شرکت ایران پکیج با بهره گیری از با تجربه ترین افراد خود در حوزه فروش انواع قطعات پکیج ها، تجربه ای چند ساله دارد و پیوسته در حال ارائه خدمات به شما خریداران محترم می باشد. لازم به ذکر است که این نهاد با فروش قطعات خود با مناسب ترین هزینه ها، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

 

از جمله مواردی که امروزه تبدیل به یکی از نیازهای اساسی مردم شده است، سیستم پکیج می باشد و همان گونه که می دانید از جمله وسایلی است که می بایست در هر خانه ای موجود باشد. به منظور روشن شدن مفهوم این سیستم باید ذکر شود که پکیج، وسیله ای در منازل می باشد که وظیفه گرما بخشیدن به خانه (از طریق آب رادیاتور) و نیز گرم کردن آب مصرفی را بر عهده دارد. حال آن که بخش اصلی هر پکیجی، پمپ آن می باشد. در واقع با استفاده از آن، آب درون رادیاتورها به جریان در می آید و باعث گرم شدن خانه می شود، در نتیجه در اثر خراب شدن پمپ، پکیج عملا کاربردی نخواهد داشت و نیاز به تعویض آن است. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با انواع پمپ های پکیج آشنا نمائیم.
به این نکته توجه فرمائید که شرکت ایران پکیج با تجربه چند ساله خود، ارائه دهنده مرغوب ترین انواع پمپ ها با قیمت مناسب برای پکیج می باشد که شما عزیزان می توانید با مطالعه این نوشته اقدام به خرید بهترین نوع مورد نظر خود نمائید، در نتیجه با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با مدل های مختلف آن آشنا شوید و سپس اقدام به خرید پمپ پکیج نمائید.

خرید پمپ پکیج از فروشگاه قطعات یدکی پکیج | ایران پکیج

دلیل عمده خرابی پکیج ها شامل چه مواردی می باشد؟

پیش از پرداختن به انواع مدل پمپ پکیج ها، در اینجا نمونه هایی ازعلت خراب شدن این قبیل قطعات به طور کلی، معرف حضور شما خواهند بود. شما عزیزان می توانید با آگاهی از این موارد پیش از کار با پکیج، از خرابی آن ها در آینده جلوگیری نمائید. به این نکته توجه فرمائید مهم ترین موردی که به طور کلی در میزان طول عمر پمپ ها تاثیر بسزایی دارد، مدل پکیج می باشد. در نتیجه هنگام خرید پکیج می بایست به مرغوب و اصیل بودن برند آن توجه ویژه ای نمایید. در صورتی که پکیج شما از کیفیت بالایی بهره مند باشد، پمپ آن نیز سال های زیادی برای شما کار خواهد کرد.

به این نکته توجه فرمائید که تیم ایران پکیج با قطعات اصیل و با کیفیت خود، یکی از شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده پکیج های مرغوب به شما عزیزان می باشد. در نتیجه با خیالی آسوده از ما خرید نمائید تا در آینده نیازی به تعویض و یا تعمیر پمپ برای پکیج خود نباشید.

در ادامه بخش هایی از پمپ پکیج معرف حضور شما خواهند بود.

با قطعات مختلف پمپ پکیج آشنا شوید

همان گونه که قبل تر نیز مطرح شد، این قطعات نقش حیاتی را در کارکرد یک پکیج ایفا می نمایند. در واقع آن ها آب درون لوله های رادیاتور را به جریان انداخته و باعث گرم شدن منازل می شوند. لازم به ذکر می باشد که یکی دیگر از وظایف آن ها، جلوگیری از کم شدن فشار آب است. پیش از خرید پمپ پکیج لازم است تا به این نکته توجه فرمائید که پمپ ها به طور کلی از بخش های زیر بهره مند می باشند.

ایمپلر: جالب است بدانید که به این قسمت نام پروانه نیز اطلاق می گردد. این بخش قطعه ای از پمپ پکیج بوده که در داخل لوله های رادیاتور قرار می گیرد. وظیفه دارد تا انرژی موتور را به آب منتقل کند. این قسمت قدرت خود را از بخشی به نام یاتاقان، که در ادامه شرح داده خواهد شد، تامین می نماید.

یاتاقان

یاتاقان: لازم به ذکر است که این قطعه یکی از حیاتی ترین تجهیزات در پمپ یک پکیج می باشد. از عمده ترین وظایف این بخش همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد، به چرخش در آوردن ایمپلر است.

روتور: یکی دیگر از قطعات مهم و پرکاربرد یک پمپ، روتور می باشد. لازم به ذکر است که این بخش به شکل پره ای بوده که وظیفه دارد تا آب درون رادیاتور را به جریان درآورد.

روتور

سیم پیچ: به این نکته توجه فرمائید که به این بخش نام استاتور نیز اطلاق می گردد. به علاوه کارکرد این قطعه بدین صورت است که در لوله ها باعث ایجاد و تولید میدان مغناطیسی می شود.

هوزینگ: شایان ذکر است که این بخش به طور عمده در پشت پمپ قرار دارد. حال آن که نحوه قرار گیری آن بستگی به نوع پمپ داشته و در مدل های گوناگون، متفاوت است. به علاوه جنس این قطعه نیز از پلاستیک می باشد.

کیسینگ

کیسینگ: لازم به ذکر می باشد که به این قسمت نام پوسته نیز اطلاق می شود. این بخش نیز به عنوان آخرین قطعه از یک پمپ شناخته می شود و نیز در بخش بیرونی آن قرار دارد.

به این نکته توجه فرمائید، در صورتی که هر کدام از قطعات ذکر شده در بالا خراب شوند، نیاز است تا اقدام به خرید پمپ پکیج نمائید و یا آن را تعمیر کنید.

همچنین توجه فرمائید، در صورتی که شما نیز قصد خرید پمپ پکیج دارید، لازم به ذکر می باشد که شرکت ایران پکیج با بهره گیری از با تجربه ترین متخصصان و کارشناسان خود، در ارائه با کیفیت و اصیل ترین پمپ ها پیشینه ای چند ساله دارد. به علاوه قطعات سازنده پمپ ها در این نهاد نیز زیر نظر بهترین و مجرب ترین مهندسان و افراد تست شده و مورد آزمایش قرار گرفته اند. همچنین این قبیل قطعات از مرغوبیت بالایی نیز بهره مند می باشند.

پمپ گراندفوس (Grundfos)

پمپ گراندفوس (Grundfos) چیست؟

لازم به ذکر است که شرکت تولید کننده این مدل، سازنده انواع پمپ ها در زمینه هایی همانند پمپ سانتریفیوژ، سیرکولاتور و نیز خودمکش می باشد. در ادامه به ذکر نمونه هایی از مزایای پمپ گراندفوس ارائه شده از ایران پکیج خواهیم پرداخت. شایان ذکر است افرادی که قصد خرید پمپ گرانفوس را دارند می توانند با بهره مندی از موارد زیر اقدام به تهیه بهترین پمپ مورد نظر خود نمایند.

مقرون به صرفه: از جمله مهم ترین مواردی که در وهله اول نظر خریداران را به خود جلب خواهد کرد، قیمت پایین این پمپ می باشد. در نتیجه اگر به دنبال پمپی با قیمت کم هستید، پیشنهاد ما خرید پمپ گرانفوس از ایران پکیج است.

قدرت بالای آبدهی: یکی دیگر از مواردی که مشتریان را به این پمپ جذب کرده است، نیروی فوق العاده آن در آبدهی می باشد.

لوازم جانبی کارآمد: شایان ذکر است در صورتی که از شرکت ایران پکیج پمپ مطرح شده را تهیه نمائید می توانید از قطعات فرعی آن نیز بهره مند شوید.

پمپ های گراندفوس ارائه شده توسط ایران پکیج از مرغوبیت بالا و نیز تمامی مزایای ذکر شده فوق بهره مند می باشند و شما با خرید پمپ گرانفوس می توانید از مجموعه مزایای برجسته آن برخوردار شوید.

پمپ ویلو (Wilo)

با پمپ ویلو (Wilo) آشنا شوید

در صورتی که شما نیز قصد خرید پمپ ویلو را دارید لازم به ذکر می باشد این برند یکی از پمپ هایی است که از قدمت بالایی بهره مند است. شایان ذکر است، شرکتی که این نوع قطعات را تولید می نماید یک نهاد آلمانی بوده و امروزه به یکی از برندهای محبوب در بین مردم ایران و سراسر جهان تبدیل شده است. از جمله مهم ترین فوایدی که شما با خرید پمپ ویلو از آن بهره مند خواهید شد این است که این مدل از انرژی الکتریکی، کمترین استفاده را می نماید. همچنین لازم به ذکر می باشد که این قبیل پمپ ها در موتور خانه ها قابلیت نصب دارند.

به این نکته نیز توجه فرمائید که شرکت ایران پکیج با تجربه چند ساله خود در عرصه فروش انواع قطعات، ارائه دهنده مرغوب ترین تجهیزات پکیج در مدل های متنوع به شما عزیزان می باشد. با خرید پمپ ویلو قادر خواهید بود تا با مشاوران ما حتی پس از تهیه این پمپ در ارتباط بوده و با بهره گیری از خدمات آن ها هر گونه ابهامی را بر طرف نمائید.

نکات تکمیلی

همان گونه که در ابتدای این نوشته انواع بخش های یک پمپ را مورد بررسی قرار دادیم، دانستید که روتور از جمله کاربردی و مهم ترین قسمت پره ای یک پمپ می باشد و وظیفه به جریان در آوردن آب در درون پکیج را بر عهده دارد. لازم به ذکر است از جمله قطعاتی که امروزه بیشترین فروش را در ایران پکیج به خود اختصاص داده، روتور ویلو می باشد. به علاوه می بایست ذکر شود که بخش اعظم قیمت انواع پمپ ها مربوط به همین قسمت یعنی روتور است. شرکت ایران پکیج با بهره گیری از با تجربه ترین افراد، این قطعات را در قیمت های مناسبی به شما عزیزان ارائه می دهد. به منظور خرید رتور ویلو می توانید در هر زمانی با کارشناسان ما تماس بر قرار نمائید.

اهمیت خرید پمپ پکیج از شرکت ایران پکیج شامل چه مواردی است؟

همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد، شرکت ایران پکیج با بهره گیری از با تجربه ترین افراد خود در حوزه فروش انواع قطعات پکیج ها، تجربه ای چند ساله دارد و پیوسته در حال ارائه خدمات به شما خریداران محترم می باشد. لازم به ذکر است که این نهاد با فروش قطعات خود با مناسب ترین هزینه ها، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

نتیجه گیری

همان گونه که مطالعه نمودید، در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را در امر خرید پمپ پکیج یاری رسانیم. به علاوه با انواع مدل های مطرح پمپ نیز آشنا شدید. اکنون قادر خواهید بود تا از بین نمونه های ذکر شده بهترین مدل را متناسب با پکیج خود برگزینید. به علاوه شرکتی که از آن خریداری می نمائید می بایست قابل اعتماد و مطرح باشد در غیر این صورت می تواند حتی به پکیج شما نیز صدمه وارد نماید.
همانطور که قبل تر نیز ذکر شد شرکت ایران پکیج به دلیل بهره گیری از برگزیده و اصیل ترین قطعات و سابقه چندین ساله خود تا کنون توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و همچنین از مشتریان بی شماری برخوردار می باشد. در نتیجه اگر به دنبال خریدی آسوده و ایمن هستید، ما را برگزینید.

 

برچسب ها : خرید پمپ پکیج,خرید پمپ ویلو,خرید پمپ گراندفوس

دیدگاهتان را بنویسید