شارژ کارتریج در محل حتی در روز های تعطیل

 

شارژ کارتریج در محل نیازمند یک سرویس کار حرفه ای میباشد چراکه امروزه برای گشت یک سرویس کار حرفه ای بسیار بسیار زمان بر است . اما ما برای شما عزیزان این مشکل برطرف کرده ایم سرویس کار مجموعه ما دارای بیش از 15 سال سابقه می باشد که دارد خدمات شارژ کارتریج در محل ارائه می دهد . در صورت نیاز به یک سرویس کار با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88327356/7

 

امروزه از کربن سیاه هنوز در تولید بسیاری از جوهر های سیاه استفاده می شود. اما این روند بسیار ساده نیست و همیشه پیچیده تر می شود. کارتریج های جوهر و تونر برای هر مدل چاپگر خاص طراحی شده اند. اچ پی ادعا می کند که هر سال یک میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه جوهر و تونر هزینه می کند. شما اگر نیاز به شارژ کارتریج دارید برای شارژ کارتریج در محل می توانید با ما تماس بگیرید.

چه زمانی به شارژ کارتریج در محل نیاز داریم

چه زمانی به شارژ کارتریج در محل نیاز داریم

بسته به اینکه کاربر اپل یا ویندوز هستید می توانید با رفتن به برگه ای در کنترل پنل، که معمولاً گزینه ای برای یافتن سطوح جوهر وجود دارد از مقدار باقی مانده جوهر منبع خود آگاه شوید اکثر چاپگر ها همچنین دارای یک صفحه نمایش در جایی هستند که به صورت بصری نشان می دهد که میزان جوهر شما چقدر کم است.

قبل از اینکه کارتریج ها را با کارتریج های جدید عوض کنید، ارزش تلاش بیشتری را دارد که کارتریج را از چاپگر خارج کنید و کمی به آن عقب و جلو تکان بدهید تا تا حد ممکن جوهر به ته برسد. این کار اغلب می تواند جوهر باقیمانده را یکنواخت کند و عمر چاپ را بسیار طولانی تر کند. اما در نهایت اگر کارتیج شما یکبار مصرف باشد باید تعویض و اگر قابل شارژ باشد شارژ کنید اگر در اسرع وقت نیاز دارید شارژ کارتریج در محل انجام دهید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان خدمات مناسب را به شما ارائه کنیم.

 

نحوه بازیافت کارتریج جوهر چاپگر

هنگامی که کارتریج چاپگر شما خالی شد باید آن را شارژ و اگر یک بار مصرف باشد بازیافت کنید. کارتریج های خالی که در محل دفن زباله ها دپو می شوند صد ها سال طول می کشد تا تجزیه شوند در حالی که کارتریج ها را می توان دوباره از نو ساخت.

همه تولیدکنندگان عمده چاپگر ها برنامه های بازیافت کارتریج را دارند که به شما امکان می دهد بدون هیچ هزینه ای کارتریج خالی خود را بازگردانید. اما اگر از مدل های قابل شارژ باشد حتما باید آن را نگداری و شارژ کنید اگر نیاز به شارژ کارتریج در محل دارید می توانید با تماس با شرکت ما از خدمات ویژه شارژ و تعمیر کارتریج بهرمند شوید.

اکثر جوامع روز جمع آوری زباله های خطرناک یا مرکز تخلیه محلی را ارائه می دهند که در آن می توانید محصولات خانگی بالقوه مضر و همچنین جوهر و کارتریج های تونر خالی را بازیافت کنید. اکثر فروشگاه های لوازم اداری به شما این امکان را می دهند که کارتریج تونر خود را به صورت رایگان بازیافت کنید. البته این امکان در همه جای ایران ممکن نیست. کارتریج های خالی خود را بفروشید در حالی که ما به شما در مورد پر کردن مجدد کارتریج جوهر توصیه می کنیم این بدان معنا نیست که نمی توانید کارتریج های جوهر خالی خود را به شخص دیگری که می خواهد آن را امتحان کند بفروشید.

نیاز خدمات شارژ کارتریج در محل

نکات مهم درباره شارژ کارتریج در محل

با توجه به تعداد زیادی پرینتر های مختلف در دسترس است و با وجود چاپگرهای جدید به طور منظم در بازار و تغییر مداوم قیمت ها برای چاپگر و کارتریج های جوهر آن، پاسخ به این سوال دشوار است که کدام چاپگر کمتر نیاز به شارژکارتریج دارد؟ بهترین گزینه جستجوی آنلاین برای آخرین پیشنهادات سایت های مرجع بررسی محصولات مصرف کننده است که اغلب لیستی به روز از مدل های فعلی و قیمت جوهر آنها را ارائه می دهد. این بررسی ها معمولاً سالانه به روز می شوند.

اگر کارتریجی که پر کرده اید چاپ نمی کند، ممکن است به دلیل مکش بیش از حد زیر مهر و موم باشد. نوار یا مهر و موم روی سوراخ پر را بردارید تا هوای اضافی خارج شود آن را تعویض کنید و سپس دوباره امتحان کنید. دلیل دیگری که ممکن است رنگ ها در صفحه ظاهر نشوند، گرفتگی جوهر است.

اگر مشکوک به گرفتگی رنگ هستید رفع تمام باگ ها و شارژ کارتریج در محل توسط شرکت ما در اسرع وقت و بالاترین کیفیت انجام می شود. پرینتر شما از هر برند و مدلی که باشد و از هر نوع (رنگی یا سیاه و سفید) تمام خدمات مربوط به هر نوع پرینتر و دستگاه کپی در شرکت ما انجام به نحو احسن می شود.

آیا خدمات شارژ کارتریج در محل شرق تهران شامل میشود؟

بله ، شارژ کارتریج در محل شرق تهران شامل می شود و غیر از اینکه در محل می باشد هزینه ایاب و ذهاب گرفته نمیشود

چاپگر ها اغلب با قیمت یا کمتر از قیمت اصلی به فروش می رسند، با این ایده که سازندگان از فروش جوهر یا تونر در طول عمر چاپگر پول بیشتری به دست خواهند آورد. به همین دلیل است که چاپگر ها قیمت پایینی دارند در حالی که قیمت جوهر و تونر بالا نگه داشته می شوند. جوهر چاپگر در حال حاضر حدود 9600 دلار در هر گالن قیمت دارد شما باید پس از اتمام رنگ کارتریج آن را شارژ کنید اگر به شارژ کارتریج در محل شرق تهران نیاز دارید می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

در فرآیند جوهر افشان حرارتی، کارتریج های چاپ از یک سری محفظه های کوچک تشکیل شده اند که هر کدام حاوی یک عنصر حرارتی است. جریان الکتریکی عنصر را گرم می کند که باعث حباب شدن جوهر در داخل محفظه می شود. افزایش فشار یک قطره جوهر را روی کاغذ میراند. چاپگر های جوهر افشان معمولاً برای چاپ به چهار کارتریج جوهر جداگانه سیاه، فیروزه ای، سرخابی و زرد نیاز دارند.

برخی از چاپگر ها، مانند برخی از مدل های اپسون و برادر، از مواد پیزوالکتریک به جای عنصر گرمایش استفاده می کنند. جریان الکتریکی شکل مواد پیزوالکتریک را تغییر می دهد و باعث ایجاد یک پالس فشار می شود که قطره ای از جوهر را از نازل خارج می کند.

آیا خدمات شارژ کارتریج در محل شرق تهران شامل میشود؟

جوهر افشان های پیزوالکتریک می توانند از جوهر های متنوع تری نسبت به جوهر افشان های حرارتی استفاده کنند. صرف نظر از نوع چاپگری که استفاده می کنید، در نهایت باید هد چاپ خود را تمیز کنید. که کار بسیار حساسی است و نیاز به تجربه دارد ما همراه با خدمات شارژ کارتریج در محل تمیز کردن هد چاپ را نیز انجام می دهیم.

 

برچسب ها : شارژ کارتریج

دیدگاهتان را بنویسید