برای پخش جریانی در پلتفرم رسانه اجتماعی با سریع ترین رشد آماده هستید؟ این راهنمای شما در مورد نحوه اجرای زنده در TikTok است، چرا می خواهید، و چگونه می توانید بدون حداقل 1000 دنبال کننده این کار را انجام دهید!

پخش زنده در TikTok همان مزایای پخش زنده در هر کانال رسانه اجتماعی را دارد: این فرصتی است که با مخاطبان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید.

وقتی در TikTok به‌طور زنده هستید، بینندگان می‌توانند در همان لحظه سؤال بپرسند و با شما ارتباط برقرار کنند. یک خودانگیختگی و اصالت در پخش زنده وجود دارد. به هر حال، شما بدون برش، ویرایش نشده و بدون سانسور هستید! هر اتفاقی ممکن است بیفتد، و هرج و مرج هیجان انگیز است (غیرقابل ذکر است که پخش جریانی زنده یک راه عالی برای هدایت تجارت اجتماعی نیز هست).

فرقی نمی‌کند میزبان یک سریال باشید، مکالمه داشته باشید، یک آموزش به اشتراک بگذارید یا اجرا کنید، پخش‌های زنده فرصت‌هایی را ایجاد می‌کنند تا مهارت‌هایتان را افزایش دهید و برندتان را بسازید.

یکی از مزایای منحصر به فرد پخش زنده در TikTok: اگر بالای 18 سال دارید، بینندگان می توانند هدایایی مجازی برای شما ارسال کنند که می توانید آنها را با پول نقد مبادله کنید. می‌توانید از این ویژگی برای جمع‌آوری پول برای امور خیریه نیز استفاده کنید – اگرچه «نرخ ارز» عالی نیست.

فهرست مطالب
TikTok Lives چیست؟

برای پخش زنده در TikTok به چند دنبال کننده نیاز دارید؟

نحوه اجرای زنده در TikTok

نحوه اجرای زنده در TikTok در رایانه لوحی

نحوه پیوستن به لایو شخصی در TikTok

چگونه در TikTok بدون 1000 طرفدار به صورت زنده پخش شود

7 نکته برای پخش زنده در TikTok

پاداش: رایگان دریافت کنید چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

TikTok Lives چیست؟

TikTok Lives پخش‌های بی‌درنگی هستند که مردم در برنامه TikTok تماشا می‌کنند. آنها معمولا کوتاه قد هستند و تمایل دارند غیر رسمی باشند. با این حال، برندها اغلب زندگی ساختار یافته‌تری ایجاد می‌کنند، مانند نمایش آشپزی، آموزش تمرین یا آموزش محصول.

مانند ویدیوهای لایو فیس‌بوک و لایو اینستاگرام، لایو TikTok به سرعت به روشی محبوب برای برقراری ارتباط تبدیل شده است. برندها می توانند اعتماد ایجاد کنند، به مخاطبان خود آموزش دهند و تعامل را افزایش دهند.

برای پخش زنده در TikTok به چند دنبال کننده نیاز دارید؟

برای پخش زنده در TikTok به 1000 دنبال کننده نیاز دارید. و، شما باید حداقل 16 سال سن داشته باشید. آنجا است یک راه حل شایعه شده برای حداقل 1000 فالوور – چیزی که خودمان امتحان کردیم، اما جواب نداد. شاید شما شانس بهتری داشته باشید؟ بیشتر در مورد آن در زیر!

نحوه اجرای زنده در TikTok

اگر به قابلیت‌های پخش زنده این پلتفرم دسترسی دارید، در اینجا نحوه اجرای زنده در TikTok آورده شده است.

1. روی نماد Create در صفحه اصلی ضربه بزنید (این علامت مثبت در پایین صفحه است).


نماد علامت مثبت را در صفحه اصلی TikTok ایجاد کنید

2. برای LIVE، انگشت خود را به چپ بکشید در ناوبری پایین، یک تصویر انتخاب کنید، و یک عنوان برای جریان خود بنویسید. به یاد داشته باشید: عنوان و تصویر جلد باید افراد را ترغیب کند تا روی ویدیوی شما کلیک کنند، بنابراین مطمئن شوید که آنها توجه بیننده شما را به خود جلب می کنند!


دکمه قرمز زنده

منبع: TikTok

3. وقتی آماده شدید، برای شروع پخش جریانی خود، Go LIVE را فشار دهید. شما را از 3 معکوس می‌شمرد و سپس بوم می‌کند! شما زنده هستید!


برای شروع پخش، دکمه go live را فشار دهید

منبع: TikTok

4. هنگامی که شما زنده هستید، می توانید برای دسترسی به تنظیمات و ویژگی ها، روی سه نقطه ضربه بزنید. در اینجا می‌توانید دوربین خود را برگردانید، جلوه‌ها را اضافه کنید، نظرات را فیلتر کنید و تا 20 ناظر اضافه کنید.

5. هنگامی که برای جمع کردن آماده شدید، برای پایان دادن به پخش زنده TikTok، روی X در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

نحوه اجرای زنده در TikTok در رایانه لوحی

نحوه پخش زنده در TikTok در رایانه لوحی دقیقاً مشابه پخش زنده در تلفن همراه است. همان مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید و مشکلی نخواهید داشت.

نحوه پیوستن به لایو شخصی در TikTok

شما می توانید به راحتی درخواست پیوستن به Live شخص دیگری را در TikTok کنید.

  1. اولین، لایو مورد نظر خود را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید، سپس به بخش نظرات بروید.
  2. در بخش نظرات، یک وجود دارد در اینجا دکمه ای که شبیه دو چهره خندان است. روی این ضربه بزنید برای ارسال درخواست برای پیوستن به پخش.
  3. پس از تایید درخواست شما، صفحه شما به دو قسمت تقسیم می شود. وویلا، تو به پخش زنده پیوستی!

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

اکنون بارگیری کن

چگونه در TikTok بدون 1000 طرفدار به صورت زنده پخش شود

ما شایعاتی را می شنیدیم که راه حلی برای پخش زنده وجود دارد، حتی بدون 1000 طرفدار. اگرچه ما قطعاً هک های غیر تایید شده توسط TikTok را تایید نمی کنیم، باید آن را امتحان کنیم.

اساساً، راه‌حل ادعایی شامل ارسال یک بلیط پشتیبانی (معروف به دروغ) بود که ادعا می‌کرد قبلاً دسترسی مستقیم داشته‌اید و از نماینده خدمات مشتری می‌خواهید این امتیاز را «بازگرداندن» کند.

اما، خلاصه، ما این هک را امتحان کردیم، و کار نکرد.

شاید شانس شما بهتر از ما باشد. در اینجا پروتکل پیشنهادی آمده است:

1. برای تنظیم این گزارش، به پروفایل خود بروید و همبرگر را انتخاب کنید منو در گوشه سمت راست بالا.


منوی همبرگر در گوشه بالا سمت راست

2. به تنظیمات و حریم خصوصی بروید


تنظیمات و حریم خصوصی

3. به پایین بروید گزارش یک مشکل


پشتیبانی TikTok مشکلی را گزارش می‌کند

4. در بخش محبوب، روی «نمی‌توانم LIVE شروع کنم» ضربه بزنید

5. از اینجا، “نه” را بزنید


گزارش یک مشکل من نمی توانم یک LIVE شروع کنم

6. سپس، یک گزارش را پر کنید که می گوید شما قبلا می توانستید پخش زنده را شروع کنید اما دیگر نمی توانید. گزارش خود را ارسال کنید و منتظر باشید تا نماینده با شما تماس بگیرد!


نظرات خود را به ما بگویید

ظاهراً این هک قبلاً برای بسیاری کار کرده است. اما برای ما نه. اگر برای شما هم جواب نمی‌دهد، بهتر است برای افزایش ارگانیک تعداد طرفداران خود دست به کار شوید.

7 نکته برای پخش زنده در TikTok

پخش زنده جذابیت بزرگی برای سازندگان محتوا، بازاریابان و برندهای موجود در برنامه است. اما اگر در TikTok تازه کار هستید، ایده پخش زنده می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد.

به راحتی می توان از پخش زنده بدون تماشاگر، بهم ریختن صفحه نمایش یا به طور کلی فلاپ کردن اجتناب کرد. نگران نباش – ما تو را گرفتیم.

در اینجا هفت نکته وجود دارد که به شما کمک می کند از تجربه TikTok Live بهترین استفاده را ببرید.

بالش نکن

پخش زنده می تواند اعصاب خردکن باشد، و اگر آماده نباشید، همه چیز می تواند به سرعت از بین برود. قبل از پخش زنده، کمی وقت بگذارید محتوای خود را برنامه ریزی کنید و آنچه را که می خواهید بگویید تکرار کنید.

کمتر ممکن است زبانتان را بند بیاورید یا با یک حرکت رقص ناخوشایندتر سکوت ناخوشایند را بپوشانید. به من اعتماد کنید، دنبال کنندگان TikTok شما به خاطر آن از شما تشکر خواهند کرد.

با دوستان همکاری کنید

همکاری با حساب‌های همفکر به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید. یا اینکه با اینفلوئنسرها همکاری کنید. فالوورهای بزرگتر آنها به افزایش دسترسی شما کمک می کند و به شما کمک می کند با طرفداران جدید بالقوه ارتباط برقرار کنید.

@harrystylesrings_ دارم میمیرم از خنده به این LMAO #fyp #مصاحبه #liampayne #loganpaul ♬ صدای اصلی – harrystylesrings

نترس کسی را برای مصاحبه پیدا کنید. مصاحبه ها راهی عالی برای ارائه محتوای ارزشمند و ارتباط با مخاطبان خود در سطح شخصی است.

به مردم دلیلی برای حضور بدهید

چه ارائه محتوای انحصاری یا میزبانی یک هدیه، اطمینان حاصل کنید که بینندگان شما انگیزه ای برای هماهنگ کردن دارند. TikTok همه چیز در مورد سرگرمی است، بنابراین قلابی پیدا کنید که پخش زنده شما را جالب و ارزش تماشا کند.

از خود بپرسید، چه چیزی استریم زنده شما را منحصر به فرد می کند؟ در نظر بگیرید که چه چیزی باعث می شود مردم بخواهند در کل پخش پخش شوند. در نهایت مطمئن شوید که جالب است. پخش زنده همه چیز در مورد تعامل با مخاطبان شما در زمان واقعی است. مکالمه را روان نگه دارید و مطمئن شوید که هرگز لحظه ای کسل کننده وجود ندارد.

از قبل تبلیغ کنید

با تبلیغ جریان خود از قبل، شانس بیشتری برای جذب مخاطب خواهید داشت.

شما می‌توانید به روش‌های مختلفی تبلیغ کنید که محبوب‌ترین آنها ارسال پست در مورد آن در رسانه‌های اجتماعی است. شما می خواهید پست های خود را در تمام کانال های اجتماعی خود به صورت متقابل تبلیغ کنید تا به حداکثر تعداد افراد ممکن برسید. و البته، می توانید از Hootsuite برای برنامه ریزی این کمپین تبلیغاتی چند کاناله استفاده کنید.

حتی ممکن است در نهایت محتوای دیگری ایجاد کنید که جریان شما را تبلیغ کند. شاید در حال انجام یک مصاحبه هستید و می خواهید به صفحه فرودی که اطلاعات بیشتری در مورد رویداد دارد پیوند دهید. حتما قبل از ارسال URL خود را کوتاه کنید.

نکته کلیدی این است که از چند روز قبل شروع به تبلیغ جریان خود کنید تا مردم وقت داشته باشند برنامه های خود را پاک کنند و هماهنگ کنند.

اگر خالق هستید، می‌توانید جریان خود را با یک رویداد زنده TikTok تبلیغ کنید. رویدادهای زنده یک ویژگی TikTok است که سازندگان می‌توانند از قبل به مخاطبان خود اطلاع دهند که چه زمانی به صورت زنده پخش می‌شوند. افراد می توانند برای رویداد شما ثبت نام کنند و از قبل اعلان دریافت کنند. و اکنون، حتی می‌توانید تبلیغات پولی را از طریق TikTok انجام دهید.

@gingermarketer اکنون می توانید زندگی TikTok خود را تبلیغ کنید #newfeaturetiktok #tiktoknewbies #tiktoknewfeatures #learnontiktok #tiktoklive ♬ صدای اصلی – جاش – TikTok برای املاک

زمان مناسب را پیدا کنید

قبل از پخش زنده، مهم است که زمان مناسب را پیدا کنید. اینجاست که بهترین زمان Hootsuite برای انتشار ویژگی است. این ویژگی به شما کمک می‌کند بفهمید که چه زمانی مخاطبان شما احتمالاً آنلاین هستند و با شما درگیر هستند. بنابراین نگاهی بیندازید و بر اساس آن پخش زنده TikTok خود را برنامه ریزی کنید. به من اعتماد کن، این همه تفاوت را ایجاد خواهد کرد.


بهترین زمان برای انتشار نقشه حرارتی TikTok

Hootsuite را به صورت رایگان امتحان کنید

آن را کوتاه نگه دارید

تقریباً 30 دقیقه طول خوبی برای یک ویدیوی زنده TikTok است – بسته به محتوای شما. شما می خواهید مخاطبان خود را به اندازه کافی درگیر کنید که قبل از اینکه شما آماده پایان کار باشید، آنها را ترک نکنند.

برنامه ریزی 30 دقیقه ای به شما زمان کافی می دهد

  • اهداف خود را انجام دهید
  • مخاطبان خود را درگیر کنید (چت را فراموش نکنید!)
  • شما را با یک بافر برای هر چیزی که ممکن است جریان را از مسیر خارج کند باقی می گذارد

صحنه را تنظیم کنید

فضای خود را در یک منطقه تمیز با فضایی که می توانید کنترل کنید تنظیم کنید. مطمئن شوید که یک سطح فیلمبرداری پایدار با نور خوب دارید. به عنوان مثال، یک چراغ حلقه، پخش زنده شما را حرفه ای تر می کند.

مراقب محیط اطراف خود باشید و مطمئن شوید که در حین فیلمبرداری مزاحم شما نمی شود. آخرین چیزی که هنگام فیلمبرداری یک ویدیوی نقد و بررسی محصول حرفه ای می خواهید این است که از شوهرتان بپرسید که آیا یادتان رفته دستمال توالت بخرید یا نه.

شما نمی توانید ویدیوهای زنده خود را ویرایش کنید، بنابراین سعی کنید از قبل مشکلات احتمالی را کاهش دهید.

با استفاده از Hootsuite، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید


با Hootsuite در TikTok سریعتر رشد کنید

پست ها را برنامه ریزی کنید، از تجزیه و تحلیل بیاموزید، و به نظرات پاسخ دهید همه در یک مکان.

آزمایشی 30 روزه خود را شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید