امروزه پشتیبانی وردپرس از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا سایت های بسیاری با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته و اداره می شوند. همان طور که در حوزه طراحی سایت متخصصان خبره وجود دارند، حوزه پشتیبانی وردپرس هم به عنوان یک تخصص وارد عمل شده تا تمامی مشکلات سایت را برطرف کند.

سایت گوگل مرتب به روز رسانی می شود، بنابراین سایر سایت ها نیز باید بر طبق این به روز رسانی ها حرکت کنند، تا به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل دست پیدا کنند. در واقع تمام مواردی که برای انواع موتورهای جستجو از جمله گوگل اهمیت دارد، باید در سایت وردپرسی شما پیاده سازی شود. سایت های وردپرسی باید مرتب به روز رسانی بشوند که با مشکلاتی مانند هک شدن مواجه نشوند. خوشبختانه متخصصان ما در پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس همه موارد را درنظر گرفته و انجام می دهند. اصلا مهم نیست سایتتان تازه تأسیس است، یا سالهاست که این سایت را دارید، ما با پیاده سازی راه کارهای اصولی مسیر پیشرفت وب سایت شما را هموار خواهیم کرد.

 

آشنایی با سرویس پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس:

پشتیبانی وردپرس:

پشتیبانی وردپرس برای امنیت، مانیتور کردن سرعت و سئو، نقش اساسی دارد. طراحی سایت وردپرسی هر چقدر هم که قوی و حرفه ای صورت گرفته باشد، باز هم برای ادامه کار نیازمند توسعه و نگهداری است. پشتیبانی وردپرس با بهبود جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل، به رشد کسب و کار و بقای آن کمک شایانی می نماید.

 

چه مواردی در پشتیبانی سایت وردپرسی باید رعایت شود؟

وب سایت های زیادی وجود دارند که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده اند. اما بسیار مهم است که بدانیم این وب سایت ها آیا از امنیت کافی برخوردار هستند؟ آیا قابلیت این را دارند که بتوانند فونت دلخواه خودشان را استفاده کنند؟ آیا نظرات اسپم در سایتشان دریافت می کنند؟ آیا مطالب این سایت ها در گوگل به درستی ایندکس می شود؟ آیا فروش خوبی دارند؟ آیا می توانند قابلیت جدیدی به وب سایتشان اضافه کنند؟ آیا قادر به ویرایش قالب سایتشان هستند؟ آیا این وب سایت ها به سایت های خارجی ریدایرکت شده اند؟ اینجاست که نقش پشتیبانی وردپرس پررنگ می شود و به تمام این سؤال ها پاسخ می دهد. ما در تیم حرفه ای پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس، با داشتن متخصصان خبره تمامی این مشکلات را برای شما حل      کرده ایم.

پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس با انجام تنظیمات وردپرس و افزایش امنیت و سرعت سایت، سئو وردپرس، طراحی و ویرایش قالب سایت وردپرسی، تعمیرات وردپرس، اعمال تغییرات وردپرسی، بررسی کلی عملکرد سایت و توسعه و پایداری وب سایت، اعتبار سایت و کسب و کار شما را بالا برده و به عنوان پشتیبان همیشگی سایتتان به موفقیت کسب و کار اینترنتی شما کمک می کند.

 

انتخاب مناسب بهترین پشتیبانی سایت وردپرسی:

بسیاری از شرکت ها خدمات پشتیبانی وردپرس  و یا پشتیبانی سایت فروشگاهی را بعد از تمام شدن قرارداد طراحی سایت ندارند. نبود پشتیبانی مشکلاتی را برای وب مستران ایجاد می کند. مثلا ممکن است سایت برای چند ساعت از دسترس خارج شده و به صاحب سایت خسارت وارد شود. بنابراین اگر وب سایت درآمدزایی دارید پشتیبانی وردپرس برای شما به عنوان مهم ترین اصل می باشد.

با داشتن سرویس پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس به صورت آنلاین فعالیت سایتتان را تضمین نمایید.

اگر مدیر یک وب سایت بخواهد برای رفع مشکلات پیش آمده برای وب سایتش وقت بگذارد، باید زمان زیادی را صرف این کار کرده و از انجام سایر کارهای سایت بازبماند. درضمن رفع مشکلات و نواقص مربوط سایت نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد. ما در تیم پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس برای صرفه جویی در زمان شما و سرعت بخشیدن به رفع نواقص و مشکلات سایت های وردپرسی به ارائه سرویس های خود بر اساس پلن های مختلف 1 ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه پرداختیم. با توجه به اینکه هزینه این پلن ها متفاوت است، شما عزیران می توانید با توجه به نیازهای خود یکی را انتخاب کنید.

 

 

خدمات سرویس پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس:

ما در پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس برای تسریع در رفع مشکلات سایت های مختلف، خدمات ویژه ای را ارائه می دهیم. طبق درخواست های پشتیبانی که درطول ماه شما عزیزان ارسال می کنید، به برررسی عملکرد کلی سایت شما و مانیتورینگ آپتایم سایت می پردازیم. بروز رسانی هسته وردپرس و قالب و افزونه ها را داریم، همچنین تنظیمات مربوط به قالب و افزونه هایی که نصب شده اند را نیز انجام می دهیم. گزارشات کاملی از مشکلات احتمالی وب سایت اعم از سرعت و امنیت و سئو ارائه می کنیم. سرعت لود سایت را بهبود داده و امنیت سایت را افزایش می دهیم. به مسدود سازی کامنت های اسپم و نصب و فعالسازی SSL می پردازیم. ثبت نام و عضویت پیامکی را فعال کرده و تنظیمات اصولی ووکامرس را انجام می دهیم.

کلیه موارد فوق از مهم‌ترین خدمات در سرویس پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های دقیق تر حتما با کارشناسان خبره ما در سایت تاپ وردپرس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید