اگر در اسنپ چت فعال هستید، احتمالا متوجه شکلک های کوچکی شده اید که در کنار نام دوستانتان در تب چت ظاهر می شود. اما آیا معنی ایموجی های اسنپ چت را می دانید؟

هرگز نترس! ما برای کمک اینجا هستیم. در این پست وبلاگ، ایموجی اسنپ چت را رمزگشایی می کنیم تا بتوانید دوستی (و سایر روابط خود) را بهتر از همیشه درک کنید.

فهرست مطالب
ایموجی های اسنپ چت چیست؟

معنی ایموجی اسنپ چت 2022

نمودار معانی ایموجی اسنپ چت

معانی ایموجی زودیاک در اسنپ چت

سوالات متداول در مورد ایموجی های اسنپ چت

جایزه: دانلود راهنمای رایگان که مراحل ایجاد ژئوفیلترها و لنزهای سفارشی اسنپ چت را نشان می دهد، به علاوه نکاتی در مورد نحوه استفاده از آنها برای تبلیغ کسب و کارتان.

ایموجی های اسنپ چت چیست؟

ایموجی های اسنپ چت ایموجی هایی هستند که هستند در کنار نام های کاربری اسنپ چت نمایش داده می شود در لیست دوستان شما آنها همچنین در کنار داستان های اسنپ چت در صفحه Discover ظاهر می شوند.

این ایموجی ها هستند بر اساس تعاملات اختصاص داده شده است با سایر کاربران اسنپ چت آهنگ های اسنپ چت هر چند وقت یکبار ارتباط برقرار می کنید با کسی و به او می دهد ایموجی بر اساس آن تعامل.


انتخاب ایموجی های اسنپ چت سفارشی در برنامه

این رایج ترین ایموجی های اسنپ چت عبارتند از: قلب صورتی، قلب قرمز، قلب زرد، صورت گریماس، صورت عینک آفتابی و ایموجی آتش.


معانی شکلک دوستان اسنپ چت در برنامه

معنی ایموجی اسنپ چت 2022

در اینجا معنای ایموجی در اسنپ چت آمده است.

ایموجی کودک 👶

ایموجی کودک روشی است که اسنپ چت برای نشان دادن آن دارد شما و این شخص دوستان جدید اسنپ چت هستید. هنگامی که برای اولین بار با اسنپ چت دوست شدید، ایموجی کودک را در کنار نام او خواهید دید.

زمانی که مدتی با یک نفر در اسنپ چت دوست بودید، ایموجی کودک ناپدید می شود و با یکی از ایموجی های دوستی دیگر اسنپ چت جایگزین شود.

ایموجی ستاره طلایی 🌟

شکلک های ستاره طلایی در کنار نام دوستان اسنپ چت نشان داده می شوند عکس های شما را در 24 ساعت گذشته دوباره پخش کرد.

اگر ایموجی ستاره طلایی را در کنار نام یکی از دوستانتان می بینید، به این معنی است که عکس شما را جالب می بینند. بسته به رابطه شما، دیدن یک ستاره طلایی می تواند دلیل خوبی باشد جرقه گفتگو.

ایموجی قلب زرد 💛

ایموجی قلب زرد به این معنی است شما و این کاربر اسنپ چت بهترین دوستان هستید. این شخصی است که بیشترین عکس را با او رد و بدل می کنید (و احتمالاً عمیق ترین رازهای خود را نیز به اشتراک می گذارید). اگر در کنار نام شخصی قلب زردی دیدید به این معنی است که شما رسما هستید #بهترین ها.

ایموجی قلب قرمز ❤️

ایموجی‌های قلب خوانده شده نشان می‌دهند که شما با کاربر دیگری بهترین دوست بوده‌اید دو هفته متوالی. اسنپ ​​چت “بهترین دوست” را کسی می داند که شما با او هستید بیشترین تعداد اسنپ را رد و بدل کرد. دیدن قلب قرمز در کنار نام کسی به این معنی است که رابطه اسنپ چت شما قوی می شود!

ایموجی قلب صورتی💕

اگر توانستید رگه دوستی خود را ادامه دهید دو ماه یا بیشتر، اسنپ چت با ایموجی Super BFF به شما پاداش می دهد. دو قلب صورتی را در کنار نام دوستتان خواهید دید. این است مهر تایید نهایی برای دوستی اسنپ چت شما

ایموجی کیک تولد 🎂

ایموجی کیک تولد ظاهر می شود کنار نام دوستت در روز تولدش. اسنپ ​​چت همچنین در آن روز یک اعلان برای شما ارسال می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تولد آنها را تبریک می گویید.

ایموجی صورت خندان 😊

ایموجی صورت خندان در اسنپ چت به این معنی است که شما و این شخص اسنپ ​​های زیادی ارسال کنید به یکدیگر. این روشی است که اسنپ چت می گوید شما دوستان صمیمی هستید.

ایموجی صورت با عینک آفتابی 😎

اگر تو داری بهترین دوستان متقابل با یک کاربر دیگر، ایموجی عینک آفتابی را در کنار نام آنها خواهید دید. همکاران کار، همکلاسی ها یا دوستان با علایق مشترک اغلب این شکلک را می بینند.

ایموجی صورت متحیر کننده 😬

شبیه به ایموجی عینک آفتابی، شکلک چهره خندان در کنار نام نشان داده شده است. کسی که بهترین دوست را با او به اشتراک می گذارید. تنها تفاوت این است که این ایموجی زمانی استفاده می شود که بهترین دوست برتر شما بهترین دوست برتر آنها نیز باشد. اوه… آیا ما کمی رقابت دوستانه را حس می کنیم؟

ایموجی صورت خندان 😏

ایموجی پوزخند روشی بود که اسنپ چت می گفت: «من بهترین دوست تو هستم، اما تو مال من نیستی». آخ. اسنپ ​​چت از آن زمان این ایموجی را حذف کرده است برای جلوگیری از بروز هرگونه احساس سخت (یا دوستی های شکسته).

ایموجی آتش 🔥

اگر با کاربر دیگری درگیر Snapstreak باشید، ایموجی آتش را در کنار نام آنها خواهید دید. فقط در صورتی این ایموجی را خواهید دید که Snapstreak شما حداقل دوام داشته باشد سه روز متوالی.

صد ایموجی 💯

اگر Snapstreak را برای صد روز متوالی، صد ایموجی را به جای نماد آتش در روز صدم خواهید دید. تبریک می گویم! باید واقعاً اسنپ چت را دوست داشته باشید.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان که مراحل ایجاد ژئوفیلترها و لنزهای سفارشی اسنپ چت را نشان می دهد، به علاوه نکاتی در مورد نحوه استفاده از آنها برای تبلیغ کسب و کارتان.

همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!

شکلک ساعت شنی ⌛

اگر تعجب می کنید که چرا شکلک ساعت شنی در کنار نام دوست در اسنپ چت ظاهر می شود، به این معنی است که Snapstreak شما در حال پایان است. Snapstreak تعداد روزهای متوالی است که شما با یکدیگر اسنپ چت می کنید. اگر می خواهید Snapstreak خود را ادامه دهید، باید با یکدیگر Snapchat داشته باشید حداقل یک بار در روز.

پوشپین 📌

ایموجی پین فشاری در کنار مکالماتی که دارید نشان داده می شود به بالای فید شما پین شده است. می توانید سنجاق کنید کاربران فردی یا مکالمات گروهی. از این ایموجی برای پیگیری مهم ترین مکالمات خود استفاده کنید.

نمودار معانی ایموجی اسنپ چت

ایموجی اسنپ چت آیکون معنی
عزیزم 👶 در کنار دوستان جدید اسنپ چت نشان داده شده است.
ستاره طلایی 🌟 نشان می دهد که شخصی در 24 ساعت گذشته Snap شما را دوباره پخش کرده است.
قلب زرد 💛 زمانی نشان داده می شود که بهترین دوستان شما با کاربر دیگری باشد.
قلب قرمز ❤️ زمانی نشان داده می شود که برای 2 هفته متوالی با یک کاربر بهترین دوست بوده اید.
قلب های صورتی 💕 زمانی نشان داده می شود که برای 2 ماه متوالی با یک کاربر بهترین دوست بوده اید.
کیک تولد 🎂 در کنار نام یکی از دوستان در روز تولدشان نشان داده شده است.
صورت خندان 😊 زمانی که یکی از بهترین دوستان کاربر هستید، در کنار کاربر نشان داده می شود.
صورت با عینک آفتابی 😎 زمانی نشان داده می شود که یک مخاطب بهترین دوست بهترین دوست شما نیز باشد.
چهره ی خندان 😬 زمانی نشان داده می شود که دو کاربر بهترین دوستان یکدیگر باشند.
چهره خندان 😏 نشان می دهد که کسی بهترین دوست شماست، اما شما مال او نیستید.
آتش 🔥 Snapstreak حداقل سه روزه را نشان می دهد.
یکصد 💯 Snapstreak 100 روز متوالی را نشان می دهد.
ساعت شنی نشان می دهد که یک Snapstreak در شرف پایان است.
Pushpin 📌 نشان می دهد که یک مکالمه به بالای فید شما پین شده است.

معانی ایموجی زودیاک در اسنپ چت

عاشقان طالع بینی خوشحال می شوند! اسنپ ​​چت با نگاه کردن به دوستان اسنپ چت شما به راحتی می توانید بدانید که دقیقا چه کسانی هستند شکلک زودیاک در کنار نام آنها. اگر هنوز با زودیاک آشنا نیستید، در اینجا یک تفکیک سریع از هر نماد وجود دارد.

دلو: متولدین 20 ژانویه تا 18 فوریه

ماهی ها: متولد 19 فوریه – 20 مارس

قوچ: متولد 21 مارس – 19 آوریل

ثور: متولد 20 آوریل – 20 می

جوزا: متولد 21 می – 20 ژوئن

سرطان: متولد 21 ژوئن – 22 جولای

لئو: متولد 23 ژوئیه – 22 آگوست

باکره: متولد 23 اوت – 22 سپتامبر

ترازو: متولد 23 سپتامبر – 22 اکتبر

عقرب: متولد 23 اکتبر – 21 نوامبر

قوس: متولد 22 نوامبر – 21 دسامبر

برج جدی: متولد 22 دسامبر – 19 ژانویه

اسنپ ​​چت حتی یک مشخصات نجومی سفارشی برای کاربران به پروفایل اسنپ چت خود بروید و روی آن کلیک کنید نماد طالع بینی زیر نام خود را پیدا کنید.


نمایه کاربر اسنپ چت که علامت طالع بینی را در زیر نام کاربری نشان می دهد

سپس، وارد شوید اطلاعات مربوط به روز تولد شما برای ایجاد نمایه شما از آنجا، می‌توانید خوانش‌های خورشید، ماه و سیاره‌های خود را ببینید همه در برنامه اسنپ چت!


نمایه طالع بینی اسنپ چت سفارشی ایجاد شده که خورشید را در برج جدی نشان می دهد

سوالات متداول در مورد ایموجی های اسنپ چت

پاسخ دادن به سوالات داغ شما در مورد معنای ایموجی های اسنپ چت.

ایموجی چشم در اسنپ چت به چه معناست؟ 👀

ایموجی چشم در اسنپ چت این را نشان می دهد مردم دوباره عکس های شما را تماشا می کنند. چشم ها فقط زمانی نمایان می شوند که یک یا چند نفر Snap شما را دوباره تماشا کنند. اگر این بچه ها را می بینید، به احتمال زیاد طرفداران زیادی دارید.

دریافت ایموجی قلب زرد در اسنپ چت چقدر طول می کشد؟ 💛

ایموجی قلب زرد در اسنپ چت به کاربران اسنپ چت داده می شود که هستند بهترین دوستان اسنپ چت شماره یک یکدیگر. اگر شما و یکی دیگر از کاربران اسنپ چت بیشترین پیام های اسنپ چت را برای یکدیگر ارسال کنید، این ایموجی را دریافت خواهید کرد. پس از دو هفته، قلب زرد به قلب قرمز تبدیل می شود برای نشان دادن اینکه شما هنوز هم دوست شماره یک اسنپ چت یکدیگر هستید.

آیا می توانید ایموجی های دوست خود را سفارشی کنید؟

بله، می‌توانید شکلک‌های دوستان اسنپ چت خود را طوری سفارشی کنید که هر شکلک دلخواه شما باشد.

سفارشی کردن ایموجی های اسنپ چت در گوشی اندروید:

  1. باز کن برنامه اسنپ چت و روی مورد خود کلیک کنید عکس پروفایل در گوشه بالا سمت چپ
  2. کلیک کنید بر روی تنظیمات آیکون.
  3. به پایین اسکرول کنید و کلیک کنید ایموجی ها را سفارشی کنید.
  4. ایموجی مورد نظر برای ویرایش را انتخاب کنید، و همه چیز آماده است.

سفارشی کردن ایموجی های اسنپ چت در آیفون:

  1. باز کن برنامه اسنپ چت و روی مورد خود کلیک کنید عکس پروفایل در گوشه بالا سمت چپ
  2. کلیک کنید بر روی تنظیمات آیکون.
  3. به پایین بروید خدمات اضافی و انتخاب کنید مدیریت کنید.
  4. کلیک ایموجی های دوست.
  5. a را انتخاب کنید دسته بندی برای ویرایش
  6. سپس، ایموجی را انتخاب کنید شما می خواهید نماینده این دسته باشید.
  7. کلیک کنید بر روی فلش عقب و تغییرات شما ذخیره خواهد شد.

آیا می خواهید درباره ایموجی های مخفی رسانه های اجتماعی بیشتر بدانید؟ وبلاگ ما را در مورد Emoji های مخفی TikTok بررسی کنید یا راهنمای کامل ما را برای معانی شکلک ها مرور کنید. یا، راهنمای Snapchat for Business ما را مرور کنید تا بازاریابی Snapchat خود را ارتقا دهید.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان که مراحل ایجاد ژئوفیلترها و لنزهای سفارشی اسنپ چت را نشان می دهد، به علاوه نکاتی در مورد نحوه استفاده از آنها برای تبلیغ کسب و کارتان.


بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

آزمایشی رایگان 30 روزه (بدون خطر!)

دیدگاهتان را بنویسید