بیو توییتر جایی است که برند شما می‌تواند خود را معرفی کند، یک طرح آسانسوری ارائه دهد و حال و هوا را تنظیم کند—همه در 160 کاراکتر یا کمتر.

بهترین بایوس های توییتر چه وجه مشترکی دارند؟ اورجینال هستند

برخی از برندها می توانند این کار را با یک ایموجی انجام دهند. دیگران آن را تا حد کاراکتر پیش می برند. اما بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شبیه بقیه به نظر برسید.

کلمات (یا ایموجی‌ها!) که انتخاب می‌کنید، و هشتگ‌ها یا دسته‌هایی که در بیو توییتر خود قرار می‌دهید، حجم زیادی از برند شما را نشان می‌دهد.

البته، خلاق بودن در بیو توییتر (یا بیو اینستاگرام یا هر بیوگرافی دیگر رسانه های اجتماعی، tbh) ساده تر از انجام دادن است. بنابراین، برای اطمینان از چسبیدن به فرود، نکات، ترفندها و مثال‌هایی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا آب میوه‌ها جاری شود.

امتیاز: 28 قالب بیوگرافی الهام بخش رسانه های اجتماعی را باز کنید برای ایجاد خود در عرض چند ثانیه و متمایز شدن از جمعیت.

بیو توییتر چیست؟

بیو توییتر خلاصه کوتاهی از «درباره من» است که به صورت عمومی زیر عکس نمایه توییتر شما نمایش داده می‌شود.

می توانید از حداکثر 160 کاراکتر برای نوشتن یک تارنما استفاده کنید که در آن چیزی که شما یا برندتان در مورد آن هستید به اشتراک بگذارد.

می توانید ایموجی ها، هشتگ ها یا دسته های پروفایل های دیگر را در بیو توییتر خود قرار دهید.

AfterChef Junior

آیا شما بامزه هستید یا حرفه ای و جلا؟ آیا شما متواضع هستید یا متکبر؟ مهمترین چیزی که در مورد خودتان می خواهید مردم بدانند چیست؟

مطمئناً، ممکن است فقط چند خط متن باشد، اما داشتن بیوگرافی «توئیتر» کاملاً مهم است: این است که چگونه به دنیا بگویید که هستید.

15 ایده بیوگرافی توییتر برای الهام بخشیدن به ایده های خود

جهت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید بیوگرافی برند خود را در توییتر دنبال کنید.

اهل بازی هستید یا حرفه ای؟ آیا اطلاعات مهمتر از صدای برند است یا برعکس؟

هیچ الگوی واحدی برای بایوس خوب توییتر وجود ندارد، بنابراین به این نمونه های متنوع نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.

نمونه‌های مفید بیوگرافی توییتر

نوشیدنی‌های بی‌گناه، نوشیدنی‌های سالم زیستی و جوامع را در سراسر بریتانیا سرگردان می‌کنند

آبمیوه ساز لندن نوشیدنی های بی گناه بیوگرافی خود را با توضیح واضح آنچه شرکت انجام می دهد (“نوشیدنی های سالم”) آغاز می کند. سپس آنها اطلاعاتی در مورد کمپین بزرگ فعلی خود به اشتراک می گذارند.

ترکیبی عالی از «آنچه ما همیشه درباره آن هستیم» و «آنچه در حال حاضر انجام می‌دهیم» – آیا این گیاه بذری برای زیست شماست؟

کوکی مورد علاقه OREO که دنیای شما را با لحظات بازی پر می کند

Oreo دقیقاً به ما می گوید که از حساب توییتر خود چه انتظاری داشته باشیم. فقط در صورتی دنبال کنید که می خواهید لحظات بازیگوش داشته باشید، نه کارهای داغ سیاسی.

ضد آفتاب دختر سیاه انقلابی با SPF ساخته شده برای همه رنگین پوستان

تن از اطلاعات در اینجا در دسترس است بیوگرافی ضد آفتاب دختر سیاه توییتر، با ایموجی ها علامت گذاری می شود تا کمی از «تود» را به نمایش بگذارد.

تضمین اصالت eBay با ایموجی ها

ای بی می تواند با چند شخصیت رنگارنگ فرار کند. آنها از ایموجی ها برای برقراری ارتباط برخی از اطلاعات مهم در مورد محصولات ارائه شده و یک ویژگی جدید استفاده می کنند.

این یک نام تجاری به اندازه کافی بزرگ است که نیازی به گفتن یک پلت فرم حراج و فروش آنلاین ندارد، اما شرکت های کوچکتر ممکن است بخواهند دقیق تر باشند.

همچنین خوب است در اینجا توجه داشته باشید: حساب راهنما دقیقاً در بیو برچسب گذاری شده است.

پادکست Las Culturistas از دینگ دونگ

را حساب توییتر پادکست Las Culturistas با عبارت کلیدی امضای پاد شروع می شود و پیوندهایی را با پخش کننده و همچنین حساب های شخصی خود میزبان به اشتراک می گذارد.

بیوگرافی عالی برای کشف نیست – بدون کلیدواژه یا هشتگ – اما برای طرفداران موجود، همه چیز را ساده و منحصر به فرد نگه می دارد: اگر می دانید، می دانید. (یا … اگر دنگ می زنید، دونگ دارید؟)

نمونه‌های بیوگرافی دوستانه توییتر

ناسا فضایی برای همه وجود دارد

ناسا یک سازمان دولتی قدرتمند با دسترسی به کهکشان در کل است. اما هر کسی که در اینجا مسئولیت اجتماعی را بر عهده دارد هنوز برای کمی کلمه بازی وقت دارد.

جناس خنده دار پخش می کند که می توانید انتظار محتوای سبک و مملو از سرگرمی را داشته باشید. به دنبال گفتگوهای عمیق در مورد سفر بین کهکشانی هستید؟ بهتر است جای دیگری جستجو کنید.

امتیازهای جایزه برای استعداد شکلک، و برای تنظیم مکان به عنوان “سیاره آبی کم رنگ”.

گالری هنری انتاریو ما هنر داریم!

گالری هنری انتاریو در بیوگرافی خود دوستانه و سرگرم کننده است. ما این موضوع را بررسی نکرده‌ایم، اما فرض می‌کنیم که لوور بازی برای قرار دادن یک جمله شاد “ما هنر داریم!” در بیو خودش

بیل گیتس چیزهایی را که من از طریق کار بنیاد و سایر علایقم یاد می‌گیرم به اشتراک می‌گذارد

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و نیکوکار در سطح جهانی، با بیوگرافی فوق العاده ساده توییتر خود آن را فروتن نگه می دارد.

ابزارهای رسانه های اجتماعی Hootsuite، نکات، اخبار و شانه ای برای گریه کردن برای طرفداران اجتماعی

نه به شاخ خودمان را زدیم اما: چه چیزی دوستانه تر از شانه ای برای گریه کردن است؟ (صبر کنید… آیا جغدها شانه دارند؟)

نمونه های بیوگرافی حرفه ای توییتر

Careers Insider آنچه می خواهید در مورد مشاغل بدانید

مانند هر اتاق خبر قوی، Careers Insider با 160 کاراکتر به سرعت و به طور خلاصه عبارت “Who What Where Where When Why” را نمایش می دهد.

خانه های الهام بخش زندگی غربی، نکات طراحی، دستور العمل های شگفت انگیز، انتخاب های شراب و غیره

صدای گرم، خوش‌آمدگویی و حرفه‌ای اینجاست که نشان می‌دهد توییت‌ها احتمالاً یکسان خواهند بود. ما می توانیم تقریباً تضمین کنیم که هیچ پیوند یا میم Reddit را در اینجا پیدا نخواهید کرد

نمونه‌های بیوگرافی توییتر صدای برند قوی

Mejuri لوکس جدید

شرکت جواهرات تجارت الکترونیک مجوری پیچیدگی و کلاس را با یک بیوگرافی کوتاه و زیبا ارتباط برقرار می کند. دقیقاً مانند طرح‌های جواهرات آن‌ها، این مبحث نشان می‌دهد که کمتر می‌تواند بیشتر باشد.

وسایل یتی که به شما کمک می کند مدت بیشتری بیرون بمانید، دورتر سفر کنید و سخت تر زندگی کنید

یتی سهام نه فقط چی (کولرها) را می سازد اما تصویری از یک سبک زندگی فانتزی را ترسیم می کند که می توانید با آن محصولات فقط در چند کلمه از آن لذت ببرید. به من نگویید که جذابیتی را در گرمای شدید نمی بینید، در حالی که در یک کولر در بالای کوه به سراغ یک آبجو می روید.

بیو حتی از تشویق ظرافتی شما به دویدن در جنگل برای فریاد زدن هشتگ برند آن نیز زمان می برد. می دانید، در صورتی که بخواهید با سایر افراد علاقه مند به کمپینگ ارتباط برقرار کنید.

نمونه های خنده دار بایوس توییتر

توییتر چه خبر است!؟

البته، برای یک بیوگرافی واقعا عالی، ما نیازی به جستجوی بیشتر نداریم خود توییتر. خنده دار، لذت بخش، ما دوست داریم.

برایان اوبراین، مسابقه دهنده مسترشف، سرآشپز نیست اما من در تلویزیون یکی از آن ها را بازی می کنم

برایان اوبراین، مسابقه دهنده مسترشف دستاوردهای تلویزیونی خود را با طنز چشمکی خلاصه می کند. اجرای عالی فروتن. براوو آقا خوب

Lyft از خیابان ها به توییت ها

من به شما جرات می کنم ترجیح ندهید لیفت به اوبر پس از دیدن این بیوگرافی قافیه‌بندی شده با شکلک‌های زیبا.

برگر کینگ اگر در حال خواندن این مطلب هستید، نیاز به یک غول بزرگ دارید

برگر کینگ با بیوگرافی خود کمی احمقانه می شود، اما همچنین به مردم یادآوری می کند که آنها برند پشت یکی از معروف ترین همبرگرهای جهان هستند.

تایپ کردن با حروف کوچک نشان می‌دهد که آن‌ها آن را در این کانال کاملاً معمولی نگه می‌دارند. حتی اگر صدای رسمی برند باشد.

8 نمونه از بایوس خلاقانه توییتر

به نظر می رسد، 160 شخصیت در واقع فضای زیادی برای خلاقیت فراهم می کند. در اینجا چند مورد از روش های مورد علاقه ما که کاربران توییتر با این فرمت بازی کرده اند آورده شده است.

تابیتا براون بازیگر وگان غذاخوری مادر مورد علاقه جهان

اینفلوئنسر تابیتا براونبیو دو تا از حرفه های واقعی او و یک موفقیت احمقانه را فهرست می کند.

توییت‌های بیو وندی مانند سیب‌زمینی‌های سرخ شده داغ ترد و بهتر از

وندی با لاف زدن ها گرم و تند می آیند!

صفحه مثلث Doritos فقط مربع ها بریده می شوند

تبریک، دوریتوس: ما خرسندیم

وبستر شما مرا می شناسید من اردک بسته دریک هستم

این بیوگرافی توییتر برای محصولات پخته بسته بندی شده دریک نشان می دهد که توسط اردک روی جعبه اجرا می شود. رنگ ما را مجذوب!

شوهر استیون کولبرت ایوی

استفن کولبرت مجری تلویزیونی با 19 میلیون دنبال کننده اش خیلی خوب بازی می کند و با خجالت خود را به عنوان “شوهر ایوی” تعریف می کند.

آرام نفس عمیق بکش

برنامه مدیتیشن Calm بیوگرافی توییتر خود را با فراخوانی برای اقدام که بسیار در برند است شروع می‌کند، سپس به بررسی خانه‌داری ماموریت شرکت خود می‌پردازد.

مسابقه درگ RuPaul

توییتر مسابقه درگ RuPaul’s فضای موجود در بیو آن تمام شد و هوشمندانه فقط از بخش “موقعیت” نمایه استفاده کرد تا بگوید که All Stars 7 اکنون در حال پخش است. غذای آماده: هنگام ویرایش نمایه خود از تمام زمینه های موجود استفاده کنید.

واقعا هارد سلتزر این کار را برای داستان، جسارت و خاطره انجام می دهد

Truly Hard Seltzer همه گزینه های طعم خود را تنها با چند ایموجی میوه ای به اشتراک می گذارد. تازه!

چگونه یک بیو توییتر خوب بنویسیم

در واقع هیچ علم دقیقی برای نوشتن یک بیوگرافی برنده وجود ندارد، اما این نکات حداقل باید به شما کمک کند تا شروع خوبی داشته باشید.

خودتان را معرفی کنید

کاملاً واضح است، ما می دانیم، اما بخش اساسی یک بیوگرافی موفق توییتر، معرفی خود است.

  • چه کار میکنی؟
  • شما کی هستید؟
  • شرح مختصری از محصولات یا خدمات یا فعالیت های خود اضافه کنید،
  • اجازه دهید افراد بدانند که اگر تصمیم به دنبال کردن شما داشته باشند، چه انتظاراتی می توانند داشته باشند.

کمی شخصیت نشان دهید

چه صدای برند شما خنده دار، مهربان، شدید، جوان پسند، سنگین یا مملو از عامیانه اینترنتی باشد، به مردم طعم محتوای خود را در بیو خود بدهید.

این شخصیت را نشان دهید و به آنها بگویید که در چه کاری هستند.

آن شخصیت ها را حداکثر کنید

شما فقط 160 کاراکتر برای استفاده در اینجا دارید، بنابراین هر یک از آنها را حساب کنید. فضای مورد نیاز خود را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در نظر بگیرید – دلیل خوبی برای کوتاه بودن وجود ندارد.

هر کلمه یا هشتگی که در آن قرار می دهید فرصتی برای یک عبارت جستجو است که ممکن است شما را یک دنبال کننده جدید بیابد.. (Pssst: در اینجا چند ترفند دیگر برای به دام انداختن دنبال کنندگان توییتر وجود دارد.)

شامل کلمات کلیدی قوی

بالا را ببین. بایوس توییتر قابل جستجو هستند، بنابراین مهارت های SEO خود را به کار بگیرید.

برای اطمینان از اینکه حساب شما توسط موتورهای جستجو مانند Google به درستی ایندکس شده است، آن کلمات کلیدی را در آن قرار دهید.

با درایت شاخ خود را درآورید

این فضایی برای تسلط بر لاف فروتنی است. جوایز، رتبه‌بندی یا شناسایی می‌توانند به عنوان مدرک اجتماعی مهم عمل کنند، به خصوص اگر برند شما به خوبی شناخته نشده باشد.. فقط زیاده روی نکنید.

اگر بتوانید در توییتر تأیید شوید، آن علامت کوچک آبی مطمئناً به بیوگرافی شما نیز آسیب نمی رساند.

فالوورها را به عمل دعوت کنید

آیا می خواهید دنبال کنندگان با یک هشتگ خاص توییت کنند، از یک وب سایت خاص بازدید کنند یا برای یک خبرنامه خاص ثبت نام کنند؟ سپس حتما یک فراخوان برای اقدام در بیو خود بگنجانید.

یک ایموجی پرتاب کنید

یک ایموجی ارزش هزار کلمه را دارد. آنها می توانند شخصیت های شما را نجات دهند و معنای غنی را منتقل کنند. ایموجی‌ها همچنین می‌توانند به شما کمک کنند که بخشی از یک جامعه خاص هستید (ما شما را با راکت‌های کوچکتان می‌بینیم، برادران سرمایه‌گذار!) یا طعم و مزه و طنز را به یک بیانیه ساده اضافه کنید.

هشتگ (در حد منطق)

هشتگ کردن بیش از حد کلمات کلیدی می تواند حساب شما را اسپم نشان دهد. چند هشتگ به خوبی انتخاب شده و بیش از حد مرتبط می توانند به دستیابی یا تقویت هشتگ برند یا کمپین کمک کنند.

به یک پرایمر در هشتگ های توییتر نیاز دارید؟ ما گوچو. اگر بتوانید هشتگ های خود را مستقیماً در جمله خود ببافید، امتیازهای اضافی را دریافت کنید.

اکانت های دیگر را تگ کنید

اگر نام تجاری شما دارای چندین حساب توییتر است، آنها را در بیو خود برچسب گذاری کنید.

این به نوعی مانند یک دایرکتوری عمل می کند تا به دنبال کنندگان کمک کند تا حساب فرعی خاصی را پیدا کنند که ممکن است مفیدتر یا مرتبط باشد.

به عنوان مثال، اگر یک حساب کاربری خاص برای خدمات مشتری، یا برای مخاطبان بین المللی دارید.

سلب مسئولیت را برای انتها ذخیره کنید

اگر احساس می‌کنید موظف هستید موارد قانونی یا سلب مسئولیت را درج کنید (مثلاً «نظرات مربوط به من است»)، آن‌ها را تا آخر نگه دارید. بسیار قانع‌کننده‌تر است که بیوگرافی خود را با چیزهای سرگرم‌کننده، آموزنده یا خنده‌دار شروع کنید. چاپ ریز می تواند صبر کند.

البته، حضور موفق توئیتر فراتر از ساختن یک بیوگرافی کامل است. شما باید محتوای عالی ایجاد کنید و با جامعه خود نیز درگیر شوید. راهنمای ما برای استفاده از توییتر برای تجارت را در اینجا برای ارتقای بازی خود جستجو کنید.

از Hootsuite برای مدیریت حساب های توییتر خود در کنار سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. از یک داشبورد، می توانید رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، فالوورهای خود را افزایش دهید، توییت ها را برنامه ریزی کنید و عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید