رندر و مشخصات دو گوشی میان رده مختلف از سری وان پلاس فاش شد

وان پلاس با معرفی مدل های بسیار مشابه سری رولینگ کاربران بسیاری را گیج کرده است. به عنوان مثال، اکثر مردم نمی توانند تفاوت بین مدل های نورد N10 5G و CE 2 5G را تشخیص دهند. OnePlus همیشه گفته است که به هیچ چیز جز بهترین دستگاه ها راضی نخواهد شد. اما ظاهراً این شرکت روی دو مدل ارزان‌تر سری رولینگ کار می‌کند.

به گفته فون آرنا، وان پلاس در حال کار بر روی دو مدل جدید از گوشی های سری رولینگ، Rolling 2T و Rolling CE2 Lite است. همانطور که از نام آن مشخص است، ما به وضوح با نسخه ضعیف تری از Rolling 2 و CE2 روبرو هستیم.

OnePlus Rolling 2T

رندر OnePlus Rolling 2t

ظاهرا 2T Rolling OnePlus به یک ماژول دوربین مستطیلی با دو بخش حلقه و دو چراغ LED مجهز خواهد شد. دوربین سه گانه این گوشی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین 2 مگاپیکسلی تک رنگ و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

OnePlus Rolling 2T دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی، تراشه 1300 بعدی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.

اگر 2T Rolling OnePlus قیمت مناسبی داشته باشد و به طور گسترده در دسترس خریداران باشد، می تواند رقیب خوبی برای گوشی های مقرون به صرفه و مقرون به صرفه در بازار باشد. شایان ذکر است که OnePlus Rolling 2 هرگز در بازار ایالات متحده عرضه نشد و این بدان معناست که نسخه T این دستگاه نیز می تواند همین روند را دنبال کند.

نکته دیگر این است که در 2T Rolling OnePlus خبری از پشتیبانی 5G نیست. البته انتظار می رود این محصول با رزولوشن فول اچ دی پلاس با نمایشگر 90 هرتز و دوربین سلفی تعبیه شده در قسمت بالای صفحه نمایش عرضه شود. سیستم عامل پیش فرض این گوشی OxygenOS مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود و حداکثر از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده خواهد کرد.

OnePlus Rolling CE 2 Lite 5G

رندر OnePlus Rolling ce 2 Lite 5g

مقالات مرتبط:

  • عکس اصلی OnePlus 10 یا OnePlus 10R منتشر شده است
  • تهدید بعدی سامسونگ گلکسی زد 3 فولد 3 احتمالا از سوی وان پلاس خواهد بود

Rolling CE 2 Lite 5G صفحه نمایش 6.5 اینچی دارد و از شبکه های 5G نیز پشتیبانی می کند. گفته می شود این مدل به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

انتظار می رود CE 2 Lite OnePlus Roller با ظاهری معمولی تر و دوربین دوگانه عقب وارد بازار شود. دوربین این گوشی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که نمایشگر این دستگاه از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند.

از دیگر مشخصات احتمالی CE2 Lite Rolling OnePlus می توان به پردازنده اسنپدراگون 695 و سیستم عامل پیش فرض OxygenOS مبتنی بر اندروید 12 اشاره کرد. گفته می شود این مدل ممکن است در بازار آمریکا موجود نباشد. قیمت تخمینی این مدل حدود 300 یورو است که این گوشی را به رقیبی شایسته برای سایر مدل ها در بازار محصولات مقرون به صرفه تبدیل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید