پرفکت مانی برخلاف بسیاری از شرکت‌های پرداختی جهانی کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و خطر فریز شدن دارایی‌های کاربران ایرانی را تهدید نمی‌کند. به همین دلیل امروزه بسیاری از تجارت‌های خارجی، انتقال پول و تراکنش‌های کاربران ایرانی با پرفکت مانی انجام می‌شود.

سرویس‌ها و سیستم‌های پرداخت بین‌المللی این امکان را به کاربران می‌دهند تا در سراسر جهان پرداخت‌های دلاری و ارزی خود را در هزاران وبسایت و ارائه‌دهندگان خدمات انجام دهند. احتمالاً تا به امروز نام برخی از محبوب‌ترین این سرویس‌ها یعنی پی پال، ویزا و مسترکارت را شنیده باشید. سرویس‌های قدرتمندی که صد‌ها میلیون کاربر دارند و در بسیاری از کشور‌های جهان پرداخت‌های آن‌ها پذیرفته می‌شود، اما این سرویس‌ها کشور ما را تحریم کرده‌اند و امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

موضوعی که گزینه‌های پرداختی و استفاده از خدمات مالی خارجی را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. اما در این بین برخی سرویس‌ها و شرکت‌های پرداختی مانند پرفکت مانی وجود دارند که همچنان به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند که آن را به گزینه مناسبی برای پرداخت‌های دلاری تبدیل می‌کند.

پرفکت مانی چیست؟ آشنایی با این کیف پول دیجیتالی و حساب پرداخت ارزی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک شبکه پرداختی بین‌المللی است که خدمات انتقال وجه و پرداخت‌های ارزی را ارائه می‌دهد. این شرکت در سال 2007 ایجاد شده است، با وجود ثبت این شرکت در پاناما، دفتر مرکزی آن در کشور سوئیس است و در ادامه با گسترش خدمات و ارائه اپلیکیشن موبایل توانست به محبوبیت گسترده‌ای دست پیدا کند.

خدمات پرفکت مانی دیجیتالی است و برای ثبت نام و استفاده از آن نیازی به مراجعه حضوری به هیچ دفتری نیست، تمام مراحل و معاملات به شکل آنلاین و دیجیتالی انجام می‌شود و تراکنش‌های سریع و ایمن پرفکت مانی دلایل عمده محبوبیت و استفاده گسترده امروزه از آن هستند.

پرفکت مانی برخلاف بسیاری از شرکت‌های پرداختی جهانی کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و خطر فریز شدن دارایی‌های کاربران ایرانی را تهدید نمی‌کند. به همین دلیل امروزه بسیاری از تجارت‌های خارجی، انتقال پول و تراکنش‌های کاربران ایرانی با پرفکت مانی انجام می‌شود. با توجه به این محبوبیت و استفاده گسترده از پرفکت مانی، استفاده از خدمات و نرخ خرید و فروش آن در کشور ما به صرفه شده است. پرفکت مانی همچنین برای دریافت وجه دلاری و نقد کردن درآمد ارزی نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای ایرانیان باشد.

علاوه بر ذخیره و خرید و فروش ارز‌ها، از پرفکت مانی برای پرداخت‌های ارزی در سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین نیز می‌توان استفاده کرد و فروشگاه‌های آنلاین مختلفی از درگاه پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند.

خرید پرفکت مانی از سرمایکس

در مجموع حساب‌های پرفکت مانی سه سطح معمولی، پیشرفته و همکار دارند که هرکدام امکانات و میزان کارمزد متفاوتی دارد. با ساخت حساب در وبسایت پرفکت مانی، صاحب سطح معمولی می‌شوید و در ادامه و پس از یک سال فعالیت و رسیدن به گردش حساب مورد نیاز، می‌توانید به حساب پیشرفته ارتقا پیدا کنید که کارمزد کمتری دارد. حساب همکار نیز معمولاً توسط صاحبان کسب و کار‌ها استفاده می‌شود.

جالب است بدانید برای استفاده از خدمات پرفکت مانی حتماً نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و می‌توانید با استفاده از نوعی چک به نام ووچر، خرید، فروش و معاملات ارزی خود را به راحتی و بدون احراز هویت انجام دهید. برای درک بهتر، ووچر‌های پرفکت مانی را می‌توانیم به کارت‌های اعتباری تشبیه کنیم که موجودی مشخصی دارند و با وارد کردن اطلاعات آن‌ها در درگاه‌های پرداختی، می‌توانید از این موجودی استفاده کنید. در مقدار و موجودی ووچر محدودیتی وجود ندارد و هر مبلغی که بخواهید را می‌توانید به عنوان ووچر دریافت کنید، همچنین این ووچر‌ها تاریخ انقضا ندارند و می‌توانید آن‌ها را به مدت طولانی نگهداری کنید.

 ووچر‌های پرفکت مانی محدود به پرداخت‌ها نیستند و از آن‌ها برای شارژ حساب و یا انتقال پول به هر نقطه از جهان نیز می‌توان استفاده کرد.

 

از کجا دلار و ووچر پرفکت مانی بخریم؟

خرید و فروش پرفکت مانی به صورت مستقیم از وبسایت پرفکت مانی برای کاربران ایرانی ممکن نیست و اگر می‌خواهید دلار پرفکت مانی خریداری کنید، مهم است از یک صرافی معتبر ایرانی همانند سرمایکس استفاده کنید. صرافی سرمایکس یکی از قدیمی‌ترین سامانه‌های خرید و فروش ارز دیجیتال و دلار پرفکت مانی است و معاملات دلار پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان در این صرافی امکان‌پذیر است.

با ثبت نام در این صرافی علاوه بر معاملات دلار پرفکت مانی، به بازاری با بیش از 600 ارز دیجیتال متنوع نیز دسترسی دارید و می‌توانید خرید و فروش ارز‌های دیجیتال دلخواه خود را با کمترین کارمزد انجام دهید و در کیف پول امن و غیرقابل تحریم سرمایکس نگهداری کنید. از دیگر خدمات این صرافی می‌توانیم به پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته اشاره کنیم که در زمان بروز هرگونه مشکل یا سؤال در زمان معاملات پرفکت مانی و ارز‌های دیجیتال، پاسخگوی شما خواهند بود.

 

خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی از سرمایکس

دیدگاهتان را بنویسید