بهیدو در این مقاله به بررسی چند شغل جذاب و پر در آمد برای خانم ها در منزل می پردازد و ایده هایی را به شما ارائه میدهد که می توانید با کم ترین سرمایه ممکن کسب و کار خود را شروع کنید و به در آمد های باورنکردی برسید.

امروزه زنان عمدتاً تحصیل کرده اند و بسیاری از آنها دارای مهارت ها و دانش لازم برای بازار کار هستند. با این حال اغلب با وجود استعدادها و مهارت های زیادی که دارند پس از ازدواج مجبور هستند یا ترجیح می دهند در خانه بمانند تا از خانواده و فرزندان خود مراقبت کنند.

اما خوشبختانه در حال حاضر اینترنت، زنان را قادر می‌سازد تا یک کار قابل اعتماد با درآمد بالا در خانه پیدا کنند و به صورت آنلاین کسب درآمد کنند.

بهیدو در این مقاله به بررسی چند شغل جذاب و پر در آمد برای خانم ها در منزل می پردازد و ایده هایی را به شما ارائه میدهد که می توانید با کم ترین سرمایه ممکن کسب و کار خود را شروع کنید و به در آمد های باورنکردی برسید.

12 شغل جذاب و پر در آمد برای خانم ها در منزل | بهیدو

در جامعه ی امروزی، زنان خانه دار نیز می توانند از مهارت های خود استفاده کنند و مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی یا توانایی های خود را از خانه دنبال کنند.

خانم ‌ها عموما با استعداد و خلاق هستند که می‌توانند از این ویژگی ها استفاده کنند و یک کسب و کار پردرآمد در منزل داشته باشند.

کسب درآمد از خانه برای همه از جمله خانم ها مزیت های زیادی به دنبال دارد. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

  • می توانید همزمان به کارهای خانه و بچه داری بپردازید.
  • نیازی به سرمایه اولیه ندارد.
  • احساس استقلال و اعتماد به نفس بیشتری می دهد.
  • نیازی به سابقه کار ندارد.
  • حداقل مدرک تحصیلی کافی است.
  • شما می توانید هر زمان که دوست دارید شروع به کار کنید و هر زمان که می خواهید آن را متوقف کنید.

12 ایده برای شروع در آمد زایی در منزل

1- طراح و توسعه دهنده سایت و نرم افزار شوید:

آیا شما در زمینه ی توسعه نرم افزار یا طراحی سایت مهارت دارید؟ در این صورت می توانید به عنوان یک متخصص طراحی سایت در اصفهان و شهرهای دیگر برای شرکت‌ های فناوری اطلاعات کار کنید و یا حتی می توانید پروژه های شخصی بگیرید.

اگر با HTML، CSS، PHP، Java و … آشنایی دارید، از این مهارت های فنی برای ایجاد و توسعه وب سایت، مدیریت سایت، ایجاد تغییرات و رفع اشکالات سایت مشتریان در خانه استفاده کنید و از این طریق درآمد خوبی کسب کنید.

کافی است موقعیت های برنامه نویسی وب به شکل فریلنسری را در اینترنت سرچ کنید تا صدها پیشنهاد شغلی جذاب را مشاهده کنید. اگر شما هم تمایل به طراحی سایت و برنامه نویسی دارید می توانید با تیم فنی بهیدو ارتباط بگیرید.

طراحی سایت در اصفهان و بهینه سازی و سئو در اصفهان توسط تیم فنی بهیدو

2- متخصص سئو شوید:

اگر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تخصص دارید می توانید به عنوان یک متخصص سئو به صورت دورکار مشغول به کار شوید.

همین امروز دانش خود را در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو به کار بگیرید و به صاحبان مشاغل و وبلاگ نویسان کمک کنید تا ترافیک بیشتری را به وب سایت های خود هدایت کنند و از این طریق کسب درآمد کنید.

شما می توانید به عنوان یک سئوکار به صورت کارمند یا فریلنسر مشغول به کار شوید. همچنین هر روز با دیدن آموزش های آنلاین اطلاعات و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید.

3- اینفلوئنسر شوید:

اگر در پلتفرم های محبوبی همچون یوتیوب یا اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارید کسب درآمد به عنوان اینفلوئنسر می‌تواند برای شما بسیار سودآور باشد.

همانطور که می دانید در حال حاضر اینفلوئنسر اینستاگرام یک شغل جذاب و پر در آمد برای خانم ها در منزل است. شما می توانید از طریق دریافت تبلیغات یا بازاریابی مستقیم محصولات خودتان کسب درآمد داشته باشید.

4- فروشگاه اینترنتی داشته باشید:

داشتن فروشگاه اینترنتی یک شغل پردرآمد دیگر برای خانم های خانه دار است. شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی بسازید و محصولات مختلفی مانند لوازم آرایش، روسری، شال، بدلیجات و حتی جواهرات دست ساز خود را در معرض فروش قرار دهید.

همچنین برخی از وب سایت ها وجود دارند که می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین در آنها بفروشید تا درآمد کسب کنید.

5- طراح داخلی شوید:

آیا در طراحی دکوراسیون داخلی استعداد و تخصص دارید؟ از مهارت های خلاقانه خود به عنوان یک طراح داخلی یا دکوراتور برای کمک به دیگران برای ایجاد محیطی متناسب با شخصیت و ترجیحات آنها استفاده کنید. شما به عنوان طراح داخلی می توانید فرصت های عالی برای کسب درآمد در منزل داشته باشید.

6- وبلاگ نویس شوید:

اگر از نوشتن لذت می برید، وبلاگ نویسی و تولید محتوا راهی آسان و مقرون به صرفه برای راه اندازی کسب و کار در خانه است. موضوعاتی که می توانید در مورد آنها بنویسید بی پایان هستند و راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی وجود دارد.

شما می توانید برای سایت های مختلف مطلب بنویسید یا یک وبلاگ شخصی داشته باشید و از طریق دریافت تبلیغات از دیگر سایت ها کسب درآمد کنید.

تولید محتوا و نویسندگی برای بهینه سازی و سئو سایت در اصفهان | بهیدو

7- بازاریابی وابسته را امتحان کنید:

در این نوع کسب و کار شما می توانید محصولات و خدمات مورد علاقه خود را به دوستان، خانواده، خوانندگان وبلاگ یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود معرفی کنید. به این ترتیب به عنوان یک بازاریاب وابسته، آیتم‌ها را تبلیغ می‌کنید و در ازای هر محصولی که از طریق پیوند وابسته شما فروخته می‌شود، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

8- از هنر خود کسب درآمد کنید:

آیا عاشق نقاشی، عروسک سازی، مجسمه سازی یا طراحی هستید؟ شما می توانید از خلاقیت خود برای کسب درآمد در منزل استفاده کنید.

در واقع یکی دیگر از شغل های جذاب و پر در آمد برای خانم ها در منزل، انجام کارهای هنری و درست کردن صنایع دستی خلاقانه است. شما می توانید آثار هنری خود را به صورت آنلاین از طریق صفحه اینستاگرام یا وب سایت در معرض فروش قرار دهید.

9- مشاور آنلاین شوید:

اگر به انواع مهارت های مشاوره همچون مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره شخصی، مشاوره ی خانواده و ازدواج، مشاوره اجتماعی و مشاوره‌ های تخصصی در حوزه های خاص تسلط دارید می توانید به عنوان یک مشاور آنلاین در خانه دیگران را راهنمایی کنید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

شما می توانید در یک سایت مشاوره آنلاین به عنوان مشاور ثبت نام کنید و در ازای برقراری هر تماس تلفنی یا چت از طرف مشتریان، مبلغی از سایت دریافت نمایید.

10- طراح مد شوید:

آیا به مد و طراحی لباس علاقه دارید و طرح های بی نظیری ایجاد می کنید؟ شما می توانید آنها را به صورت آنلاین، در بوتیک های تخصصی بفروشید یا خط تولید خود را به مسیر فروش مستقیم ببرید.

همچنین می توانید به عنوان طراح مد و لباس در خانه برای تولیدکنندگان بزرگ پوشاک در سراسر دنیا درخواست کار دهید. البته برای گزینه دوم احتمالا به مدرک طراحی مد بین المللی نیاز خواهید داشت.

11- شیرینی پزی خانگی را امتحان کنید:

آیا عاشق شیرینی پزی هستید؟ آیا دستور پخت خاصی برای شیرینی های شکلاتی دارید که همه از آن لذت ببرند؟ شما می توانید این اشتیاق را به یک تجارت خانگی تبدیل کنید! شما می توانید برای تولدها، دورهمی ها، مهمانی های رسمی، مراسم عروسی، سالگرد ازدواج و غیره سفارش کیک و شیرینی دریافت کنید و آنها را در خانه تهیه کنید.

امروزه خیلی از مردم از خوردن کیک و شیرینی های خانگی استقبال می کنند. بنابراین یک فرصت عالی برای کسب درآمد در منزل تهیه انواع کیک، شیرینی و دسرهای خانگی است.

12- مدیر پیج اینستاگرام شوید:

اگر می خواهید در خانه کار کنید اما خودتان سرمایه ندارید یا حوصله پاسخ دادن به تلفن مشتریان را ندارید، می توانید به عنوان ادمین مجازی یا  مدیر یک پیج اینستاگرام مسئول فروش اینترنتی محصولات یک کسب وکار دیگر شوید.

یک مدیر پیج اینستاگرام معمولا از طریق چت به مشتریان در پاسخگویی به سوالات، نگرانی ها، قیمت ها، پیگیری سفارش ها و غیره پاسخ می دهد.

همچنین با بروز نگهداشتن محتوای صفحه از طریق انتشار پست و استوری محصولات، مشتریان را به خرید انلاین از پیج ترغیب می کند. البته برای این منظور شما باید مهارت های ارتباطی عالی داشته باشید و یک تایپیست سریع و دقیق باشید.

آیا هنوز شغلی را که به دنبالش هستید پیدا نکرده اید؟

این مقاله به شما کمک می کند تا بر اساس شرایط خود گزینه مناسب دورکاری را پیدا کنید. با این وجود اگر هنوز شغل مورد نظر خود را پیدا نکرده اید یا هیچ کدام از پیشنهاد های بالا با مدرک تحصیلی شما مرتبط نیست اصلا نگران نباشید.

برای مثال مهارت های دیگری مثل حسابداری، مترجمی، تایپیست، کپی رایتینگ، آموزش آنلاین، پرورش گل و گیاه خانگی و … از دیگر فرصت های شغلی بی نظیر برای خانم ها در منزل است.

امروزه به ویژه بعد از همه گیری ویروس کرونا اکثر مشاغل به سمت دورکاری حرکت کرده اند. بنابراین اگر شما مدرک دانشگاهی یا تجربه ای در یک زمینه حرفه ای خاص دارید، احتمالاً می توانید آن مهارت ها، تحصیلات و تجربیات را به خانه بیاورید و از راه دور کسب درآمد کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی و سئو سایت جز پول ساز ترین موارد برای شروع کسب و کار خانگی | بهیدو

آیا می خواهید صاحب یک کسب و کار کوچک خانگی باشید؟

آیا ترجیح می دهید رئیس خود باشید؟ اما نمی دانید چه کاری باید انجام دهید و مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید؟

مشکلی نیست شما می توانید مسیرهای زیادی را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق طی کنید. هر کدام از فرصت هایی که در بالا ذکر شد می تواند برای شروع یک کسب وکار کوچک خانگی عالی باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو  در این مقاله سعی داشت جدیدترین و پر تقاضا ترین فرصت های شغلی خانگی و اطلاعاتی برای شروع کار در خانه را در اختیار شما خانم های عزیز قرار دهیم.ایده هایی مثل راه اندازی یک سایت شخضی ، مدیریت شبکه های اجتماعی و  فعالیت به عنوان مدیر سئو در اصفهان و یا شهر های دیگر

اگر آماده کار از خانه هستید پیشنهاد می کنیم همین امروز در مورد  فرصت های شغلی بالا تحقیق کنید و یک کسب وکار پرسود را شروع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید