بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای اطمینان از دیده شدن پست چه زمانی است؟

و بهترین روز هفته برای دریافت بیشترین لایک چیست؟ بیشترین نظرات؟

به خواندن ادامه دهید تا بهترین زمان جهانی برای پست گذاشتن در اینستاگرام را که به نظر می رسد در کل کار می کند – و نحوه پیدا کردن بهترین زمان های منحصر به فرد برند خود برای پست کردن (زیرا همه مشاغل و مخاطبان منحصر به فرد هستند) بیابید.

یا! اگر حوصله خواندن ندارید، می‌توانید ویدیوی ما را برای پاسخ و نکات تماشا کنید.

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

آیا بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام وجود دارد؟

هر برندی ممکن است نقطه شیرین کمی متفاوتی برای پست کردن در اینستاگرام داشته باشد – زیرا هر برندی با الگوهای رفتاری منحصربه‌فرد در رسانه‌های اجتماعی، مخاطبان منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. اما، همانطور که گفته شد، بهترین روش‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید از آنها پیروی کنید و نتایج عالی را در سراسر جهان به همراه داشته باشند.

به طور کلی، ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است، زیرا الگوریتم اینستاگرام به تازگی اولویت دارد. این بدان معناست که اگر همه چیز برابر باشد، پست جدیدتر نسبت به پست های قدیمی بالاتر در فید خبری نمایش داده می شود.

وقتی صحبت از بهینه سازی یک پست برای موفقیت به میان می آید، واقعاً تازگی یکی از سریع ترین و آسان ترین بردها است. (اگرچه ما نکات زیادی در مورد دریافت لایک رایگان اینستاگرام داریم، اگر علاقه دارید).

اما فراتر از آن، همچنین مهم است که بدانید دقیقاً اهداف شما برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما چیست. آیا اهداف خاصی در مورد ایجاد آگاهی، تعامل بیشتر یا رانندگی در ترافیک دارید؟ موفقیت از نظر شما چگونه به نظر می رسد و پست های شما در گذشته چه زمانی به این موفقیت دست یافته اند؟ موفقیت‌های گذشته شما یک دستورالعمل کلیدی برای اینکه چه زمانی باید پست بگذارید، به طور کلی است.

به طور کلی بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

ما داده‌های حاصل از تجزیه و تحلیل بیش از 30000 پست اینستاگرام از مشاغل با اندازه‌های مختلف، به‌علاوه مشاهدات و آزمایش‌های تیم اجتماعی خودمان را که برای مخاطبان 200 هزار دنبال‌کننده پست می‌کردند، ترکیب کردیم تا بهترین زمان جهانی برای پست کردن در اینستاگرام را کشف کنیم:

ساعت 11 صبح چهارشنبه ها

ما متوجه شدیم که کاربران اینستاگرام بیشترین احتمال تعامل را با محتوا در اواسط روز و اواسط هفته دارند. و این منطقی است – زمان مناسبی برای استراحت از محل کار یا مدرسه و انجام کمی پیمایش است. (و لایک. و نظر دادن.)

تعطیلات آخر هفته معمولا تعامل کمتری دارند. ما گمان می‌کنیم که این به این دلیل است که مردم بیرون هستند و در حال انجام فعالیت‌هایی در دنیای واقعی هستند، برخلاف اینکه در گوشی‌هایشان در حال پیمایش اینستاگرام هستند.

آیا قصد دارید بیش از یک بار در هفته پست کنید؟ در اینجا یک تفکیک از بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای هر روز از هفته.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه ساعت 12:00 است. به نظر می رسد اکثر اینستاگرامرها ممکن است دوست داشته باشند هفته خود را با قدرت در محل کار شروع کنند، اما تا زمان ناهار، آنها به دنبال فید اینستاگرام خود برای استراحت هستند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز سه شنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام سه شنبه ساعت 9 صبح است. نامزدی نیز در اوایل صبح، بین ساعت 8 تا 10 صبح قوی است، اما در حدود ساعت 9:00 صبح به اوج خود می رسد.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چهارشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چهارشنبه ساعت 11 صبح است. چهارشنبه همچنین روزی است که به نظر می‌رسد حساب‌ها بیشترین میزان تعامل را دارند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام پنجشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام پنجشنبه ساعت 12:00 است. به طور کلی، کمربند زمانی 11:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر برای نامزدی در هر روز هفته قوی است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز جمعه

2:00 بعد از ظهر بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در روز جمعه است، اگرچه تعامل در تمام ساعات صبح و ناهار، از ساعت 7 صبح تا 2:00 بعد از ظهر تقریبا ثابت است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام شنبه

09:00 بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز شنبه قبل از اینکه مردم وارد برنامه‌های آخر هفته آفلاین خود شوند، است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام یکشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز یکشنبه ساعت 7:00 بعد از ظهر است، اگرچه تعامل در تمام بعد از ظهر و عصر، از ساعت 12:00 تا 8:00 شب کاملا ثابت است.

بنابراین، اگر به تازگی شروع به کار در اینستاگرام کرده‌اید و اطلاعات گذشته یا بینش مخاطبان زیادی برای کار با آنها ندارید، سعی کنید در زمان‌هایی که در بالا آزمایش کردیم پست بگذارید و ببینید که چگونه برای شما کار می‌کند. همانطور که حساب کاربری شما رشد می کند، ممکن است بخواهید برنامه ارسال پست خود را تغییر دهید تا با الگوهای فعالیت اینستاگرام مخاطبان خاص شما مطابقت داشته باشد. در اینجا نحوه یافتن زمان مناسب Hootsuite برای پست کردن در حساب اینستاگرام ما آمده است.

برایدن کوهن، استراتژیست بازاریابی اجتماعی و حمایت از کارکنان Hootsuite به ما گفت:

«معمولاً، ما دوست داریم صبح زود و اواسط بعد از ظهر پست بگذاریم. برای اینستاگرام، این بدان معناست که ما سعی می کنیم در هر زمانی بین ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر به وقت PST، یا در روزهای هفته از ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر PST پست بگذاریم.

کوهن فاش کرد که – حداقل برای مخاطبان B2B Hootsuite در آمریکای شمالی – پست‌های اینستاگرام ما زمانی بهترین عملکرد را دارند که ساعت‌های بیداری یا ناهار را برای مخاطبان منطقه زمانی اقیانوس آرام، و نشستن به محل کار یا خروج از سیستم انجام دهیم. ساعت در منطقه زمانی شرقی

با استفاده از نقشه حرارتی فعالیت ارائه شده در Hootsuite Analytics، به راحتی می توان متوجه شد که مخاطبان اینستاگرام Hootsuite آنلاین هستند:

نقشه حرارتی فعالیت آنلاین پیروان Hootsuite Analytics

منبع: Hootsuite Analytics

کوهن و تیم اجتماعی نیز از ابزار Hootsuite Impact برای بررسی عملکرد پست و کمپین استفاده می‌کنند. «داده‌های موجود در آنجا به ما می‌گوید که آیا باید روی همان استراتژی تمرکز کنیم یا هر چیزی را به جلو برگردانیم.»

به طور کلی، کوهن می‌گوید که تصمیم‌گیری برای ارسال پست در اینستاگرام چیزی شبیه به این است:

ما از عملکرد گذشته به عنوان ستاره راهنما استفاده می کنیم و سپس زمانی که مخاطب آنلاین است به عنوان نظر دوم مرور می کنیم. اگر بعد از آن محتوای ما عملکرد خوبی نداشت، زمان‌های مختلف را برای پست کردن آزمایش می‌کنیم تا ببینیم آیا این کار عملکرد پست را تغییر می‌دهد یا خیر.»

در مجموع، یک تقویم محتوای اینستاگرام باید به اندازه بقیه استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده باشد.

و از آنجایی که تصویر کلان نیز اهمیت دارد، در اینجا برخی از آمارهای کلیدی اینستاگرام، معیارها و آمار جمعیتی وجود دارد که به شما در استراتژی کمک می کند:

بهترین زمان برای پست گذاشتن در حلقه های اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید و درگیر شدن، ارسال قرقره ها در هر زمانی از روز کار بیهوده ای است. داده های ما نشان می دهد که Reels می تواند تا 300٪ بیشتر از ویدیوهای معمولی اینستاگرام تعامل داشته باشد.

در Hootsuite، بیش از 2 سال است که Reels را برای مخاطبان اینستاگرام خود با 170 هزار دنبال کننده پست می کنیم. در طول این مدت، ما یاد گرفتیم که بهترین زمان برای پست کردن Reels است 9 صبح و 12 بعد از ظهر، دوشنبه تا پنجشنبه.

نکاتی برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

پست های با عملکرد برتر خود را مرور کنید

ابتدا، در نظر بگیرید که چه نوع عملکردی را هدف دارید: آگاهی از برند یا تعامل. بسته به اینکه کدام یک از این موارد برای شما اهمیت بیشتری دارد، رویکرد شما برای زمان بندی پست های اینستاگرام ممکن است متفاوت باشد.

در گذشته، کدام یک از پست های شما بازخورد بالایی داشته است؟ چه زمانی آنها را پست کردید؟ و آیا این پست ها با پست هایی که لایک می کنند متفاوت است؟

تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما بهترین منبع حقیقت شما در اینجاست. البته، همه ابزارهای تجزیه و تحلیل برابر نیستند و برخی از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی می توانند به شما در جلوگیری از خرد شدن داده های سنگین کمک کنند.

ویژگی Hootsuite بهترین زمان برای انتشار

به عنوان مثال، ویژگی Hootsuite بهترین زمان برای انتشار، بهترین زمان ها و بهترین روزها را برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس عملکرد تاریخی نشان می دهد. این پست های شما را از 30 روز گذشته تجزیه و تحلیل می کند، آنها را بر اساس روزهای هفته و ساعت گروه بندی می کند، سپس میانگین را محاسبه می کند برداشت ها یا نرخ تعامل برای شناسایی بازه های زمانی بهینه که در آن پست های شما بیشترین تاثیر را داشتند.

امتحانش مجانی است

بررسی کنید که مخاطبان شما چه زمانی بیشتر در فضای آنلاین فعال هستند

گام بعدی برای یافتن بهترین زمان برای ارسال پست، نگاهی به تجزیه و تحلیل خود است تا مشخص شود که فالوورهای شما چه زمانی فید خود را پیمایش می کنند.

به عنوان بازاریاب، ما باید مخاطبان خود را بشناسیم. اگر طرفداران ورزش Gen Z را در اینستاگرام هدف قرار می دهید، عادات مصرف رسانه های اجتماعی آنها ممکن است با مدیران فنی که در ساعت 4 صبح از خواب بیدار می شوند تا در سوناهای مادون قرمز خود مدیتیشن کنند، متفاوت باشد.

تجزیه و تحلیل ساعتی دنبال کنندگان آنلاین

ویژگی Hootsuite’s Best Time to Publish این اطلاعات را به طور خودکار به یک نقشه حرارتی تجزیه می کند (به بالا مراجعه کنید). همچنین به شما کمک می‌کند تا با پیش‌بینی بازه‌های زمانی که فالوورهای اینستاگرام شما آنلاین هستند، آزمایش کنید.

همچنین بازه‌های زمانی را که در 30 روز گذشته استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کند تا بتوانید زمان‌های ارسال خود را تغییر دهید و تاکتیک‌های جدید را آزمایش کنید.

زمانی را در نظر بگیرید که رقبای شما در حال ارسال پست هستند

بسته به صنعت شما، رقبای شما ممکن است برخی از محاسبات و آزمایشات مشابه شما را انجام دهند. گوش دادن اجتماعی (یا حتی تجزیه و تحلیل کامل رقابت اجتماعی) برای توجه به آنچه ممکن است برای مخاطبان در صنعت شما مفید باشد، مفید است.

نکته حرفه ای: بسیاری از برندها روی علامت ساعت پست می‌گذارند، بنابراین چند دقیقه قبل یا بعد از ساعت 00 پست ارسال کنید تا مجبور نشوید برای فضای محدود قفسه رقابت نکنید.

در منطقه زمانی مخاطبان خود پست کنید

اگر مخاطب جهانی دارید یا خودتان خارج از مناطق زمانی «معمول» هستید (ما شما را می‌بینیم، بمبئی؛ سیدنی چطور پیش می‌روید؟) بهترین زمان شما برای ارسال پست ممکن است ساعت 3 صبح باشد.

به جای تنظیم برخی آلارم‌های واقعاً بی‌رحمانه، ممکن است پیشنهاد کنیم پست‌های اینستاگرام خود را خودکار کنید؟ یکی از بهترین ابزارهایی که به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند استفاده از برنامه زمان بندی اینستاگرام است تا مطمئن شوید که پست های شما در زمان مناسب، روز به روز بالا می روند.

در اینجا یک مرور سریع از نحوه ارسال پست با استفاده از ویژگی برنامه ریزی اینستاگرام Hootsuite آورده شده است:

نظارت و تنظیم کنید

بله، بهینه‌سازی پست‌های اینستاگرام شما برای موفقیت کار زیادی می‌طلبد – این خیلی بیشتر از انتخاب فیلتر مناسب است. اما خرد کردن اعداد هر سه ماه یکبار برای تعیین زمان مناسب برای پست کردن، در واقع یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه محتوای شما به چشم‌های درست می‌رسد است. (به هر حال، آسان‌تر از ارتقای سطح مهارت‌های فیلم‌برداری یا نوشتاری‌تان – اگرچه ما به شدت هر دو را توصیه می‌کنیم.)

به گفته Brayden Cohen، از تیم اینستاگرام Hootsuite: «ما به صورت هفتگی به پست‌های با عملکرد برتر خود نگاه می‌کنیم تا ببینیم آیا بینشی وجود دارد که به ما کمک کند استراتژی یا آهنگ پست کردن خود را تغییر دهیم. اما ما عموماً زمان‌هایی را که پست می‌کنیم، هر سه ماه یک‌بار تغییر می‌دهیم، حتی اگر حتی یک‌بار باشد.»

کوهن خاطرنشان کرد که، برای مثال، با تأثیر همه‌گیری بر برنامه‌های کاری در سال 2020، بسیاری از مردم زمان کمتری را صرف رفت و آمد یا لذت بردن از یک استراحت سنتی ناهار می‌کنند. مخاطبان B2B بیشتر از تلفن‌هایشان استفاده می‌کنند، و این در استفاده از اینستاگرام که در طول روز پخش می‌شود، نمایان می‌شود.

دنیا تغییر می کند و عادات مخاطبان تغییر می کند، بنابراین یادآوری را در تقویم خود تنظیم کنید تا نتایج خود را بررسی کرده و تغییراتی را انجام دهید.

در بلندمدت به طور مداوم ظاهر شوید

برای به دست آوردن پاداش کامل از این همه دانش در مورد مخاطبان خود، مهم است که در مورد پست خود سیستماتیک باشید. در حالی که احتمالاً تنها با ارسال پست چند ساعت زودتر از حد معمول هر چند وقت یکبار، برآمدگی چشمگیر را مشاهده نخواهید کرد، استفاده مداوم از داده ها باعث حرکت سوزن در طول زمان می شود.

این یک دایره با فضیلت است: مخاطبان شما عادت می‌کنند برند شما را در فید خود ببینند، از محتوای شما لذت می‌برند و با آن درگیر می‌شوند. حضور مداوم در اینستاگرام باعث ایجاد اعتبار، اعتماد و ایجاد یک رابطه معنادار می شود.

در پایان روز، زمانی که شما یک ارتباط معتبر با مخاطبان خود دارید، الگوریتم متوجه می شود و نتیجه شما نیز همینطور است.

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از Hootsuite در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را زمان‌بندی و منتشر کنید، مخاطب را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

از حدس و گمان خودداری کنید که چه زمانی در رسانه های اجتماعی پست کنید ویژگی Hootsuite بهترین زمان برای انتشار.

دیدگاهتان را بنویسید