امروزه زیبایی ظاهری به اعتماد بنفس افراد نیز گره خورده است. در واقع اگر یکی از اعضای صورت هارمونی مناسبی را در چهره ایجاد نکند ، سبب کاهش اعتماد بنفس در افراد می شود. با وجود آن که بینی ، عضوی برجسته بر روی صورت است ، تاثیرات بسیار زیادی در ایجاد هماهنگی دیگر اجزا صورت خواهد داشت. اما سوالی که در این مواقع پیش خواهد آمد این است که زیبا ترین مدل عمل بینی برای هر فرد چه خواهد بود؟ دکتر پریسا قاسمی جراح بینی دریچه هایی از واقعیت ها را طی رینوپلاستی برای شما بازگو می کند ،  که بی شک با در نظر گرفتن آن ها شما پس از عمل بینی به نتیجه ای بی نظیر دست خواهید یافت.

زیباترین مدل عمل بینی توسط دکتر پریسا قاسمی

انتخاب شما کدام است ؟ بینی عروسکی ، نیمه فانتزی یا طبیعی ؟

اگر شما نیز تمایل به عمل بینی در شهر تهران خود را دارید ، قطعا به آن نیز فکر کرده اید که دوست دارید نوع بینی تان عروسکی باشد یا نیمه فانتزی ؟ حتی ممکن است شما نیز همانند اغلب افراد تمایل داشته باشید تا بینی با فرم طبیعی داشته باشید. اما آیا فکر می کنید انتخاب درستی کرده اید ؟ آیا تصور می کنید انتظارات همان گونه خواهد بود که در ذهن تان است؟ در ابتدا باید بدانید که دست یابی به بینی با فرمی زیبا ، هنر دستان جراح ماهر می باشد ، در واقع تنها یک پزشک با تجربه می تواند با در نظر گرفتن موارد حساس تنفسی توجه کافی در اعمال تغییرات ساختاری در بینی زیبا جویان داشته باشد ، در نتیجه در جلسات مشاوره قبل از عمل با بررسی کامل بینی شما توصیه می کند ، تا تحت جراحی چه نوع فرم از بینی قرار بگیرید. شایان به ذکر است که رینوپلاستی به یک فاکتور مهم و اساسی  ، در واقع نوع بینی هم بستگی دارد ، به این معنا که افراد با بینی های گوشتی تنها کاندیدای مناسبی برای عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی می باشند ، در صورتی که افراد با بینی های استخوانی می توانند تحت جراحی هر نوع فرم از بینی قرار بگیرند ، زیرا ساختار استخوانی مقاوم همراه با پوست نازک دارند ، که این نوع ویژگی ها در بینی های گوشتی کاملا بر عکس است. با در نظر داشتن نوع ساختار بینی ( گوشتی و استخوانی ) روند رینوپلاستی آغاز خواهد شد ، ایجاد تغییرات بسیار زیاد و بدون در نظر گرفتن دیگر زوایای اعضای صورت هرگز نتیجه ای عالی ندارد ، زیرا فرم بینی از حالت طبیعی خارج شده و فرمی مصنوعی را به خود می گیرد ، بنابراین در جلسات مشاوره با جراح و به هنگام انتخاب فرم بینی به تمامی این موارد به صورت واقع بینانه نگاه کنید ، سعی کنید در خواست غیر منطقی نداشته باشید و از پزشک خود نخواهید تا بینی شما را همانند افراد در سریال های معروف در بی آورد. بینی زیبا برای صورت شما ، همان خواهد  بود که جراح پیشنهاد می کند ، زیرا هر نوع تغییراتی که طی رینوپلاستی ایجاد می شود ، با بررسی و کمک از علم زیبا شناختی انجام خواهد داد.

تصورتان از بینی زیبا چیست؟

اگر وسعت دید شما از یک بینی زیبا تنها قوس پل بینی ، کوچکی ساختار کلی و حفره هایی به یک شکل و اندازه است ، باید بدانید که این تمامی ویژگی های یک بینی زیبا نمی باشد. در ابتدا واقع بین باشد ! به تنفس خود فکر کنید و سعی کنید ملاک اصلی شما یک تنفس آسان و راحت باشد ، سپس این موضوع می تواند در انتخاب فرم بینی زیبا به شما کمک کند . چگونه ؟ اگر تمایل دارید تا ساختار بینی شما بسیار کوچک شود ، ممکن است بعد از جراحی به علت محدود شدن مجاری تنفسی ، مشکلات متعددی پیدا کنید ، انتظارات بسیار زیاد از ایجاد قوس زیاد بر روی پل بینی و سربالایی کردن نوک بینی به مرور زمان با افتادگی نوک بینی همراه خواهد بود و بروز هر نوع عارضه دیگر دست یابی شما به بینی زیبا رو غیر ممکن می سازد. بنابراین توجه به پیشنهاد های جراح بینی خوب هرگز شما را از روند رینوپلاستی پشیمان نخواهد کرد. بینی های زیبا و متناسب با ساختار صورت ، زوایای مشخصی با دیگر اعضای صورت دارند ، برای مثال زاویه میان لب و بینی ، زاویه میان چشم ها و بینی و غیره نیز در یک اندازه مشخص می باشد.

تکنولوژی روز دنیا خیال شما را از جراحی آسوده می کند !

امروزه در اکثر مطب ها جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تکنولوژی هایی وجود دارد ، که هم راستا با توصیه های پزشک به شما کمک می کند تا بهترین نوع فرم بینی خود را انتخاب کنید ، به این گونه که عکسی از بینی شما تهیه شده ، سپس با استفاده از تکنولوژی تغییرات لازم اعمال می شود و شما می توانید قبل از جراحی زیبایی بینی تمامی موارد اعمال شده را پیش از جراحی مشاهده کنید ، که در صورت عدم رضایت از انجام آن صرف نظر کنید. این روش بهترین تصویر را از فرم بینی انتخابی شما تهیه می کند که مسلما انتخاب برای شما راحت تر خواهد شد.

در نتیجه

فرم زیبا و متناسب با چهره خود را انتخاب کنید ، انتظارات بیش از حد تنها شما را از این پروسه زیبایی دلسرد می کند ، بنابراین به جراح خود اعتماد کنید و رینوپلاستی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید بدون آن که نگران عدم زیبایی چهره خود باشید. زیرا نمونه کار های موجود از جراح ، می تواند در انتخاب نهایی شما فوق العاده موثر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید