لوازم خانگی و برقی چه از برند جنرال الکتریک باشند و یا از برند دیگری، نیاز به نگهداری درست دارند. سهل انگاری در مراقبت از این وسایل، نه تنها می تواند خسارات مالی را دربر داشته باشد، بلکه باعث وارد شدن خسارات جانی جبران ناپذیری بشوند. به همین دلیل بهتراست حتی بدون علائم ونشانه های خرابی، هرچند وقت یک بار لوازم خانگی مورد بازدید متخصصان قرار بگیرد ودر صورت نیاز، سرویس شوند. یادتان باشد که برای تعمیرات لوازم خانگی، حتما به متخصص و نمایندگی مجاز مراجعه نمایید.

 

نمایندگی جنرال الکتریک

وقتی صحبت از برترین برندهای لوازم خانگی های جهان می شود، مطمئنا برند جنرال الکتریک یکی از آنها خواهد بود.از آنجا که محصولات این شرکت، در سطح جهانی، به فروش می رسد، برای ارائه خدمات خود، نمایندگی های بسیاری وجود دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که در سال 1892 تأسیس شد و در ایالت نیویورک ثبت شد و دفتر مرکزی آن در بوستون قرار دارد. این شرکت در بخش‌هایی از جمله مراقبت‌های بهداشتی،لوازم خانگی،هوانوردی، نیرو، انرژی‌های تجدیدپذیر، صنعت دیجیتال، تولید مواد افزودنی و سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز و امور مالی فعالیت می‌کند.

۴ شرکت تابعه جنرال الکتریک؛ جی‌ای انرژی، جی‌ای تکنالوجی، جی‌ای کپیتال و جی‌ای هلت‌کر می‌باشند.

 لوازم خانگی جنرال الکتریک

لوازم  خانگی جنرال الکتریک (GE)یک تولید کننده لوازم خانگی آمریکایی مستقر در لوئیزویل، کنتاکی است. از سال 2016 اکثریت این شرکت متعلق به شرکت لوازم خانگی چندملیتی چینی Haier بوده است. این یکی از بزرگترین شرکت های لوازم خانگی در ایالات متحده است و لوازم خانگی را تحت چندین مارک تولید می کند، ازجمله GE، GE Profile، Café، Monogram، Haier وHotpoint Whirlpool .

جنرال الکتریک در سال 1900 یک آزمایشگاه تحقیقات صنعتی تأسیس کرد و بسیاری از محصولات بعدی آن توسط دانشمندان داخلی توسعه یافت. این شرکت یکی از بزرگترین خطوط کالاهای مصرفی برقی در جهان را تولید می کند و از طریق برندهای لوازم خانگی جنرال الکتریک و هات پوینت خود به یکی از پرفروش ترین انواع لوازم خانگی تبدیل شد.

در سال 1986 جنرال الکتریک شرکت RCA را خریداری کرد (که در سال 1919 به تأسیس آن کمک کرد)، از جمله شبکه تلویزیونی متعلق به RCA، شرکت پخش ملی (NBC)، Inc. در سال 1987، جنرال الکتریک بخش لوازم الکترونیکی مصرفی RCA را به تامسون SA فروخت. یک شرکت دولتی فرانسوی، و بخش فناوری پزشکی تامسون را خریداری کرد. در سال 1989 جنرال الکتریک موافقت کرد که منافع تجاری اروپایی خود را در لوازم خانگی، سیستم های پزشکی، توزیع برق و سیستم های قدرت با شرکت بریتانیایی که قبلاً نامرتبط بود، شرکت جنرال الکتریک ترکیب کند. اما متاسفانه، در 8 سپتامبر 2014، جنرال الکتریک موافقت کرد که این شرکت را به Electrolux، یک تولید کننده لوازم خانگی سوئدی و دومین تولید کننده لوازم خانگی مصرفی پس از Whirlpool Corporation، به مبلغ 3.3 میلیارد دلار به صورت نقدی بفروشد.

نمایندگی محصولات جنرال الکتریک

 محصولات جنرال الکتریکی

یخچال و فریزر

یخ ساز

فرهای دیواری

ماکروویو

هود

ماشین ظرف شویی

ماشین لباسشویی

خشک کن

سیستم های تصفیه آب

آبگرمکن

از محصولات این شرکت می باشد.

 نمایندگی  شرکت جنرال الکتریک

جنرال الکتریک با بیش از 38 هزار کارمند، در بیش از 150 کشور، به مشتریان خود، خدمات ارائه می دهد.

 جنرال الکتریک در ایران

شرکت‌های تابعه خارجی جنرال الکتریک در حال آماده‌سازی 150 میلیون دلار مناقصه برای خطوط لوله، کمپرسورها و تجهیزات زیردریایی در ایران بودند و در حال مذاکره با یک سازنده ایرانی برای ساخت تجهیزات انرژی بودند. میدان گازی پارس جنوبی ایران، نمایش داده شده در سال 2015.

 نمایندگی جنرال الکتریک در ایران

لوازم خانگی هر چقدرهم که عالی باشند، بازهم ممکن است به تعمیرات، احتیاج پیدا کنند. لوازم خانگی جنرال الکتریک نیز از این قاعده، مستثنی نیستند. اما از کجا بفهمیم وسیله خانگی جنرال الکتریک ما، نیاز به تعمیرات دارد. ما به شما خواهیم گفت.

نشانه های خرابی یخچال جنرال الکتریک

-غذا خیلی سریع بد می شود.

-تراکم در قسمت بیرونی یخچال ظاهر می شود.

-یخ زدگی بیش از حد.

-یخچال شما بسیار پر سر و صدا است.

-کویل ها بیش از حد داغ می شوند.

-ترک در پوسته.

-یخچال بالای ده سال عمر دارد.

 نشانه های خرابی ماشین ظرف شویی جنرال الکتریک

-ظروف وقتی چرخه به پایان می رسد، داغ نمی شوند. ظرف -ها سرد بیرون می آیند

-آب از ته خارج نمی شود.

-از درون به بیرون زنگ می زند.

-چفت شکسته است.

-بیش از 10 سال است.

-بیش از حد پر یا کم پر می شود.

-ظروف شما تمیز نیستند.

 نشانه های خرابی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

-صداهای بلند و بیش از حد تولید می کند.

-آب زیاد یا خیلی کم مصرف می کند.

-لباس های شما را خیلی خوب تمیز نمی کند.

-قبض  های آب و برق شما به طور ناگهانی افزایش یافته است.

-شما دائماً دستگاه را اضافه بار می کنید.

-شما بیش از حد از مواد شوینده استفاده می کنید.

-بویی وجود دارد که از بین نمی رود.

نشانه های خرابی ماکروویوجنرال الکتریک

-دود، جرقه و بوی سوختن.

-غذا به درستی پخته نمی شود

-هنگام پختن صداهای وحشتناکی تولید می کند.

-درب به درستی آب بندی نمی شود.

-صفحه کلید کار نمی کند

-این بیش از 10 سال است.

 نشانه های خرابی اجاق گازجنرال الکتریک

-شعله زرد است.

-نشتی گاز وجود دارد.

-غذای سوخته در زمان کم.

-اجاق گاز شما قدیمی است.

-عیوب در سیستم برق.

-افزایش غیرمنطقی قبض برق.

-مشکلات مشعل گاز.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

اگر وسیله های جنرال الکتریک شما هریک از نشانه های خرابی را داشت، حتما باید آن را تعمیر کنید. بهتراست تعمیرات وسایل را به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارید. درهر شهری که باشید با یک جستجوی ساده می توانید نمایندگی های  تعمیرات جنرال الکتریک را پیدا کنید.

 درآخر

لوازم خانگی و برقی چه از برند جنرال الکتریک باشند و یا از برند دیگری، نیاز به نگهداری درست دارند. سهل انگاری در مراقبت از این وسایل، نه تنها می تواند خسارات مالی را دربر داشته باشد، بلکه باعث وارد شدن خسارات جانی جبران ناپذیری بشوند. به همین دلیل بهتراست حتی بدون علائم ونشانه های خرابی، هرچند وقت یک بار لوازم خانگی مورد بازدید متخصصان قرار بگیرد ودر صورت نیاز، سرویس شوند. یادتان باشد که برای تعمیرات لوازم خانگی، حتما به متخصص و نمایندگی مجاز مراجعه نمایید.

عمر مفید لوازم خانگی با توجه به نوع وسیله خانگی متفاوت است.  اما از میان لوازم خانگی اصلی، اجاق های گاز بیشترین طول عمر را دارند( 15 سال). دستگاه های خشک کن و یخچال حدود 13 سال عمر می کنند. برخی از وسایلی که کمترین طول عمر را دارند عبارتند از: کمپکتور (6 سال)، ماشین ظرفشویی (9 سال) و اجاق مایکروویو (9 سال).

بهتراز پس از عمر مفید این دستگاه ها، آنها راتعویض نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید