اسنپ ​​چت همچنان یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در جهان است – و می تواند ابزاری عالی برای کسب و کارهایی باشد که به دنبال برقراری ارتباط با مخاطبان خود به روش های سرگرم کننده و جذاب هستند.

اگر برند شما قصد دارد از اسنپ چت برای کسب و کار استفاده کند، مطمئن شوید که آمار اسنپ چت را در برنامه رسانه اجتماعی خود قرار دهید. ردیابی آمار ضروری کاربران اسنپ چت، آشنایی با به روزترین آمار کسب و کار اسنپ چت و یادگیری حقایق جالب در مورد پلت فرم رسانه های اجتماعی می تواند استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را به سطح بالاتری برساند.

اگرچه اعداد بلندتر از کلمات صحبت می کنند. در اینجا همه آماری وجود دارد که باید بگویید آیا بازاریابی اسنپ چت حرکت مناسبی برای تجارت شما در سال 2022 و بعد از آن است یا خیر.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان که مراحل ایجاد ژئوفیلترها و لنزهای سفارشی اسنپ چت، به علاوه نکاتی در مورد نحوه استفاده از آنها برای تبلیغ کسب و کار خود را نشان می دهد.

آمار کلی اسنپ چت

1. اسنپ چت روزانه بیش از 319 میلیون کاربر فعال دارد

در سه ماهه چهارم 2021، اسنپ چت روزانه 319 میلیون کاربر داشت. فقط یک سال قبل، این اعداد به 265 میلیون رسید. این افزایش قابل توجهی است و از زمان آغاز به کار این پلتفرم سال به سال ثابت مانده است. این نوع رشد به این معنی است که پایگاه مشتریانی که یک کسب‌وکار می‌تواند روی پلتفرم جذب کند نیز همیشه در حال رشد است.

2. بیش از نیم میلیارد کاربر ماهانه دارد

تعداد کاربران فعال ماهانه اسنپ چت به طور قابل توجهی بیشتر از تعداد روزانه است. در ژانویه 2022، 557 میلیون نفر به صورت ماهانه از اسنپ چت استفاده کردند که آن را به دوازدهمین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل کرد.

کاربر جهانی برنامه رسانه های اجتماعی - Statista

آمار کاربران اسنپ چت

3. آمریکای شمالی بزرگترین بازار اسنپ چت است

92 میلیون کاربر روزانه اسنپ چت در آمریکای شمالی قرار دارند. این برنامه را به ابزاری عالی برای هر کسب و کاری که به دنبال تأثیرگذاری در آن منطقه است تبدیل می کند. بزرگترین جمعیت بعدی در اروپا است که دارای 78 میلیون نفر است.

4. اسنپ چت هنوز بیشتر برای افراد زیر 35 سال جذاب است

پایگاه کاربران اسنپ چت هنوز در سمت جوان است. تقریباً 20 درصد از کاربران این برنامه پیام‌رسان ویدیویی بین 18 تا 24 سال سن دارند. تنها 6.1 درصد از کاربران مرد و 11 درصد از کاربران زن بالای 35 سال سن دارند. اگر استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما برای نسل Z و مخاطبان هزاره جوان است. ، اسنپ چت مکانی عالی برای دسترسی به آنها است.

5. نزدیک به 90 درصد از کاربران اسنپ چت نیز از اینستاگرام استفاده می کنند

همه کاربران اسنپ چت در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی حساب دارند. مخاطبان این اپلیکیشن بیشترین همپوشانی را با اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و واتس اپ دارند. تعداد کمی از کاربران اسنپ چت نیز از Reddit و LinkedIn استفاده می کنند.

همپوشانی مخاطبان پلت فرم رسانه های اجتماعی (ژانویه 2022) - گزارش وضعیت جهانی دیجیتال Hootsuite

آمار استفاده از اسنپ چت

6. کاربر به طور متوسط ​​هر روز 30 دقیقه را در برنامه سپری می کند

زمان صرف شده در برنامه در روز از سال 2021 که 27 دقیقه گزارش شد افزایش یافته است – حتی با ظهور رقبای بیشتری (با نگاه کردن به شما، TikTok). و در حالی که 30 دقیقه در روز ممکن است زیاد به نظر نرسد، فقط 3 دقیقه کمتر از زمانی است که مردم برای رهبر فعلی این گروه، فیس بوک، صرف می کنند.

تعداد کاربران اسنپ چت + زمانی که در پلتفرم می گذرانند = فرصتی برای بازاریابان!

7. 63 درصد از کاربران فعال روزانه اسنپ چت از فیلترهای AR استفاده می کنند

توابع AR بخش عمده ای از استفاده روزانه از اسنپ چت هستند. در یک بررسی کلی برای سرمایه گذاران، اسنپ چت ادعا کرد که بیش از 200 میلیون (یا 63٪) از کاربران فعال روزانه این پلتفرم هر روز با ویژگی های واقعیت افزوده (AR) مانند فیلترها درگیر هستند. کسب‌وکاری که می‌تواند AR را در استراتژی خود بگنجاند، در جذب کاربران در اسنپ‌چت، شروعی بزرگ خواهد داشت.

نحوه ایجاد لنزها و فیلترهای Snapchat خود را در راهنمای مبتدیان بازاریابی Snapchat بیاموزید.

8. 30 میلیون کاربر عاشق اسنپ گیمز هستند

اسنپ ​​چت دارای هزاران بازی سرگرم کننده برای کاربران است، مانند Bitmoji Party. این بازی‌ها که اسنپ گیمز نامیده می‌شوند، ماهانه حدود 30 میلیون کاربر را به خود جذب می‌کنند. در مجموع، آنها به بیش از 200 میلیون کاربر رسیده اند.

چرا این موضوع برای برندها اهمیت دارد؟ کسب‌وکارهایی که در این پلتفرم تبلیغ می‌کنند می‌توانند بازی‌های اسنپ را به‌عنوان جایگاهی برای تبلیغات 6 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن انتخاب کنند.

اسنپ ​​چت برای آمار کسب و کار

9. کاربران اسنپ چت بیش از 4.4 تریلیون دلار «قدرت خرج کردن» دارند.

وقتی پایگاه کاربری به بزرگی اسنپ چت دارید، کل قدرت خرج کردنتان افزایش می یابد. این روزها، کاربران اسنپ چت 4.4 تریلیون دلار قدرت خرج جهانی دارند. 1.9 دلار از این تنها در آمریکای شمالی متمرکز است.

10. بازاریابی اسنپ چت ROI عالی دارد

بسیاری از کسب و کارهای موفق از اسنپ چت به عنوان یک پلتفرم بازاریابی و تبلیغات استفاده کرده اند و در نتیجه بازگشت سرمایه بسیار خوبی را شاهد بوده اند. اسنپ ​​چت اپلیکیشن مسافرتی هاپر، برند سس تند تروف، و اپلیکیشن محموله لباس Depop را در میان شگفت‌انگیزترین داستان‌های موفقیت خود فهرست می‌کند.

مثال هاپر به ویژه الهام بخش است. برنامه رزرو خطوط هوایی از هدف‌گیری شعاع موقعیت مکانی برای تبلیغات خود استفاده می‌کرد و دارایی‌های خلاقانه اختصاصی را برای مخاطبان تبلیغاتی هر شعاع طراحی می‌کرد (بنابراین، برای مثال، Snapchatters در نیویورک فقط معاملات پرواز مربوط به پروازهای خروج از نیویورک را مشاهده کرد).

با توجه به مطالعه موردی، “Hopper با وارد کردن هدف گذاری شعاع به استراتژی خود، همچنین توانست هزینه هر نصب خود را به نصف کاهش دهد و با اطمینان سرمایه گذاری خود را در اسنپ چت 5 برابر کند.”

آمار تبلیغات اسنپ چت

11. درآمد تبلیغات جهانی اسنپ چت بیش از 2.5 میلیارد دلار است

در پایان روز، اعداد دروغ نمی گویند. درآمد سالانه تبلیغات اسنپ چت از سال 2016 هر سال افزایش یافته است. در سال 2021، این پلتفرم 2.62 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشت. این رشد هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد. واضح است که برندهای بیشتری به پتانسیل تبلیغاتی اسنپ چت پی می برند.

درآمد تبلیغات جهانی اسنپ چت از سال 2016 تا 2021 - Statista

منبع: Statista

12. اسنپ چت کاملاً با گستره توجه Gen Z مطابقت دارد

همانطور که قبلاً اشاره شد، ژنرال Z و نسل جوان بخش قابل توجهی از پایگاه کاربران اسنپ چت را تشکیل می دهند. یک تصور کلیشه ای وجود دارد مبنی بر اینکه Gen Z-ers بازه توجه کوتاهی دارند و داده های اسنپ چت دقیقاً آن را رد نمی کند. آمار نشان می‌دهد که آن‌ها زمان کمتری را نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر صرف تماشای محتوا در اسنپ چت می‌کنند – با این حال، فراخوانی آن‌ها (به ویژه در رابطه با تبلیغات) بیشتر از سایر گروه‌های سنی است.

کاربران Gen Z پس از درگیر شدن با یک تبلیغ برای دو ثانیه یا کمتر، 59٪ فراخوان تبلیغات را نشان می دهند. این یک تأثیر بزرگ است که با زمان بسیار کمی ایجاد می شود. با چنین مخاطب تأثیرگذاری، تبلیغات اسنپ چت برای موفقیت تنظیم می شود.

یادآوری تبلیغات در مقایسه با میانگین زمان تبلیغات در گروه‌های سنی

13. تبلیغات زمانی بیشترین موفقیت را دارند که دارای صدا باشند

گزینه‌ای برای مشاهده عکس‌ها و ویدیوهای اسنپ چت در حالت بی‌صدا وجود دارد، اما آمار نشان می‌دهد که بیشتر کاربران چگونه با این برنامه ارتباط برقرار می‌کنند. 64 درصد از کاربران تبلیغات را در اسنپ چت با روشن بودن صدا مشاهده می کنند. فرقی نمی‌کند یک آهنگ تم جذاب و یا شهادت مشتری را اضافه کنید، این نکته مهمی است که باید هنگام برنامه‌ریزی استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود به خاطر داشته باشید.

14. هند بالاترین مخاطبان تبلیغات اسنپ چت را در جهان دارد

هند با 126 میلیون کاربر واجد شرایط، در رتبه بندی جهانی تبلیغات اسنپ چت پیشتاز است. با این حال، اگر نگاه کنیم که چند درصد از جمعیت یک کشور (بالای 13 سال) را می توان از طریق تبلیغات اسنپ چت به دست آورد، عربستان سعودی با 72.2 درصد در جدول پیشتاز است.

رتبه بندی دسترسی به تبلیغات اسنپ چت (ژانویه 2022) - گزارش وضعیت جهانی دیجیتال Hootsuite

15. مخاطبان تبلیغات اسنپ چت 54.4 درصد زن هستند

تا سال 2022، 54.4 درصد از مخاطبان تبلیغاتی اسنپ چت زن و 44.6 درصد مرد هستند.

با این حال، یک آمار جنسی جالب در گروه سنی 18 تا 24 سال آمده است. تعداد زنان در هر گروه سنی به جز این یکی از مردان بیشتر است. مردان و زنان 18 تا 24 ساله 19.5 درصد از کل آرایش کاربران در این جمعیت را تشکیل می دهند.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان که مراحل ایجاد ژئوفیلترها و لنزهای سفارشی اسنپ چت، به علاوه نکاتی در مورد نحوه استفاده از آنها برای تبلیغ کسب و کار خود را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید