اولین جرقه ذهنی شما برای زمانی که تایمی خالی دارید این است که به تماشای فیلم چه در تنهایی و چه با خانواده و دوستان بنشینید، دیدن یک فیلم و یا قسمتی از سریال می تواند روحیه شما را تغییر دهد، اما تنها فیلم و سریال های امریکایی نیستند که تمام بازار فیلم را در اختیار گرفته باشند، بالیوود، سینما هند نیز یکی از رقیب های سرسخت هالیوود است که توانسته مخاطبین زیادی را از سراسر دنیا جذب کند؛ فیلم های هندی بودجه بسیار خوبی برای فیلم های خود خرج می کنند و ژانرهای اکشن و عاشقانه فیلم و سریال های هندی بیشتر از تخیلات پر شده است که این امر نیز توانسته است به مخاطبین خود اضافه کند؛ لذا دانلود فیلم هندی 2022 در نزد مردمان دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و می توان اینگونه گفت که فیلم های هندی مخاطبین بین المللی زیادی اعم از ایرانیان دارد؛ همچنین در ادامه این مطلب به معرفی چند فیلم از سینمای هند خواهیم پرداخت.

فیلم گانگوبای کاتیاوادی Gangubai Kathiawadi 2022

دانلود فیلم هندی 2022

فیلم گانگوبای کاتیاوادی ( Gangubai Kathiawadi ) محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی سانجای لیلا بانسالی و نویسندگی داستان این فیلم در ژانر بیوگرافی، جنایی و درام روایت می شود این فیلم در تاریخ 16 فوریه 2022 با بودجه 160 میلیون کرور در هندوستان به اکران عمومی درآمد و توانست در گیشه فروش 190 میلیون کرور را تجربه کند همچنین پس از اکران با استقبال خوب هوادارن و تماشاگران مواجه گردید و توانست امتیاز 7.0 از مجموع 42 هزار رای را به خود اختصاص دهد بازیگرانی که در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند عبارتند از: آلیا بات، شنتان ماهشواری، ویجای راز، اجی دیوگن همچنین داستان فیلم به این شرح است: گانگای جوان توسط دوست نزدیکش با وعده تبدیل شدن به یک ستاره سینما، فریب خورده و متقاعد می شود که روستا را به مقصد بمبئی ترک کند. اما در بمبئی، رویاهای او برای ستاره شدن به هم می ریزد و او را به دنیای زیرزمینی و غیرقانونی بسیار خطرناکی می کشاند.

فیلم هندی کی جی اف 2

دانلود فیلم هندی 2022

فیلم K.G.F 2 به فارسی کی جی اف ۲ محصول ۲۰۲۲ هندوستان است. کی جی اف بخش دوم یک فیلم اکشن به زبان هندی در دوره کانادایی محصول سال ۲۰۲۲ نویسندگی و کارگردانی پراشانت نیل است که توسط ویجی کیراگاندور با نام فیلم Hombale تهیه شده است. این دومین قسمت از یک مجموعه دو قسمتی است که دنباله ‌ای بر فیلم Chapter 1 محصول ۲۰۱۸ است . یاش، سانجی دات، سرینیدی شتی، راوینا تاندون و پراکاش راج در این فیلم به داستان قاتل راکی ​​را دنبال می کند که پس از اینکه خود را به عنوان پادشاه میدان های طلای کولار معرفی کرد، باید برتری خود را در برابر دشمنان و مقامات دولتی حفظ کند و در عین حال با گذشته خود کنار بیاید.

آناند اینگالاگی شب بعد از بیان جزئیات وقایع در فصل ۱ دچار سکته مغزی می شود. پسرش ویجایندرا با K.G.F 2 مسئولیت او را بر عهده می گیرد. راکی وارث ظاهری ویرات را می‌ کشد و به عنوان سلطان میدان ‌های طلای کولار (KGF) مسئولیت را بر عهده می‌ گیرد که باعث ناراحتی گورو پاندیان، اندروز، راجندرا دسای و کمال شد. راکی رینا را گروگان می گیرد و کمال را می کشد. او دستور شروع کار در هشت معدن ذخیره را صادر می کند. به شهرت رسیدن راکی ​​توجه کاننگانتی راغوان افسر CBI را جلب می کند؛ همچنین به علت استقبال زیاد مردم دانلود فیلم کی جی اف 2 می تواند یکی از گزینه های جذابی باشد که برای تماشا کردن انتخاب شود.

فیلم باند 34

فیلم باند 34 محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی اجی دیوگن که خود او یکی از مطرح ترین بازیگران حال حاضر بالییود می باشد و و در بیش از 135 فیلم مطرح سینمای بالیوود به هنرنمایی پرداخته است حال در سومین تجربه کارگردانی خود فیلم سینمایی باند 34 را جلوی دوربین برده است او در جدیدترین فیلم خود هم به هنرنمایی پرداخته است، نویسندگی فیلم جدید دیویگن نیز به صورت مشترکا بر عهده ساندیپ کولانی و عامل کیان خان بوده است، این اثر در تاریخ 29 آوریل 2022 با بودجه 17 میلیون دلاری به نمایش درآمد  و توانست در گیشه هندوستان فروش خوبی را به دست آورد همچنین این فیلم در فروش جهانی خود توانست به رقم چهار میلیون دلار برسد، اما بعد از انتشار فیلم باند 34 تماشاگران به خوبی از این فیلم استقبال به عمل آوردند و امتیاز 7.2 را به این فیلم در سایت IMDB اهدا کردند که نشان از موفقیت این فیلم نزد تماشاگران دارد، در فیلم Runway 34 2022 هنرپیشگانی همچون آمیتاب باچان، اجی دیوگن، راکول پریت سینگ، بومان ایرانی به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : فیلم باند 34 2022 با الهام از حوادث واقعی ساخته شده و در مورد کاپیتان ویکرانت خانا (با بازی اجی دیوگن) یک اعجوبه پرواز است که پروازش پس از برخاستن از یک مقصد بین ‌المللی مسیری هیجان انگیز و مرموز را طی می‌ کند که…

فیلم سار Thar 2022

دانلود فیلم هندی جدید

فیلم سار با نام انگلیسی Thar 2022 محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی راج سینگ چاوداری است که خود داستان این فیلم در ژانر اکشن، جنایی و درام داستان فیلم جدید راج سینگ چاوداری روایت می شود این فیلم برای اولین بار در تاریخ 6 مه 2022 از پلتفرم نتفلیکس به نمایش درآمد تهیه کنندگی فیلم جدید چاوداری را آنیل کاپور و هارشواردان کاپور به صورت مشترک عهده دار می باشند؛ خلاصه داستان : زمانی که قتل و طرح شکنجه وحشتناک یک غریبه دیوارهای یک شهر بیابانی خواب آلود را می لرزاند، یک پلیس کهنه کار فرصتی برای اثبات خود می بیند  و داستان از آنجا تازه شروع می شود که … همان طور که می دانید انتخاب فیلم امری سلیقه ای است اما یکی از پر طرفدار ترین فیلم ها، فیلم هندی است، فیلم هندی دوبله فارسی نیز یکی از مواردی است که در بین پارسی زبانان دنیا محوبیت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید