان دستگاه کفاج کندان نوپا بود. البته در سال 1908 شرکتی در آلمان برای تولید پتوهای برقی شروع به فعالیت کرد و در نتیجه تولید این محصول در آلمان شناخته شد. سپس کیت و یوجین بوهرر وارد تجارت شدند و با استفاده از دو چرخ خیاطی در اتاق خواب خود شروع به ساخت پتوهای برقی کردند. بنابراین به سنگ بنای گروه صنعتی Beurer تبدیل شد.

بهترین شرکت های تجهیزات پزشکی در ایران به ترتیب شامل شرکت آرمین بیورر ایران ، Beurer ، SIEMENS ، مدترونیک ، ترمو فیشر ، فیلیپس ، FRESENIUS ، ابوت ، استرایکر ، زیمر ، الیمپیوس می باشد و همچنین جزو بهترین برندهای تجهیزات پزشکی در جهان می‌باشد.

شرکت بیورر ایران آرمین درمان

شرکت آرمین درمان تنها نماینده رسمی Beurer آلمان در ایران می باشد. زمینه فعالیت ما در فروشگاه Beurer در ایران واردات و توزیع انواع تجهیزات پزشکی و آرایشی می باشد. همچنین با بیش از سه دهه تجربه توانسته ایم رضایت بسیاری از مشتریان از جمله را از بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی جلب کنیم.

همانطور که گفته شد، ما تنها شرکت ارائه دهنده نمایندگی رسمی Beurer در ایران هستیم و تمامی محصولات ما با نشانگر اصالت محصول به مشتریان ارائه می شود. جهت مشاهده خدمات و محصولات بیورر وارد وبسایت مابا نشانی زیر بشوید.

منبع: شرکت بیورر ایران آرمین درمان | www.beureriran.ir | نمایندگی بیورر در تهران با آرمین درمان(نمایندگی انحصاری محصولات بیورر)

 

برچسب ها : بیورر,بیورر آلمان,beurer,نمایندگی بیورر,نمایندگی beurer,تعمیرات بیورر

دیدگاهتان را بنویسید