در معرفی آشپزخانه تهران باید آن را یک فروشگاه آنلاین توانمند در جهت پشتیبانی از طیف وسیعی محصولات و تجهیزات حوزه آشپزخانه‌های صنعتی دانست. این مجموعه با سال‌ها تجربه موفق در این زمینه توانسته نیاز جامعه را شناخته و با اشراف کامل به تکمیل لوازم ضروری این حوزه بپردازد. بدین ترتیب سایت آشپزخانه تهران (تهران کیچن) مکانی امن برای معرفی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فعال در عرصه راه‌اندازی آشپزخانه صنعتی است. بدین ترتیب اعتماد بدان می‌تواند، برای شما بسیار سودمند باشد.

معرفی “آشپزخانه تهران” در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آشنایی با ویژگی‌های بارز فروشگاه آشپزخانه تهران:

اعتمادسازی عمیقی که از پس یک‌رویه کاری صحیح پدیدآمده، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید در معرفی آشپزخانه تهران بدان توجه نمود. ولی با نگاهی به خدمات این مجموعه با مزایای قابل‌تأمل دیگری نیز مواجه می‌شویم که به‌راستی تضمین‌کننده یک پروسه خریدوفروش مورد تأیید است.

پرداخت در محل:

با خیال آسوده از هر نقطه ایران به بستر این سایت وارد شده و تمامی تجهیزات موردنیاز آشپزخانه صنعتی خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید. سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاها را در مکان مد نظرتان با بهترین بسته‌بندی و تضمین سالم‌بودن کالا تحویل بگیرید.

قیمت‌های به‌صرفه:

باهدف سهولت خرید، این مجموعه قیمت‌های به‌صرفه‌ای را جهت رفاه حال خریداران در نظر گرفته است. با کمی مقایسه متوجه قیمت مناسب این مجموعه نسبت به همکارانش می‌شوید. بدین ترتیب با خرید از این سایت در هزینه‌های جاری خود صرفه‌جویی می‌کنید.

امکان مرجوع نمودن کالا:

در صورت خریدی اشتباه و ناکارآمدی محصول خریداری شده با نیاز و درخواستتان، بدون محدودیت می‌تواند تا 7 روز کارای در جهت مرجوع نمودن و بازگشت کالا اقدام نمایید. این مجموعه حاضر است تا آن را با نمونه‌ای دیگر جایگزین نموده و رضایت صددرصدی شما را جلب نماید.

ارائه کالایی اصل و اورجینال:

یکی از بزرگ‌ترین اهداف مدیران آشپزخانه تهران صداقت با مشتریانشان است. بر این مبنا ارائه کالاهایی کامل اصل و اورجینال را به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین خدمات خود الگو کاری‌شان قرار داده‌اند. پس با خرید از این سایت نگران افتادن در دام کالاهای تقلبی و فیک نباشید.

پاسخگویی شبانه‌روزی:

مدیران این مجموعه پاسخگوی تمامی سؤالات شما در طول شبانه‌روز و در 7 روز هفته هستند. بدین ترتیب یک ارتباط دوطرفه مستحکم را بین خود و این مجموعه پی‌ریزی خواهید کرد.

تنوع تجهیزات موجود در سایت آشپزخانه تهران:

در تکمیل معرفی آشپزخانه تهران قصد داریم تا به تجهیزاتی اشاره کنیم که توسط این مجموعه گردآوری شده و شما برای راه‌اندازی یک آشپزخانه مجهز و مدرن بدان‌ها نیاز دارید. در واقع متصدیان این مجموعه توانمند فقط در یک مرحله مقطعی کوتاه همراه شما نبوده؛ بلکه از مشاوره تا راه‌اندازی و در نهایت افتتاح آشپزخانه از هیچ‌گونه کمکی دریغ نمی‌کنند. بدین ترتیب باید خدمات این سایت را بسیار گسترده و تکمیل دانست. با این توصیفات انواع باربیکیوهای گازی و ذغالی، دستگاه‌های پخت، تجهیزات آماده‌سازی مواد غذایی و کانتر و سلف‌سرویس‌ها در انواع مختلفشان در بستر این سایت موجود و آماده ارسال به اقصا نقاط کشور هستند.

میزان بودجه موردنیاز برای تکمیل تجهیزات آشپزخانه صنعتی:

یکی از نگرانی‌های عمده خریداران میزان بودجه و سرمایه اقتصادی است که برای تکمیل تجهیزات آشپزخانه خود نیاز دارند. باید بدانید که این هزینه بسته به فاکتورهای متعددی، تغییر می‌کند. برای مثال گنجایش غذای تولیدی، تعداد دستگاه‌های موردنیاز، نوع منوی عرضه‌کننده از مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر هزینه نهایی خریداران است. بر این مبنا هرچه فضایی بزرگ‌تر، تعداد کارکنانی بیشتر و حجم غذای تولیدی بالاتری را ارائه دهید، مسلماً به تجهیزات با ظرفیت بیشتر و به‌تبع قیمت بالاتری نیاز دارید.

آشنایی با برخی از مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در آشپزخانه تهران:

اگرچه شما باید تجهیزات آشپزخانه خود را بسته به منوی غذایی انتخاب نمایید. ولی آشپزخانه تهران باهدف پوشش تمامی نیازهای فعالان این حوزه طیف وسیعی از وسایل را گردآوری نموده است. باربیکیو گازی و ذغالی استیل با نمای ترموود، تخته کار، کابینت زمینی، شلف دیواری، میز کار، میله قصابی، وان شستشوی، کانتر صندوق و کانتر بن ماری نمونه‌ای از این لوازم هستند. با خرید از این سایت علاوه بر خرید از امکاناتی مانند نصب، پشتیبانی، کمک در انتخاب منو و نوع سرو غذا نیز برخوردار می‌شوید.

برندهای تحت پوشش مجموعه آشپزخانه تهران:

در معرفی آشپزخانه تهران به این نکته نیز باید اشاره نماییم که این مجموعه به‌منظور رفاه حال مشتریانش از انواع برندهای خوش‌نام این حوزه استفاده نموده است. Fama، Fimar، Burax، Beckers، Tozin Sadr ، Mahak برخی از برندهای برتر تحت پوشش این سایت می‌باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید