ریبون وکس رزین

ریبون وکس رزین یکی از انواع ریبون هایی است که به صورت حرارتی مورد استفاده قرار میگیرند و در میان تولیدکنندگان و مشتریان بسیار پرکاربرد است.

ریبون وکس رزین را اکثرا برای برچسب هایی مانند: : لیبل کاغذی، لیبل پی وی سی، لیبل شیشه ای و … استفاده میکنند. این ریبون به دلیل ترکیب وکس و رزین، مقاومت بالایی دارد و لیبل روی آن چاپ بهتری پیدا می کند.یکی از تولیدکنندگان در حوزه ریبون شرکت ریبولیبل است که محصولات زیادی از جمله ریبون وکس رزین را تولید می کند و رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

این شرکت با دارا بودن پرسنل تخصصی میتواند نیاز شما در این زمینه به سرعت و بالاترین کیفیت برطرف کند. یکی از مزیت های این شرکت ارسال رایگان مصحولات به سراسر ایران است.

لیبل و ریبون با کیفیت از کجا بخریم؟

اگر ریبون وکس رزین را در مقایسه با ریبون های دگیر ببینید به تفاوت هایی برمیخورید  که میتوان به :

  • کیفیت چاپ مناسب
  • دوام بالا
  • مقاومت در برابر دما و رطوبت
  • هزینه نسبتا مناسب برای تولید

میتوانید با مراجعه به سایت https://ribolabel.com نمونه محصولات ریبون وکس رزین را ببینید و سفارش دهید.شرکت ریبولیبل تنها تولید کننده ریبون و لیبل در ایران است و خرید ریبون وکس رزین شما در اسرع وقت به دست شما میرسد.

ریبون وکس

ریبون وکس اکثرا در قیاس با دیگر ریبون ها مخصوصا ریبون وکس رزین قیمت بسیار مناسبی دارد و بیشتر برای چاپ بر روی لیبل های کاغذی استفاده می شود و یکی از پرفروش ترین انواع ریبون است.

از ریبون وکس معمولا در صنایعی مثل مواد غذایی، نساجی و … استفاده می شود. از تفاوت های اصلی که ریبون وکس و وکس رزین دارد میتوان به ماندگاری بالای ریبون وکس رزین اشاره کرد.

ریبون وکس در برابر سایش و مواد شیمیایی، مقاومتش کاهش می یابد و ممکن است که نوشته های روی لیبل به این وسیله ناخوانا شود.

اگر در مواردی که اشاره شد از ریبون وکس استفاده شود خریدی بسیار به صرفه برای شما می باشد. اگر در مواردی که مناسب آن نیست استفاده شود باعث ضرر مالی زیادی می شود.

2418e63b-e433-4cff-ae7e-5cfd2b58d3e7.jpg (587×392)

لیبل کاغذی

لیبل کاغذی به دلیل سادگی و زیبایی بسیار بالا از برچسب های پرفروش به حساب می آیند.. از این برچسب در بیشتر صنایع مثل: نوشیدنی، ماشین الات صنعتی، لوازم برقی، داروسازی ، صنایع قطعات خودرو و …استفاده می شود.

از لیبل کاغذی در ابتدا برای برند سازی و معرفی سازمان استفاده می شود. مقوله ای که بسیار مهم است اینکه در ابتدا برند شما شناخته شود. از دیگر کاربرد های لیبل کاغذی نیز میتوان به نمایش اطلاعات محصول شامل : قیمت، تاریخ انقضا، تولید و … اشاره کرد.

de3b92b6-d95f-48ab-98cc-01014427c4d3.jpg (587×392)

لیبل های کاغذی به دلیل اینکه از نظر قیمت بسیار مناسب هستند، مورد استفاده مشاغل کوچک قرار میگیرند.. در خرید لیبل کاغذی باید به تولیدکننده بسیار توجه شود. بسیاری از تولیدکنندگان کیفیت را فدای کمیت میکنند تا قیمت بسیار پایین تولید را انجام دهند ولی میتوان با قیمت مناسب، کیفیت مناسب هم تولید کرد. ریبولیبل را میتوان از شرکت هایی دانست که از نظر قیمت و کیفیت بسیار مناسب است.

ریبولیبل همچنین در حوزه تولید لیبل رنگی از جنس کاغذ فعالیت گسترده ای دارد که شما میتوانید از نمونه محصولات آن انتخاب و خرید کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید