شیرهای توالت در دو نوع توکار و روکار عرضه می‌شوند؛ بنابراین قبل از خرید شیر، باید به فضای سرویس بهداشتی توجه کنید.

 

همه شما به خوبی می‌دانید که انتخاب درست شیرآلات در تکمیل کاربری ساختمان چه اهمیتی دارد. علاوه بر آن، حتما می‌دانید که دوام این تجهیزات چه تأثیری در کارکرد آن‌ها دارد. با توجه به‌ استفاده مداوم شیرآلات، توجه به فاکتورهای کیفی و جلوه‌های بصری در انتخاب آن‌ها، از اهمیت بسیاری برخوردار است. از آنجا که در برند و کیفیت این تجهیزات ساختمانی، تنوع زیادی دیده می‌شود، داشتن یک راهنمای خرید مناسب، بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در خرید شیر توالت وسواس و حساسیت بسیاری دارید، هم‌چنین اگر اطلاعات کافی در خصوص متریال‌های تشکیل‌دهنده انواع شیر ندارید، بهتر است قبل از خرید این محصولات، راهنمای خرید شیر توالت را مطالعه کنید تا به انتخاب درستی در خرید برسید.

با توجه به استقبال شما از  راهنمای جامع خرید شیرآلات این راهنما خرید که به صورت تخصصی برای خرید شیر توالت است برای شما تهیه شد

راهنمای خرید شیر توالت (نکات و توضیحات)

 

اهمیت خرید شیر باکیفیت

هر چند شما به خوبی از اهمیت خرید این تجهیزات آگاه هستید، اما اگر مختصری به بررسی اهمیت انتخاب درست در خرید شیر توالت بپردازیم، خالی از لطف نخواهد بود.

همان‌طور که گفتیم، شیرآلات جزو آن دسته از تجهیزات ساختمانی هستند که مدام مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از کاربران در پروسه ساخت و ساز به این مرحله از فرآیند تکمیل ساختمان که می‌رسند، بیشتر از هر چیزی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها توجه می‌کنند، در حالی که قیمت شیرآلات باید آخرین اولویت در خرید آن‌ها باشد.

هر چند سلیقه شخصی نیز در خرید انواع شیر مهم است، اما قبل از هر چیزی باید به فاکتورهای کیفی و ساختار شیر برای آب‌بندی درست و کارآمدی آن توجه کنید. اهمیت خرید شیر باکیفیت برای توالت، زمانی برایتان روشن می‌شود که شیر پس از مدت کوتاهی با خرابی‌های پی در پی، چکه کردن، افت فشار آب، بسته نشدن کامل شیر، عدم تنظیم آب سرد و گرم و مشکلات متعددی نظیر این موارد مواجه می‌شود.

شیر توالت مدل هیپو

بهترین شیر توالت

شیرآلات امروزی از عملکرد هوشمند و خودکار برخوردارند و تمامی جنبه‌های ظاهری و متریال‌های کیفی در این تجهیزات لحاظ شده‌است. خوشبختانه برندهای معتبری نیز وجود دارند که با عرضه انواع شیرآلات باکیفیت، نیاز بازار را مرتفع ساخته‌اند. با این حال با توجه به تنوع بالا در انواع شیر و تفاوت در نوع کاربری آن‌ها، تنها زمانی می‌توانید به‌ استفاده بهینه از شیر دستشویی برسید که در انتخاب آن درست عمل کرده‌باشید.

شما می‌توانید به سلیقه خود یک شیر برای توالت انتخاب کنید؛ اما هر شیر زیبا و خاصی، صرفا به معنای بهترین شیر توالت نیست. توجه داشته‌باشید، شیرهایی که جلوه بصری آن‌ها بیشتر جلب توجه می‌کند، عموما به نگهداری بیشتری نیاز دارند و استفاده بهینه از آن‌ها حساسیت بیشتری می‌طلبد. این در حالی است که نمی‌توان زیبایی سرویس بهداشتی را هم نادیده گرفت.

از برند های معتبر میتوان به برند ها زیر اشاره کرد:

برند راسان(“https://aconeilfidar.ir/product_brand/rasan/“)

برند شودر(“https://aconeilfidar.ir/product_brand/shouder/“)

برند  کی دبلیو سی(“https://aconeilfidar.ir/product_brand/kwc/“)

شیرهای توالت در دو نوع توکار و روکار عرضه می‌شوند؛ بنابراین قبل از خرید شیر، باید به فضای سرویس بهداشتی توجه کنید. پس از آن باید تصمیم بگیرید که چه نوع شیری را انتخاب می‌کنید.

شیر توالت در دو نوع کلاسیک و اهرمی وجود دارد و انتخاب آن، اولین مرحله در خرید شیر آب توالت است.

شیرهای کلاسیک همان شیرهای قدیمی چرخشی و فاقد کارتریج هستند که رایج‌ترین مشکل آن‌ها چکه‌کردن آب است.

در حالی که شیرهای اهرمی، به کارتریج مجهزند و کمتر دچار چکه کردن می‌شوند. در کل شیرآلات اهرمی، کیفیت بالاتر، استفاده آسان‌تر و تنوع بیشتری دارند.

با توجه به تنوع بالای شیرهای اهرمی، به راحتی می‌توانید زیبایی و جلوه‌های بصری سرویس بهداشتی را تأمین کنید. بهتر است بگوییم شیرهای کلاسیک نیز کاربرد و مزایای خود را دارند؛ اما شیرهای اهرمی به دلایل متعددی ایده‌آل تر به نظر می‌رسند.

شیر توالت

هرچند در خرید شیر توالت، توجه به کیفیت و کاربری شیر مهمتر است؛ اما به هر حال نمی‌توان قیمت را نادیده گرفت. شیرهای اهرمی دامنه گسترده‌تری در قیمت دارند. به این ترتیب کاربران می‌توانند در هر رنج قیمتی، انتخاب‌های بیشتری داشته‌باشند.

در مورد مکانیزم نصب شیرهای توالت نیز، لازم است بدانید که شیرهای توکار زیبایی بیشتری داشته و به نظافت کمتری نیاز دارنددر حالی که سرویس و تعمیر آن‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر است. حتی در این شرایط نیز، سلیقه شخصی حرف اول را می‌زند. اگر شما به سبک مینیمال علاقه دارید، شیر دستشویی توکار بهترین انتخاب برای شماست؛ اما اگر ترجیح می‌دهید کنترل بیشتری بر روی شیر آب توالت داشته‌باشید، شیرهای اهرمی رو کار انتخاب بهتری هستند. گاهی خرید بهترین شیر آب توالت کار سختی به نظر می‌رسد، چون می‌توان از روی وزن یا ظاهر شیر، به ویژگی‌های کیفی آن پی برد.

در کل یک شیر توالت باکیفیت باید از جنس برنج کم سرب باشد، قطعات پلاستیکی زیادی در آن دیده نشود، دسته اهرمی شیر حرکت نرم و روانی داشته‌باشد. هیچ نوع موجی بر روی شیر دیده نشود. علاوه بر خود شیر، ملزومات آن مانند واشرها، قالپاق، لنگی و غیره باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد. با توجه به اهمیت کیفیت شیر در حفظ زیبایی ظاهری آن، شیر دستشویی باید با آلیاژهای مناسبی آبکاری شده‌باشد.

اگر انتخاب شما در خرید شیر آب توالت مدل اهرمی است، بهتر است به جنس کارتریج و عدد آن توجه کنید. هر چه این عدد کوچک‌تر باشد، فشار آب کمتر بوده و صرفه‌جویی بیشتری صورت می‌گیرد. ضمن این که کارتریج سرامیکی به عنوان بهترین نوع کارتریج، مشکلات آب‌بندی شیر را به حداقل می‌رساند. دقت کنید هرچه کیفیت کارتریج بیشتر باشد، دسته اهرمی حرکت روان‌تری خواهد داشت.

خرید شیر توالت توالت توکار
هر چند فاکتورهای مهم در کیفیت شیر توالت را بررسی کردیم، اما همان‌طور که گفتیم، همیشه نمی‌توان از روی ظاهر شیر، کیفیت آن را سنجید. این مسئله در خریدهای اینترنتی اهمیت بیشتری می‌یابد؛ بنابراین بهتر است برای خرید شیرآلات، به گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها توجه کنید. قطعا برندها و فروشگاه‌های معتبر در راستای حفظ اعتبار خود، شیرآلات با کیفیت و با دوامی به فروش می‌رسانند‌.

جمع‌بندی

از آنجا که شیر توالت تنوع بالایی در کیفیت، ظاهر و قیمت دارد، باید در انتخاب آن به فاکتورهای متعددی توجه کنید. در نظر داشته‌باشید که هر چه کیفیت شیر بیشتر باشد، دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. در انتخاب یک شیر مناسب، باید فضای سرویس بهداشتی، مکانیزم شیر و نوع کاربری آن، طریقه نصب شیر، مدل شیر و طرح و رنگ آن، قیمت و فاکتورهایی از این دست را لحاظ کنید. در نهایت نیز توصیه می‌شود محصولی را خریداری کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش شامل آن شود.

 

منابع:

بیک نیک

آکونیل فیدار

 

 

 

علی میرزائی

دیدگاهتان را بنویسید