موراد تبلیغاتی و بازاریابی برای شب عید بسیار وجود دارد و بسیاری از شرکت ها به گفته خودشان کل سال را کار میکنند تا شب عید بتوانند یکم درآمد کسب بکنند. در نتیجه ما قصد داریم در این مقاله برای شب عید به چه شیوه ای تبلیغات بکنیم در چاپ نفیس شیوه های مختلف تبلیغات و بازاریابی را برای شما بیان بکنیم. استفاده از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اجرای کمپین بازاریابی عید نوروز است. کاربران ایرانی هر روز ساعت زیادی را در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و لینکدین صرف می‌کنند. به طور مثال می‌توانید کمپین خود را با اینستاگرام شروع کنید و سپس به شبکه‌های اجتماعی دیگر و در نهایت به شیوه تبلیغات چاپی ادامه دهید.

عید نوروز یکی از بهترین زمان ها برای کسب درآمد برای بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ می باشد. در ایام عید مردم ایران فرا رسیدن سال نو را جشن می‌گیرند. از آنجایی که فضای عید پر از دیدوبازدید و هدیه دادن و هدیه گرفتن است، سال‌های زیادی است که کسب‌وکارها با اجرای کمپین تبلیغاتی عید نوروز، از سال نو به عنوان فرصتی برای افزایش فروش و ارتباط بیشتر با مشتری استفاده می‌کنند.

در دنیای مدرن امروزی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط آسان است که بازاریابی چاپی خودشان را شروع بکنند. اما اگر می خواهید از سایر رقبا در زمان شب عید جلوتر باشید باید تبلیغات و برند سازی خودتان را از ماه ها قبل شروع بکنید.

تبلیغات چاپی مهم است و هنوز هم بسیار موثر است. 82 درصد از مصرف کنندگان در هنگام تصمیم گیری خرید، به تبلیغات چاپی اعتماد بیشتری دارند. 77 درصد می گویند که تراکت تبلیغاتی ، بنر و بیلبورد و بسیاری موارد چاپی باعث جذب پذیری بیشتری می شوند. امیدوار هستیم با مطالعه این مقاله و با بررسی مواد چاپی مختلف یک شیوه بازاریابی پیشرفته و بروز برای خودتان ایجاد بکنید.

یکسری متدهای عمومی و جذاب برای جذب مشتری در طراحی های چاپی شما وجود دارد که می توانید آنها را رعایت بکنید برای مثال واقعا برای مشتری چه چیزی می‌تواند به اندازه‌ی یک کد تخفیف جذاب باشد؟ با در نظر گرفتن یک کد تخفیف مناسب برای مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه خود می‌توانید درآمد حاصل از فروش‌تان را تا چند برابر افزایش دهید. به طور کلی با استفاده از درج کد تخفیف به هر میزانی که فکرش را میکنید برای جذب پذیری مخاطب خود در طراحی های خود حتما استفاده بکنید.

البته بهتر است برای کد تخفیف منتظر ایام خاصی مثل عید نمانید و از فرصت‌های مختلف برای جذب مشتریان استفاده کنید.

ما در ادامه مقاله برای شب عید به چه شیوه ای تبلیغات بکنیم در چاپ نفیس به بخشی از این موارد چاپی ارزشمند و مفید و جذب پذیر اشاره میکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و تا انتها با ما همراه باشید.

روش اول ) بروشور یا تراکت تبلیغاتی

بروشورها و تراکت های تبلیغاتی یکی از پرکاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی برای افزایش آگاهی از برند هستند. اگر در حال تبلیغ پیشنهادات ویژه، رویدادهای آینده، محصولات یا خدمات هستید، بازاریابی تراکت و بروشور تنها چیزی است که برای انتشار این خبر به آن نیاز دارید زیرا هم شما می توانید یک چاپ تراکت فوری و هم چاپ بروشور ارزان قیمت را داشته باشید. آنها معمولاً ساده ساخته می شوند، اما اطلاعات ارزشمندی را برای ترغیب افراد به خرید حمل می کنند. بروشورها همچنین به شما امکان می دهند مشوق هایی مانند کوپن و بن تخفیف را ضمیمه کنید. به‌علاوه، افزودن کدهای QR به آگهی‌های خود، بسیاری از مطالبی که در تراکت خود نتوانستید جا بدهید در قالب کدهای QR بگنجانید.

برای جذب مشتری فقط داشتن بروشور و یا تراکت کفایت نمی کند بلکه طراحی زیبا و خارق العاده هستش که مشتری را جذب خودش می کند ما در گروه هنری چاپ نفیس این قابلیت را داریم شما را در این راه کمک بدهیم.

روش دوم ) کارت ویزیت

کارت‌ ویزیت ها ممکن است کوچک و قدیمی باشند، اما ضروری هستند. این کارت ها نمایش ملموس و بصری برند شما هستند. آنها همچنین اطلاعات ضروری را حمل می کنند تا مشتریان بالقوه شما به راحتی بتوانند در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار کنند. با چاپ کارت ویزیت خاص و با طراحی زیبا می توانید فرصت های شبکه ای بی پایان در ارتباطات با مشتریان خود ایجاد کنید. آنها را در نمایشگاه‌های تجاری، همایش‌ها و رویدادهای شبکه‌ای توزیع کنید و اجازه دهید کارت‌های ویزیت تان کار تبلیغات شما را انجام بدهد.

روش سوم ) پاکت نامه و کارت پستال

کارت پستال و پاکت ها برای دستیابی به سرنخ های جدید که ممکن است به آگاهی از برند و فروش شما کمک بکنند کار میکنند. کارت پستال‌ها پیام‌های مختصری را ارائه می‌دهند و خواندن آن‌ها را در یک نگاه آسان می‌کنند. این بدان معنی است که شما می توانید به طور یکپارچه پیام ها را به مخاطبان هدف خود منتقل کنید. کارت پستال‌هایی که هوشمندانه طراحی شده‌ باشند نیز از سایر کارت پستال ها و پیام تبریک متمایز می شوند و توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می‌کنند. چاپ پاکت ها هم نیز دقیقا مانند کارت پستال عمل میکنند و دقیقا همین کاربرد و کارایی را برای جذب مشتری دارند.

روشم چهارم ) لیبل و برچسب

چاپ لیبل ها هم آموزنده و هم سرگرم کننده هستند. چسباندن آنها بر روی محصولات شما می تواند فوراً محصول شما را از دیگران متمایز کند.لیبل یووی یا لیبل سلفون دار به ایجاد هویت برند شما کمک می کنند و آن را برای مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی قابل تشخیص می کنند، بنابراین تلاش های بازاریابی شما را تقویت می کنند. لیبل ها همچنین می‌توانند بسته‌بندی شما را حرفه‌ای جلوه دهند، مخصوصاً وقتی طراحی های آنها را با طراح های حرفه در میان بگذارید.

روش پنجم ) بنر و استند

استندها و بنرها نه تنها قابل حمل و بادوام هستند، بلکه بزرگ هستند و به اندازه کافی توجه همه را به خود جلب می کنند. از آنجایی که آنها یک فضای فیزیکی را اشغال می کنند، حتی پس از دیدن آنها می توانند مدت بیشتری در حافظه افراد باقی بمانند. اگر طراحی آنها به درستی انجام شود، بنر تبلیغاتی می توانند الهام بخش خریدهای فوری باشند، حجم فروش را افزایش دهند یا شما را سر زبان ها و از سایر رقبا متمایز بکنند.

مواد بازاریابی چاپی به اشکال مختلف و با فرصت‌های منحصر به فرد برای دستیابی به سرنخ‌های جدید وجود دارد و ما در این مقاله برای شب عید به چه شیوه ای تبلیغات بکنیم در چاپ نفیس به بخشی از آن اشاره کردیم. البته فراموش نکنید در کنار تبلیغات و بازاریابی بصورت چاپی تبلیغات در فضای مجازی را هرگز فراموش نکنید و سعی کنید در این حوزه ها هم فعالیت داشته باشید. گروه هنری چاپ نفیس به شما کمک میکنند تبلیغات کسب و کار خودتان را به بهترین شیوه انجام و به سرانجام برسانید.

مهم است که به خاطر داشته باشید که برند خود را با موارد چاپی بی کیفیت به خطر نیندازید. در گروه هنری چاپ نفیس می توانید بهترین ارزش را با قیمت های مقرون به صرفه دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید