معرف یک برند, لوگوی آن است که امروزه از حالت تکراری و قدیمی خود خارج شده و روز به روز در حال پیشرفت است. در دنیا امروز که بین کسب و کار ها رقابت بالایی وجود دارد، عناصر تبلیغاتی مانند لوگو بسیار موثر است. همچنین طراحی لوگو در اصفهان با آژانس تبلیغاتی نکسوس به دلیل نقش و نگار های زیبا و خاص خود بسیار در ایده پردازی موثر است. در ادامه به اینکه چگونه برای طراحی لوگو ایده بگیریم میپردازیم

چند گام موثر برای ایده پردازی طراحی لوگو در اصفهان

چگونه برای طراحی لوگو ایده بگیریم ؟

لوگو در یک کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است و طراحی آن باید بسیار خلاقانه و جذاب باشد. در ادامه با چهار گام ایده پردازی طراحی لوگو آشنا خواهیم شد.

  •  بیان ایده

برای اینکه در آژانس تبلیغات نکسوس لوگوی جذابی را داشته باشید هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را بیان کنید و آن ها را بخاطر بسپارید.

  • شروع نوشتن

ایده هایی را که در ذهنتان دارید روی کاغذ پیاده کنید و هر ایده ای چه خوب و چه بد را یادداشت کنید. حتی بدترین ایده های ممکن نیز می تواند در طراحی یک لوگو خوب به شما کمک کند، پس بدون سنجش کیفیت ایده آن را یادداشت برداری کنید.

  • ایده گرفتن از هر چیز ممکنی

شما می توانید از هر وسیله یا شکلی برای طراحی لوگو خود ایده بگیرید و از طرح آن استفاده کنید. مانند حیوانات یا میوه ها یا اشیا و …

  • فرصت دادن به ایده های خود

پس از لیست برداری ایده های خود سعی کنید برای یه مدت به سراغ آن نروید, آنچه پس از این رخ می دهد شما را شگفت زده خواهد کرد.

ویژگی های یک لوگو جذاب در آژانس تبلیغات نکسوس

چگونه برای طراحی لوگو ایده بگیریم ؟

اگر می خواهید لوگویی جذاب داشته باشید,باید همه جوانب را در نظر بگیرید و به نحو احسنت آن را بر روی طرح خود پیاده کنید بی شک نتیجه آن بی نظیر است. در ادامه چند ویژگی لوگوی جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- ساده:

لوگوهایی که طرح ساده دارند در نگاه اول شناخته می شوند و افراد آنها را بهتر به خاطر می سپارند و متوجه محتوا و برند آن می شوند.

2- مقیاس پذیر:

لوگویی که طراحی شده باید در عین زیبایی سادگی خود را داشته باشد تا در مواقع لزوم بتوان به ابعاد آن افزود یا از ابعاد آن کاست.

3- تاثیرگذار:

برای اینکه توجه بیننده جلب شود، باید لوگویی به یاد ماندنی طراحی کنید تا تاثیر مثبتی را داشته باشد.

4- مربوط:

لوگویی که طراحی می کنید باید مرتبط با کسب و کار و حرفه شما باشد و منظور شما را به بیننده برساند.

چگونه لوگو خوبی طراحی کنیم؟

برای طراحی یک لوگو خوب تنها شناخت ابزار ها کافی نیست و شما باید یک سری مهارت بیاموزید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

1- برند شناسی:

لوگو تصویری برای معرفی برند شما است و در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد، پس سعی کنید برندی را که قصد طراحی لوگوی آن را دارید به خوبی شناسایی کنید. همچنین لوگو باید به طور مستقیم به کسب و کار و برند تعیین شده اشاره داشته باشد. شما عزیزان میتوانید برای طراحی لوگو در اصفهان توسط آژانس تبلیغات نکسوس به سایت ما مراجعه کنید.

2- رنگ شناسی:

یکی از اصول های مهم ایده پردازی لوگو رنگ شناسی در آژانس تبلیغات نکسوس است. شما ابتدا باید شخصیت برند تعیین شده را مشخص کنید و سپس رنگ های متناسب با آن برند را به کار بگیرید. به طور مثال رنگ های روشن گرچه توجه را جلب می کنند اما می توانند بی ادبانه بنظر برسند. هر رنگ مفهوم خاصی دارد، در ادامه با مفهوم آنها آشنا خواهیم شد.

  •  قرمز : پر انرژی و خیره کننده
  • نارنجی : خلاق
  •  زرد : آفتابی
  • سبز : رشد و ارگانیک
  • آبی : حرفه ای و طبی و آرام و قابل اعتماد
  •  بنفش : معنوی و عاقل
  •  مشکی : معتبر و قدرتمند
  • سفید : ساده و تمیز و خالص
  • صورتی : بامزه و طناز
  • قهوه ای : تاریخی و ثابت

بخاطر سپردن موفقیت فوری

هیچ لوگویی در زمان کم محبوب نشده, حتی برند های معروف مانند نایکی, اپل و … نیز با صرف زمان محبوبیت خود را حفظ کرده اند. پس به یاد داشته باشید حتی اگر لوگوی زیبایی را نیز طراحی کنید باز هم باید برای ماندگاری آن صبر کنید.

 طراحی منحصر به فرد

برند های زیادی در دنیا وجود دارند و هر کدام از آن برند ها لوگوی مخصوص خود را طراحی کرده اند. پس تلاش کنید ایده های منحصر به فرد خود را ارائه دهید و به جای کپی کردن لوگوی دیگران از لوگو های قدیمی یک لوگوی جدید خلق کنید.

الهام گرفتن از رقبا

بسته به نوع کسب و کارتان ببینید چه شرکتی در بازار بسیار موفق است و سپس لوگوی آن را تجزیه و تحلیل کنید و با توجه به آن لوگوی خود را طراحی کنید، اما دقت داشته باشید که ان را کپی نکنید و تنها از آن الهام بگیرید.

نکات مهم طراحی لوگو در اصفهان

طراحی لوگو

برای داشتن لوگویی به یاد ماندنی بهتر است که به چند نکته دقت کنید. در ادامه چند نکته مهم آورده شده است که می توان با استفاده از آن لوگویی جذاب داشته باشید :

  1. رقبای خود را پیدا کرده و در مورد آنها تحقیق کنید.
  2. مخاطبین هدف خود را مشخص کرده و نیاز های آنها را تحلیل کنید.
  3.  لوگو های مشابه کسب و کار خود را بررسی کنید.
  4.  برند سازی خود را انجام دهید.
  5. از مونتاژ تصاویر کمک گرفته و از آن استفاده کنید.
  6.  پالت رنگی متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید.
  7. در صورت داشتن لوگوی قدیمی در راستای پیشرفت آن قدم بردارید.
  8. لوگوی شما ساده ولی مفهومی باشد.
  9. به تناسب طرح در همه ابعاد دقت کنید.
  10. طراحی به گونه ای باشد که برای مخاطبان هدف قابل فهم باشد.
  11. در طراحی انعطاف پذیری و دقت داشته باشید.
  12. لوگوی طراحی شده باید در راستای کسب و کارتان باشد.

طراحی لوگو در اصفهان آژانس تبلیغات نکسوس

شرکت های تجاری و تبلیغاتی مشهور و معتبر یک شبه ایجاد نمی شوند و برای پیشرفت همه جوانب را در نظر گرفته اند. شما نیز برای پیشرفت باید به عناصر تبلیغاتی دقت کنید که یکی از این عناصر لوگو است. آژانس تبلیغاتی نکسوس با تلفیق هنر و تبلیغات در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. طراحی لوگو در اصفهان با کمک آژانس تبلیغاتی نکسوس با آدرس اینترنتی https://www.nexxus.ir می تواند راه شما را بسیار هموار کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید