تلویزیون OLED ال جی G2 سال 2022

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون در بانه تاثیر گذار است. در این مقاله قصد داریم تلویزیون OLED ال جی G2 را برای شما معرفی کنیم. این تلویزیون به صفحه نمایش OLED مجهز شده است و می‌تواند امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای را در اختیار شما قرار دهد. به خاطر وجود کیفیت تصویر فوق‌العاده و امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوان طبیعی است که تلویزیون ال جی G2 قیمت بالایی داشته باشد. این تلویزیون در دسته تابستون‌های بالارده برند ال جی قرار گرفته است و می‌تواند امکانات هوشمند فراوانی را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون OLED ال جی G2 محصول سال ۲۰۲۲ است و یکی از جدیدترین تلویزیون‌های ال جی شناخته شده است. شما می‌توانید هر کدام از سایزهای این مدل از تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. تلویزیون هوشمند ال جی G2 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و از پنل OLED evo پشتیبانی می‌کند. کیفیت تصویر 4K می‌تواند تمامی جزئیات محتواها را به دقیق ترین شکل ممکن برایتان نمایش دهد. همچنین فناوری OLED evo باعث شده است که این تلویزیون دارای پیکسل‌های خودمختاری باشد که بتوانند به صورت مستقل روشنایی و نور صفحه نمایش را کنترل کنند. هر پیکسل با روشن و خاموش شدن رنگ مورد نظر را نمایش می‌دهد به همین دلیل در زمانی که بخواهد رنگ مشکی ارائه دهد تمامی پیکسل‌ها خاموش می‌شوند به همین دلیل صفحه نمایش تلویزیون رنگ مشکی را به صورت عمیق و غنی نمایش می‌دهد. تلویزیون 4K ال جی G2 به رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده است. این تراکم پیکسلی گسترده باعث شده است که جزئیات تصاویر بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه شود. تلویزیون اسمارت ال جی G2 دارای نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و می‌تواند لحظات بازی را به صورت کاملا شگفت انگیز برایتان ارائه دهد. یکی از نکات بسیار مهم در تلویزیون ال جی G2 وجود پردازنده قدرتمند α9 Gen 5 AI Processor 4K می‌باشد. این پردازنده می‌تواند محتوای صوتی و تصویری را پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. در تلویزیون G2 شما به پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی دسترسی دارید و صداها را با بیش از ۶۰ وات توان صوتی دریافت می‌کنید. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های بیشتری از تلویزیون G2 را برایتان ارائه می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین تلویزیون ال جی G2 سال 2022

طراحی تلویزیون اسمارت ال جی G2

طراحی و سایز تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. هر چند اینچ تلویزیون بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میشود. قیمت تلویزیون 85 اینچ نسبت به قیمت تلویزیون 65 اینچ و قیمت تلویزیون 50 اینچ بیشتر است و به همین دلیل بیشتر برای فضاهای بزرگ استفاده میشود. تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی مدل G2 به پنل OLED evo مجهز شده است و در سایزهای مختلف ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ ۷۷ اینچ و ۸۳ اینچ در سال ۲۰۲۲ تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون سایز‌های صفحه نمایش بزرگ دارد و می‌توانید از آن برای محتوای بزرگ استفاده کنید. تلویزیون OLED ال جی G2 دارای زاویه دید گسترده است و می‌تواند تماشای گروهی فیلم‌ها و برنامه‌ها و انجام دسته جمعی بازی‌ها را برای تان فراهم کند. تلویزیون ال جی G2 محصول سال ۲۰۲۲ است و کاملا ظریف و زیبا طراحی شده است. این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های بالارده و یکی از خوش تراش ترین تلویزیون‌های ال جی قرار گرفته است. با توجه به اینکه این تلویزیون فناوری OLED evo دارد از بدنه بسیار باریک و نازک پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون صفحه نمایش تختی دارد و شما می‌توانید این محصول را از پایه جدا کرده و با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. تلویزیون ال جی G2 دارای پایه از نوع وسط است و حاشیه اطراف تلویزیون کاملاً باریک هستند.

تلویزیون ال جی G2

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی G2

این تلویزیون جزو بهترین تلویزیون های این شرکت میباشد. اگر شما میخواهید برای خرید تلویزیون کمتر هزینه کنید میتوانید تلویزیون سامسونگ BU8000 و تلویزیون سامسونگ BU8500 رو انتخاب کنید چون قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000 و قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500 پایینتر است و کیفیت تصویر و صدای خیلی خوبی را نیز به شما ارائه میدهد. تلویزیون OLED ال جی مدل G2 می‌تواند فناوری‌های تصویری مختلفی را برایتان ارائه دهد. این تلویزیون از میلیون‌ها پیکسل پشتیبانی می‌کند که می‌تواند روشنایی خوبی را بر روی صفحه نمایش ایجاد کنند و رنگ‌های سیاه و تیره کاملا عمیق و غنی ارائه شود اما رنگ‌های سفید و روشن را نیز روشن تر از همیشه مشاهده می‌کنید. تلویزیون G2 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند و به قابلیت HDR مجهز شده است با وجود محدوده دینامیکی بالا شما می‌توانید جزئیات تصاویر را مشاهده کنید.. همچنین این محصول با داشتن قابلیت DOLBY VISION می‌تواند کنتراست تصاویر را افزایش داده و محتوا به درست ترین شکل ممکن ارائه می‌شوند. در تلویزیون اسمارت ال جی G2 هوش مصنوعی بر روی کیفیت تصاویر نقش بسیار مهمی دارد و باعث می‌شود که شما تصاویر و محتوا را با سطح کنتراست بالا و رنگ‌ها را با دقت بسیار عمیق و غنی مشاهده کنید. ‏ این تلویزیون به فناوری‌های تصویری مختلفی مجهز شده است و می‌تواند فضایی کاملا سینمایی در خانه شما ایجاد کند. همچنین شما محتواها را با عمق رنگ ده بیتی مشاهده می‌کنید. یکی از فناوری‌های بسیار مهم در این تلویزیون فناوری Filmmaker Mode میباشد. این محصول از پردازنده α9 Gen 5 AI Processor 4K پشتیبانی می‌کند و به نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

تلویزیون OLED ال جی G2 سال 2022

سیستم صوتی تلویزیون 4K ال جی G2

تلویزیون OLED ال جی مدل G2 در کنار کیفیت تصویر و طراحی بی نظیر به سیستم صوتی قدرتمندی نیز مجهز شده است و می‌تواند سیستم صوتی بسیار با کیفیتی را در اختیار شما قرار دارد و شما را از خرید سایر سیستم‌های جداگانه بی نیاز کند. در این تلویزیون شما می‌توانید ۶۰ وات قدرت صوتی را دریافت کنید و با وجود سیستم صوتی ۴.۲ کانال دیگر نیازی به خرید سایر سیستم‌های صوتی نخواهید داشت. بلندگو‌های به کار رفته در این تلویزیون از جمله بلندگو‌های بالارده هستند که می‌توانند صدا را در چهار طرف به صورت با کیفیت در سراسر محیط انتشار دهند. در این تلویزیون با وجود فناوری AI Sound Pro شما محتوای صوتی با کیفیت بسیار بالایی دریافت میکنید. این تلویزیون می‌تواند محتوای صوتی را تشخیص داده و ژانر مناسب آن را برایتان تنظیم نماید.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون ال جی G2

تلویزیون ال جی G2 به سیستم عامل Webos مجهز شده است و از قابلیت هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با وجود قابلیت‌های هوشمند مختلف زندگی پیشرفته‌ایی را در خانه خود داشته باشید. این تلویزیون برای انجام بازی‌ها و گیم‌های مختلف نیز توصیه می‌شود و شما می‌توانید دنیایی از سرگرمی‌ها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمایید. همچنین امکان اتصال گوشی‌های اندروید و ios به صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد. شما میتوانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

قیمت تلویزیون گیمینگ

اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 – 2021 ال جی سونی و سامسونگ

در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی 2022 – 2021 رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما قبلش وارد سایت دبی کوچولو شوید و این مدل ها رو در سایت بررسی کنید.

  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
  • قیمت تلویزیون سونی X80K
  • قیمت تلویزیون سونی X85K
  • قیمت تلویزیون سونی X90K
  • قیمت تلویزیون سونی X95K
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
  • قیمت تلویزیون ال جی C2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
  • قیمت تلویزیون ال جی A2
  • قیمت تلویزیون سونی A80K
  • قیمت تلویزیون سونی A90K
  • قیمت تلویزیون سونی A95K
  • قیمت تلویزیون سونی Z9K
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
  • قیمت تلویزیون ال جی G2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
  • قیمت تلویزیون سونی A80J
  • قیمت تلویزیون سونی A90J
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
  • قیمت تلویزیون سونی X80j
  • قیمت تلویزیون سونی X85j
  • قیمت تلویزیون سونی X90j
  • قیمت تلویزیون سونی X95j
  • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
  • قیمت تلویزیون ال جی A1
  • قیمت تلویزیون ال جی B1

 

برچسب ها : تلویزیون ال جی G2,سایت دبی کوچولو,قیمت تلویزیون در بانه,قیمت تلویزیون ال جی G2,خرید تلویزیون از بانه

دیدگاهتان را بنویسید