سانتریفیوژ یونیورسال دستگاهی شناخته شده در بازار تجهزات آزمایشگاهی است. شرکتی با قدمت ۳۰ سال سابقه در تولید انواع سانتریفیوژ می باشد. سانتریفیوژ های یونیورسال در مدل های ۴۰۰۰ دور و ۱۴۰۰۰ دور به عنوان میکروفیوژ عرضه می گردد.

نمایندگی اصلی سانتریفیوژ یونیورسال universal

سانتریفیوژ یونیورسال را از کجا خرید کنیم؟

رویان ایران به عنوان مرجع فروش تجهیزات آزمایشگاهی، یکی از نمایندگی های مجاز و اصلی شرکت یونیورسال می باشد که تجهیزات را با بهترین قیمت و مشاوره رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

https://royaniran.com/

انواع سانتریفیوژ های پرکاربرد یونیورسال

سانتریفیوژ های پرکاربرد یونیورسال برای کاربری پی آر پی و چربی مورد استفاده قرار میگیرد. این کاربری معمولا با استفاده از یک دستگاه با باگت مشترک صورت می پذیرد. که هم قابلیت کار پی آر پی را دارد و هم چربی با حلقه برای سرنگ ۲۰ سی سی به شرح عکس زیر:

سانتریفیوژ برای کاربرد پی آر پی برند یونیورسال

برای کار پی آر پی، شرکت رویان ایران به عنوان نمایندگی اصلی سانتریفیوژ یونیورسال، دستگاه ۸ و ۱۶ شاخه را توصیه می کند. سانتریفیوژ ۸ شاخه یونیورسال برای کار همزمان ۸ عدد فالکون ۱۵ سی سی طراحی شده است که تا دور ۴۰۰۰ با تنظیم زمان قابل استفاده است.

دستگاه ۱۶ شاخه یونیورسال نیز با عملکرد همزمان ۱۶ شاخه برای فالکون ۱۰ سی سی طراحی شده است تا دور ۴۰۰۰ و تنظیم دیجیتال را در اختیار شما قرار دهد.

میکروفیوژ ۱۴۰۰۰ دور یونیورسال

دستگاه ۱۴۰۰۰ دور یونیورسال با تنظیم دور و زمان برای ۱۲ شاخه میکروتیوب در سایز های متنوع در اختیار مشتریان عزیز می باشد.

سفارش دستگاه برای ساخت به یونیورسال

شرکت یونیورسال قابلیت ساخت انواع سانتریفیوژ با حجم و دور های مختلف و متفاوت را دارد. برای انتخاب درست کافیست با نمایندگی مجاز شرکت تماس حاصل کنید تا از قیمت و شرایط ساخت دستگاه اطلاع کسب کنید.

 

نکات استفاده از سانتریفیوژ

دستگاه سانتریفیوژ را حتما بالانس بارگزاری کنید. دور بالا و بارگذاری غیر متقارن می تواند خطرات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. منجر به انفجار و نابودی دستگاه و حتی خطر جانی شود. رعایت اصول ایمنی در کار با دستگاه بسیار مهم است، بخصوص زمانی که دستگاه را با دور بالا راه اندازی می کنید برای مثال ۸۰۰۰ دور یا ۱۴۰۰۰ دور، باید دستگاه کاملا بالانس بارگذاری شود.

قبل از راه اندازی سانتریفیوژ چه مواردی را چک کنیم؟

قبل از استارت حتما از بسته شدن درب دستگاه اطمینان حاصل کنید.

از قرار گیری باگت ها سرجای اصلی خود مطمئن شوید.

از بارگذاری  بالانس و متقارن اطمینان حاصل کنید. باید وزن هر جایگاه متناظر خودش یکسان باشد.

تایم و دور دستگاه را دقیق تنظیم کنید و استارت بزنید.

بعد از سیکل کاری و ایستادن کامل دستگاه، درب را باز کنید.

 

 

یکی از کاربرد های اصلی سانتریفیوژ یونیورسال کار پی آر پی می باشد

تهیه پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) از خون کامل نیاز به سانتریفیوژ یونیورسال برای جداسازی و تغلیظ پلاکت ها دارد. سانتریفیوژ یونیورسال از نیروی گریز از مرکز برای سرعت بخشیدن به فرآیند رسوب طبیعی استفاده می کند. پزشکانی که PRP را با غلظت قابل توجهی از پلاکت های زنده در بافت های آسیب دیده اجرا می کنند، شاهد افزایش بازسازی بافت و نتایج بهتری هستند.

 

فرآیند پی آر پی

خون از گلبول های قرمز، گلبول های سفید، پلاسما و پلاکت ها تشکیل شده است. اگر یک شیشه خون روی میز گذاشته شود، خون در نهایت به سه لایه مجزا تقسیم می‌شود که سنگین‌ترین اجزا به پایین می‌روند و سبک ‌ترین آنها به بالا می‌آیند. در نهایت سه لایه متمایز قابل مشاهده خواهند بود. گلبول های قرمز (RBC) در پایه، گلبول های سفید و پلاکت ها در یک لایه نازک بالای گلبول های قرمز (همچنین به عنوان “پوشش بافی” شناخته می شود)، و در نهایت پلاسمای ضعیف پلاکتی در بالا.

 

سانتریفیوژ این فرآیند رسوب ذاتی را تسریع می کند و به پزشکان اجازه می دهد تا پلاکت ها را به موقع جدا کرده و مجدداً تزریق کنند. تحت سانتریفیوژ، ذرات در حین کار، نیروی شعاعی را تجربه می کنند که آنها را از محور چرخش دور می کند. ذرات با چگالی بالاتر با سرعت بیشتری حرکت می کنند و از ذرات با چگالی کمتر و کوچکتر جدا می شوند.

 

برای سانتریفیوژ پی آر پی چه برندی هایی وجود دارد؟

برای پی آر پی برند یونیورسال و بهسان بیشترین موارد مورد استفاده می باشند که رویان ایران به عنوان نمایندگی اصلی هر دو برند دستگاه ها را با بهترین قیمت (زیر قیمت کارخانه) عرضه می کند.

دلیل اینکه شرکت رویان ایران توان فروش زیر قیمت کارخانه را دارد، موجودی و خرید دستگاه در تعداد بالا می باشد، شرکت تا زمانی که موجودی داشته باشد، دستگاه ها را به قیمت قبلی به بازار عرضه می کند.

برای سفارش دستگاه کافیست با کارشناسان شرکت تماس حاصل کنید تا از مشاوره رایگان، فیلم دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال اطلاع حاصل نمایید.

شماره تماس به شرح ۰۲۱۶۶۹۷۱۴۶۷ و ۰۹۱۲۸۱۴۶۴۱۷ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید