دوخت پرده پانچ یا خرید پرده پانچ؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی و دکوراسیون خانه خود اهمیت می دهید حتما اهل انتخاب پرده های زیبا و شیک برای منزل خود هستید. خیلی از افراد تا اسم پرده شیک، جذاب و قیمت مناسب را می شنوند ذهن آن ها به سمت خرید پرده پانچ می رود.

خیلی از خانم ها به دلایل مختلف دوست دارند خودشان پرده پانچ را بدوزند؛ به همین دلیل ما در اینجا می خواهیم به طور کامل روش دوخت پرده پانچ را آموزش دهیم.

قبل از آموزش خوب است بدانید هم اکنون انواع پرده پانچ با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی در سایت مشهد پرده به فروش می رسد. در صورتی که می خواهید برای دوختن ایده بگیرید و یا اقدام به خرید کنید، می توانید از شیک ترین پرده های روز در مشهد پرده دیدن کنید.

آموزش اندازه گیری پنجره برای نصب پرده پانچ

در ابتدا باید با یک متر فلزی یا پلاستیکی، عرض  و ارتفاع پنجره را اندازه گیری کنید. دقت داشته باشید اگر دو طرف پنجره، دیوار قرار گرفته باشد از ابتدای دیوار تا دیوار مقابل را دقیقا اندازه گیری می کنیم. لازم به ذکر است که ارتفاع پرده باید از سقف تا زمین محاسبه شود.

حالا نوبت این است که مشخص کنید چقدر پارچه نیاز دارید. عرض و ارتفاع پنجره را مشخص و اندازه گیری کردید! به همین مقدار پارچه خریداری کنید. ارتفاع هم که معمولا سه متر است.

بعد از این که اندازه ها را به طور دقیق گرفتید باید همانند عکس زیر کناره های پارچه را برش بزنید.

دوخت پرده پانچ از صفر تا صد (تصویری)

بعد از آن نوبت به دوخت کناره های پرده است که این کار به سادگی توسط چرخ انجام می شود اگر به عکس زیر دقت کنید کاملا متوجه خواهید شد.

طریقه زدن حلقه پانچ

با کمی دقت می توانید به سادگی روش پانچ پرده را در منزل انجام دهید. نکته ای که باید توجه کنید این است تعداد حلقه و روش زدن آن بستگی به عرض پرده شما دارد معمولا بین هر حلقه 15 تا 20 سانت فاصله داده می شود.

بعد از ایجاد حلقه پانچ نوبت به دوخت نوار پانچ است که باید پارچه پرده را از هر طرف 10 سانتی متر به داخل تا بزنیم و بعد نوار آن را بدوزیم و 2 سانت از پرده باید زیر نوار قرار بگیرد.

تقریبا دوخت پرده پانچ رو به اتمام است فقط باید ابتدا و انتهای پرده را به اندازه 5 سانت تا بزنیم و اتو بزنیم. لبه پایینی پرده را دوباره نیم سانت تا میزنیم و اتو می کنیم. حالا نوبت این است که بالای پرده را با فاصله نیم سانت از پرده بدوزیم و پارچه را باز کنیم.

هنگام اتو دقت کنید که حلقه ها باید به گونه ای اتو شود که رو به بالا قرار بگیرد.

قسمت جلوی پرده را نیز تا میزنیم و اتو می کنیم و در جای خودش سنجاق می کنیم.

حالا باید لبه جلویی را به پرده بدوزیم و لبه های کناری نیز تا بالا دوخته می شود و از آخر حاشیه های پرده را می دوزیم. به همین سادگی پرده پانچ شما دوخته می شود البته باید مقداری با خیاطی آشنا باشید تا بتوانید به طور منظم پرده پانچ را بدوزید.

پرده پانچ جزء زیباترین پرده ها است و در عین حال جزء مناسب ترین پرده ها از نظر قیمت می باشد و تنوع بسیار بالایی نیز دارد.

اگر بخواهیم انواع پرده پانچ را معرفی کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که هم پرفروش هستند و هم قیمت مناسبی دارند.

پرده پانچ پذیرایی

پرده پانچ پذیرایی جزء شیک ترین پرده ها با طرح ها و رنگبندی های متفاوت است که بسیار مناسب برای استفاده در پذیرایی می باشد. افراد بسیاری به دلایل مختلفی از این نوع پرده پانچ برای پذیرایی خود استفاده می کنند زیرا هم تنوع بالایی دارد و هم قیمت مناسبی دارد.

پرده پانچ مدرن

خرید پرده پانچ مدرن سلیقه افرادی است که دکوراسیون خانه آن ها مدرن می باشد. نکته ای که به هنگام خرید پرده بسیار مهم است این است که به هنگام انتخاب پرده در نظر داشته باشید که چیدمان و دکوراسیون خانه شما به چه سبکی است و پرده خود را متناسب با دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید.

غیر از این دو مدل پرده پانچ، مدل های متنوع دیگری از این نوع پرده وجود دارد از جمله پرده پانچ ورزشی، اتاق کودک، اسپرت، گل دار، اسلیمی و… که هر کدام دارای طرح و رنگ خاص خود است و متناسب با محیط های مختلف نیز می باشد.

سایت مشهد پرده به عنوان مرجع خرید انواع پرده از جمله پرده پذیرایی، پرده پانچ و… شناخته می شود و انواع پرده های زینتی را قیمت منصفانه و رقابتی در سطح کشور عرضه می کند.

قیمت گذاری محصولات مشهد پرده با توجه به بازار رقابتی می باشد که بعد از مقایسه قیمت ها می توانید در میان مدل های متنوع پرده، بهترین آن را انتخاب و خریداری نمایید. لازم به ذکر است کیفیت پرده ها نیز تضمینی می باشد.

مشهد پرده با سال ها تجربه در زمینه فروش پرده پانچ سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد به همین دلیل تمامی محصولات خود را با دو فاکتور اصلی قیمت تضمینی + کیفیت تضمینی به مشتریان تحویل می دهد.

در صورتی که شما هم در زمینه دوخت و یا خرید پرده پانچ اطلاعاتی دارید می توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: مشهد پرده

 

 

دیدگاهتان را بنویسید