قیمت آنتی اسکالانت آویستا مانند دیگر برندهای وارداتی آنتی اسکالانت به قیمت ارز بستگی دارد و به صورت روزانه استعلام می شود. علاوه بر این قیمت مدل های مختلف آنتی اسکالانت آویستا نیز متفاوت است. به این دلیل که آنتی اسکالانت آویستا از پرکاربرد ترین ضد رسوب های ممبران وارداتی برای طیف وسیعی از آب های لب شور و شور است، شناخت کاربردها، قیمت و نحوه خرید آن اهمیت زیادی دارد.

با توجه به این که قیمت آنتی اسکالانت آویستا به صورت روزانه اعلام می شود، برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظرتان باید با کارشناسان بخش فروش شرکت های معتبر وارد کننده با تامین کننده آنتی اسکالانت آویستا در ارتباط باشید. قبل از هر چیز در بخش بعد عواملی را بررسی می کنیم که، بر قیمت آنتی اسکالانت آویستا تاثیر گذار هستند.

عوامل موثر در قیمت و خرید آنتی اسکالانت آویستا

قیمت آنتی اسکالانت آویستا

قیمت و خرید آنتی اسکالانت آویستا به عوامل زیر بستگی دارد:

1- کیفیت و غلظت

2- مدل آنتی اسکالانت

3- نوع ترکیبات آنتی اسکالانت

4- آنالیز آب ورودی

5- دبی آب ورودی به سیستم

6- مقدار TDS آب ورودی

7- دمای و PH آب ورودی

آنتی اسکالانت آویستا از مرغوب ترین ضد رسوب های ممبران با غلظت بالاست و مقدار اندک آن نیز می تواند در جلوگیری از تشکیل رسوب در فیلترهای ممبران جلوگیری کند. اما این موضوع نیز مهم است که در زمان خرید پارامترهای لازم را بررسی کرده و با توجه به آن مل مناسب آنتی اسکالانت را با توجه به کاربردتان انتخاب کنید. قیمت آنتی اسکالانت آویستا شاید به دلیل وارداتی بودن نسبت به نمونه های داخلی بالا باشد، اما به دلیل کیفیت بالا و تاثیر بالای دوز کم آن از نظر اقتصادی به صرفه است.

لیست قیمت آنتی اسکالانت های آویستا

قیمت آنتی اسکالانت آویستا - آبین

آنتی اسکالانت های آویستا دارای مدل های مختلفی هستند که، قیمت آنها با هم متفاوت است. پرکاربرد ترین آنتی اسکالانت های آویستا شامل موارد زیر می باشند:

  • آنتی اسکالانت آویستا Vitec 1400

آنتی اسکالانت آویستا 1400 برای جلوگیری از تشکیل رسوبات کلسیم کربنات، سولفات، اکسیدهای فلزی، سیلیکا، باریم و استرانسیوم بر سطح غشای فیلتر ممبران کاربرد دارد. Avista Vitec 1400 تعداد دفعات نیاز به شستشوی فیلترهای ممبران را کاهش می دهد و باعث کاهش هزینه های عملیاتی سیستم می شود. از این آنتی اسکالانت برای سیستم های اسمز معکوس و نانو فیلتراسیون و برای آب شهری با آب شور دریا می توان استفاده کرد.

  • آنتی اسکالانت آویستا Vitec 5100

آنتی اسکالانت آویستا Vitec 5100 با فرمولاسیون چند جزئی در جلوگیری از تشکیل رسوبات در سطح فیلترهای ممبران سیستم های تصفیه آب جلوگیری می کند. این آنتی اسکالانت اسیدی در جلوگیری از تشکیل رسوبات کلسیم کربنات، کلسیم سولفات، باریم سولفات، استرانسیوم سولفات، کلسیم فلوراید و سیلیس در فیلتر ممبران جلوگیری می کند.

  • آنتی اسکالانت آویستا Vitec 5000

آنتی اسکالانت آویستا 5000 برای انواع ممبران های سلولز استات و سیستم های فیلتراسیون غشایی و طیف وسیعی از آب ها کاربرد دارد. این آنتی اسکالانت قابلیت جلوگیری از تشکیل رسوبات و فولینگ مواد غیر آلی را دارد.

همان طور که گفته شد قیمت آنتی اسکالانت آویستا به دلیل وارداتی و وابسته بودن به قیمت ارز در کشور به صورت روزانه اعلام می شود. بنابراین اگر قصد خرید دارید، می توانید برای دریافت قیمت آنتی اسکالانت با بخش فروش شرکت ها یا فروشگاه های معتبر در ارتباط باشید.

خرید آنتی اسکالانت آویستا

خرید آنتی اسکالانت آویستا از آبین

با توجه به اهمیت استفاده از آنتی اسکالانت و انتخاب نوع مرغوب آن، اگر قصد خرید آنتی اسکالانت آویستا را دارید، توصیه می شود از مشاوره کارشناسان برای انتخاب نوع مناسب آنتی اسکالانت با توجه به کاربردتان استفاده کنید.

به همان اندازه که استفاده از آنتی اسکالانت در سیستم های تصفیه آب صنعتی برای مخافظت از فیلترهای ممبران در برابر رسوب و گرفتگی دارد، استفاده از آنتی اسکالانت مرغوب و مناسب نیز اهمیت دارد. استفاده از آنتی اسکالانت نامناسب یا نامرغوب نه تنها تاثیر مثبتی در جلوگیری از تشکیل رسوب در فیلتر ممبران ندارد، بلکه بر عکس می تواند باعث فولینگ فیلترهای ممبران نیز شود.

برای اطمینان از خرید آنتی اسکالانت آویستا اصل و مرغوب، تنها به فروشگاه ها یا وب سایت های معتبر مراجعه کنید. با مراجعه به این عاملین فروش معتبر می توانید مشاوره رایگان برای انتخاب آنتی اسکالانت مناسب را نیز دریافت کنید و با توجه به نیاز سیستم تان در کم ترین زمان ممکن به انتخابی درست برای خرید آنتی اسکالانت مناسب برسید.

دیدگاهتان را بنویسید