پیچ و رولپلاک نما یک روش ایده‌آل برای نگهداری و حفاظت از سنگ نمای ساختمان است. با این روش می‌توان از بروز حوادثی نظیر سقوط سنگ از بنا جلوگیری کرد. یکی از خدمات مجموعه ما در ارتفاعات نصب پیچ و رولپلاک می‌باشد. جالب است بدانید این خدمت بدون بستن داربست ارائه می‌شود. ما برای حفظ سنگ نمای ساختمان از مقاوم‌ترین پیچ و رولپلاک‌های بازار استفاده می‌کنیم تا در برابر عواملی چون رطوبت و زنگ زدگی قدرت خود را حفظ کنند. لازم به ذکر است این خدمت شامل نصب سنگ و بازرسی دوباره نما و تعمیر پیچ‌های خراب نیز می‌شود.

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

در صورت مشاهده ریزش سنگ از نمای ساختمان، ایجاد ترک بر روی سنگ‌ها یا برآمدگی و هر مشکل دیگری کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این صورت هزینه پیچ و رولپلاک نما و پروسه این کار برای شما شرح داده خواهد شد.

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ] بدون داربست [

نمونه کار

نمونه‌ای از خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما در سطح شهر تهران و کرج را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید:

محل کار

برای دسترسی آسان به شرکت کافی است بر روی نقشه زیر کلیک کنید:

فیلم آموزشی پیچ و رولپلاک نما

ویدیوی زیر شما را با پروسه مقاوم سازی نما بدون نیاز به داربست آشنا خواهد کرد:

مزایای پیچ و رولپلاک نما

بدون شک ریزش سنگ نما از ساختمان معایب زیادی دارد. مقاوم سازی سنگ‌ها از چندین جهت می‌تواند حائز اهمیت باشد:

  • جلوگیری از حادثه: رولپلاک کردن سنگ‌های نما از بروز حوادثی نظیر ریزش سنگ جلوگیری می‌کند.
  • افزایش عمر مفید سنگ: با اتصال سنگ نما به بتن عمر مفید سنگ‌ها افزایش خواهد یافت.
  • حفظ ظاهر زیبای بنا: با جلوگیری از ریزش سنگ نما جلوه زیبایی به ساختمان خود خواهید بخشید.

مزایای پیچ و رولپلاک نما

 

مقدمه

پیچ و رولپلاک نما بهترین روش برای حفظ و نگهداری سنگ نمای ساختمان محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید از ریزش سنگ‌های نما جلوگیری کنید، این روش را حتما امتحان کنید. شرکت ما یکی از بهترین موسساتی است که این خدمت را ارائه می‌کند. اگر به دنبال اجرای این پروژه با طناب و بدون داربست هستید، شرکت ما با چندین سال سابقه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم.

مقاوم سازی نما با پیچ و رولپلاک، بدون داربست، یکی از مهمترین خدمات ما است که در طول سال‌های فعالیت‌مان به مشتریان ارائه کرده‌ایم. در این پروسه ما از پیچ‌های گالوانیزه خارجی و رولپلاک پروانه‌ای آریا که به منظور سنگ ساختمان تولید می‌شود، استفاده می‌کنیم. برای محکم کردن سنگ نما اندازه و سایز پیچ و رولپلاک بسیار مهم است. به طور کلی ما از دو سایز 5 و 6 سانت برای این کار کمک می‌گیریم.

نماشویی با طناب ، قیمت نماشویی ، نماشویی الو استادکار

مقاوم سازی نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

  • روش اول:

معمولا هزینه نهایی این خدمت بر اساس متراژ کاری محاسبه می‌شود. به طور کلی با ازای هر متر مربع بین 25 هزار تومان تا 45 هزار تومان باید پرداخت کنید. قیمت هر متر مربع بر حسب عواملی چون جنس، طرح، طول و عرض سنگ نما تعیین خواهد شد. به عنوان مثال هرچه اندازه سنگ نما کمتر باشد، قیمت بیشتری برای پیچ و رولپلاک آن باید در نظر بگیرید.

  • روش دوم:

برآورد هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما بر حسب تعداد پیچ و رولپلاک نصب شده نیز یک روش معمول دیگر است. در این روش کارشناس یا پیمانکار شرکت قبل از شروع پروژه مساحت نمای ساختمان (ضرب طول در عرض) را محاسبه می‌کند. به این ترتیب تعداد پیچ و رولپلاکی که باید برای ساختمان استفاده شود، مشخص خواهد شد. در انتها با توجه به سختی کار و طرح نما هزینه هر پیچ محاسبه و قیمت نهایی مشخص می‌شود. به طور کلی در این روش قیمت نصب هر پیچ و رولپلاک بین 4500 تومان تا 12000 تومان برآورد می‌شود.

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما تراورتن

قیمت مقاوم سازی نما تراورتن به عوامل مختلفی بستگی دارد. از سویی قطر و اندازه این سنگ‌ها متفاوت است و از سوی دیگر پیچ نصب شده ممکن است فرق کند. اما به طور معمول قیمت نهایی به ازای هر متر مربع بین 25 هزار تومان تا 95 هزار تومان برآورد می‌شود. برای اطلاع دقیق‌تر کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن آگاهی از روند کار، از قیمت پروژه مطلع شوید.

دلیل اسکوپ سنگ نمای تراورتن چیست؟

سنگ تراورتن به دلیل جذب بالای رطوبت به تدریج دچار فرسایش می‌شود. به این ترتیب این سنگ‌ها نیز نیاز به پیچ شدن بر روی نما دارند. همچنین این سنگ‌ها بهتر است در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم شوند. برای این کار می‌توان از مواد شیمیایی نانو رزین جهت آب بندی سنگ‌ها استفاده کرد. این مواد یک لایه شفاف ایجاد می‌کنند که سنگ را از نفوذ آب و مواد اسیدی در امان نگه می‌دارد. بنابراین بعد از نصب پیچ و رولپلاک برای سنگ تراورتن، اجرای نانو رزین برای سنگ تراورتن اهمیت زیادی دارد.

سنگ تراورتن

چرا سنگ تراورتن برای نمای ساختمان استفاده می‌شود؟

تراورتن یکی از پرمصرف‌ترین سنگ‌ها در معماری نمای امروزی است. از این سنگ استفاده‌های زیادی نظیر روکش دیوار و کف می‌شود. این سنگ قدمت بالایی دارد، اما چرا این سنگ در صنعت ساختمان سازی مورد علاقه قرار گرفته است؟

  • عایق حرارتی بودن: یکی از دلایل آن سوراخ‌های طبیعی موجود در داخل سنگ است که به عنوان یک عایق حرارتی عمل می‌کند. این سوراخ‌ها مقاومت نما را در برابر عواملی چون آتش سوزی افزایش می‌دهند.
  • عایق صدا بودن: از مزایای دیگر تراورتن جلوگیری از عبور صدا می‌باشد. جذب صدا و کاهش آلایندگی صدا جزو ویژگی‌ها جالب این محصولات است.
  • اسکوپ طبیعی بودن: یک مزیت خوب تراورتن هنگام نصب روی دیوار همان طورخ‌های طبیعی است که باعث نفوذ دوغاب شده و یک اسکوپ قوی ایجاد می‌کند.

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما گرانیت

گرانیت یا خارا از مقاوم‌ترین سنگ‌های بازار به شمار می‌رود. سختی و مقاومت این سنگ زبانزد است و به همین دلیل حرارت، آب و مواد شیمیایی راهی به داخل آن پیدا نمی‌کند. در نتیجه آسیب گرانیت نسبت به سنگ‌های دیگر بسیار کمتر است.

به دلیل سنگینی این سنگ نصب پیچ و رولپلاک روی آن بسیار مهم است، چرا که با سیمان و مواد دیگر به راحتی روی نما نمی‌چسبد. از سوی دیگر سقوط این سنگ آسیب‌های جبران ناپذیری برای ساختمان به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به مقاوم سازی آن اقدام کنید.

فاکتورهای زیادی در تعرفه پیچ و رولپلاک نمای گرانیتی دخیل هستند. به دلیل سنگینی از این مواد برای زیرساخت‌های ضعیف استفاده می‌شود. اما گرانیت دو ویژگی منفی دارد. اول چسبندگی ضعیف به دیوار با ملات است و دوم زنگ زدن سریع آن می‌باشد. بنابراین برای افزایش عمر مفید نما و استحکام کافی باید به همراه پیچ و رولپلاک از ابزارهای دیگر نیز استفاده کرد.

سنگ گرانیت

پیچ و رولپلاک سنگ نما تهران و کرج

پیچ و رولپلاک نما یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که شرکت ما عرضه می‌کند. همانطور که گفته شد، این خدمت بدون داربست و تنها به کمک طناب انجام می‌شود. چنین روشی مزیت‌های فراوانی به همراه دارد. استفاده از طناب علاوه‌بر ایمنی بالا، سرعت پیشرفت پروژه را چندین برابر می‌کند. همچنین هزینه نهایی مشتری کاهش خواهد یافت. ما در کنار نصب پیچ و رولپلاک به نمای ساختمان، خدمات دیگری نیز به همشهری‌ها ارائه می‌کنیم:

  • نصب و بازسازی سنگ‌های خراب شده نمای ساختمان
  • شستن نما پس از پیچ کاری
  • بتونه کاری و بندکشی نما
  • آب بندی سنگ با نانو رزین

خدمات ما به چه کسانی ارائه می‌شود؟

خدمات ما در کلیه مناطق شهر تهران و کرج ارائه می‌شود. اگر شما هم به دنبال مقاوم سازی نما با پیچ و رولپلاک هستید، کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید.

بهترین راهکار برای پیچ و رولپلاک نما

بهترین روش در این پروژه استفاده از طناب به جای داربست است. به این ترتیب متخصصین از طناب آویزان شده و اقدام به محکم کردن سنگ نما می‌کنند.

امروزه در شهرهای بزرگ از این روش استفاده می‌شود. جایگزین کردن داربست با طناب باعث سرعت بخشیدن به کار و جلوگیری از هزینه‌های اضافی خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی افراد حاضر در این شغل از تخصص و تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند.

 

سوالات متداول

شاید سوالات زیر بتواند چالش‌های ذهنی شما را پوشش دهد:

  • آیا همه سنگ نماها قابلیت پیچ و رولپلاک شدن دارند؟
  • بله، در طول اجرای پروژه تمام سنگ نماهای ساختمان پیچ می‌شوند، در صورت بروز هرگونه مشکلی به کارفرما اطلاع رسانی خواهد شد.
  • هزینه پیچ و رولپلاک نما چگونه محاسبه می‌شود؟
  • تعرفه این خدمت به فاکتورهایی نظیر سختی سنگ و طرح آن بستگی دارد که معمولا به صورت چکی از مشتری دریافت می‌شود.
  • آیا هزینه اعلام شده با لوازم مورد نیاز است؟
  • بله، خرید تمام لوازم مورد نیاز به جز سنگ و سیمان و هزینه‌های جاری مانند بیمه بر عهده شرکت است.
  • تعرفه تقریبی پیچ و رولپلاک سنگ نما چقدر است؟
  • تعرفه این خدمت به ازای هر متر مربع از 25 هزار تومان تا 75 هزار تومان متغیر است.
  • تعداد استاندارد پیچ در سنگ نما چگونه است؟
  • تعداد استانداردی برای همه سنگ نماها تعیین نشده است. به طور کلی بهتر است در هر 40 سانت یک پیچ قرار داده شود، اما گاهی برای مقاوم سازی نما این عدد به 20 یا 10 سانت نیز کاهش می‌یابد.
  • هر پیچ چند سال ماندگاری دارد؟
  • از آن جا که ما از بهترین پیچ و رولپلاک بازار استفاده می‌کنیم، شما می‌توانید با خیال راحت تا 5 الی 6 سال از نمای ساختمان خود آسوده خاطر باشید.
  • برای سنگ نمای اسکوپ دار هم باید پیچ و رولپلاک انجام داد؟
  • بله، صد در صد. در بسیاری از ساختمان‌ها گزارش شده است که با وجود اسکوپ دار بودن سنگ‌ها باز هم نمای ساختمان دچار ریزش شده است.

 

نماشویی ارزان نماشور با واترسندبلاست 

نماشویی به مجموعه کارهایی که برای شستن نما، نظافت شیشه و آجر و کامپوزیت و انواع مختلف نماهای ساختمان انجام می‌شود نماشویی می‌گویند که روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد و ابزارهای مخصوص به خود را دارا می‌باشد.نانو کاری به شخصی که این کار را انجام می‌دهد نماشور گفته می‌شود. این کار جزوه مشاغل پر خطر در دنیا به حساب می‌آید و افرادی که وارد این حرفه می‌شوند نباید از ارتفاع زیاد بترسند چون باید ساعت‌ها به صورت معلق در ارتفاع زیاد باشند و بتوانند علاوه بر حفظ آرامش خود کار نماشویی را نیز به نحو احسنت انجام دهند.

روش‌های نماشویی

به طور کلی برای نماشویی ساختمان‌ها از دستگاه واتر جت و یا سندبلاست استفاده می‌کنند. در ادامه روش‌های مختلف نماشویی ساختمان را بررسی می‌کنیم

نماشویی با طناب

شستشوی نما که در واقع کار در ارتفاع  بدون داربست است یکی از روش‌های نماشویی به حساب می‌آید. در این روش به علت اتصالات زیاد طناب ایمنی افزایش می‌یابد و نماشو یا راپل‌کار با استفاده از تجهیزات و لوازم می‌تواند همه مکان‌ها را تمیز کند و با طناب جابه‌جا شود. در این روش راپل‌کاران از بالای ساختمان به سمت پایین حرکت می‌کنند و با راپل جابه‌جا می‌شوند و تمام سطوح را تمیز و در صورت نیاز تعمیر می‌کنند.  

 

 

 

 

برچسب ها : نماشویی,پیچ و رولپلاک نما,شستشوی نما,قیمت نماشویی,مقاوم سازی نما

دیدگاهتان را بنویسید