هیوندای در نظر دارد از یک نمایشگر دیجیتال در جلوپنجره خود استفاده کند تا امکان تبادل پیام با عابران پیاده یا سایر رانندگان را فراهم کند.

هیوندای

از نظر فناوری، خودروهای امروزی با مدل های چند دهه گذشته بسیار متفاوت هستند. این تفاوت با گذشت زمان افزایش می یابد. چرا که خودروسازان برای جذب بیشترین مشتری، محصولات خود را با جدیدترین سیستم ها و فناوری های موجود روانه بازار کرده اند. یک ایده نسبتا جدید که این شرکت ها به دنبال استفاده از آن هستند این است نصب صفحه دیجیتال به جای شبکیه چشم او هست. هیوندای آخرین برندی است که قصد دارد محصولات خود را با چنین ویژگی وارد بازار کند.

لوگوی هیوندای

با کمک نمایشگر روی شیشه جلو، می توانید با عابران پیاده یا رانندگان وسایل نقلیه دیگر تعامل داشته باشید. به طور دقیق تر، این نمایش با نمایش نوشته یا علائم خاص است. پیام به سایر کاربران جاده های عمومی یا حتی خود راننده.

ایده هیوندای هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و یکی از کاربران Reddit آن را در یوتیوب کشف کرد. این ایده توسط زیرمجموعه هیوندای “Mobis” که در زمینه تولید لوازم جانبی فعال است، ایجاد شده است. در ویدئوی مربوطه شاهد پیام هایی مانند پاس یا سلام کردن به راننده هستیم. همچنین می توان گزارش داد که حالت خودران فعال شده است.

سفارشی سازی آسان چهره خودرو، هدیه هیوندای به مشتریان

علاوه بر این، صفحه شیشه جلو می تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال، این نوع رندر به مالک اجازه می دهد تا از انواع گرافیک های خروجی استفاده کند سفارشی سازی آسان و ساده چهره خودرو خواهد بود.

نکته جالب این است که اگرچه تولیدکنندگان خودرو بر روی ایده صفحه نمایش شیشه جلو تمرکز کرده اند، استفاده از آن به زودی در آمریکا امکان پذیر نخواهد بود. شاید بدانید که در بسیاری از ایالت های آمریکا نصب چراغ های رنگی روی خودروهای استاندارد ممنوع است از شباهت ماشین های معمولی گرفته تا ماشین های پلیس و امداد و نجات ممنوع است او هست

شایان ذکر است که قبل از هیوندای، بسیاری از خودروسازان دیگر ایده نمایش شیشه جلو را در سر می پرورانند. بی ام و یکی از این خودروسازان با مفاهیم i Vision Circular و i Vision Dee به این ایده علاقه نشان داده است. اوپل قبلا از این فناوری در کانسپت Manta GSe ElektroMod استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید