امروزه درب های اتوماتیک پیشرفته وانواع جک پارکینگی وارد بازار شده اند که سبب افزایش راحتی زندگی افراد شده اند.

همچنین افراد برای خرید و استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست به دامان وب سایت هایی نظیر دی سی ای کالا، ایمن تجهیز و دیجی ویرا هستند که ممکن است حتی قیمت بروزی را به شما ارائه ندهند و شما در زمان خرید دچار ضرر شوید.

برای جلوگیری از این ضرر تنها کافی است با فروشندگان اصلی تجهیزات ایمنی نظیر درب اتوماتیک، دوربین مداربسته سیم کارت خور، جک پارکینگی، درب ضد سرقت و … ارتباط داشته باشید که توانایی ارائه قیمت مناسب را داشته باشند تا در زمان خرید از آنها از ضرر قطعی جلوگیری کنید و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

حال ممکن است با خود بگویید که چگونه به شماره تماس این افراد دسترسی داشته باشیم تا بدون واسطه محصولات مورد نظر را خریداری کنیم. در ادامه مقاله درباره درب اتوماتیک و شماره تماس یکی از این بزرگان صحبت خواهیم کرد.

شماره تماس بزرگان درب اتوماتیک ایران – ایمن تجهیز

درب های اتوماتیک چیست چگونه کار می کنند؟

دربی که بدون استفاده از دست به طور خودکار باز و بسته می شود، درب اتوماتیک نام دارد. درب اتوماتیک توسط موتور الکترونیکی و سیستم مدار الکترونیکی مخصوص باز و بسته می شود. از این نظر می توان گفت درب اتوماتیک یکی از وسایلی است که در هنگام ورود یا خروج افراد را آسوده می کند. همچنین برای افراد دارای معلولیت جسمی هستند بسیار مفید است زیرا سیستم به صورت خودکار عمل می کند

حرکت درب اتوماتیک شیشه ای توسط یک موتور الکتریکی تامین می شود. با دستور سنسور (چشم الکترونیکی) یا سایر کنترل های موجود باز و بسته می شود. در واقع قطعات دیگری مانند کدنویس، کارت خوان اثر انگشت، دستگاه تشخیص چهره، کلید شاسی یا چشمی درب اتوماتیک را نیز می توان به دستگاه فوق اضافه کرد و بسته به این جزئیات هزینه درب اتوماتیک می تواند متفاوت باشد.

برای ایمنی عابر پیاده، از سنسورهای ایمنی مانند حسگرهای نوری در لباس های الکترونیکی یا حسگرهای مادون قرمز در فلز متصل به درها استفاده می شود. اگر در حین بسته شدن مانعی وجود داشته باشد، قسمت بالایی از بسته شدن درب جلوگیری می کند. این برای محافظت از افراد در برابر آسیب و افزایش عمر تجهیزات الکترونیکی است.

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای

این نوع درب در مدل های مختلفی موجود است و نام دیگری برای درب های اتوماتیک کشویی است که برای بازکردن سرسره ها یا دیوارهای خاصی حرکت می کنند. 50 درصد فضای موجود را برای مرور در اختیار کاربر قرار می دهد. درب های کشویی برقی یکی از رایج ترین انواع درب های شیشه ای بوده و درصد فروش و نصب بالایی دارند.

با این نوع درب به راحتی می توانید سرعت کلی باز و بسته شدن در را کنترل کنید و باید بدانید که حرکت لولا باعث باز و بسته شدن درب در جهت های یکسان و مخالف می شود.

امروزه بسیاری از معماران و طراحان ساختمان درهای بسیار بزرگ با ارتفاع 4 تا 5 متر را سفارش می دهند تا زیبایی و عظمت نمای ورودی هتل ها و ساختمان ها را تا حد زیادی افزایش دهند. نصب درب گردان فوق العاده بزرگ توسط ایمن تهیز برای مکان هایی با ترافیک سنگین قابل نصب است.

شماره تماس

در انتهای این مقاله قصد داریم تا شمارا با یکی از افراد متخصص در زمینه درب اتوماتیک آشنا کنیم.

شما می توانید از طریق شماره تماس 09121415281 با مهندس رشوند در زمینه تجهیزات ایمنی در تماس باشید تا از جدید ترین قیمت های موجود در اروپا و ایران اطلاع کسب کنید، همچنین می توانید از طریق همین شماره اقدام به خرید عمده محصولات خود با قیمت مناسب کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا شمارا با انواع درب اتوماتیک آشنا کنیم تا از ضررهای احتمالی در زمان خرید جلوگیری کنید، همچنین سعی کردیم از اطلاعاتی که خودمان در اختیار داریم شما را نیز بهره مند کنیم تا با استفاده از این شماره تماس بتوانید در این اوضاع نامناسب از مناسب ترین قیمت ها برای خرید محصولات خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید