هر رنگ و نمادی خاص حاکی از نشان ماه ها دارد. چرا که هر ماه نشانی خاص را تعریف می نماید. نماد اصلی هر ماه بیشتر به صورت حیوان ها و یا ترکیبی از آن می باشد . برای نمونه در ماه مرداد نشان ماه نماد شیر می باشد و رنگ ان طلایی است. با توجه به نماد هر یک از ماه‌ های تولد می توان در رابطه با آن ماهِ به‌خصوص اطلاعات جالبی کسب کنید. مثلا عنصر وجود، سنگ خوش ‌یمن، روز و عددی که برایتان شانس آور است را می توانید از این طریق متوجه باشید. امروزه با توجه به توجه افراد به تاثیر این موارد در زندگی و شخصیت افراد ، بیش از پیش دنباله رو این موارد می باشند که در این خصوص نیز چاکرا و مدیتیشن ذن نیز بسیار بیش از گذشته توجه می گردد.

نشان ماه ها و تاثسر آن در شخصیت فرد

 

چاکرا چیست؟ و چه نقشی در زندگی ما دارد؟

چاکرا در زندگی و بدن انسان نقش بسزایی خواهد داشت. بسیاری از ما ممکن است با کلماتی همچون انرژی مثبت و چاکرا  مواجه شویم . تفسیر مفهوم چاکرا تا حدودی پیچیده خواهد بود. بسیاری از افراد در سال های اخیر، به درمان هایی که از طب شرقی ریشه دارد، علاقه مند شده اند. این نظریه ها، بیشتر مربوط‌ به کسب تعادل جسمی، روحی و انرژی جهت درمان مشکلات مختلف است. بسیاری از ما در درمان بیماری های خود، به سراغ طب سنتی می رویم. اصطلاح چاکرا در زبان سانسکریت آمده که معنای آن دایره است.
درست شبیه به آیین هندو، چاکراها از هفت مرکز انرژی برخوردار می باشند، که در قسمت های مختلف بدن دیده می شوند. آن ها تنظیم کننده ای برای عمل بوده که به صورت دریچه هایی هستند. که به جریان انرژی در بدن کمک می کند. با توجه به مکان چاکراها، اندازه و قدرت آن ها متفاوت خواهد بود. در هند، اعتقاد بر این می باشد که هوای استنشاقی یا انرژی پرانا در بدن ما جریان داشته و به نقاط انرژی در بدن، نیرو خواهد داد. در این خصوص می توان گفت که چاکرا انرژی پرانا را دریافت، جمع آوری و توزیع خواهد کرد که به این شکل عملکرد آن را در قسمت های مختلف بدن بهینه شود.

 

چاکرا ها رابط بین روح و جسم هستند

چاکرا یا هفت چاکرا بدن از ریشه ای سانسکریت تشکیل شده است که با پیشرفت علم و تحقیقات پزشکی صورت می گیرد و بر باور عمومی خواهد رسید. امروزه در بسیاری از رشته های وزشی و علمی پزشکی برای درمان روح و جسم به چاکرا ها بسیار بیش از قبل توجه می گردد. در صورتی که همیشه احساس خستگی و بی رمقی دارید، و یا حال و حوصله کاری را ندارید و زود جوش و اغلب بسیار عصبی می شوید، حتما اختلالی در چاکراهای شما رخ داده و چاکراهای شما میزان و متعادل نمی باشد.

ریشه مدیتیشن ذن در کجا قرار دارد؟

در فرهنگ بودایی مدیتیشن ذن یا ذاذن ریشه دارد. مهمترین هدف از انجام این مدیتیشن کنترل توجه و تمرکز می باشد. در واقع باور بودا بر ان است که بر که به کمک مدیتیشن ذن یا ذاذن می توان از شر تفکر منطقی آزاد گردید و با رها شدن ذهن خود به معنای زندگی بدهید. بر این اساس هم عده‌ای ذن را “فکر کردن درباره فکر نکردن” نامگذاری می نمایند. در ذاذن شما ذهن خود را از تمام فرضیه‌های ذهنی و چیزهایی که از قبل درون فکرتان وجود دارد رها می سازید. به این شکل می توان همه چیز را آنطور که واقعا می باشد ببینید. ذاذن کلیدی بوده که شما را به سوی آرامش روح و روان و زندگی کردن در لحظه دعوت می کند.

چاکرا

نحوه انجام مدیتیشن ذن یا ذاذن

ذاذن به عنوان پرفایده‌ترین انواع مدیتیشن برای مغز محسوب می شود. درواقع  فواید مدیتیشن و ذهن آگاهی بر روی سلامت جسمی، روحی، شناختی، اجتماعی و حتی احساسی ما ثابت شده است. از مدیتیشن به عنوان ابزاری مفید جهت مقابله با استرس استفاده می شود. مانند همه انواع مدیتیشن، در انجام این نوع از مدیتیشن می بایست به چند نکته بسیار حائز اهمیت توجه داشت که عبارت اند از :

  • نحوه صحیح نشستن فرد
  • دست ‌ها با شکل درست قرارگیرد
  • بدن فرم صحیح داشته باشد
  • طرز نفس کشیدن به درستی صورت گیرد
  • طریقه متمرکز باقی ماندن صحیح باشد

با توجه به جدید بودن آسترولوژی مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی بیت کوین باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طو رکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن در یافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی متفاوت دریافت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید