سایت نوین پرداخت، یکی از سایت‌هایی است که خدماتی نظیر نقد کردن درآمد ارزی را برای شما انجام می‌دهد. داشتن درآمد ارزی، با وجود حساب‌های بین‌المللی، دیگر رویا نیست. کافی است ابتدا راه درآمد خود را مشخص کرده و سپس یک حساب بین‌المللی افتتاح کنید. با توجه به اینکه بسیاری از حساب‌های بین‌المللی نظیر پی پال، برای ایرانیان تحریم است، استفاده از حساب‌هایی مانند پرفکت مانی و وب مانی به شما توصیه می‌شود. اگر دوست دارید بدانید چگونه می‌توان درآمد ارزی داشت و آن را نقد کرد، این مقاله را از دست ندهید.

نقد کردن درآمد ارزی با نوین پرداخت

روش‌های کسب درآمد ارزی

برای کسب درآمد ارزی، ابتدا باید مسیر خود را به روشنی مشخص کنید. به روش‌های گوناگونی می‌توان درآمد ارزی داشت. به عنوان نمونه می‌توانید کار فریلنسری را در سایت‌های فریلنسری جهانی تجربه کنید. اگر به هر کدام از مهارت‌های ترجمه، نویسندگی و تولید محتوا، طراحی سایت و کار‌های گرافیکی، ویراستاری و… مسلط هستید، هر چه زودتر در یکی از این سایت‌ها ثبت نام کنید. پس از گذراندن مرحله احراز هویت و تأیید کاربری، باید یک حساب بین‌المللی برای دریافت دستمزد خود معرفی کنید. حساب‌هایی مانند پرفکت مانی و وب مانی می‌توانند درگاه پرداخت مطمئنی باشند. البته حساب پرفکت مانی، گسترگی بیشتری در سطح جهان دارد.

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد ارزی، تولید محتوا از طریق یوتیوب است. در صورتی که بتوانید در پلتفرم یوتیوب اصولی تولید محتوا کنید، حداقل ۱۰۰۰ سابسکرایبر داشته باشید و در یک سال ۴۰۰۰ ساعت ویدئو تولید کنید، می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. نحوه دریافت این درآمد باید از طریق یک حساب بین‌المللی باشد. شما می‌توانید درآمد دلاری خود را از طریق نوین پرداخت نقد و به ریال تبدیل کنید.
سالانه عده زیادی از فریلنسر‌ها و تولید‌کنندگان محتوا یا محصول در ایران، درآمد ارزی خود را از طریق نوین پرداخت نقد می‌کنند.

کسب درآمد دلاری

معایب و مزایای کسب درآمد دلاری

با توجه به شرایط اقتصادی و فعلی ایران، داشتن درآمد ارزی فکری بکر به نظر می‌رسد. یکی از مزایای کسب درآمد ارزی این است که برای این کار شما باید از بستر اینترنت استفاده کنید. در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید کار خود را انجام دهید و دستمزد خود را به دلار دریافت نمایید. با توجه به نوسانات نرخ ارز در ایران، کسب درآمد ارزی می‌تواند سودده باشد و باعث پیشرفت اقتصادی شما شود. اما، نکته مهم این است که برای این کار شما باید ابتدا به اندازه کافی زبان انگلیسی بدانید و تخصص و مهارت‌های لازم را داشته باشید.
اما یکی از معایب کسب درآمد دلاری یا درآمد ارزی، نقد کردن آن است. گاهی افراد برای نقد کردن درآمد خود به مشکل برخورد می‌کنند. این امر باعث می‌شود از خیر کسب درآمد ارزی بگذرند و به کار در سایت‌های ایرانی اکتفا کنند. شاید هم پروسه نسبتاً پیچیده افتتاح حساب پرفکت مانی یا وب مانی آن‌ها را پشیمان کند.

سایت نوین پرداخت، این مشکل را رفع کرده است. شما به کمک خدمات نوین پرداخت مانند امکان خرید وب مانی، خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید به سادگی حساب بین‌المللی خود را داشته باشید. برای نقد کردن درآمد ارزی هم نیازی به نگرانی نیست. سایت نوین پرداخت درآمد ارزی شما را برایتان نقد خواهد کرد.

روش‌های نقد کردن درآمد ارزی

برای نقد کردن درآمد ارزی، راه‌های مختلفی هست. یکی از راه‌های رایج و ابتدایی این است که از دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور کمک بگیرید. شما می‌توانید از حساب آن‌ها استفاده کنید و کار خود را انجام دهید. اما این کار معمولاً معایبی هم به همراه دارد. شاید فردی هیچ آشنایی در خارج از کشور نداشته باشد، شاید کسی اعتماد کافی را به آشنای خود نداشته باشد. شاید برای احراز هویت و نام صاحب حساب دچار مشکل شود و…  .
استفاده از رمزارز‌های مجازی نیز روش معتبر دیگری است که برای نقد کردن درآمد ارزی می‌توان از آن بهره گرفت. شیوه کار بدین صورت است که شما با درآمد ارزی خود رزمز ارز می‌خرید. شما می‌توانید رمز ارز‌ها را به عنوان پس انداز در حساب خود نگه دارید یا آن‌ها را توسط صرافی‌های آنلاین به ریال تبدیل کنید. اگر قصد دارید با استفاده از این روش درآمد خود را نقد کنید، باید از وب سایت‌های معتبر واسطه استفاده کنید.
یکی دیگر از روش‌های مناسب برای نقد کردن درآمد ارزی استفاده از روش‌هایی نظیر کمک گرفتن از سایت‌های واسطه مانند نوین پرداخت است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نقد کردن درآمد دلاری

نوین پرداخت چگونه به شما کمک می‌کند؟

سایت نوین پرداخت، از طرق مختلفی مانند پی پال، پرفکت مانی و وب مانی درآمد ارزی شما را نقد می‌کند. نوین پرداخت با مزیت‌های مختلفی این کار را برای شما انجام می‌دهد. شما می‌توانید درآمد خود را با قیمتی عالی نقد کنید. تسویه حساب با شما در زمانی سریع و البته اسان صورت خواهد گرفت. یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از خدمات نوین پرداخت برای نقد کردن درآمد ارزی این است که شما می‌توانید تا سقف یک میلیون دلار درآمد خود را نقد کنید. امکان استفاده از پی پال نیز مزیت مهم دیگر نوین پرداخت است. همانطور که می‌دانید خدمات نوین پرداخت در ایران در دسترس نیست. اما ما به شما کمک می‌کنیم و با استفاده از پی پال درآمد شما را نقد می‌کنیم.  برای نقد کردن درآمد خود از طریق پرفکت مانی و وب مانی دو راه دارید. یک راه این که مستقیم شماره حساب نوین پرداخت را به واریزکننده بدهید. راه دوم این  که موجودی حساب خود را به حساب پرفکت مانی یا وب مانی نوین پرداخت واریز کنید. در هر دو روش در زمانی کوتاه ، معادل حسابتان را با کسر اندکی کارمزد به ریال دریافت خواهید کرد.

سخن آخر

سایت نوین پرداخت، جایی است که می‌توانید با خیالی آسوده خرید وب مانی و پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت و… را انجام دهید.  با خدمات نوین پرداخت، می‌توانید معاملات ارزی خود را به راحتی انجام دهید.  هم چنین نوین پرداخت به شما کمک می‌کند درآمد ارزی‌تان را  در زمانی کوتاه نقد کنید.

برای اطلاع از خدمات نوین پرداخت مانند خرید وب مانی، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت و… به وب سایت نوین پرداخت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید