شما می توانید با خرید پاد سیستم، خرید سالت و خرید جویس از فروشگاه دیجی اسموک، به راحتی از سیگارهای مضر و مخرب دوری نمایید و به حفظ سلامت خود کمک کنید.

بسیاری از افراد در طول روز عادت به کشیدن سیگار دارند که این عاملی برای نگرانی خانواده نیز به شمار می رود. به نقل از دیجی اسموک، افرادی که عادت به کشیدن سیگار دارند، روزانه حجم بالایی از نیکوتین و امراض را به ریه خود داخل می کنند که این نیکوتین وارد شده به بدن، مضرات و اثرات مخربی بر روی بدن می گذارد. دودی که وارد بدن انسان می شود، علاوه بر آسیب رساندن جدی به ریه ها، مقادیر بالایی از سم را وارد بدن می سازد و به ندرت سلامت بدن انسان را به خطر می اندازد. به همین منظور این مجموعه موفق برای حفظ سلامتی شما، خرید پاد سیستم را پیشنهاد می کند.

پادسیستم های ترک سیگار، فاقد هر نوع دود مخربی است و تنها شما با این سیستم می توانید نیکوتین مورد نیاز دبدن خود را فراهم سازید. مشتریان عزیز می توانند با خرید پاد سیستم عمل سیگار کشیدن را به خوبی شبیه سازی نموده و این عادت مخرب را به روشی بدون ضرر تبدیل نمایند. زیرا کشیدن دائمی سیگار سبب آسیب رسیدن به ریه
می شود پس بهتر است از پاد سیستم ترک سیگار استفاده کنید تا زندگی سالم تر و طولانی تری را تجربه نمایید.

خرید پاد سیستم، جویس و سالت با کیفیت عالی | دیجی اسموک

پاد سیستم چیست؟

به گفته کارشناسان دیجی اسموک، دستگاه های ترک سیگار پاد یا همان پاد سیستم نسل جدید و نوظهوری از انواع ویپ ها و سیگارهای الکترونیکی به شمار می روند که کارایی بسیار ساده ای نیز دارند. سیگارهای پاد دارای این قابلیت هستند که کامدهی با فشار کمتر و توان تامین نیکوتین با قدرت بیشتر را در خود جای داده اند. این محصول جیبی، بسیار
رضایت بخش بوده و در تامین سلامتی شما نقش مهمی ایفا می کند.

این محصول از زیرمجموعه های انواع ویپ است که محصولی مناسب برای ترک سیگار شناخته می شوند.
با خرید پاد سیستم می توانید حجم دود بی ضرر و در عین حال کمتری از ویپ ها را داشته باشید.

ساختار پاد سیستم

در ساختار پاد سیستم به عملکرد این محصول اشاره می شود که به صورت MTL و به روش دهان به ریه است و فاقد هر نوع ضرر برای بدن خواهد بود. این Pod system ها از نظر ابعاد به شکلی کاربردی تهیه شده اند که آن را به محصولی کاربردی و به شکل پورتابل, کوچک و قابل حمل طراحی تولید و ارائه نموده اند. این محصول از نظر ابعاد کاملاً مشابه به سیگار طراحی شده اند که جایگزین خوبی برای آن هستند.

مزایای پاد سیستم ها

مزایای پاد سیستم ها

مصرف آسان و دوام بالا

کاربرد آسان و راحت، این پاد سیستم را به محصولی پرطرفدار تبدیل نموده که در بین افراد سیگاری بسیار محبوب واقع شده است. عموماً پاد سیستم مجهز به یک دکمه خاموش و روشن است که کامدهی نیز به صورت اتوماتیک و به
کمک سنسور انجام می شود.

بی دردسر

کارشناسان این مجموعه در بیان مزایای سیگارهای پاد به کاربردی بودن آن اشاره می کنند. خرید پاد سیستم، در انواع مختلفی صورت می گیرد که مخزن آنها بزرگ نیست و حمل و نظافت ان نیز به راحتی انجام می شود. پاد سیستم ها نشتی ندارند و شما به راحتی می توانید این دستگاه را در جیب خود نگهداری نمایید. برای پر کردن مجدد آنها کافی است که کارتریج دستگاه را دور انداخته و از کارتریج پر شده از نیکوتین استفاده نمایید.

انواع پاد سیستم

در دیجی اسموک، خرید پاد سیستم به دو مدل و نوع پاد سیستم معمولی و  پاد سیستم یکبار مصرف صورت می گیرد که شما بسته به نیاز و بودجه خود می توانید محصول مناسب نیازتان را خریداری نمایید.

خرید سالت

خرید سالت

دیجی اسموک معتقد است که افراد برای ترک هر نوع سیگار بهتر است به خرید پادسیستم ترک سیگار و خرید سالت اقدام نمایند. طبق تحقیقات به عمل امده، این روش ها، اثر شگفت انگیزی در ترک عادت سیگار کشیدن در افراد دارد. استفاده از انواع سیگار الکترونیک، خرید سالت و خرید جویس روشی موثر در حفظ سلامتی و کم کردن مضرات سیگار کشیدن به شمار می رود. سالت ها از زیرمجموعه ویپ ها به شمار می روند و جایگزین مناسبی برای سیگارهای واقعی شناخته می شوند. انواع سالت ها دارای مقدار نیکوتین بسیار ناچیزی هستند و برای افرادی که سیگار می کشند انتخاب مناسبی به شمار می رود. سالت ها نسبت به انواع جویس های ترک سیگار از مقدار نیکوتین بالاتری برخوردار هستند و برای شروع ترک سیگار انتخاب مناسبی شناخته می شوند. است. سالته ای نیکوتین را می توان به وسیله پادسیستم استفاده نمود و استفاده ویپ برای این منظور منساب نخواهد بود. با انتخاب و خرید سالت شما می توانید از مقدار متفاوت سالت
بهره مند شوید. برخی سالتها دارای نیکوتین بالا و برخی نیکوتین پایین و سبکی دارند.

خرید جویس

طبق تحقیقات و نظریات کارشناسان متخصص در دیجی اسموک، امروزه محصولات متعدد و متنوعی در زمینه ترک عاداتی مانند سیگار کشیدن که بسیار مخرب و زیان بار است، تولید و به بازار عرضه شده است که یکی از این محصولات انواع جویس ها هستند. افرادی که به سیگار کشیدن عادت دارند با خرید جویس و انواع پاد سیستم ها می توانند از این عادت خود بکاهند و یا حتی موفق به ترک سیگار شوند.

جویس‌ها از دسته مایعاتی اند که در ویپ قابل استفاده هستند. با خرید جویس می توانید آن را داخل ویپ ریخته و به واسطه حرارت تولید شده، مایع داخل ویپ به بخار تبدیل می شود. این محصول حجم دود مناسبی دارد که برای افراد سیگاری خوشایند به نظر می رسد. جویس های تولید شده و قابل فروش در بازار در رایحه، طعم و عطرهای متنوعی تولید شده اند. انواع جویس ها از ترکیبات مهمی مانند گلیسیرین گیاهی، پروپیلن گلیکول، طعم دهنده‌ها و نیکوتین ساخته می شوند.

خرید جویس

در پایان

استفاده از دخانیات و عادت به مصرف آن، رفته رفته انسان را درگیر بیماری های خطرناک می سازد که غیرقابل جبران خواهد بود. به همین منظور بسیاری از تولیدکنندگان انواع تجهیزات جایگزین سیگار را تهیه و تولید نموده اند. شما می توانید با خرید پاد سیستم، خرید سالت و خرید جویس از فروشگاه هایی مانند دیجی اسموک، به راحتی از سیگارهای مضر و مخرب دوری نمایید و به حفظ سلامت خود کمک نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید