اکانت Spotify یکی از مهمترین ارائه دهندگان خدمات پخش موسیقی به شمار می رود که استفاد از آن مزایای بی شماری به همراه خواهد داشت. در این اکانت ها امکان پخش پادکست های قانونی و با حق چاپ، موسیقی های ضبط شده، 70 میلیون آهنگ و… وجود دارد. به همین خاطر مخاطبین و علاقه مندان دنیای موسیقی به استفاده از آن علاقه مند هستند. در این گزارش با روش های خرید فوری و ارزان اکانت های پریمیوم اسپاتیفای آشنا می شوید.

خرید اکانت spotify در کمترین زمان و ارزان ترین قیمت

مزایای خرید فوری اکانت spotify

خرید فوری اکانت اسپاتیفای در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفته و خرید اکانت اسپاتیفای شما در آن واحد تحویل داده می شود؛ اکانت اسپاتیفای به صورت قانونی خرید و فروش می شوند و به صورت 24 ساعته با پشتیبانی واحدهای فنی مورد استفاده قرار می گیرند.

این اکانت ها به صورت اصل و اورجینال در اختیار افراد قرار می گیرند؛ در این زمینه اکانت های جعلی و هک شده ای نیز خرید و فروش می شوند که مشکلات بسیاری برای کاربران به همراه دارند. برای استفاده از این اکانت ها نیازی به هیچ گونه حساب خارجی نداشته و عملیات فعال سازی به سهولت انجام خواهد شد. کیفیت اکانت های اورجینال اسپاتیفای و سرعت عمل خرید و راه اندازی آن ها مهمترین ارکان خرید فوری نسخه های پریمیوم این برنامه به شمار می روند.

قابلیت های اکانت های اسپاتیفای

خرید spotify شما را با قابلیت های مهم این برنامه نیز آشنا می سازد. برخی از مهمترین قابلیت هایی که از خرید نسخه های پریمیوم این اکانت ها به دست می آورید، به شرح زیر می باشند:

  1. با داشتن این حساب ها به همه فایل های موسیقی دسترسی خواهید داشت؛ همچنین امکان پخش موسیقی به صورت آفلاین نیز در نسخه های پریمیوم اسپاتیفای وجود دارد. این اکانت ها بر روی دستگاه های مختلفی قابل اجرا خواهند بود. انواع دستگاه های اندروید، ویندوز، مک، لینوکس و… از این اکانت ها پشتیبانی می کنند.
  2. این اکانت های پریمیوم بدون هیچ گونه تبلیغات در اختیار شما قرار می گیرند. شما می توانید، بدون مزاحمت پیام های تبلیغاتی از این برنامه استفاده کنید.
  3. موسیقی های این برنامه در اکانت های پریمیوم با بهترین کیفیت پخش خواهند شد. شما می توانید، با خرید این نسخه ها کیفیت فایل های صوتی پخش شده را به طرز قابل توجهی ارتقا دهید.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

نکات مهم خرید اکانت اسپاتیفای spotify

برای خريد spotify premium باید به برخی از نکاتی که در رابطه با این برنامه مطرح می شوند، توجه داشته و از آن ها برای بهبود فرایند خرید استفاده کنید:

  1. در وهله اول به ریجن اکانت خود توجه داشته و برای تنظیم آن بر روی کشور مورد نظر به پشتیبان برنامه مراجعه کنید. ریجن های این اکانت ها از کشورهای اروپایی پشتیبانی می کند.
  2. برای سفارش و خرید این اکانت ها باید مشخصات خود را به تیم پشتیبانی مربوطه ارائه دهید.
  3. شما باید برای خرید نسخه های پریمیوم، ابتدا یک اکانت در این برنامه داشته باشید.
  4. زمان تحویل این اکانت ها اغلب بین 1 ساعت تا 1 روز متغیر است.
  5. شما می توانید، این اکانت ها را تا سطح مورد نیاز ارتقا دهید.
  6. مشخصات درج شده در این اکانت ها پس از ثبت سفارش قابل تغییر خواهد بود.

قوانین جدید کمپانی اسپاتیفای

این برنامه از سال 1399 با قوانین جدیدی اداره می شود؛ در این برنامه هر فرد در طول هر سال فقط یک بار قادر به استفاده از قابلیت پریمیوم اکانت اسپاتیفای را خواهد بود. پس از این نوبت در سال، اکانت فعلی شما پریمیوم سازی نشده و برای استفاده از قابلیت های نسخه های پریمیوم باید یک اکانت جدید ایجاد کنید. تمامی پلی لیست های اکانت قبلی قابل انتقال به حساب جدید خواهند بود.

دومین مورد در رابطه با ریجن های مختلف برنامه اسپاتیفای است که در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این ریجن ها تفاوت چندانی نداشته و فقط در برخی از آن ها تعداد پلی لیست های کمتری وجود دارد. قیمت پریمیوم سازی اکانت Spotify در هر یک از این ریجن ها با هم متفاوت است.

خرید spotify اکانت کرک شده

نسخه های کرک شده این برنامه نیز همواره در دسترس شما قرار دارند. در نسخه های کرک شده این برنامه قابلیت دسترسی به انواع موسیقی و پخش همزمان آن ها را برای کاربران فراهم می کنند. همچنین امکان اضافه کردن آهنگ به لیست های پخش نیز در این برنامه وجود دارد. محیط کاربری نسخه های کرک شده بسیار ساده مدیریت می شود.

خرید spotify پریمیوم

در صورتی که پیش تر یک اکانت اسپاتیفای داشته و قصد پریمیوم سازی آن را دارید، با روش های مختلفی می توانید، از این قابلیت استفاده کنید. استفاده از انواع گیفت کارت به شما کمک می کند که به سهولت فرایند پریمیوم سازی را انجام دهید. تمدید اکانت های پریمیوم نیز با روش های ساده ای به صورت خودکار انجام خواهد شد.

اکانت اسپاتیفای پریمیوم

آشنایی با طرح های spotify خرید

برای خرید این برنامه می توانید، بسته به نیازهای خود از مدل های مختلف آن استفاده کنید. این پلت فرم برای همه مخاطبین خود نوع به خصوصی از اکانت های پخش موسیقی را ارائه کرده که در آن ها قابلیت های ویژه ای وجود دارد. طرح های متنوع اکانت های پریمیوم اسپاتیفای به شرح زیر هستند:

  1. اکانت های پریمیوم فردی
  2. اکانت های پریمیوم خانوادگی
  3. اکانت های پریمیوم دانشجویی

هر یک از این اکانت ها با هزینه های به خصوصی در اختیار افراد قرار می گیرند.

جمع بندی

در این گزارش با روش خريد spotify premium و پریموم سازی اکانت های معمولی آشنا شدید. مزایای خرید این نسخه ها و قیمت به صرفه ای که برای آن ها در نظر گرفته شده است، همواره مخاطبین این پلت فرم موسیقی را برای استفاده از آن ها ترغیب می کند. شما می توانید، به سهولت این نسخه ها را برای افزایش لذت گوش دادن به فایل های صوتی خریداری کرده و از آن ها بهترین استفاده را داشته باشید. در این گزارش اطلاعات دقیقی در رابطه با انواع اکانت های پریمیوم این برنامه به دست آوردید که امیدواریم مفید واقع شوند.

این گزارش بر اساس مطالب سایت فروشگاهی خرید و فروش اکانت اسپاتیفای پرمیوم اکانتی شاپ https://accountishop.ir/ نگارش شده است و منبع اصلی این گزارش سایت اکانتی شاپ می باشد.

 

برچسب ها : اکانت اسپاتیفای,خرید اسپاتیفای,خرید اکانت اسپاتیفای

دیدگاهتان را بنویسید