مایکروسافت سرفیس پرو: همراه ایده‌آل برای مدیریت سایت

در دنیای آنلاین امروز، مدیریت یک سایت به مهارت‌ها و ابزارهای پیشرفته‌ای نیاز دارد که بتواند پیچیدگی‌های این وظیفه را به بهترین شکل مدیریت کند. در این میان، لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس پرو به عنوان یک ابزار همه‌کاره و قدرتمند، می‌تواند بهترین همراه برای مدیران سایت باشد.

لپ تاپ سرفیس پرو بهترین همراه برای مدیریت یک سایت

سرفیس پرو با طراحی باریک و ظریف خود، قابلیت حمل و نقل آسان را فراهم می‌کند. این ویژگی به مدیران اجازه می‌دهد تا با خود به هر جا که نیاز است، سفر کنند و به امور سایت رسیدگی نمایند. همچنین وزن سبک آن، خستگی ناشی از حمل دستگاه را به حداقل می‌رساند.از طرف دیگر، قدرت پردازشی بالای سرفیس پرو به همراه حافظه کافی، توانایی اجرای سریع و روان برنامه‌های مختلف مورد نیاز مدیریت سایت را فراهم می‌آورد. این امر باعث می‌شود تا مدیران بتوانند بدون هرگونه وقفه یا کندی، به فعالیت‌های خود بپردازند و به اهداف خود دست یابند.

ویژگی‌های بارز دیگر سرفیس پرو شامل صفحه نمایش لمسی با قلم دیجیتال و ارتباطات گسترده از طریق پورت‌های متنوع است. این قابلیت‌ها به مدیران امکان می‌دهد تا با سرعت و دقت بیشتری اطلاعات را وارد سیستم کرده، با ابزارهای مختلف مرتبط با مدیریت سایت تعامل داشته باشند و در نهایت، به بهبود کارآیی و اثربخشی فعالیت‌های خود دست یابند.

ظرف سال های گذشته، مایکروسافت نسل جدید مدل موفق لپ تاپ حرفه ای خود را به نام Surface Pro عرضه کرد که سری های دیگری نیز درحال آماده سازی برای عرضه است. از زبان یک مدیر سایت : من از زمانی که لپ تاپ سرفیس پرو Surface Pro 3 عرضه شده از آن استفاده کرده ام و آن را همراه خود به همه جا از جنوب ایران در جزیره قشم و کیش تا شمال ایران و دیگر شهرهایی که رفته ام، همراه خود داشته ام. با توجه به وزن و اندازه قابلیت حمل آن، این لپ تاپ تقریبا همیشه در کیف یا کوله من بوده است. من همیشه یک کاربر پرمصرف کامپیوتر بوده ام (اگرچه اخیرا یک iMac هم خریده ام و تجربه زیادی در استفاده از انواع کامپیوترهای شخصی برای نیازهایم داشته ام و اگرچه هرگز با کامپیوترهای شخصی مشکلی نداشته ام، بزرگترین چالش من همیشه لپ تاپ ها بوده اند. با امتحان کردن همه چیز از مدل های گران قیمت لپ تاپ دل پرسیشن  تا الترا بوک‌های سبک، بیشتر آن ها را به خاطر میزان گرمای تولید شده، به خصوص هنگام استفاده در روی پا، دوست نداشتم.

با گذشت زمان، مجبور شدم به دنبال راه حل های مختلفی را برای راحت کار کردن پیدا کنم ، از پدهای مختلف با فن های USB داخلی شروع کردم و به میزهای کوچک قابل حمل برای این لپ تاپ ها رسیدم و هر چه لپ تاپ بزرگتر می شد، راه حل های مسخره تر بدون کارآمدتر می شدند. ایده استفاده از یک لپ تاپ کلاس ایستگاه کاری به عنوان ماشین اصلی، با گذشت زمان کمرنگ شد، چرا که دیگر علاقه ای به حمل یک لپ تاپ غول پیکر و سنگین نداشتم. سپس، تبلت آیپد را امتحان کردم که در ابتدا به نظر ایده خوبی می رسید. اما به غیر از خواندن ایمیل و مرور وب، برای هر نیاز جدی دیگر از نظر من بنوعی مسخره ثابت شد (و هنوز هم هست) بدون درگاه USB، بدون ماوس، بدون نسخه کامل Lightroom یا Photoshop. نه، متشکرم این گزینه نیز برای من مناسب نیست!

سپس به سراغ الترا بوک‌ها رفتم و چند مدل دل، اچ پی، سونی و ایسر را امتحان کردم. آن ها قطعاً برای سفر بهتر بودند، اما هنوز به عنوان همان لپ تاپ های قدیمی طراحی شده بودند، بنابراین همچنان برای همراهی استفاده روی پا بسیار بد بودند. همان مشکلات تولید گرما، حتی آن هایی که با شاسی فیبر کربنی و دریچه های ویژه برای پراکندگی گرما بودند. برخی نیاز به باز کردن و تمیز کردن دریچه ها به طور مرتب داشتند، وگرنه به شدت کند می شدند.

و یک روز لپ تاپ سرفیس پرو را دیدم. پس از چند دقیقه بازی با آن در فروشگاه فوکوس رایان، تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. بلافاصله عاشقش شدم! دیگر نه گرمای پا ، عملکردی بدون صدا، همه اینها در یک دستگاه فشرده و سبک و بهترین چیز این بود که سیستم عامل معیوبی نداشت! این دستگاه نسخه کامل ویندوز را اجرا می کرد، به این معنی که می توانستم هر کاری که می خواهم روی آن انجام دهم. پس از یک سفر یک ماهه به گیلان برای استراحت، بسیار شگفت زده شده بودم  ودر آن زمان، تجربه کاری خود را در یک بررسی مفصل از سرفیس پرو ثبت کردم. و سپس  بعد از

گذر زمان سری جدید سر آمد که حتی سریعتر و قدرتمندتر از مدل قبلی بود، به ویژه برای اجرای فتوشاپ و لایت روم. من یک نسخه i7 با کیفیت بالاتر ارتقا دادم که تصمیم عالی بوده و هیچ پشیمانی ندارم، زیرا خرید سرفیس لپ تاپ 5 نه تنها همراه من در سفرها، بلکه هنگام کار در خانه  و محل کار من نیز بوده است. پس از استفاده از این دستگاه برای مدتی، افکار خوشایند خود را در بررسی مفصل لپ تاپ سرفیس با دوستان و همکارانم در میان گذاشتیم.

لمس صفحه یکی از ویژگی های جذاب این دستگاه است که من به آن عادت کرده ام. دیگر نیازی نیست که همیشه از لمس پد یا ماوس استفاده کنم. به طوری که گاهی اوقات حتی در کامپیوتر رومیزی خود در تلاش هستم که با لمس صفحه، کارها را انجام دهم اما متوجه می شوم که این امکان وجود ندارد.

در حال حاضر، من مشغول کار با آخرین گروه در ورکشاپ فصل بهاری هستم و هر چند که این چند هفته گذشته بسیار فشرده بوده است، اما خوشحال هستم که دوباره به نوشتن محتوا برای سایت و پردازش تصاویر بسیاری که در این سفر زیبا ثبت کرده ام، مشغول شده ام. نشستن در یک کمپینگ زیبا و کار کردن در حالی که برگ شکوفه های درختان در آمده اند، واقعاً تجربه ای خاص است و دلیل اصلی بازگشت من به این مکان جادویی است. گاهی اوقات، زیبایی طبیعت آنقدر مرا تحت تأثیر قرار می دهد که دوست دارم همه چیز را کنار بگذارم و فقط بنشینم و به افکار شاد خود فرو بروم. اما کار هست و نمی توان همه اینها را بیش از حد لذت برد، در غیر این صورت، هیچ کاری انجام نخواهد شد. به این ترتیب، من مشغول کار بر روی همراه سفرم هستم و قرار است در عرض چند روز آینده، به یک سفر کاری دیگری بروم.

پیشنهادی برای بهترین انتخاب لپ تاپ

پیشنهادی برای بهترین انتخاب لپ تاپ

اگر به دنبال یک دستگاه قدرتمند برای نیازهای مدیریتی خود با ترکیب مناسبی از ویژگی ها، وزن و اندازه هستید، حتماً لپ تاپ سرفیس مایکروسافت را بررسی کنید، به خصوص نسل جدید آن که قرار است در هفته‌های آینده عرضه شود. اگر مایکروسافت از معماری اینتل اسکای لیک، 16 گیگابایت رم و یک پردازنده گرافیکی قدرتمندتر (این مشخصات شایعه هستند) استفاده کند، این دستگاه می تواند برای بسیاری از فعالین وب سایت ها، از جمله وبمستران، به ماشین رویایی بدل شود. بی شک صاحبان این دستگاه‌های محبوب و جذاب رضایت کاملی را دارند و برای فعالیت های خود در تولید محتوا یا مدیریت وب سایت نیز بهترین انتخاب خود را سرفیس می دانند.

سرفیس یک دستگاه بسیار جالب است، زیرا تا حدی من را به مکبوک اپل شبیه می کند. مکبوک ها به مدت سال ها به دلیل پایداری و قابلیت اعتماد بالا مورد تحسین بوده اند و به اعتقاد من، یکی از دلایل آن پشتیبانی نرم افزاری و درایورها بوده است. استفاده از تعداد محدودی قطعات سخت افزاری همیشه از نظر پشتیبانی آسان تر است و با مشکلات پایداری مواجه نخواهید شد. مایکروسافت سرفیس نیز دقیقاً همین کار را انجام می دهد، زیرا مایکروسافت به طور خودکار تمام به‌روزرسانی‌های  FixandDriver را ارائه می‌دهد. با اجرای ورژنهای جدید ویندوز در سرفیس، هر سیستم عامل بروزی به صورت بسیار پایدار عمل کرده و با هیچ مشکلی در درایورها مواجه نبوده ام، بی شک شما نیز همین تجربه را خواهید داشت.

نظر شما درباره سرفیس پرو چیست؟ می دانم ممکن است برای طرفداران اپل جذاب به نظر نرسد، اما به نظر من برای ما کاربران کامپیوترها که اغلب در حال جابجایی هستیم، این بهترین گزینه است. حتی سری تبلت سرفیس پرو 9 نیز می تواند برای کارهای سبک گزینه ای بسیار خوب به عنوان بهترین تبلت همراه شما باشد.

نتیجه :

در مجموع، لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس پرو با ترکیب ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به عنوان یک ابزار هوشمند و کارآمد برای مدیریت سایت معرفی می‌شود. این دستگاه قادر است نیازهای متنوع مدیران را در حوزه‌های مختلف همچون قدرت پردازشی، تحرک، ارتباطات و ورود اطلاعات برآورده سازد و به آن‌ها کمک کند تا به اهداف خود در مدیریت سایت دست یابند. بد نیست زمانی را بگذارید که بصورت حضوری یا آنلاین به فروشگاه محصولات مایکروسافت سرفیس فوکوس رایان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید