شرکت اوج تاور کرین یکی از مجموعه های پیشرو در عرصه تولید و فروش انواع آسانسور و بالابر کارگاهی بوده و کارخانجات بی شماری از این شرکت، تجهیزات خود را خریداری می نمایند.

آیا تا به حال درباره ساختمان های مرتفع تفکر نموده اید که چگونه و به وسیله چه تجهیزاتی ساخته می شوند. در واقع یکی از تحولات بشر، خلق جرثقیل هایی که در همین راستا مورد استفاده قرار می گیرند بوده است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که انسان ها در زمان های دور به منظور ساخت سازه و حمل وسایل سنگین وزن از چهارپایان بهره می گرفتند، حال آنکه به تدریج دریافتند که برای احداث سازه های مرتفع نمی توان از حیوانات استفاده نمود و اغلب، ساختمان ها با ارتفاعات کمی ساخته می شدند. اما به مرور زمان و با پیشرفت جوامع، مهندسان به خلق بالابر و آسانسورهای کارگاهی روی آوردند و تحولی شگرف را در عرصه ساخت و ساز و نیز حمل و نقل خلق نمودند. یکی از اموری که امروزه در بسیاری از کارخانجات شایع است، خرید و فروش تاور کرین می باشد.

لازم به ذکر می باشد که شرکت اوج تاور کرین یکی از نهادهای پیشرو در عرصه تولید و فروش انواع آسانسور و بالابر کارگاهی بوده و کارخانجات بی شماری از این شرکت، تجهیزات خود را خریداری می نمایند.

خرید و فروش تاور کرین و آسانسور کارگاهی | شرکت اوج تاور کرین

با آسانسور و بالابر کارگاهی بیشتر آشنا شوید

همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد در زمان های قدیم تعداد زیادی از پروژه ها با مشکل حمل مصالح در ارتفاعات روبه رو بودند که بالابرهای کارگاهی نیز در همین راستا یاری رسان کارخانجات شد. به این نکته توجه فرمائید که در دنیای مدرن امروز بسیاری از برج ها و سازه های مرتفع با بهره گیری از این قبیل آسانسورها انجام پذیر خواهد بود و یاری رسان بیشتر پروژه ها می باشد. همان گونه که می دانید آسانسور و بالابر کارگاهی ماشین هایی هستند که به منظور حمل و نقل اجسام سنگین از آن ها بهره گرفته و انواع متنوعی از آن ها در بازار عرضه می شود. در ادامه مطرح ترین مزایای بهره مندی از این قبیل تجهیزات معرف حضور شما خواهند بود.

توجه نمائید که شرکت ما با بهره گیری از به روزترین فناوری ها در خط تولیدی خود، همواره سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز و ارائه بهترین انواع آسانسور کارگاهی داشته و با پیشینه درخشان خود به طور پیوسته مورد استقبال کارخانجات قرار می گیرد.

به علاوه در نظر داشته باشید که مهندسان ما با تجربه ترین افراد در حوزه تولید این قبیل بالابرها بوده و همواره به دنبال مرغوب ترین قطعات سازنده آن ها می باشند. در نتیجه اگر به دنبال نهادی معتبر و پیشرو در این عرصه هستید پیشنهاد می کنیم شرکت اوج تاور کرین را برگزینید.

انواع آسانسور کارگاهی

انواع آسانسور کارگاهی تولیدی در شرکت اوج تاور کرین

لازم به ذکر است که این قبیل تجهیزات در مدل های متنوعی ساخته می شوند. به علاوه نوع این آسانسورها بسته به مقدار باری که می توانند حمل نمایند متفاوت می باشد. حال در اینجا شایع ترین مدل های تولیدی، معرف حضور شما خواهند بود.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که دسته بندی های گوناگونی برای تاور کرین ها مطرح است، به عنوان مثال این قبیل آسانسور و بالابر کارگاهی بر اساس اندازه و ابعاد به دو گروه بزرگ و کوچک طبقه بندی می شوند. لازم به ذکر است که بعضی از کارخانجات مدل شناور را نیز تولید می نمایند.

حال در اینجا نمونه هایی شرح داده خواهند شد که بر اساس نحوه نصب تقسیم بندی می شوند.

نوع خود نصب شونده

لازم به ذکر می باشد که به این مدل نام خود کششی نیز اطلاق می گردد. این قبیل بالابرها از توانایی حمل اجسام و مصالح با وزن های زیاد و نیز سرعت بالا بهره مند می باشند. به علاوه در سیستم موجود در آن ها موتوری تعبیه شده که منبع تغذیه این دستگاه، همان ژنراتور در آن است. از جمله مهم ترین ویژگی این قبیل بالابرها که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده، حمل و راه اندازی آن با سرعت بالا می باشد.

کمک نصب شونده

همان گونه که از نام این نوع بالابرها آشکار است، آن ها به منظور راه اندازی به منبع خارجی نیازمند می باشند. به علاوه یکی از بارز ترین ویژگی این دسته، توانایی حمل مصالح با وزن های بالا است که بسیاری از کارخانجات را مجذوب خود نموده.

این نکته را کانون توجه خود قرار دهید که مجموعه اوج تاور کرین با بهره گیری از باتجربه ترین مهندسان خود، روند مشتری مداری را سرلوحه خود قرار داده و به طور پیوسته در عرصه خرید و فروش تاور کرین سابقه درخشانی را از خود نمایش داده است.

طبقه بندی بعدی که در ادامه مطالعه خواهید کرد بر اساس شعاع حرکتی تاور کرین ها می باشد که به سه دسته متحرک، ثابت و بالارونده تقسیم بندی می شوند.

ثابت

از آن جایی که این قبیل بالابرها ثابت اند از آن ها در حمل و جابجایی اجسام و نیز افراد در کارگاه ها بهره گرفته می شود.

متحرک

لازم به ذکر می باشد که از این دسته آسانسور و بالابر کارگاهی در حوزه برج سازی، ساختمان سازی، ساخت سد و پل بهره گرفته می شود. به علاوه بالابرهای ذکر شده نیز به سه گروه ریلی، شناور و جاده ای طبقه بندی می شوند. همچنین قطعات مورد نیاز برای ساخت آن ها ساده و به سهولت در دسترس می باشد.

بالارونده

به این نکته توجه فرمائید که از تاور کرین های بالارونده در پروژه های در حال ساخت بهره گرفته شده و از قابلیت افزایش ارتفاع همراه با ساختمان بهره مند می باشد.

Potain: به این نکته توجه کنید که این برند ساخت کشور فرانسه بوده و یکی از رایج ترین بالابرهای کارگاهی تولیدی در نهاد ما می باشد.

آسانسور و بالابر کارگاهی

مزایای بهره گیری از آسانسور و بالابر کارگاهی

صرفه جویی در زمان:

به این نکته توجه نمائید که به طور کلی بهره گیری از تاور کرین ها تاثیر بسزایی را در زمان ساخت و ساز ایفا می نماید. با استفاده از این تجهیزات می توان پروژه ها را با سرعتی فزاینده به انجام رسانده و در وقت خود صرفه جویی نمائید.

قدرت بالای حمل مصالح

بخش اعظم قدرت تاور کرین ها در حمل اجسام مربوط به بخش الکتروموتور آن ها بوده که خود این بخش نیز به گیربکس بالابر متصل می باشد.

نیاز بهینه از نیروی انسانی

از جمله مزایایی که استفاده از تاور کرین ها برای شرکت های عمرانی به همراه دارد، کاهش نیاز به نیروی انسانی می باشد. بدین صورت که نیاز به نیروی انسانی در حمل و جابجایی مصالح را به حداقل رسانده و از این طریق نیز هزینه های سازمان ها را بهینه نموده است.

مقرون به صرفه

همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد تاثیر بهره گیری از این تجهیزات نه تنها در زمان بلکه در هزینه پروژه نیز منعکس خواهد شد. بدین صورت که با صرف هزینه ای مناسب و پایین می توان به پروژه ها سرعت قابل توجهی افزود.

افزایش ارتفاع

این نکته را کانون توجه خود قرار دهید که تمام انواع آسانسور کارگاهی پس از راه اندازی کامل توسط شرکت، می بایست طی فرایندهای خطیری تغییر ارتفاع آن ها بررسی تا از خطرهای احتمالی در آینده جلوگیری شود.

خرید انواع آسانسور کارگاهی از شرکت اوج تاور کرین

خرید انواع آسانسور کارگاهی از شرکت اوج تاور کرین

همان گونه که ذکر شد شرکت اوج تاور کرین یکی از مجموعه های پیشرو در عرصه تولید و فروش انواع آسانسور و بالابر کارگاهی بوده و کارخانجات بی شماری از این شرکت، تجهیزات خود را خریداری می نمایند. علت محبوبیت نهاد ما بین مشتریان آن است که متخصصان ما از هیچ تلاشی در خط تولیدی خود دریغ نکرده و پیوسته به دنبال جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز می باشند. همچنین قیمت های بالابرهای اوج تاور کرین دلیل بعدی محبوبیت ما است. در نتیجه نیازی به نگرانی بابت بودجه خود نخواهید داشت چرا که تاور کرین در این باره یاری رسان شما خواهد بود.

به علاوه در صورت وجود ابهام و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما که همواره آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند، ارتباط برقرار نمائید.

 

برچسب ها : شرکت اوج تاور کرین,خرید و فروش تاور کرین

دیدگاهتان را بنویسید