کسب درآمد در کشورهایی با تورم بالا به روش‌های دلاری می‌تواند مانع از دست رفتن سرمایه شما شود. ایران نیز جزو کشورهایی است که به دلیل بی‌ثبات بودن اقتصاد و تورم بالا افراد زیادی را به سمت کسب درآمد دلاری سوق داده است.

یکی از چالش‌هایی که افراد در این مسیر با آن روبه‌رو هستند، نقد کردن درآمد دلاری است که به دست می‌آورند و شاید همین پدیده بزرگ‌ترین دلیلی باشد که برخی افراد را از این کار باز می‌دارد. خوشبختانه با توسعه شرکت‌های واسطه‌ای مانند آریاپی که شما را به درگاه‌های پرداخت بین‌المللی وصل می‌کنند، این نگرانی‌ها به حداقل رسیده و با کمی تحقیق و افزایش آگاهی به‌راحتی می‌توان این چالش را پشت سر گذاشت و به هدف رسید!

نقد کردن درآمد دلاری (ارزی) با آریاپی

دنبال دریافت درآمد دلاری در ایران باشید!

فشار اقتصادی که روی دوش هر ایرانی قرار دارد به این دلیل است که دستمزد هر کارمند و کارگری در ایران به صورت ریالی پرداخت می‌شود و این در حالیست که هزینه‌های تامین زندگی با دلار محاسبه می‌شوند.

به همین دلیل اگر بتوانید با مهارت و تواناهایی خود طوری فعالیت کنید که دستمزد شما به دلار پرداخت شود برنده خواهید بود. درآمد دلاری یا ارزی می‌تواند به شما به عنوان یک سرمایه‌گذار، تاپیک جذابی ارائه کند که نه تنها از هزینه‌ها عقب نمی‌مانید بلکه می‌توانید پس‌انداز هم بکنید.

این فرآیند به شما امکان می‌دهد تا از فرصت‌های جذابی که در بازار جهانی وجود دارد بهره‌برداری کنید. داشتن درآمد دلاری به شما کمک می‌کند تا در دنیای اقتصاد جهانی شریک شوید و هرروز دستاورد‌هایتان را افزایش دهید.

البته مهم است بدانید کسب درآمد به دلار نیازمند آموزش، تلاش و تجربه است. همچنین، ریسک‌های مالی و مشکلات قانونی مرتبط با ارز دلار نیز وجود دارد که قبل از شروع به کار باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

درآمد دلاری برای چه مشاغلی مناسب است؟

این نوع درآمد معمولاً با کارهایی مرتبط است که در مجامع بین‌المللی و تجاری انجام می‌شود. به طور کلی، چندین روش برای کسب درآمد به دلار وجود دارد که مشاغل مختلف می‌توانند از آن بهره ببرند:

  1. سرمایه‌گذاری در بازار فارکس (Forex) خرید و فروش ارزها، طلا، نفت و … باعث می‌تواند به کسب درآمدهای چشمگیری به دلار منجر شود.
  2. هر کسی می‌تواند در یوتیوب (Youtube) ویدئو تولید کند و با استفاده از تبلیغات گوگل (Google Ads) یا همکاری با برندها از ویدئوهای خود درآمد دلاری بگیرد.
  3. شما می‌توانید به عنوان یک فریلنسر (Freelancer) در زمینه‌های مختلف مانند: تولید محتوا، سئو، برنامه‌نویسی، طراحی وب‌سایت، کارهای گرافیکی و … فعالیت کنید و با انجام پروژه‌های خارجی، درآمد دلاری داشته باشید.
  4. افراد و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ می‌توانند سایت‌های خارجی مانند: آمازون (Amazon)، ادوکش (Udemy)، شاتراستوک (Shutterstock) و … محصولات دیجیتال خود مثل: کتاب، عکس، آهنگ و نقاشی را در معرض نمایش قرار داده و درآمد دلاری کسب کنند.
  5. حتی شما می‌توانید در سایت‌های کلیکی و تبلیغاتی ثبت‌نام کنید و با انجام فعالیت‌های ساده مانند بازدید از سایت‌ها، تبلیغات، پاسخ به سؤالات و … درآمد دلاری داشته باشید.
  6. طراحان سایت و برنامه نویسان می‌توانند با حضور فعال در سایت‌های بین‌المللی مثل تم فارست برای کسب درآمد دلاری با دیگران رقابت کنند.
  7. کسانی که در زمینه گرافیک و عکاسی مهارت دارند می‌توانند با ارائه محصولات خلاقانه خود در بستر اینترنت از دیگران بخواهند با سایر ارزها بهای آن را بپردازند.
  8. استریمرها و گیمرها نیز امروزه توانسته‌اند از طریق بازی‌های حرفه‌ای، درآمدهای خوبی را به صورت دلار و ارزهای دیجیتال تجربه کنند.

کسب درآمد دلاری

روش های نقد کردن درآمد ارزی به کمک آریاپی

همان‌طور که گفتیم به‌راحتی می‌توان از طریق بسیاری از مشاغل فعال در ایران به درآمد خوبی رسید و از طریق درگاه‌های پرداختی مختلفی آن را به ریال تبدیل کرد. آریاپی از طریق کیف پول‌ها و درگاه‌های پرداختی متعددی فرصت نقد کردن درآمد دلاری را برای شما فراهم کرده است. از جمله این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • پی پال
  • وب مانی
  • پرفکت مانی
  • اسکریل
  • پایر
  • سیف پال
  • خرید و فروش ووچر پرفکت مانی
  • کوکوین و …

خرید و فروش پرفکت مانی 

نقد کردن درآمد دلاری در کمتر از یک ساعت و بدون محدودیت با آریاپی!

شاید یکی از نگرانی‌های شما برای نقد کردن درآمد ارزی، بازه زمانی باشد که طول می‌کشد این پول به حساب داخلی شما واریز شود. آریاپی به عنوان یکی از پیشگامان فعال در عرصه پرداخت‌های بین‌المللی همه تلاش خود را به کار بسته تا در اسرع وقت ارزهای دیجیتال و پول‌های شما را به حساب ریالی منتقل کند. به این ترتیب شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت این انتقال وجه را تجربه کرده و برای هزینه‌های خود صرف کنید.

نقد کردن درآمد دلاری یا ارزی گاهی ممکن است افراد را با محدودیت‌هایی مواجه کند. از جمله این موارد سقف تبدیلی است که موسسات و شرکت‌های واسطه با آن درگیر هستند؛ یعنی بسته به تعداد متقاضیان ممکن است محدودیتی برای مقدار این تبدیل وجود داشته باشد.

خوشبختانه آریاپی جزو سایت‌هایی است که نقد کردن درآمد دلاری را بدون محدودیت برای کاربرانش فراهم کرده است؛ پس کافیست با افتتاح حساب کاربری در این سایت و انتخاب درگاه پرداختی مد نظرتان به صورت روزانه تا هر سقفی که می‌خواهید درآمدتان را نقد کنید.

3 نکته که برای نقد کردن درآمد دلاری باید بدانید!

با توجه به اینکه تعداد موسسات واسطه هرروز در حال افزایش است، شاید انتخاب گزینه مناسب کمی سخت باشد؛ از این رو آگاهی از برخی استانداردهایی که این موسسات لازم است برای کاربران فراهم کنند، می‌تواند برای شما راه گشا باشد:

  1. سرعت و زمان نقد کردن: برخی از سرویس‌ها ممکن است سریع‌تر از دیگران درآمد شما را نقد کنند؛ برای مثال، آریاپی معمولاً در کمتر از 60 دقیقه درآمد شما را نقد می‌کند. اگر شما به سرعت نقد کردن اهمیت می‌دهید، می‌توانید از سرویس‌هایی که زمان کمتری برای نقد کردن لازم دارند، استفاده کنید.
  2. امنیت و قابل اطمینان بودن: نقد کردن دارایی‌های شما با روش‌های ایمن و تامین امنیت حساب کاربران از ویژگی‌هاست که باید مد نظر قرار دهید. آریاپی با استفاده از حساب‌های بانکی رسمی و قانونی، درآمد شما را نقد می‌کند؛ پس اگر امنیت و قابل اطمینان بودن سرویس برایتان مهم است، بهتر است سرویس‌هایی که گواهینامه و پشتیبانی قوی دارند را انتخاب کنید.
  3. کارمزد و نرخ تبدیل: حتما برای شما هم مهم است در مقابل خدماتی که دریافت می‌کنید، حداقل کارمزد را دریافت کنید. سیستم‌های مختلف ممکن است کارمزد کمتر یا بیشتری برای نقد کردن درآمدهای شما بگیرند. همچنین، نرخ تبدیل دلار یا یورو به ريال ممکن است در هر سرويس متفاوت باشد. در این مورد نیز آریاپي با استفاده از بهترین درگاه‌های پرداخت آنلاین، درآمدهای شما را با نرخ تبديل مناسب و كارمزدي پایين نقد می‌کند و شما می‌توانید با كارمزدي مناسب و نرخ تبديل روز به پول خود برسید.

نقد کردن درآمد ارزی در ایران

سایت‌هایی که برای شما درآمد ارزی به همراه دارند!

  • طراحی و برنامه نویسی
  1. Themeforest
  2. 99Design
  3. Envato،iStock
  • فریلنسینگ
  1. Fivver
  2. UpWork
  3. Freelancer
  4. Guru
  5. TopTal
  6. Flexjobs

جهت خدمات فریلنسری کلیک نمایید

  • گیمینگ و استریمینگ
  1. Twitch
  2. HitBox
  3. Beam
  4. Bigo Live
  5. Afreeca
  6. Azubu
  • ارزهای دیجیتال
  1. خرید و فروش بیت کوین Bitcoin
  2. دوج کوین DogCoin
  3. تتر Tether
  4. اتریوم Ethereum
  5. شیبا Shiba
  6. کاردانو Cardano

کسب درآمد دلاری برای هر کسی امکان‌پذیر است!

فرقی نمی‌کند در چه حوزه‌ای فعال باشید، به هر حال جوینده یابنده است! امروزه سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی به صورتی تخصصی ایجاد شده‌اند که هر فردی در هر کجای جهان می‌تواند با فعالیت در بستر اینترنت به درآمد برسد. اصلا شاید بتوان گفت کسی که نتواند در این فضا فعالیت کند، آینده شغلی خود را به خطر انداخته است؛ پس همین حالا برای حضور در این رقابت جهانی دست به کار شوید و نگران نقد کردن درآمد دلاری خود نیز نباشد، چون آریاپی برای کمک به شما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید