معرفی داکت اسپلیت های خارجی قیمت مناسب

داکت اسپلیت های خارجی یکی از جذاب ترین گزینه ها برای تجهیز سیستم های تهویه مطبوع است. داکت اسپلیت یک سیستم گرمایشی و سرمایشی است که با جاگیری در سقف، هوای مطبوع را به داخل واحدها منتقل می کند.

تهویه مطبوع یک صنعت پیشرفته است که در کشورهای توسعه یافته به واسطه دانش و تکنولوژی با پیشرفت های چشم گیری مواجه شده است.

یکی از دغدغه های خریداران داکت اسپلیت خارجی قیمت محصول است. داکت اسپلیت های خارجی متاثر از قیمت ارز هستند و در شرایط نابه سامان اقتصادی ایران، احتمال خرید را به شدت کاهش می دهند.

قیمت تمام برندهای خارجی با توجه به افزایش قیمت ارز به ریال ایران بسیار بالاست، اما ما در اینجا قصد داریم تعدادی از برندهای قیمت مناسب در میان برندهای خارجی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

داکت اسپلیت گری

داکت اسپلیت گری یک برند مونتاژ چین است که کیفیت خوب و بازدهی بالایی برخوردار است. داکت اسپلیت گری در ظرفیت های مختلف 24000، 30000، 36000، 42000 و 60000 و در دو نوع اینورتر و معمولی عرضه می شود.

داکت اسپلیت های گری در مقایسه با داکت اسپلیت های آمریکایی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردارند.

برند گری در ایران نمایندگی ندارد اما می توانید از فروشگاه های معتبر در سیستم های تهویه مطبوع آن را خریداری کنید.

لیست داکت اسپلیت های خارجی ارزان

داکت اسپلیت میدیا

داکت اسپلیت میدیا به عنوان یک برند چینی شناخته می شود در صورتی که تنها در چین مونتاژ می شود. داکت اسپلیت های میدیا در ظرفیت 2 تن تبرید، 3 تن تبرید و 4 تن تبرید به فروش می رسد. در حال حاضر با توجه به محدودیت های واردات برندهای خارجی به ایران در اغلب مواقع تمام ظرفیت های داکت اسپلیت میدیا در بازار موجود نیست.

شما می توانید ظرفیت های سبک تر داکت اسپلیت میدیا را از فروشگاه های معتبر اینترنتی یا بازار طالقانی خریداری کنید.

داکت اسپلیت هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس یکی از محبوب ترین برندهای چینی در بازار ایران است. کم صدا و کم مصرف بودن داکت اسپلیت های هایسنس هر فردی را به خرید، ترغیب می کند.

داکت اسپلیت های هایسنس در ظرفیت های مختلف 24000، 30000، 36000، 42000 و 60000 و در دو نوع اینورتر و معمولی به فروش می رسد.

قیمت داکت اسپلیت های هایسنس در ظرفیت 2 تن تبرید از 34 میلیون تومان شروع می شود و در ظرفیت 5 تن تبرید به 68 میلیون تومان می رسد.

البته این قیمت مربوط به شهریوار ماه سال 1401 است و برای استعلام قیمت روز باید مجددا اقدام کنید.

داکت اسپلیت دست دوم

یکی از راه های کار خرید داکت اسپلیت های خارجی با قیمت مناسب انتخاب داکت اسپلیت دست دوم است. داکت اسپلیت های دست دوم برندهای مطرح خارجی، به دلیل کیفیت بسیار بالا در تولید محصول، از عملکرد بسیار خوبی برخوردارند.

داکت اسپلیت های دست دوم را از فروشگاه های معتبر و بعد از مشورت با یک کارشناس فنی خریداری کنید تا از سلامت دستگاه مطمئن شوید.

اغلب برندهای مطرح آمریکایی مانند گودمن و کریر به صورت دست دوم در ایران به فروش می رسند.

داکت اسپلیت دست دوم گودمن

خرید داکت اسپلیت بانه ای ممنوع

چند سال اخیر، با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی فروشندگان نامعتبر به خرید برندهای خارجی بدون گارانتی با قیمت بسیار پایین شاهد شکایت و نارضایتی مشتریان از این نوع خرید است.

داکت اسپلیت های بانه ای توسط فروشندگان گارانتی و ضمانت نمی شوند. به همین دلیل اگر کالا شکسته یا با عدم کارکرد مواجه شود هیچ مسئولیتی متوجه فروشنده نیست.

برای داشتن یک خرید امن راحت دور داکت اسپلیت های بانه ای را خط بکشید. در حال حاضر فروشگاه های معتبری در سراسر ایران در حال فعالیت هستند که داکت اسپلیت های خارجی را با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش و گارانتی به فروش می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید