در این مطلب به نکات مهم قبل از خرید انواع درب فلزی مدرن حیاط و درب فلزی پارکینگ ویلا میپردازیم.

راهنمای خرید درب فلزی مدرن + مدل‌های درب فلزی حیاط
اولین بخش از ساختمان که در معرض دید همه افراد قرار می‌گیرد، درب ورودی حیاط و ساختمان است. بنابراین در زمان انتخاب آن باید شاخصه‌ها و نکات متعددی را در نظر بگیرید تا بهترین درب فلزی حیاط را بخرید. البته به دلیل تنوع در طرح و رنگ این نوع از درب‌ها، احتمالا هنگام خرید کمی سردرگم می‌شوید.

در چنین موقعیتی کافی است که در زمان انتخاب، ایجاد تناسب بین طرح و رنگ درب با نما کلی ساختمان را مد نظر داشته باشید. بدون شک به راحتی و خیلی زود، درب مدرن لوکس و زیبایی برای ساختمان خود انتخاب می‌کنید. همچنین با این انتخاب در حفظ حریم خصوصی نیز موفق عمل خواهید کرد.

خرید درب فلزی مدرن برای حیاط

در صورتی که به دنبال خرید درب مدرن فلزی برای خانه خود هستید، بهتر است که براساس راهنمای خرید درب مدرن فلزی عمل کنید. از اصلی‌ترین اصولی که در راهنمای خرید درب فلزی لوکس و مدرن، اشاره شده است؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در گام اول مشخص کنید که هدف و کاربرد خرید درب آهنی مدرن ، به چه دلیل است. بدون شک هنگام انتخاب درب فلزی پارکینگ با درب مدرن انباری، محدودیت‌هایی دارید که فرآیند خرید هر یک را از دیگری متفاوت خواهد کرد.
  2. با خرید و نصب درب فلزی برای حیاط، مطمئنا از امنیت بهره‌مند خواهید شد. البته در زمان خرید این نوع از درب‌ها، حتما به قفل و لولای آن دقت کنید تا این دو بخش اصلی درب فلزی، از استحکام بالایی برخوردار باشند.
  3. توجه به نظر و سلیقه شما در کنار دیگر افراد ساکن در آن ساختمان، بسیار مهم است.
  4. بدون تردید انتخاب درب ورودی لاکچری ضد زنگ برای پارکینگ و حیاط، بهترین گزینه به شمار می‌رود.
  5. در زمان انتخاب درب ورودی آپارتمان فلزی حتما به هماهنگی طرح و رنگ آن با نمای ساختمان دقت کنید تا زیبایی ساختمان شما، دو چندان شود.
  6. یکی دیگر از مهم‌ترین مسائل اشاره شده در راهنمای خرید درب‌های فلزی مدرن این است که به قیمت توجه کنید. ابتدا میزان بودجه خود برای خرید درب را مشخص کرده و سپس با توجه به آن تصمیم بگیرید.
  7. درب‌های فلزی مزایای بسیار زیادی مانند زیبایی، کیفیت و ماندگاری بالا دارند. شما در زمان انتخاب، ابتدا اولویت خود را تعیین کرده و سپس با توجه به آن اولویت، انتخاب کنید. بدون تردید در زمان خرید درب آهنی مدرن حیاط کارخانه، بیش از هر چیزی استحکام و دوام آن مهم خواهد بود.

آشنایی با درب فلزی مدرن cnc برای خرید

امروزه نصب درب فلزی cnc در ساختمان‌های مسکونی و تجاری، بسیار رواج پیدا کرده است. از اصلی‌ترین دلایل استقبال گسترده از این مدل درب‌ها، زیبایی و همچنین استحکام درب آهنی سی ان سی معرفی شده است. تولید‌کنندگان برای تولید این مدل از درب‌ها، ابتدا طرح مورد نظر را در نرم‌افزار Computer-aided Design طراحی می‌کنند.

سپس پس از پرینت گرفتن از آن طرح، روی ورق‌های فلزی به مرحله اجرا در می‌آورند. این ورق‌های فلزی، قابلیت ترسیم طرح‌های مختلف را دارند. البته انتخاب این مدل از درب‌های فلزی، بیشتر از سوی افرادی صورت می‌گیرد که دارای سلیقه و نظر خاصی هستند.

درب ورودی فلزی مدرن

چرا درب فلزی مدرن را برای خرید انتخاب کنیم؟

وجود طرح‌ها و مدل‌های متفاوت درب‌های فلزی باعث می‌شود هنگام خرید درب پارکینگ مدرن به راحتی مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که طرح یا نقشه خاصی در ذهن شما است می‌توانید آن را به سازندگان درب‌های فلزی ارائه دهید تا درب حیاط خانه، براساس ‌ایده شما ساخته شود.

بدون تردید در صورت نصب درب‌های فلزی در حیاط ساختمان خود، از امنیت بیشتری بهره‌مند خواهید شد. این نوع درب‌ها در برابر تغییرات آب و هوایی، مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند. همچنین به دلیل نوع متریال به کار رفته در درب‌های فلزی دارای ماندگاری و عمر طولانی نیز هستند.

تاثیر رنگ را در طول عمر درب فلزی جدی بگیرید!

فرآیند رنگ‌آمیزی درب‌های فلزی، یک موضوع بسیار مهم است. در عملیات رنگ‌آمیزی درب، ابتدا باید از ضد زنگ استفاده کنید. سپس رنگ آستری و بتونه کاری روی درب انجام دهید تا برای انجام مرحله آخر رنگ‌آمیزی آماده شود.

البته انجام تمام مراحل رنگ‌آمیزی، نقش بسیاری مهمی بر استحکام و ماندگاری آن درب دارد. زیرا اینگونه در برابر شرایط آب و هوایی، مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. انتخاب نوع رنگ درب کاملا بستگی به سلیقه شما و هماهنگی با رنگ نمای ساختمان دارد.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل رنگ کردن درب‌های حیاط یا پارکینگ، پوشاندن درز‌های برش است که در صورت عدم توجه به این مسئله، باید منتظر خراب شدن درب باشید. یکی از اشتباهات رایج در زمان رنگ‌آمیزی درب‌ها، استفاده از رنگ‌های روغنی است که به دلیل عدم کیفیت، باید از این انتخاب این رنگ‌ها دوری کنید. مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استفاده در فرآیند رنگ‌آمیزی درب‌های فلزی، شامل لیست زیر هستند:

  • اکریلی
  • پلی اورتان
  • رنگ ضخیم و برای اپوکسی
  • رنگ کوره‌ای یا الکترواستاتیک

درب مدرن فلزی مدل راسا

قیمت درب فلزی مدرن

یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه در زمان خرید درب مدرن پارکینگ و حیاط، قیمت آن است. البته در بازار برای تعیین قیمت درب‌های فلزی، عوامل متعددی وجود دارند که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها، میزان طرح یا نقش استفاده شده در درب خواهد بود.

مطمئنا درب فلزی ساده با نقش‌های کمتر، قیمت مناسب‌تری نسبت به درب‌های فلزی با طرح‌های شلوغ دارد. از دیگر عوامل تعیین‌کننده قیمت درب‌های فلزی مدرن، عبارت هستند از:

  • رنگ و نوع آن
  • هزینه نصب
  • وزن
  • طرح و نقشه
  • مواد اولیه
  • چگونگی باز و بسته شدن درب‌ها
  •  ابعاد و سایز

خرید و سفارش آنلاین درب‌های مدرن فلزی

بدون تردید از اصلی‌ترین عوامل موثر در زیبایی ساختمان، درب‌های فلزی حیاط و پارگینگ هستند. با نصب درب پارکینگ مدرن در ساختمان می‌توانید سال‌های طولانی از آن استفاده کنید. زیرا این نوع از درب‌ها در برابر مسائل مختلف مانند شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.

در صورتی که قصد خرید درب ورودی ساختمان را دارید می‌توانید محصولات صنایع فلزی باغی نو Baghino را مشاهده کنید. در این فروشگاه اینترنتی امکان مشاهده انواع درب‌های فلزی با طرح‌های جذاب و زیبا را دارید. تمامی محصولات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، بهمراه تضمین کیفیت به شما عرضه خواهند شد.

 

برچسب ها : درب فلزی مدرن,درب پارکینگ فلزی,درب فلزی حیاط,درب آهنی مدرن,باغی نو

دیدگاهتان را بنویسید