خرید قابلمه از مهم ترین دغدغه های هر خانم برای لوازم آشپزخانه می باشد. انتخاب قابلمه و ماهیتابه که دوام بالایی دارد برای تازه عروس ها نیز حائز اهمیت خواهد بود. در زمان  تهیه سرویس پخت و پز می بایست به ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر ساییدگی، قابلیت پخش مساوی حرارت برای پخت یکنواخت، برخورداری از دسته های نسوز و بدنه نچسب توجه کرد. توجه به ویژکی نچسبندگی و مصرف روغن موردی است که خانم خانه دار به آن بسیار توجه دارد . می توانید برای این منظور از تابه رژیمی استفاده کنید. اگر به قابلمه ها و ماهیتابه هایی در اندازه های مختلف نیاز دارید توصیه می شود اقدام به خرید سرویس قابلمه وانیا کنید.

 آشنایی با بهترین مرکز خرید قابلمه در تهران

سرویس قابلمه تفلون

قابلمه های تفلون یکی از انتخاب ها جهت خرید می باشد. به این علت که غذا به آن ها نخواهد چسبید و برای پخت غذا به  روغن کمتری نیاز دارد. لازم به ذکر است که قابلمه تفلون  شستشوی راحتی دارد. این نوع قابلمه ها در کشور ما محبوبیت بالایی دارند. نکته ای که باید به آن توجه داشت کیفیت ایت نوع قابلمه ها در مقابل قابلمه های استیل، آلومینیومی و …  که از نظز سلمتی مناسب نخواهند بود. زیرا درتولید ظروف تفلون از کادمیوم استفاده شده که از فلزات سنگین است. این ماده به مرور وارد غذا شده و احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. استفاده از قاشق چوبی یا پلاستیکی هنگام استفاده از قابلمه تفلون ضرورت بالایی دارد. تا وقتی که ظروف تفلون دچار خش نشده و همچنان نچسبی خود را دارد، برای سلامتی هیچ ضرری نداشته و با خیال راحت می توان از آن ها بهره مند شد.

تابه رژیمی چیست؟

یکی از تجهیزات کاربردی و محبوب در هر آشپزخانه تابه رژیمی می باشد. اسن تابه ها مناسب ترین انتخاب برای تهیه غذاهای گریل و کباب شده می باشند که اغلب افراد طعم و مزه آن‌ها را دوست دارند. جهت پخت انواع استیک، همبرگر و غذاهایی از این دسته می توان از باربیکیو یا تنور زغالی بهرهمند شد ولی  اغلب به علت کوچک بودن خانه ها و نداشتن دسترسی به باربیکیو و تنور و دلایل دیگر از تابه های رژیمی و انواع دیگر استفاده می کنند. برخورداری از یک واشر سیلیکونی و مگنت قوی در دستگیره ها به جهت حفظ حرارت و بخار موجود در ظرف، قابلیت بخارپز کردن و طبخ سبزیجات و سایر غذاهای رژیمی بدون روغن را فراهم می سازد.

تابه رژیمی چه کاربردی دارد؟

استفاده کم از روغن اصلی ترین کاربرد ماهیتابه رژیمی می باشد که باعث شده تا یک ماهیتابه رژیمی به شمار برود، در واقع به ماهیتابه رژیمی ، تابه دوطرفه هم می گویند. دلیل رژیمی بودن تابه نیاز کم روغن و علت استفاده روغن کم این است که وقتی غذا در یک محیط بسته قرار دارد با کمی عرق کردن، آب و روغن را به ظرف پس می دهد و در واقع باعث می شود تا غذا تا حد زیادی آب پز شود ولی ظاهری سرخ شده داشته باشد. تابه دوطرفه رژیمی باید جنس با کیفیتی داشته باشد، از نمونه های خوب بازار جنس بدنه آلومینیوم و جنس روکش گرانیتی می باشد.مثلا در تولید خیلی از مدل ها تابه دوطرفه دسینی دقیقا از این جنس استفاده می شود.

تابه رژیمی

یک ماهیتابه دوطرفه دارای  یک واشر قوی عالی در بین دو درب بوده که تحت هیچ شرایطی روغن و مایع از بین دو درب نریزد. زمان خرید به واشر و عایق بین دو درب توجه کنید و در صورت امکان تست کنید. توجه به جنس بدنه از مهم ترین موارد در زمان خرید تابه رژیمی می باشد. در تولید یک تابه ی استاندارد توجه به  ضد زنگ بودن  و عدم چسبندگی مواد به کف تابه اهمیت زیادی دارد.  تابه های دو طرفه گرانیتی، سرامیکی و چندی از جمله بهترین ماهیتابه های دو طرفه در بازار به شمار می روند.

مزایای خرید سرویس قابلمه وانیا

سرویس قابلمه وانیا ، محصولی جدید از کمپانی وانیا می باشد که در حال حاضر به صورت 10 پارچه می توانید تهیه نمایید . در تولید این محصول از جدیدترین خطوط تولیدی مجهز به تکنولوژی روز با قابلیت ذخیره انرژی تا ۳۰% ، استفاده شده است. جنس بدنه همه ی محصولات در سرویس از ۵ لایه می باشد و تکنولوژی استفاده شده در آن  در قسمت تحتانی این محصولات، آن‌ها را بی نیاز از شعله پخش‌کن می ‌کند.

این سروی در بروزترین خطوط تولیدی در کوره های خاص رنگ شده است و تا ۳۵۰ درجه در برابر حرارت مستقیم مقاومت دارد. این محصول برای سازگاری با سلایق مختلف در رنگ‌های متنوعی تولید و ارائه می شود. جنس دستگیره این سرویس با جنس ساتفاده شده در بدنه محصول همسان می باشد که این ویژگی باعث می شود  دستگیره‌ ها هرگز آسیب نبینند.دسته تابه آن نیز علاوه بر موارد فوق قابلیت جداشدن را نیز دارد. مواد تشکیل دهنده لایه درونی محصول با فرمول گیاهی تولید شده و ترکیبات آن غیر قابل ترکیب با مواد غذایی می باشد که هیمن ویزگی شما را از بیماری ها مصون می دارد.

کاویش

خرید تجهیزات آشپزخانه از کاویش؟!

گروه تولیدی بازرگانی کاویش در جهت افزایش تولیدات داخلی و رقابت با کالاهای خارجی در حوزه ظروف پخت و پز فعالیت دارد . چنانچه قصد دارید در زمینه فروش لوازم پخت و پز خانگی فعالیت داشته باشید مجموعه کاویش بهترین انتخاب خواهد بود. این مجموعه با ارائه تابه رژیمی و سرویس قابلمه وانیا  و… سعی دارد تا محصولات داخلی با کیفیت و قیمت مناسب را به هم میهنان خود ارائه نماید. شما می توانید انواع محصولات را به صورت آنلاین از وب سایت کاویش با آدرس kavish.shop خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید