مشاوره مهریه رایگان

اگر به دنبال مشاوره مهریه رایگان هستید، حتما همین حالا با بهترین دفتر وکالت در تهران تماس بگیرید. ما در مجموعه وکالت تهران تمام خدمات حقوقی مرتبط با دعاوی مهریه را تحت نظار بهترین وکلای پایه یک دادگستری انجام خواهیم داد.

آدرس وب سایت : www. vekalatetehran.com

شماره تماس : 02188939832 و 09127654109

اینستاگرام : https://www.instagram.com/laaa_ww/

مشاوره حقوقی رایگان یکی از موفق ترین و پر مخاطب ترین خدمات موسسه حقوقی وکالت تهران می باشد. این خدمت بصورت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین (سامانه مشاوره و یا از طریق شبکه های) و یا بصورت مشاوره حقوقی  حضوری در دسترس مخاطبین و مراجعین قرار دارد.

سیستم پاسخگویی، شما عزیزان را با بهترین مشاوران حقوقی مرتبط می سازد و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، شما را به بهترین وکیل حوزه مربوطه، ارجاع خواهد داد. همین امر باعث شده موسسه حقوقی وکالت تهران به عنوان بهترین موسسه و دفتر وکالت در میان موکلین مورد توجه قرار بگیرد.

برای دریافت خدمات مشاوره مهریه رایگان از شماره تماس های بالا استفاده کنید.

بهترین وکیل مهریه

شاید برایتان سوال باشد که وکیل مهریه چگونه می تواند زوجه را در وصول مهریه یاری نماید؟ مهریه یکی از مهمترین حقوق مالی زوجه و در واقع تضمین و پشتوانه مالی وی محسوب می شود.

بنابراین مهریه بصورت کامل توسط شرع، قانون و عرف پذیرفته شده و حمایت می شود. همچنین زوجه برای دستیابی به مهریه خود از حمایت های خاص حاکمیت برخوردار است.

به همین جهت است که در قسمت های مختلفی از قوانین، در مورد مهریه تعیین تکلیف شده است. از طریق همین قوانین است که وکیل مهریه به شما کمک می کند تا به حقوق قانونی خود دست یابید.

ویژگی های وکیل خوب مهریه

از ویژگی های مهم وکیل حرفه ای مهریه این است که تسلط و احاطه کاملی در موضوعات حقوق خانواده داشته باشد. وکیلی می تواند به عنوان بهترین وکیل مهریه شناخته شود که در میان جامعه وکلا در زمینه خاصی زبانزد باشد. وکیل خوب باید:

  • آشنایی و شناخت کافی نسبت به علم حقوق خانواده و فنون و شیوه درست دفاع از موکل داشته باشد.
  • به کرسی نشاندن حقوق موکل خود در دادگاه وکیل خانواده در راستای اجرای عدالت، توانا و حاذق باشد.
  • یکی از مواردی که بهترین وکیل مهریه یا وکیل طلاق باید از آن برخوردار باشد. داشتن مهارت و قابلیت علمی و فنی برای انجام امر موضوع وکالت یا مشاوره است.

وظایف وکیل مهریه

طبق آنچه که در مقالات پیش تر بخصوص مقاله قانون جدید مهریه گفته شد، مهریه طبق قوانین اسلام جزو حقوق زن محسوب می شود و می تواند اموال مختلفی را شامل شود. مثل طلا و سکه و وجه رایج و ملک و … طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به مجرد عقد، زن مالک مهر می شود و می تواند به هر نوعی که می خواهد در آن تصرف کند.

در نتیجه، با جاری شدن عقد نکاح بین زن و شوهر، زن مالک مهریه می شود و ممانعتی در این تملک وجود نخواهد داشت. البته، این مهر می بایست قابل تملک باشد.

بنابراین از نظر قانونی، زن می تواند در هر زمانی مهریه را طلب کند و این طلب از طریق دادگاه و از طریق اجرای ثبت پیگیری می شود. در این خصوص وظایف وکیل مهریه چیست؟ وکیل مهریه، وظیفه دارد که موکل خود را به حقوقش برساند.

خیلی اوقات، زن برای دریافت مهریه خود، دچار مشکل می شود که در چنین حالتی، کمک گرفتن از وکیل مهریه ضروری است. دعوای مهریه، یک دعوای حقوقی محسوب می شود و برای این که بتوان مهریه را طلب کرد باید دادخواست ارائه داد.

وکیل مهریه، موجب سهولت مطالبه مهریه و تسریع رسیدن به مطالبات می شود. به علاوه این که حضور یک وکیل مهریه موجب می شود در وقت و هزینه ها نیز صرفه جویی شود. وکیل مهریه، در واقع یک وکیل پایه یک دادگستری است که توانایی در دست گرفتن هر نوع پرونده ای را از نظر قانونی داراست.

ولی تجربه و سابقه وی در زمینه مهریه، باعث شده است که تخصص او در این حوزه بیش تر شود و با عنوان وکیل مهریه شناخته شود. یک وکیل مهریه خوب و وظیفه شناس، نکات مورد نیاز را به موکل خود متذکرمی شود و به او کمک می کند تا تمام اطلاعات لازم برای حل مشکل را به دست آورد.

2f67d91a-5ba2-4be3-a4cf-33a792c6cbd5.jpg (900×700)

وکیل مهریه در تهران

گروه وکالت تهران یکی از باسابقه ترین موسسات حقوقی تهران است که با ارایه مشاوره در زمینه گرفتن مهریه، طلاق، حضانت فرزندان، طلاق توافقی، نفقه، اجرت المثل و…… آماده همکاری با هموطنان عزیزاست.

در روند اجرا گذاشتن مهریه و مطالبه مهریه آن آشنایی با رویه قضایی و روش های مطالبه در مراحل مختلف بسیار حایز اهمیت است و توصیه اکید اینست که در این زمینه حتما قبل از اقدام با یک مشاور حقوقی مشورت نمایید گروه وکالت تهران در زمینه مشاوره حقوقی مهریه مشاوره رایگان ارایه می نماید.

در موسسه حقوقی ، گروه وکالت تهران با گرد هم آوردن بهترین و مجرب ترین وکلای تهران این تضمین برای مراجعه کنندگان و موکلین عزیز هست که دیگر نیازی به مراجعه به دادگاه و پیگیری پرونده ندارند و همه اقدامات لازم را وکلای ما انجا میدهدند.

34c5b6fc-7095-4735-bd14-ecf7ad4c3a0d.jpg (900×700)

مشاوره حقوقی مهریه

در موسسه حقوقی ما قبل از هر اقدامی پس از مراجعه شخص، مشاوره حقوقی رایگان ارایه می کند تا به  مراجعه کننده راهنمایی های لازم صورت گیرد و در صورت عدم نیاز برای اخذ وکیل فرد دچار صرف هزینه و اتلاف وقت نگردد و به مشاوره حقوقی اکتفا نماید.

اما اگر پرونده فرد مراجعه کننده نیاز به وکیل داشته باشد. موسسه پرونده را به وکیل متخصص در آن زمینه ارجاع می دهد و میزان درصد احتمالی موفقیت راهم اعلام می دارد.

اهمیت مشاوره حقوقی مهریه

توجه داشته باشید که وضع قوانین متعدد در خصوص مطالبه مهریه پروسه دعوای مطالبه مهریه را طولانی کرده است. با وجود امکان طرح دعوای اعسار از جانب زوج و ادعای عدم تمکن مالی او معمولا دادگاه حکم به تقسیط مهریه می دهد و چنین امری می تواند در خصوص مطالبه مهریه از جانب زوجه شرایط دشواری را ایجاد کند.

به همین جهت مشاوره حقوقی مهریه رایگان می تواند در هنگام مواجهه شخص با طرح دعوای اعسار از پرداخت مهریه بسیار موثر و کلیدی باشد.

بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان تنها به مواردی که شخص با دعوای اعسار از پرداخت مهریه مواجه می شود، خلاصه نمی شود بلکه خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان در هنگام طرح درخواست تعدیل تقسیط مهریه چه از جانب زوج و چه از جانب زوجه می تواند موثر واقع شود.

اصولا بسیار دیده شده است که اشخاص به جهت عدم آگاهی از قوانین و مقررات مطالبه مهریه با تضییع حقوق خود در مراجع قضایی مواجه شده اند در حالی که استفاده از خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان می تواند در احقاق حقوق از دست رفته ی آنان نقش بسیار پر رنگی داشته باشد. همچنین شما می توانید از خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان جهت مشاوره تنظیم دادخواست و لایحه مهریه بهره گیرید.

مشاوره مهریه رایگان

مشاوره مهریه رایگان تلفنی، خدمتی نوین به عموم افراد جامعه می باشد ، چرا که هر فردی برای حل کردن دغدغه های حقوقی خود، خصوصا در خصوص مسائل خانواده، نیازمند مشاوره با فردی متخصص در این زمینه می باشد.

مشاوره حقوقی مهریه رایگان تلفنی ، دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله این مزایا، می توان به مواردی اشاره کرد :

  • امکان استفاده کردن از نظرات افراد متخصصی همچون: مشاورین حقوقی ، و وکلا ، در کم ترین زمان.
  • صرفه جویی کردن در هزینه و وقت، چرا که نیازی نیست افراد به دفاتر حقوقی و یا حتی موسسات حقوقی مراجعه کنند، و می توانند به صورت رایگان و به طور تلفنی یا حتی آنلاین، مشکلات و مسائل خود را با مشاورین برتر حقوقی و یا وکلایی متخصص ، مطرح کنند.
  • مطلع شدن افراد از پروسه حل مشکل یا مسئله حقوقی خود، و ایجاد یک پیش زمینه به جهت مشاوره حقوقی تخصصی تر،‌ و… .

شماره تلفن وکیل مهریه

تنها کمک گرفتن از یک وکیل کافی نیست، بلکه می بایست از بهترین وکیل مهریه در تهران کمک بگیرید تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید.

البته، پیدا کردن بهترین وکیل مهریه تهران، کار راحتی نیست و نمی توان به راحتی وکلا را رتبه بندی کرد. ولی معیار های به خصوصی برای تشخیص یک وکیل مهریه حرفه ای و دلسوز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • وکیل مهریه، وکیل پایه یک دادگستری است.
  • وکیل مهریه، در حوزه خانواده و حقوق آن اطلاعات و دانش زیادی دارد.
  • سابقه وکیل مهریه در پرونده های مشابه قبلی باید بررسی شود. وکیل مهریه باید دارای فن بیان خوبی باشد.
  • وکیل مهریه باید به طور منظم و مداوم در دادگاه حاضر شود.
  • وکیل مهریه حرفه ای می بایست با تمام پروسه های قضایی آشنا باشد.
  • وکیل مهریه باید با انواع لایحه نویسی و تنظیم دادخواست و نامه های اداری و … آشنا باشد.
  • علاوه بر موارد فوق، وکیل شما باید دارای ویژگی های اخلاقی حرفه ای مانند رازداری و امانت داری نیز باشد

برای در اختیارداشتن شماره تلفن وکیل مهریه و البته بهترین وکیل خانواده در تهران از راه های زیر استفاده کنید

آدرس وب سایت : www. vekalatetehran.com

شماره تلفن وکیل مهریه : 02188939832 و 09127654109

اینستاگرام : https://www.instagram.com/laaa_ww/

برای گرفتن مهریه چقدر باید هزینه کرد؟

همانطور که می دانید مهریه یک دعوای مالی است و طبق تعرفه با توجه به میزان مهریه حق الوکاله تعیین خواهد شد وکلای دادگستری قرارداد مالی با موکل خود منعقد می کنند و مبلغی را به عنوان حق الوکاله با تراضی طرفین تعیین می کنند.

این عمل از نظر قانونی ایرادی ندارد و هدف اصلی آن توافق وکیل و موکل بر حق الوکاله ای متفاوت از تعرفه می باشد. در دعوای مهریه نیز هزینه گرفتن وکیل اگر طبق تعرفه نباشد باید با موافقت وکیل و موکل تعیین شود.

جدا از این اگر کسی برای مشاوره و گرفتن راهنمایی جلسه یا جلساتی با وکیل داشته باشد می تواند هزینه هر جلسه را بپردازد که این هزینه معمولا زیاد نبوده و می توان با اطلاع قبلی از این هزینه به وکیل مورد نظر خود مراجعه کنید.

هزینه وکیل برای مهریه

به دنبال مشاوره مهریه رایگان هستید؟ برای گرفتن مهریه و حضانت فرزند دچار مشکل شده اید؟ ما در دفتر وکالت تهران، تخصصی ترین مشاوره حقوقی مهریه را به شما ارائه خواهیم کرد.

یک تعرفه به عنوان حقوق وکیل مهریه یا هزینه وکیل مهریه وجود ندارد و هزینه وکیل برای گرفتن مهریه کاملا توافقی است. در بیش تر مواقع، حق الوکاله وکیل مهریه با توجه به مقدار مهریه و خدمات لازم وکیل تعیین می شود. ولی پیش از انعقاد قرارداد، طرفین می بایست روی یک مبلغ توافق نمایند.

هزینه وکیل برای اعسار مهریه هزینه وکیل برای اعسار مهریه نیز مانند گرفتن مهریه، بستگی به میزان خدمات وکیل، نیاز به وکیل مهریه، فن بیان و تجربه کاری وی و توافق طرفین دارد. لازم به ذکر است که در برخی موارد، افراد فقط به مشاوره و راهنمایی نیاز دارند که در این صورت، فقط حق مشاوره پرداخت می شود.

راه های وصول مهریه

وصول مهریه از سه طریق ممکن است :

  • از طریق دادگاه
  • از طریق اجرای ثبت
  • ارسال اظهار نامه از سوی زن به شوهر

ارسال اظهار نامه از سوی زن به شوهر

اظهارنامه نوعی اوراق چاپی موجود در دادگستری است که دارای دو ستون خواهان و خوانده می باشد. خواهان (زوجه)، اظهارات خود را در مورد در خواست مهریه، در ردیف خواهان می نویسد وآن را برای خوانده (زوج) از طریق دادگاه می فرستد. در ردیف خوانده، اظهارات زوج نیز ثبت می شود. در این هنگام زوجه همنچنان باید تمکین کند، چرا که در غیر این صورت ناشزه محسوب می شود و نفقه به او تعلق نمی گیرد.

در این خصوص می توانید از بهترین وکیل طلاق در تهران استفاده کنید.

از طریق اجرای ثبت

اگر مرد توانایی پرداخت مهریه را داشت اما از پرداخت آن خودداری کرد، زوجه مهریه خود را به اجرا می گذارد. چنانچه ظرف مدت ده روز مالی، زن دارایی شوهر را معرفی کند، فوراً نسبت به توقیف آنها اقدام می شود، اگردارایی زوج فقط حقوق او باشد، (اگر مرد همسر دیگری نداشته باشد) تا یک چهارم آن ماهانه به زوجه تعلق می گیرد، تا زمانی که مهریه کاملاً پرداخت شود و مرد تا پرداخت کامل مهریه زن نمی تواند از کشور خارج شود اما در صورتی که مرد اموال دیگری غیر از حقوق داشته باشد دادگاه اموال او را می فروشد و مهریه از این طریق پرداخت می شود.

در این خصوص می توانید از خدمات وکیل ثبتی کمک بگیرید.

از طریق دادگاه ها

اما اگر مرد توانایی مالی نداشت، زن می تواند به دادگاه خانواده مراجعه کند و دادخواستی مبنی بر استرداد مهریه به دادگاه بدهد. دادگاه به دادخواست او رسیدگی می کند در صورتی که زوجه مستحق دریافت مهریه باشد، دادگاه حکم به پرداخت مهریه می دهد. در این صورت مرد موظف می شود از زمان تعیین شده توسط دادگاه، مهریه همسرش را بپردازد. اگر مرد مالی داشته باشد و زن فکر کند که در طول مدتی که دادگاه تشکیل می شود، مرد آن مال را می فروشد یا جابه جا می کند، از دادگاه می خواهد قرار تأمین خواسته صادر کند، با این درخواست قرار تأمین صادر می شود و مال تا صدور حکم دادگاه، توقیف می شود. از این مال تأمین شده می توان ، مهریه را برداشت در غیر این صورت، عدم پرداخت مهریه، ضمانت اجرایی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آدرس وب سایت : www. vekalatetehran.com

شماره تلفن وکیل مهریه : 02188939832 و 09127654109

اینستاگرام : https://www.instagram.com/laaa_ww/

دیدگاهتان را بنویسید