صافکاری بدون رنگ با میله یکی از کارهایی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. بدنه خودرو در معرض آسیب های متعددی قرار دارد و در اثر بروز رخدادهای مختلف ممکن است خط و خش و فرو رفتگی هایی در بدنه خودرو دیده شود. در این پروسه گاهی ریزش رنگ رخ می دهد و گاهی نیز رنگ خودرو آسیب نمی بیند که در این صورت باید از صافکاری پی دی آر استفاده شود. همچنین، در صورت بروز خط و خراش عمق و متوسط به ترتیب از لیسه گیری و پولیش نانو استفاده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

صافکاری بدون رنگ با میله، لیسه گیری و پولیش بدنه چگونه انجام می شود؟

از چه ابزاری در صافکاری بدون رنگ استفاده می شود؟

میله هایی که در صافکاری بدون رنگ با میله مورد استفاده قرار می گیرند با نام میله های پی دی آر در میان عموم شناخته شده اند. این میله ها در انواع مختلف اهرمی، چرخشی و دم ماهی تولید می شوند و هر یک برای صافکاری قسمت خاصی از خودرو به کار برده می شوند که به شرح زیرند:

  • میله چرخشی: این میله در قسمت هایی از بدنه خودرو به کار برده می شود که می توان میله را بالا و پایین کرد.
  • میله اهرمی: این میله در صافکاری بدو رنگ با میله برای قسمت های سقف و کاپوت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، بخش های دیگری از اتومبیل را در صورتی که بتوان جدا کرد این میله کاربرد دارد.
  • میله دم ماهی: این میله زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فضای کار محدود است. در نتیجه، صافکار این میله را به کار می برد تا بتواند فرو رفتگی های بدنه خودرو را از بین ببرد.

آیا صافکاری بدون رنگ باعث افت قیمت خودرو می شود؟

به طور کلی، زمانی که بدنه خودرو آسیب می بیند قیمت آن افت پیدا می کند. اما گاهی شدت آسیب ها به حدی نیستند که ریزش رنگ صورت بگیرد و می توان با استفاده از صافکاری بدون رنگ با میله مشکلات و آسیب ها را رفع کرد. در این شرایط، اگر شدت آسیب کم باشد معمولا افت قیمت خودرو رخ نمی دهد و این موضوع برای صاحبان اتومیبل اهمیت زیادی دارد.

با توجه به این موضوع که این کار یک کار تخصصی است توصیه می شود فرورفتگی ها و مشکلات خودرو را به یک فرد حرفه ای نشان دهید و از او برای صافکاری بدون رنگ با میله کمک بخواهید. پس از آن می توانید در مورد افت قیمت خودرو مشاوره بگیرید.

قیمت صافکاری بدون رنگ چقدر است؟

با توجه به این موضوع که امروزه صافکاری بدون رنگ با میله مد نظر قرار گرفته است سوالات زیادی در مورد صافکاری بدون رنگ پرسیده می شود. بهتر است بدانید پاسخ دقیق و روشنی به این موضوع وجود ندارد و همه چیز با توجه به شدت آسیب به بدنه خودرو مشخص می گردد. به همین دلیل، برای استعلام قیمت باید به یک صافکاری معتبر بروید و قیمت را از آنها استعلام نمایید.

لیسه گیری چیست؟

زمانی که خط و خش عمیقی بر روی بدنه خودرو می افتد باید لیسه گیری صورت گیرد. روش کار بدین صورت است که ابتدا اپراتور رنگ خودرو را با استفاده از شوینده های مخصوص می شوید. پس از آن بدنه خودرو در مقابل نور خورشید و یا اشعه ماورا بنفش قرار می گیرد و پس از آن عملیات لیسه گیری انجام می شود. این کار سبب می شود تا بدنه خودرو حالت صاف و یک دستی داشته باشد تا ویژگی های اتومبیل حفظ شود. برای لیسه گیری حتما باید به یک فرد متخصص و آموز دیده مراجعه کنید.

پولیش نانو چیست؟

پولیش نانو محصولی سمباده مانند است که بر روی بدنه خودرو کشیده می شود و خط و خش ها و مشکلاتی را که در رنگ خودرو وجود دارند از بین می برد. ویژگی سمبادگی پولیش نانو با استفاده از عدد مشخص می شود و هر چقدر عدد کوچکتر باشد، به همان اندازه پولیش قدرت بیشتری دارد. به طور کلی، پولیش برای رفع کدری رنگ خودرو، سوختگی رنگ و از بین بردن تاثیرات مواد شیمیایی استفاده می شود. پولیش می تواند به زیبایی بدنه خودرو کمک کند و حس خوشی را در صاحبان اتومبیل به وجود بیاورد.

برای صافکاری بدون رنگ با میله به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد صافکاری بدون رنگ با میله در اختیار شما قرار دهیم. صافکاری بدون رنگ با استفاده از میله چرخشی، اهرمی و دم ماهی صورت می گیرد. این روش در صورتی مورد استفاده قرار می گیرد که ریزش رنگ خودرو صورت نداده باشد. معمولا صافکاری بدون رنگ باعث افت قیمت خودرو نمی شود و همین امر سبب شده است صاحبان خودرو استفاده از این روش را مد نظر قرار دهند. اگر به دنبال مرکز معتبری برای صافکاری بدون رنگ با میله، لیسه گیری و پولیش نانو هستید، می توانید به مرکز صافکاری رضایی (safkarirezaei.com) مراجعه کنید. تمامی افرادی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند تجربه بالایی دارند و به شما کمک می کنند تا مشکلات خودرو خود را رفع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید