آنچه در این مقاله می خوانید: ویژگی‌های کوینکس coinex و بینگ ایکس bingx چه هستند و کدام صرافی خدمات بهتری ارائه می‌کند؟ خدمات اصلی صرافی کوینکس، کدام است؟ کدام خدمات کوینکس یا بینگ ایکس تخصصی و مختص به خود صرافی است؟چه تفاوتی بین کپی ترید در کوینکس و کپی ترید در بینگ ایکس است؟خدمات ربات ترید و لوریج و اهرم در هر دو صرافی نیز بررسی می شود.

 

مقایسه خدمات صرافی کوینکس و بینگ ایکس

مقایسه خدمات دو صرافی کوینکس و bingx و آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس برای کاربران این صرافی‌ها و افرادی که قصد ورود به دنیای ارزهای دیجیتال دارند، بسیار جذاب است. این دو صرافی خدمات گسترده‌ای دارند که هر کدام در نوع خود بسیار کارآمد و خاص هستند.

مدت زمان زیادی از تاسیس این دو صرافی نمی‌گذرد. هر دو تقریبا با فاصله چند ماه از یکدیگر تاسیس شده‌اند و بازار بسیار بزرگی از تریدرهای آسیایی را در خود دارند.

کوینکس در هنگ کنگ و بینگ ایکس در سنگاپور تاسیس شده است. با اینکه هر دو در شرق آسیا هستند، اما تریدرهای بسیار زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران در این دو صرافی حساب کاربری دارند. با اینکه بسیاری از خدمات این دو صرافی در یک راستا است اما در برخی از امکانات و خدمات، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که دانستن آنها، حائز اهمیت است.

تفاوت این دو صرافی در ویژگی‌ها، ارزهای پشتیبانی و برخی از امکانات است که هر سه را در این مطلب مورد بحث و بررسی قرار داده‌ایم. چند پرسش مهم و اساسی مطرح کرده‌ایم که ممکن است سوالات شما هم باشند. پاسخ هر کدام را در طول بحث، دربافت می‌کنید:

1.     ویژگی‌های کوینکس و بینگ ایکس چه هستند و کدام صرافی خدمات بهتری ارائه می‌کند؟

2.     خدمات اصلی صرافی کوینکس، کدام است؟

3.     کدام خدمات کوینکس یا بینگ ایکس تخصصی و مختص به خود صرافی است؟

4.     چه تفاوتی بین کپی ترید در کوینکس و کپی ترید در بینگ ایکس است؟

خدمات کوینکس بهتر است یا خدمات بینگ ایکس؟

بسیاری از افراد تازه کار و علاقه مند به دنیای ارزهای دیجیتال، مشتاق هستند تا بهترین صرافی را بین کوینکس و بینگ ایکس انتخاب کنند. برای تشخیص اینکه کدام صرافی خدمات بهتری را عرضه می‌کند، باید هر دو را از نظر ویژگی و خدمات ارائه شده، بررسی کرد تا بتوان انتخاب درستی داشت.

·   صرافی کوینکس از معاملات اسپات و فیوچرز و مارجین و اهرم دار پشتیبانی می‌کند. در مقابل چنین امکاناتی در صرافی بینگ ایکس هم فراهم است و می‌توان معاملات مختلفی را در آن انجام داد. فقط تنها تفاوت این دو در معاملات اهرم دار است. اهرم در کوینکس برای آلت کوین‌ها تا 50 درصد و برای بیت کوین نهایتا تا 1520 است. اما در صرافی بینگ ایکس، اهرم تا 150 در دسترس است و این اتفاق در هیچ صرافی وجود ندارد.

·   بدون احراز هویت در صرافی کوینکس می‌توان تا سقف 10 هزار دلار روزانه برداشت کرد. این مبلغ با احراز هویت بالاتر هم می‌رود. اما در صرافی بینگ ایکس، بدون احراز هویت می‌توان تا 50 هزار دلار در طول روز برداشت کرد.

·   کوینکس خدمات خود را برای کاربران ایرانی به طور کامل ارائه می‌کند. در واقع هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد. در مقابل، صرافی کوینکس هم دقیقا همینطور است و هیچ مشکلی با کاربران ایرانی در ارائه خدمات ندارد.

·   در صرافی کوینکس می‌توان از استخر استخراج ارز که از بزرگ‌ترین استخرهای استخراج ارز است، استفاده کرد. اما چنین امکانی در صرافی بینگ ایکس bingx وجود ندارد.

·   استفاده از بخش API در کوینکس برای اتصال ربات ترید به آن، برای همه کاربران در دسترس است. اما صرافی بینگ ایکس، یک ربات تریدینگ تخصصی جداگانه برای کاربران خود دارد.

تا اینجا به برخی از ویژگی‌های این دو صرافی و تفاوت آن‌ها با یکدیگر، پرداخته شد. شاید تا اینجا با مطالعه این مطلب دریافته باشید که تفاوت خاصی بین خدمات معمولی این دو صرافی وجود ندارد. اما باید بگوییم که ماجرا فقط به اینجا ختم نمی‌شود. کوینکس و بینگ ایکس در ارائه خدمات تخصصی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند و بعد از بررسی آن‌ها می‌توان گفت که کدام یک بهتر است. پس ناچاریم برای انتخاب بهترین صرافی، تا انتهای مطلب پیش برویم.

خدمات و محصولات ارائه شده در صرافی کوینکس

کوینکس

صرافی کوینکس از صرافی‌های بسیار معتبر دنیای بلاکچین است که از همان ابتدا ک سری خدمات را به کاربران خود ارائه کرد و تا کنون خدمات تازه‌ی چندانی به این امکانات اضافه نکرده است. خدمات این صرافی در 5 دسته اصلی جای می‌گیرند.

اولین خدمتی را که این صرافی در اختیار کاربران قرار داده است، خرید و فروش و معاملات اسپات و فیوچرز و مارجین و لوریج دار است. تک تک این خدمات در اکثر صرافی‌های معروف مانند صرافی bingx بینگ ایکس هم وجود دارد.

دومین امکان و خدمت این صرافی، زنجیره هوشمند کوینکس یا همان اکوسیستم عمومی است. CoinEX dex نوعی بستر غیر متمرکز در تبادلات ارزهای دیجیتال است.

سومین خدمت تخصصی این صرافی را می‌توان one Swap بودن این صرافی را ذکر کرد. در این صرافی جفت ارزهای مختلفی لیست شده و قابلیت معامله کردن دارند.

چهارمین خدمت تخصصی این صرافی، توکن تخصصی BNB است که در این صرافی ایجاد شده است و بسیاری از مبادلات و تخفیف‌ها را می‌توان با این توکن و ذخیره کردن آن در کیف پول بدست آورد.

پنجمیمن خدمات تخصصی این صرافی، قابلیت چند ارز بودن ViaBTC و همچنین کیف پول تخصصی دیجیتال آن را نام برد. تمام این خدمات در صرافی‌هایی نظیر بینگ ایکس هم وجود دارد البته صرافی bingx بینگ ایکس متمرکز است و امکان ایجاد بستر غیر متمرکز در آن وجود ندارد.

کپی ترید در بینگ ایکس bingx و کوینکس coinex

صرافی bingx

کپی تریدینگ در صرافی‌های مطرح دنیا می‌تواند به شدت کمک رسان باشد. این سیستم برای کاربران تازه کار می‌تواند ایجاد سود کند. در تمام صرافی‌های مطرح دنیا با ساخت API KEY در حساب کاربری می‌توان از کپی تریدینگ استفاده کرد. در بین تمام صرافی‌ها، صرافی بینگ ایکس با بقیه متفاوت بوده و اصلا نیازی به API ندارد.  بسیاری از کاربران صرافی بینگ ایکس  به همین خاطر وارد این صرافی می‌شوند تا از آن استفاده کنند. کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس به صورت کاملا اختصاصی است و فعال کردن آن هیچ نیازی به داشتن API KEY ندارد. در واقع کپی تریدینگ یکی از خدمات و امکانات صرافی بینگ ایکس است که به طور کامل و به بهترین شکل ممکن توسط این صرافی ارائه می‌گردد.

با کپی تریدینگ در صرافی bingx بینگ ایکس، می‌توان با سایر تریدرها در صرافی بینگ ایکس و بایننس در ارتباط بود. از طریق این شبکه اجتماعی گسترده، تریدر مورد علاقه خود را پیدا کرد و پوزیشن‌های باز شده در معاملات او را کپی کرد.

کپی ترید در صرافی کوینکس، کمی متفاوت است. این صرافی، همانطور که پیش‌تر گفته شد، سیستم اختصاصی کپی ترید ندارد. کپی تریدینگ در این صرافی از طریق ایجاد یک API در حساب کاربری قابل انجام است. بابت انجام کپی ترید، هیچ هزینه‌ای به صرافی کوینکس پرداخت نمی‌شود. در واقع این سیستم کاملا رایگان است. اما هزینه تحلیل گر یا تریدر انتخابی باید پرداخت شود.

ریسک معامله با کپی تریدینگ پایین است اما در نهایت به انتخاب تریدر مناسب بستگی دارد. اگر تریدر خوبی انتخاب و پوزیشن‌های ان فعال شود، منجر به سود خواهد شد. اما در صورت انتخاب اشتباه، احتمال ضرر کردن، بیشتر می‌شود. در این مورد، تفاوتی بین کوینکس و بینگ ایکس وجود ندارد. اما ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است  که تریدرهای حرفه‌ای دنیا در صرافی بایننس هستند و بینگ ایکس توانسته است امکانی را فراهم کند تا کاربران با آن‌ها نیز در ارتباط باشند. اما کوینکس از چنین امکانی بی بهره است و کپی تریدینگ اختصاصی ندارد.

خدمات ربات تریدینگ در کوینکس coinex و بینگ ایکس bingx

bingx_exchange

این روزها ربات‌های معامله گر به جای انسان‌ها، معامله می‌کنند. کاربران صرافی بینگ ایکس bingx و کوینکس هر کدام از قابلیت ربات ترید به شکل متفاوتی بهره مند هستند.

در صرافی bingx بینگ ایکس، یک ربات معامله‌گر به نام ربات GRID وجود دارد که جزء خدمات اصلی و منحر به فرد این صرافی است. در واقع در میان تمام صرافی‌های معروف دنیا، صرافی بینگ ایکس، یک ربات جداگانه و مختص به خود دارد. کاربران به راحتی آن را فعال می‌کنند و بدون هزینه از آن استفاده می‌کنند. در واقع فقط کارمزد خرید و فروش ارزها را پرداخت می‌کنند.

این ربات 3 بخش دارد که از طریق اسپات گرید آن، کف و سقف قیمت مشخص می‌شود و بعد از رسیدن به کف یا سقف، ارز مورد نظر خریداری شده یا به فروش می‌رسد. در بخش اسپات اینفینیتی نیز همین اتفاق می‌افتد اما با این تفاوت که اگر ارز مورد نظر صعودی باشد، فروش اتفاق نمی‌افتد تا کاربر سود کند. بخش فیوچرز آن هم که مربوط به معاملات مارجین و اهرم دار است.

اما در مورد صرافی کوینکس باید گفت که این صرافی اصلا ربات تخصصی ندارد. کاربران کوینکس مجبورند برای استفاده از ربات معامله‌گر، یک ربات خریداری کرده و آن را به صرافی کوینکس متصل کنند. تازه این در صورتی است که صرافی کوینکس از آن ربات پشتیبانی کند. کاربران باید یک API در حساب کاربری خود فعال کنند و از ربات خریداری شده استفاده کنند.

استفاده از ربات متصل شده به کوینکس، اصلا رایگان نیست. کاربران باید هزینه خرید ربات را پرداخت کنند. علاوه بر هزینه خرید، کارمزد معاملات و خرید و فروش نیز باید پرداخت شود. در ضمن آموزش صرافی bingx را به صورت گام به گام و کاملا کاربردی هم در سایت بینگ ایکس فارسی می توانید مطالعه کنید.

بررسی اهرم Leverage در صرافی bingx ، coinEX 

در معاملات مارجین در صرافی‌های معتبر، کاربران می‌توانند معاملات فیوچرز خود را با اهرم یا لوریج انجام دهند. در واقع، در معاملات مارجین، کاربران با میزان مشخصی از سرمایه شخصی خود وارد یک معامله می‌شوند. اما پیش از به انجام رساندن معامله مورد نظر، توسط یک اهرم مشخص، میزان سرمایه خود را n برابر می‌کنند. این میزان افزایش سرمایه را، صرافی به صورت وام به کاربران می‌دهد. در واقع این کار، نوعی کمک رسانی و تشویق برای معامله و سود بیشتر است. البته دنیای معاملات مارجین در فیوچرز ترید، بسیار پیچیده است و برای کاربران تازه وارد، مناسب نیست.

در صرافی کوینکس، میزان اهرم و leverage از 1 برابر تا 100 برابر است که با اعداد 1x و 2x و الی آخر نشان داده می‌شود. برای مثال اگر کاربر با 50 دلار وارد یک فیوچرز ترید شود و اهرم را روی 2x قرار دهد، میزان سرمایه قابل معامله او، 100 دلار خواهد بود. گفتنی است که در نهایت اگر معامله منجر به سود شود، به همان میزان شخص یود کرده و اگر متضرر شود، به همان میزان بدهکار صرافی شده و پول از حساب او کسر می‌شود.  لازم به ذکر است که برای انجام معاملات مارجین در صرافی‌های معتبر و معروف، باید از پیش، حساب کاربری شارژ شود.

Bingx صرافی پیشرفته‌ای است و اهرم معاملات ان تا 200 درصد هم جای استفاده دارد. این اهرم‌ها شناور نیستند و می‌توان در معاملات استاندارد و پرپچوال از آن استفاده کرد.

و کلام آخر

بعد از ذکر این همه خدمات و امکانات هر دو صرافی و مقایسه هر دو، می‌توان یک صرافی را به عنوان صرافی بهتر انتخاب کرد. اگر یک حساب سرانگشتی کنید، می‌بینید که صرافی بینگ ایکس نسبت به صرافی کوینکس، امکانات و ویژگی‌های مطرح‌تری دارد. در واقع با انتخاب صرافی بینگ ایکس، دست کاربران در معامله بالاتر است و از خدمات بیشتری بهره مند می شوند.

منبع: صرافی bingx

 

برچسب ها : آموزش صرافی bingx,آموزش ثبت نام صرافی bingx,صرافی bingx,bingx,کوینکس,صرافی کوینکس

دیدگاهتان را بنویسید