اندازه و وزن ماوس مینی کامپیوتر ZTE معرفی شد

به گزارش Gizmocchina، ZTE از رایانه شخصی جدید خود با نام Taichi Cloud Computer W100D رونمایی کرد که به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک در جیب جا می شود.

مینی ریتم مبتنی بر ابر

این کامپیوتر تنها 55 گرم وزن دارد و بسیار سبک تر از گوشی های هوشمند معمولی است. اگرچه هنوز جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما به نظر می رسد این رایانه کاملاً مبتنی بر ابر است و از طریق یک اتصال ساده کار می کند.

یک مینی کیسه 55 گرمی

مبتنی بر ابر بودن به معنای مصرف بسیار کم انرژی است که به معنای دوستدار محیط زیست است. به همین دلیل ابعاد بسیار کوچکی دارد و استفاده از آن بسیار آسان و مقرون به صرفه است و برای سناریوهای استفاده سبک مانند آموزش و کارهای اداری بسیار مناسب است.

ZTE Mini PC دارای یک پورت Type-C برای منبع تغذیه است و تمام داده ها در یک مرکز داده ایمن برای اطمینان از امنیت داده ها اجرا می شوند.

مینی کامپیوتر زدی

مقالات مرتبط:

  • مینی پی سی جدید شیائومی با وزن 250 گرم معرفی شد

تنها مشکل رایانش ابری تأخیر است. اما ZTE ادعا می کند که پهنای باند همیشه در محدوده 100 تا 20 کیلوبیت بر ثانیه نگه داشته می شود تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهد. Zdit PC همچنین از فناوری جدیدی به نام “Low Code High-Definition” استفاده می کند که تجربه یکپارچه را حتی در شبکه های با کیفیت پایین تضمین می کند.

ZTE Taichi Cloud Computer W100D شبیه کامپیوتر کوچک Ningmei شیائومی است، با این تفاوت که شیائومی Cloud نیست. اما بازار مشابهی را با اندازه بسیار کوچکش هدف قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید